Przejdź do treści

SZKOLENIA NA ZLECENIE

Badania zadowolenia pracowników, w tym gra strategiczna: „Twój szczęśliwy pracownik” warsztaty przygotowujące do samodzielnej realizacji sondażu w organizacji

Badania zadowolenia pracowników, w tym gra strategiczna: „Twój szczęśliwy pracownik” warsztaty przygotowujące do samodzielnej realizacji sondażu w organizacji

Zarządzanie zasobami ludzkimi jest procesem, który zakłada, że organizacja dzięki zatrudnionym w niej ludziom osiąga swoje cele i jednocześnie zapewnia swoim pracownikom sprzyjające warunki do zaspokojenia ich potrzeb i aspiracji.…

ETYKIETA I SAVOIR VIVRE w biznesie i życiu z uwzględnieniem różnic międzykulturowych – zajęcia warsztatowe

ETYKIETA I SAVOIR VIVRE w biznesie i życiu z uwzględnieniem różnic międzykulturowych – zajęcia warsztatowe

Menedżer powinien być dżentelmenem w każdej sytuacji, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Sukces w biznesie zależy nie tylko od trafnych decyzji i zdolności negocjacyjnych, starannie wypracowanego wizerunku, umiejętności…

ZARZĄDZANIE MIĘDZYKULTUROWE w nowoczesnej organizacji

ZARZĄDZANIE MIĘDZYKULTUROWE w nowoczesnej organizacji

Przed kliku laty magazyn Forbes zapytał 1000 największych amerykańskich firm o największe bariery w prowadzeniu biznesu na światowym rynku. Za jedną z najpoważniejszych uznano  różnice międzykulturowe. Jak zarządzać organizacją, w…

Trening kreatywnego myślenia i twórczego rozwiązywania problemów

Trening kreatywnego myślenia i twórczego rozwiązywania problemów

Trening kreatywnego myślenia i twórczego rozwiązywania problemów prowadzony w formie warsztatowej: 10% czasu – teoria, 90% czasu – gry planszowe, ćwiczenia i zadania kreatywne, prezentacje na forum grupy. Dzięki udziałowi…

POKOLENIE BB, X, Y, Z –  WYZWANIA SPRZEDAŻY

POKOLENIE BB, X, Y, Z –  WYZWANIA SPRZEDAŻY

Według szacunków, w 2025 roku przedstawiciele pokolenia Y zdominują rynek pracy i będą stanowić około 75% osób aktywnych zawodowo na świecie. W tej grupie znajdą się również reprezentanci pokolenia Z,…

ZARZĄDZANIE POKOLENIAMI –  Boomersi i Millenialsi,  ODKRYJ I WYKORZYSTAJ ICH POTENCJAŁ!

ZARZĄDZANIE POKOLENIAMI – Boomersi i Millenialsi,  ODKRYJ I WYKORZYSTAJ ICH POTENCJAŁ!

Korzyści dla Ciebie i Organizacji: Zgłębienie specyfiki myślenia pracowników wszystkich pokoleń  oraz ich systemu wartości Wzrost efektywności zarządzania zróżnicowanym pokoleniowo zespołem pracowniczym, ułatwienie relacji interpersonalnych, wyższa motywacja i podniesienie efektywności…

Zarządzanie sobą w czasie w duchu KAIZEN, bo czasem nie da się zarządzać

Zarządzanie sobą w czasie w duchu KAIZEN, bo czasem nie da się zarządzać

Czas to wspaniały, ale ograniczony i nieodnawialny zasób. Nie możemy go zmagazynować, zatrzymać, cofnąć, przyspieszyć, spowolnić, kupić, sprzedać, wyprodukować, rozmnożyć, pożyczyć… Co zatem możemy zrobić, żeby go nie zmarnować? Jak…

Efektywne zarządzanie w biurze i w usługach (Lean Service, Lean Office), czyli jak minimalizować marnotrawstwo

Efektywne zarządzanie w biurze i w usługach (Lean Service, Lean Office), czyli jak minimalizować marnotrawstwo

Szkolenie z zakresu Lean Service/Office to przewodnik po zasadach i instrumentach szczupłego zarządzania mających zastosowanie w usprawnianiu procesów usługowych i biurowych, to także mapa drogowa zdroworozsądkowego, opartego na budowaniu kultury…

Strategia zrównoważonego rozwoju osobistego – KAIZEN PERSONALNY, czyli jak poradzić sobie w świecie nadmiaru i uczyć się skutecznie. 3-dniowe szkolenie warsztatowe

Strategia zrównoważonego rozwoju osobistego – KAIZEN PERSONALNY, czyli jak poradzić sobie w świecie nadmiaru i uczyć się skutecznie. 3-dniowe szkolenie warsztatowe

Szkolenie ze strategii zrównoważonego rozwoju osobistego Kaizen personalny, to nie tylko filozofia doskonalenia swoich działań małymi krokami, to nie tylko skrzynka narzędziowa efektywnego człowieka oparta na zasadach i instrumentach Lean…

KULTURA FEEDBACKU W ZESPOLE  – warsztat wprowadzający kulturę informacji zwrotnej wśród pracowników wszystkich szczebli

KULTURA FEEDBACKU W ZESPOLE – warsztat wprowadzający kulturę informacji zwrotnej wśród pracowników wszystkich szczebli

Potrzeba feedbacku – Pracownicy wszystkich szczebli (nie tylko menedżerowie) zrozumieją potrzebę czystej, jasnej, konstruktywnej, bezemocjonalnej i rozwojowej informacji zwrotnej. Pułapki oceny innych – Nauczą się nie oceniać „książki po okładce”. Doświadczą w…

Szkolenia zamknięte -
dopasowane do Ciebie!

Zorganizuj z nami szkolenia zamknięte i rozwijaj kompetencje swojego zespołu. Zapewniamy rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb. Jesteśmy elastycznymi partnerami, realizującymi szkolenia w całej Polsce.

Dołącz do naszych zadowolonych klientów, rozwijaj kompetencje swojego zespołu i osiągaj wyznaczone cele.

Sprawdź ofertę