Andrew Carnegie, ojciec amerykańskiego przemysłu stalowego, wybrał na swoje epitafium: Tu leży człowiek, który wiedział, jak ściągnąć do pracy u siebie ludzi lepszych niż on sam

Menu

Harmonogram

Nazwa szkolenia Termin Miejsce
HR, kadry, sekretariat
CONTROLLING PERSONALNY z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego Excel

22 - 23.11.2018 ( 2 dni )

Katowice

BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI PRACOWNIKÓW

22 - 23.11.2018 ( 2 )

Katowice

REKRUTACJA W PRAKTYCE – kompleksowy interaktywny program

29.11.2018 ( 1 )

Katowice

CZAS PRACY KIEROWCY W PRAKTYCE – jak zminimalizować ryzyko wystąpienia naruszeń i ich skutków

29.11.2018 ( 1 dzień )

Katowice

NOWOŚĆ
ZARZĄDZANIE PRACOWNIKAMI Z UKRAINY i krajów byłego ZSRR

04 - 05.12.2018 ( 16 )

Ustroń

EXCEL w zarządzaniu zasobami ludzkimi

10 - 11.12.2018 ( 2 dni )

Katowice

PRAWO PRACY w 2018 – najnowsze regulacje, możliwości i zagrożenia

12 - 13.12.2018 ( 2 dni )

Katowice

ZAKŁADOWY FUNDUSZ ŚWIADCZEŃ SOCJALNYCH W 2018 r.

13.12.2018 ( 8 )

Katowice

Rozwój menedżerski
ASERTYWNY SZEF, czyli jak skutecznie wyzwalać entuzjazm pracowników i realizować zamierzone cele firmy w okresie zmian

20 - 21.11.2018

Katowice

BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI PRACOWNIKÓW

22 - 23.11.2018 ( 2 )

Katowice

NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE PRODUKCJĄ

26 - 27.11.2018 ( 2 dni )

Katowice

SZTUKA AUTOPREZENTACJI I WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH W PRACY MENEDŻERA. Praktyczny warsztat umiejętności prezentowania decyzji, poglądów i strategii.

27 - 28.11.2018 ( 2 dni )

Ustroń

KAIZEN I 5S w praktyce

28 - 29.11.2018 ( 2 dni )

Katowice

REKRUTACJA W PRAKTYCE – kompleksowy interaktywny program

29.11.2018 ( 1 )

Katowice

SKUTECZNA ROZMOWA TELEFONICZNA z Kontrahentem

29 - 30.11.2018 ( 2 )

Zawoja

NOWOŚĆ
ZARZĄDZANIE PRACOWNIKAMI Z UKRAINY i krajów byłego ZSRR

04 - 05.12.2018 ( 16 )

Ustroń

INTELIGENTNY EMOCJONALNIE MENEDŻER

23.01.2019 ( 1 )

Katowice

EFEKTYWNA KOMUNIKACJA, INTELIGENCJA EMOCJONALNA I ASERTYWNOŚĆ W KONTAKTACH ZAWODOWYCH, wersja 1-dniowa

24.01.2019 ( 1 )

Katowice

EFEKTYWNA KOMUNIKACJA, INTELIGENCJA EMOCJONALNA I ASERTYWNOŚĆ W KONTAKTACH INTERPERSONALNYCH, wersja 2-dniowa

05 - 06.12.2018 ( 2 )

04 - 05.04.2019 ( 2 )

Ustroń

Ustroń

SKUTECZNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA W PROCESIE REKLAMACJI kluczem do budowania długotrwałych relacji z wymagającym klientem

11 - 12.12.2018 ( 2 )

Katowice

RÓŻNICE KULTUROWE W BIZNESIE. Jak radzić sobie z wielokulturowością w pracy zawodowej?

18 - 19.12.2018

Wisła

Rozwój interpersonalny
ASERTYWNY SZEF, czyli jak skutecznie wyzwalać entuzjazm pracowników i realizować zamierzone cele firmy w okresie zmian

20 - 21.11.2018

Katowice

SZTUKA AUTOPREZENTACJI I WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH W PRACY MENEDŻERA. Praktyczny warsztat umiejętności prezentowania decyzji, poglądów i strategii.

27 - 28.11.2018 ( 2 dni )

Ustroń

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ. Jesteś Szefem? Musisz to wiedzieć.

03 - 04.12.2018

Katowice

EFEKTYWNA KOMUNIKACJA, INTELIGENCJA EMOCJONALNA I ASERTYWNOŚĆ W KONTAKTACH INTERPERSONALNYCH, wersja 2-dniowa

05 - 06.12.2018 ( 2 )

04 - 05.04.2019 ( 2 )

Ustroń

Ustroń

SKUTECZNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA W PROCESIE REKLAMACJI kluczem do budowania długotrwałych relacji z wymagającym klientem

11 - 12.12.2018 ( 2 )

Katowice

RÓŻNICE KULTUROWE W BIZNESIE. Jak radzić sobie z wielokulturowością w pracy zawodowej?

18 - 19.12.2018

Wisła

EFEKTYWNA KOMUNIKACJA, INTELIGENCJA EMOCJONALNA I ASERTYWNOŚĆ W KONTAKTACH ZAWODOWYCH, wersja 1-dniowa

24.01.2019 ( 1 )

Katowice

Prawo pracy
PRAWO PRACY w 2018 – najnowsze regulacje, możliwości i zagrożenia

12 - 13.12.2018 ( 2 dni )

Katowice

ZAKŁADOWY FUNDUSZ ŚWIADCZEŃ SOCJALNYCH W 2018 r.

13.12.2018 ( 8 )

Katowice

Prawo
BEZPIECZEŃSTWO W TRANSPORCIE WEWNĄTRZZAKŁADOWYM oraz przy składowaniu i magazynowaniu
ASPEKTY PRAWNE ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM. ODPOWIEDZIALNOŚĆ MANADŻERA ZA ZOBOWIĄZANIA FIRMY.

21.11.2018 ( 1 dzień )

Katowice

Ekonomia, finanse
INWENTARYZACJA W MAGAZYNACH. ODPOWIEDZIALNOŚĆ MATERIALNA PRACOWNIKÓW MAGAZYNOWYCH
INTRASTAT W PRAKTYCE – zmiany w 2018 roku

12.12.2018

Katowice

PRACOWNICZA KASA ZAPOMOGOWO – POŻYCZKOWA W 2018 r.

10.12.2018 ( 8 )

Katowice

Sprzedaż, zakupy
EXCEL W DZIALE SPRZEDAŻY – praktyczne warsztaty dla handlowców

26 - 27.11.2018 ( 2 dni )

15 - 16.04.2019 ( 2 dni )

Katowice

Katowice

SKUTECZNA ROZMOWA TELEFONICZNA z Kontrahentem

29 - 30.11.2018 ( 2 )

Zawoja

SKUTECZNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA W PROCESIE REKLAMACJI kluczem do budowania długotrwałych relacji z wymagającym klientem

11 - 12.12.2018 ( 2 )

Katowice

RÓŻNICE KULTUROWE W BIZNESIE. Jak radzić sobie z wielokulturowością w pracy zawodowej?

18 - 19.12.2018

Wisła

Produkcja
BEZPIECZEŃSTWO W TRANSPORCIE WEWNĄTRZZAKŁADOWYM oraz przy składowaniu i magazynowaniu
ZARZĄDZANIE KOSZTAMI PRODUKCJI

19 - 20.11.2018 ( 2 dni )

Wisła

NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE PRODUKCJĄ

26 - 27.11.2018 ( 2 dni )

Katowice

KAIZEN I 5S w praktyce

28 - 29.11.2018 ( 2 dni )

Katowice

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ. Jesteś Szefem? Musisz to wiedzieć.

03 - 04.12.2018

Katowice

OBSŁUGA SUWNICY STEROWANEJ Z POZIOMU ROBOCZEGO OGÓLNEGO PRZEZNACZENIA KAT. II S w tym bezprzewodowo

10 - 12.12.2018

Katowice (Mikołów)

PLANOWANIE I HARMONOGRAMOWANIE PRODUKCJI. Zwiększenie efektywności procesów produkcyjnych w przedsiębiorstwie

17 - 18.12.2018 ( 2 dni )

Wisła

KURS HAKOWYCH UWZGLĘDNIAJĄCY NORMY EUROPEJSKIE (1 dzień)

28.01.2019

Katowice (Mikołów)

Logistyka, transport, spedycja
INCOTERMS aktualne zmiany reguł dotyczących krajowych i międzynarodowych warunków dostawy towarów
INTRASTAT W PRAKTYCE – zmiany w 2018 roku

12.12.2018

Katowice

INWENTARYZACJA W MAGAZYNACH. ODPOWIEDZIALNOŚĆ MATERIALNA PRACOWNIKÓW MAGAZYNOWYCH
ZARZĄDZANIE KOSZTAMI PRODUKCJI

19 - 20.11.2018 ( 2 dni )

Wisła

PLANOWANIE I HARMONOGRAMOWANIE PRODUKCJI. Zwiększenie efektywności procesów produkcyjnych w przedsiębiorstwie

17 - 18.12.2018 ( 2 dni )

Wisła

KAIZEN I 5S w praktyce

28 - 29.11.2018 ( 2 dni )

Katowice

CZAS PRACY KIEROWCY W PRAKTYCE – jak zminimalizować ryzyko wystąpienia naruszeń i ich skutków

29.11.2018 ( 1 dzień )

Katowice

Prawo celne
INCOTERMS aktualne zmiany reguł dotyczących krajowych i międzynarodowych warunków dostawy towarów
INTRASTAT W PRAKTYCE – zmiany w 2018 roku

12.12.2018

Katowice

PRAWO CELNE dla przedsiębiorców zaczynających działalność w sektorze obrotu towarowego z krajami trzecimi – kompendium dla początkujących

27.11.2018 ( 8 )

Katowice

GOSPODARCZE PROCEDURY CELNE – wytyczne, tryb i warunki stosowania. Procedura uproszczona – sposób na usprawnienie obsługi celnej przedsiębiorców.

19 - 20.11.2018 ( 2 dni )

Katowice

IT
CONTROLLING PERSONALNY z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego Excel

22 - 23.11.2018 ( 2 dni )

Katowice

EXCEL W DZIALE SPRZEDAŻY – praktyczne warsztaty dla handlowców

26 - 27.11.2018 ( 2 dni )

15 - 16.04.2019 ( 2 dni )

Katowice

Katowice

EXCEL w zarządzaniu zasobami ludzkimi

10 - 11.12.2018 ( 2 dni )

Katowice

Uprawnienia G1, G2, G3
SZKOLENIA ENERGETYCZNE: ELEKTRYCZNE – G1, CIEPLNE – G2 I GAZOWE – G3, wraz z egzaminem państwowym w pełnym zakresie czynności eksploatacyjnych

23.11.2018

Katowice (Mikołów)

Uprawnienia UDT
OBSŁUGA SUWNICY STEROWANEJ Z POZIOMU ROBOCZEGO OGÓLNEGO PRZEZNACZENIA KAT. II S w tym bezprzewodowo

10 - 12.12.2018

Katowice (Mikołów)

KURS HAKOWYCH UWZGLĘDNIAJĄCY NORMY EUROPEJSKIE (1 dzień)

28.01.2019

Katowice (Mikołów)

I pomoc , BHP
BEZPIECZEŃSTWO W TRANSPORCIE WEWNĄTRZZAKŁADOWYM oraz przy składowaniu i magazynowaniu
Jakość
listopad 2018
NOWOŚĆ
MIND MAPPING – warsztaty z mapowania myśli prowadzone przez Eksperta z zarządzania produkcją

Uwolnij siłę swojego umysłu, twórczość, kreatywność i wyobraźnię! Rezultaty przerosną Twoje oczekiwania.

Zastosuj  niezwykle skuteczne narzędzie w kreowaniu pomysłów, nowych koncepcji i rozwiązań!

Szkolenie z mapowania myśli (Mind Mapping) jest skierowane do tych, którzy szukają sposobu na ogarnianie wielu spraw: szybciej, efektywniej, sprawniej, mając przy tym dużo więcej zabawy i nieskończenie więcej możliwości pobudzania własnej kreatywności i twórczego myślenia.

  • Rozwijanie kreatywności i metod twórczego rozwiązywania problemów
  • Lepsze zarządzania projektami i zespołami
  • Poprawa planowania i skutecznej realizacji zadań
  • Efektywne zarządzanie informacją
  • Zwiększenie własnej efektywności
  • Optymalizacja w obszarze podejmowania decyzji
ZARZĄDZANIE KOSZTAMI PRODUKCJI

Szkolenie dedykowane jest dla pracowników działów planowania i sterowania produkcją i działów wspomagających produkcję (logistyki produkcji).

Uczestnicy szkolenia zapoznają się ze sposobami organizacji produkcji i kalkulacją zasobów produkcyjnych, nauczą się diagnozowania potrzeb produkcyjnych i wpływu tej diagnozy na organizację i przebieg procesów wytwórczych, nauczą się różnych metod prowadzenia rachunku kosztów zarówno wytworzenia wyrobu jak i rachunku kosztów funkcjonowania systemu produkcyjnego (Analiza Kosztów Działań – ABC)

Utrwalą zdobyte wiadomości poprzez rozwiązywanie problemów prezentowanych w założeniu do ćwiczeń oraz rozwiązania Studium Przypadku (Case Study) autentycznej Firmy produkcyjnej.

ASERTYWNY SZEF, czyli jak skutecznie wyzwalać entuzjazm pracowników i realizować zamierzone cele firmy w okresie zmian

Nie przejmuj się porażkami. Paul ARDEN kiedyś skrytykował pracę swojego nowego pracownika, tak, że ten płakał u siebie w biurze. Poszedł więc go pocieszyć słowami: „Nie martw się, ja też kiedyś byłem do niczego”.

Szkolenie adresowane jest do: szefów zespołów, firm, kierowników działów, osób zarządzających personelem, które odczuwają potrzebę wzbogacenia swojej wiedzy o sobie i swoich pracownikach:

  • o prawidłowościach psychologicznych oraz uwarunkowaniach społecznych przyczyniających się do zaangażowania pracowników w wykonywanie zadań
  • o zasadach i regułach radzenia sobie z niepokojem pracowników w sytuacjach kryzysowych
  • o tym jak rozwijać własne umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami zawodowymi
ASPEKTY PRAWNE ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM. ODPOWIEDZIALNOŚĆ MANADŻERA ZA ZOBOWIĄZANIA FIRMY.

Celem szkolenia jest umożliwienie poprawnej wykładni przepisów prawa publicznego i prywatnego regulujących problematykę  podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej. Szczególną uwagę  w tym kontekście należy zwrócić na przepisy kodeksu cywilnego szczególnie w kontekście licznych nowelizacji.

W trakcie szkolenia zwrócona zostanie także uwaga na zagadnienie reformy prawa handlowego.
Wykład ma na celu prezentację podstawowych instytucji wraz z uwzględnieniem reformy prawa cywilnego w kontekście zgodności rodzimego prawodawstwa z Unią Europejską oraz wymogami członkostwa w WTO i OECD.

Szczególna uwaga zostanie poświęcona odpowiedzialności cywilnej menadżerów za zobowiązania firmy.

INTRASTAT W PRAKTYCE – zmiany w 2018 roku

Celem szkolenia jest praktyczne przedstawienie najnowszych zasad funkcjonujących w poszczególnych regulacjach prawnych systemu INTRASTAT, poznanie przepisów i zasad wypełniania i zgłaszania deklaracji INTRASTAT, nabycie umiejętności w zakresie przygotowania, wypełniania i wysyłania deklaracji INTRASTAT.

Wszelkie zmiany dotyczące przepisów celnych w 2017 r. ogłoszone przed szkoleniem zostaną omówione podczas szkolenia !!!

WARTOŚCIOWANIE STANOWISK PRACY

Wartościowanie stanowisk pracy to metoda służąca do ustalenia wymagań pracy na stanowisku i oceny jej wartości. Dzięki niej poznajemy relatywną wartość pracy na stanowisku oraz szczegółową strukturę wymagań, jakim powinien odpowiadać jej wykonawca.

Przeprowadzenie wartościowania stanowisk pracy ma z reguły na celu udoskonalenie funkcjonującego systemu wynagrodzeń, a zmiany wpływają na:

  • wzmacnianie motywacji pracowników tak, aby można było systematycznie zwiększać wydajność pracy
  • kontrolę kosztów, w tym kosztów osobowych, aby zapewnić wysoką konkurencyjność organizacji na rynku
  • konkurencyjność na rynku pracy tak, aby można było utrzymywać i rozwijać kluczowe kompetencje ważne dla zapewnienia wzrostu organizacji
  • stymulowanie wzrostu kompetencji zawodowych pracowników organizacji w związku z wprowadzaniem nowych technologii i coraz bardziej skomplikowanych usług dla klientów
  • elastyczność, zdolność do dostosowywania szczególnych rozwiązań w organizacji do zmieniających się potrzeb

Efektywne warsztaty „Wartościowanie stanowisk pracy” dają konkretne wskazówki w jaki sposób można sprawić, aby sprawnie przeprowadzić proces wartościowania i skutecznie wdrożyć jego wyniki.

 

BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI PRACOWNIKÓW
Podstawowym zadaniem menedżera jest motywowanie podwładnych.
Tylko dzięki zaangażowanym pracownikom firma jest w stanie się rozwijać a nawet przetrwać większość rynkowych kryzysów.

Ale, czy motywacja jest tym samym, czym  zaangażowanie?

Intuicyjnie wszyscy wiemy, co oznacza ten termin, czujemy, że zaangażowanie jest ważne dla wyników firmy i jakości obsługi klienta.

W praktyce, jak wykazały badania firmy AON Hewitt z 2011 roku prawie połowa menedżerów przyznaje, że na działania związane z budowaniem zaangażowania pracowników przeznacza od 2 do 5 dni w ciągu roku. Czas to zmienić.

Cel szkolenia:
  • poznanie aktualnych trendów z zakresu budowania zaangażowania
  • zrozumienie w jaki sposób należy jasno komunikować strategię rozwoju pracownika
  • kształtowanie postawy zorientowanej na budowanie zaangażowania
  • aktywne poszukiwanie i tworzenie możliwości takich działań w firmie
Korzyści ze szkolenia:
  • zdobycie przez menedżerów wiedzy na temat tego, czym jest autentyczne zaangażowanie pracownika i jaki ma wpływ na wzrost wyników firmy
  • rozwój umiejętności budowania zaangażowania poprzez poznanie technik i narzędzi menedżerskich, które temu służą
  • rozwój umiejętności prowadzenie motywujących i rozwojowych rozmów z pracownikami
CONTROLLING PERSONALNY z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego Excel
Szkolenie adresowane jest do osób raportujących, planujących i kontrolujących procesy i koszty personalne.

Główną wartością dodaną tego szkolenia jest oszczędność czasu i bezbłędność przygotowywanych analiz, planów, budżetów i wskaźników.

Dodatkowo usystematyzujemy informacje dotyczące poszczególnych wskaźników w obszarze personalnym. Dzięki wykorzystaniu Excel’a można bardzo wiele pracy uprościć i zautomatyzować. Raz przygotowane raporty czy analizy będą w prosty sposób uaktualniały się o nowe dane.
NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE PRODUKCJĄ

Na szkolenie zapraszamy osoby realizujące lub współrealizujące procesy produkcyjne oraz sterujące procesami produkcyjnymi, w szczególności liniowych kierowników produkcji, liderów zespołów produkcyjnych.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z rozwiązaniami z zakresu „lean manufacturing” – metodą Value Stream Mapping, typologią marnotrawstwa 7 Muda, metodą 5S, metodą szybkiego przezbrajanie SMED, metodą zarządzania utrzymaniem ruchu TPM, technikami tzw. „visual management”, narzędziami metody Just-in-Time, techniką rozwiązywania problemów A3, zasadą „taktowania” prac i techniką „work balancing”, techniką „spaghetti diagrams” i innych.

Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy uzyskają umiejętności praktycznego stosowania powyższych metod i technik do optymalizowania procesów we własnych organizacjach.

EXCEL W DZIALE SPRZEDAŻY – praktyczne warsztaty dla handlowców
Szkolenie adresowane jest do przedstawicieli handlowych, kupców, osób zarządzających sprzedażą. Dzięki wykorzystaniu Excel’a można bardzo wiele pracy uprościć i zautomatyzować. Na szkoleniu dowiedzą się  Państwo jak szybko i sprawnie przygotowywać zarówno proste jak i skomplikowane kalkulacje niezbędne w pracy z Klientami, jak szybko przygotować raporty, analizy, kalkulacje i zestawienia.
Nauczą się Państwo również szybkiej analizy dużych baz danych np. wielowymiarowej analizy wolumenu sprzedaży i zakupu, analizy zyskowności sprzedaży, analizy należności, analizy efektywności promocji itp.
PRAWO CELNE dla przedsiębiorców zaczynających działalność w sektorze obrotu towarowego z krajami trzecimi – kompendium dla początkujących

Szkolenie daje możliwość uzyskania podstawowej wiedzy z zakresu  obowiązujących przepisów prawa celnego, które mają bezpośrednie przełożenie na przedsiębiorstwa dokonujące międzynarodowej wymiany towarów.

Oferowany program stanowi bogaty zakres i jest dostosowany do potrzeb uzyskania niezbędnej wiedzy w zakresie importu i eksportu .

KAIZEN I 5S w praktyce

Szkolenie w sposób warsztatowy pokaże uczestnikom w jaki sposób wdrażać odpowiednie narzędzia Kaizen i 5S w swoim środowisku zawodowym.

Na każdym etapie realizacji modułu szkoleniowego uczestnicy będą motywowani do aktywnego uczestnictwa w zajęciach. Służyć temu mają odpowiednie metody szkoleniowe, takie jak: dyskusja, symulacje, czy różnego rodzaju ćwiczenia. Ponadto uczestnicy przy każdym module poznają odpowiednie case studies, które ilustrować będą podjęte zagadnienia teoretyczne. To wszystko ma na celu lepsze zrozumienie podejmowanych kwestii oraz właściwe przełożenie nowo nabytej wiedzy na swoje środowisko zawodowe.

NOWOŚĆ
THE CHALLENGER SALE, czyli jak sprzedawać, gdy klienci mają wszystko. IV REWOLUCJA W SPRZEDAŻY

Już od jakiegoś czasu dyrektorzy sprzedaży oraz sami handlowcy zauważyli, że dawne sposoby i techniki sprzedaży przestały działać na klientów. Kiedyś tak ważne relacje, teraz przestały być wystarczające, a ciągłe pytanie o potrzeby zaczęło raczej odstraszać klientów niż ich przyciągać. Klienci zaczęli traktować swój czas jak inwestycję, a od handlowca oczekują, że powie im coś czego nie wiedzą o swoim biznesie, że stanie się ich doradcą, w którego warto zainwestować swój czas i pieniądze.

Jak zatem stać się atrakcyjnym partnerem dla naszego klienta?, Dlaczego miałby poświęcić nam swój czas i skorzystać z rozwiązań, które proponujemy?, W jaki sposób prowadzić spotkania by chciał podążać za nami, a w konsekwencji związał się z nami biznesowo?, Jak sprawić, abyśmy stali się jego głównym dostawcą i jednocześnie chciał nas polecać innym?

Na wszystkie te pytanie, jak również na wiele innych znajdziesz odpowiedź uczestnicząc w naszym projekcie.  Powstał on na kanwie badań 24000 handlowców z większości branż, których przebadano na całym świecie(ok.90 krajów) i na podstawie ich doświadczeń opracowano niezwykle skuteczny model sprzedaży. The Challenger Sale nazwany został czwartą rewolucją w sprzedaży, gdyż  wreszcie uczy jak należy skutecznie sprzedawać  w obecnych wymagających i trudnych czasach.

Korzystając z koncepcji The Challenger Sale w ciągu ostatnich lat wypracowaliśmy wiele nowych sposobów pracy z klientami, unikalnych narzędzi sprzedażowych oraz zasad, którymi powinien kierować się sprzedawca Challenger. Zbudowaliśmy model, dzięki któremu ci, którzy z nami współpracowali i wprowadzili go w swoich zespołach sprzedaży, w szybkim czasie odnieśli sukces finansowy, wyprzedzili konkurencję i spokojnie patrzą w przyszłość.

REKRUTACJA W PRAKTYCE – kompleksowy interaktywny program

 Naucz się szukać, oceniać i zdobywać najlepszych kandydatów!
Wczuj się w sytuację 
menedżera, kandydata i rekrutera

Najważniejszym celem szkolenia jest udoskonalenie kompetencji w doborze najlepszych pracowników, optymalnych strategii selekcyjnych, przeprowadzania efektywnych rozmów selekcyjnych i procedur Assesment Center.
Co zyskasz na szkoleniu:
  • dowiesz się na czym polega grywalizacja i jak można wykorzystywać narzędzia employer brandingu w rekrutacji
  • zapoznasz się z rolą eksperta ds. rekrutacji i selekcji w kształtowaniu kompetentnej kadry w organizacji
  • dowiesz się, jak tworzyć profile kompetencyjne kandydatów na różne stanowiska
  • zdobędziesz wiedzę o współczesnych sposobach poszukiwania kandydatów
  • pozyskasz umiejętności tworzenia przyciągających talenty ogłoszenia rekrutacyjne
  • nauczysz się, na co zwracać uwagę przy analizie aplikacji
  • poznasz strukturę budowania wywiadu kompetencyjnego
  • zapoznasz się z etycznym aspektami procesu rekrutacji i selekcji
  • przećwiczysz proces prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, tak, aby na jej podstawie móc podjąć decyzję o wyborze najlepszego kandydata
CZAS PRACY KIEROWCY W PRAKTYCE – jak zminimalizować ryzyko wystąpienia naruszeń i ich skutków

Przedstawienie praktycznych, elastycznych i korzystnych  rozwiązań dla przewoźników

  • przypomnienie i uporządkowanie wiedzy z zakresu stosowania przepisów norm czasu jazd, czasu pracy, okresów przerw i odpoczynków, obsługi urządzeń rejestrujących, aby osoba odpowiedzialna w firmie za czas pracy kierowców wiedziała w jaki sposób i kiedy egzekwować od kierowcy prawidłowe postępowanie,
  • wyjaśnienie problemów z interpretacją zapisów, sposobem ich stosowania w tzw. przewozach mieszanych,
  • omówienie w praktyce sprawdzonych procedur kontrolnych nad pracą kierowców,
  • wyjaśnienie zagadnienia z ustawy o transporcie drogowym„…prawidłowej dyscypliny i organizacji pracy…” i wypracowanie określonych procedur i dokumentów będących skuteczną obroną na drodze odwoławczej,
  • omówienie ułatwień, które ustawodawca dopuszcza w ustawie o czasie pracy kierowcy, zasady wprowadzania i funkcjonowania rozwiązań, optymalizujących planowanie pracy kierowców
SKUTECZNA ROZMOWA TELEFONICZNA z Kontrahentem
Uczestnicy szkolenia rozwijają i pogłębiają swoje umiejętności w trzech obszarach:
  • Skuteczna komunikacja (język, precyzja wypowiedzi, naturalny sposób bycia, rozpoznawanie i dopasowywanie się do typów charakterologicznych klientów, zasady aktywnego słuchania, postawa w nietypowych i trudnych sytuacjach, precyzja wypowiedzi)
  • Skuteczne wywieranie wpływu i motywowanie do działania(najlepsze standardy rozmowy przychodzącej i wychodzącej, kontrola rozmowy, sztuka przyciągania uwagi i wzbudzania zainteresowania podczas rozmów wychodzących tzw. ”zimnych”, trafnego „wstrzelania się” w główne potrzeby i oczekiwania drugiej strony, radzenie sobie w sytuacjach niejednoznacznych i odbiegających od przyjętych norm; m. innymi jak mówić i nie pogarszać sytuacji)
  • Budowanie i podtrzymywanie relacji z obecnym i potencjalnym Klientem (umiejętność skutecznego podtrzymywania pierwszego kontaktu poprzez umówienie się na kolejny(mail/telefon/spotkanie), umiejętność pisania krótkich perswazyjnych maili w nawiązaniu do rozmowy telefonicznej, umiejętność przygotowania krótkiej, perswazyjnej prezentacji na pierwsze spotkanie z potencjalnym Klientem w celu wywarcia dobrego
    pierwszego wrażenia
grudzień 2018
MANAGER DOSKONAŁY – PRAWO PRACY I PSYCHOLOGIA

Zapraszamy na 3-dniowe szkolenie dla managerów, które pozwala zapoznać się z prawnymi aspektami zatrudnienia pracowników, rodzajem i charakterystyką systemów czasu pracy, czasem pracy w zakładzie, harmonogramem pracy, pracą w godzinach nadliczbowych i inne.
Uczestnicy w ostatni dzień będą mieli możliwość zapoznać się z elementami psychologii biznesu, które zwiększą skuteczność w kontaktach zawodowych  oraz pokażą jak skutecznie radzić sobie z wypaleniem zawodowym.

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ. Jesteś Szefem? Musisz to wiedzieć.

Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę pozwalającą im na sprawne zarządzanie zespołami ludzi w trakcie planowania i wdrażania zmian, pokonywanie oporu pracowników przed zmianą, organizacji i doboru pracowników do zespołów zadaniowych oraz sposobów ich motywowania.
Poprzez ćwiczenia i testy określą własne predyspozycje kierownicze i swoje style zarządzania, a poprzez wymianę poglądów ustalą najlepszy dla siebie styl zarządzania.

BEZPIECZEŃSTWO PRZEWOZU DROGOWEGO TOWARÓW NIEBEZPIECZNYCH – ADR. Warsztaty związane z wypełnianiem dokumentacji przewozowej.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z przepisami w zakresie krajowym i międzynarodowym, regulującymi problematykę przewozu drogowego towarów niebezpiecznych.

Szkolenie spełnia wymogi działu 1.3, rozdziałów 8.2.3 i 1.10.2 oraz art. 14 Ustawy z dn. 19 sierpnia 2011 roku o przewozie towarów niebezpiecznych.

Szkolenie jest obowiązkowe dla pracowników przedsiębiorstw, których prace dotyczą przewozu towarów niebezpiecznych i czynności z nim związanych – kadra kierownicza, pracownicy administracyjni, pracownicy magazynowi, pracownicy zaangażowani w nadawanie, odbieranie, pakowanie, napełnianie, załadunek, rozładunek towarów niebezpiecznych.

NOWOŚĆ
ZARZĄDZANIE PRACOWNIKAMI Z UKRAINY i krajów byłego ZSRR

Celem szkolenia prowadzonego przez Ukrainkę z 20-letnim procesem adaptacji w Polsce jest poprawa skuteczności w zarządzaniu pracownikami z Ukrainy poprzez poznanie kultury ukraińskiej i uwrażliwienie międzykulturowe.

Uczestnik na szkoleniu:

  • pozna różnice kulturowe Polski i krajów byłego ZSRR
  • poprawi formę komunikacji z pracownikami z krajów byłego ZSRR
  • będzie w stanie skuteczniej zarządzać wielokulturowym zespołem
  • otrzyma pakiet wiedzy kulturowej potrzebnej do codziennej pracy
  • uświadomi sobie znaczenie różnic kulturowych mających wpływ na efektywność pracy
  • zostanie uwrażliwiony międzykulturowo na zachowania własne i innych
  • dowie się, jak dostosować swój styl komunikacji do stylu osoby z innego obszaru kulturowego
  • wypracuje własne metody budowania międzykulturowego środowiska pracy umożliwiającego zmniejszenie rotacji i wykorzystanie potencjału różnorodności
MAGAZYNOWANIE chemikaliów i towarów niebezpiecznych
Celem szkolenia jest przekazanie szczegółowej wiedzy w zakresie problematyki magazynowania chemikaliów i towarów niebezpiecznych dotyczącej m. in. wymagań, warunków, ograniczeń oraz wyposażenia magazynów.

Korzyści dla uczestników:
  • Znajomość przepisów regulujących problematykę magazynowania towarów niebezpiecznych i chemikaliów
  • Umiejętność rozpoznawania zagrożeń mogących wystąpić  podczas magazynowania towarów niebezpiecznych i chemikaliów
  • Umiejętność doboru środków ochrony indywidualnej dla pracowników zaangażowanych w prace związane z magazynowaniem i transportem wewnątrzzakładowym
  • Umiejętność racjonalnego doboru wyposażenia magazynu – ograniczenie kosztów w przedsiębiorstwie
POCHODZENIE TOWARU w regulacjach celnych Unii Europejskiej

Celem szkolenia jest uzyskanie aktualnych informacji na temat dokumentowania pochodzenia towarów, stosowania reguł pochodzenia i przepisów celno – prawnych z zakresu ustalania pochodzenia towarów w obrocie międzynarodowym.

Podczas szkolenia zostaną omówione zmiany w przepisach oraz NOWOŚCI:

  • Rejestracja unijnych i poza unijnych eksporterów w systemie REX
  • CETA – nowa umowa z Kanadą
  • Nowe reguły dotyczące deklaracji dostawcy
  • Nowe umowy o wolnym handlu
  • Kumulacja pochodzenia

Szkolenie skierowane jest do osób, które zajmują się eksportem – importem lub dostawami wewnątrzwspólnotowymi i zobowiązane są do dokumentowania pochodzenia towarów, co ma kluczowe znaczenie w obrocie międzynarodowym i stanowi podstawę handlu zagranicznego i wspólnotowego.

EFEKTYWNA KOMUNIKACJA, INTELIGENCJA EMOCJONALNA I ASERTYWNOŚĆ W KONTAKTACH INTERPERSONALNYCH, wersja 2-dniowa
Praktycznie każdy człowiek (wyjąwszy okres niemowlęctwa) potrafi mówić i … mówi. Zgodnie z tym faktem, że wszyscy od dzieciństwa biegle władamy językiem, to podświadomie stajemy się sami dla siebie największym autorytetem w dziedzinie formułowania i kontrolowania myśli, poglądów, opinii, osądów itp..
Jednak …
Kto mówi językiem niezrozumiałym dla nikogo poza nim, nie mówi w ogóle. Mówić, to mówić do kogoś”. /Hans Georg Gadamer/
Bez względu na to, jaki masz zawód, w jakiej organizacji pracujesz, doskonalenie umiejętności efektywnego komunikowania się, doprowadzanie do wspólnego zrozumienia, empatia, radzenie sobie z emocjami własnymi i innych osób mogą mieć kluczowe znaczenie dla Ciebie, Twojej kariery czy sukcesu (jakkolwiek go rozumiesz).
ZARZĄDZANIE SOBĄ I WŁASNYM CZASEM, czyli jak efektywniej pracować bez marnowania czasu i bez stresu

Jesteś Menedżerem? Każdego dnia musisz podejmować szybkie i odpowiedzialne decyzje opierając się na dużej ilości informacji? Potrzebujesz wiedzy jak ułatwić sobie życie? Zapraszamy. Podczas warsztatu z nowoczesnymi technikami organizacji czasu pracy w oparciu o najnowsze koncepcje i teorie nauczymy Ciebie:

  • zasad prawidłowej i skutecznej organizacji zadań zawodowych i osobistych
  • rozpoznawać przyczyny niepotrzebnej utraty czasu, marnowania czasu, powstawania nawyków utrudniających realizację zadań
  •  umiejętności organizacji pracy
  • sposobów na wykształcenie umiejętności przezwyciężania własnych słabości
  • podejmowania skutecznych decyzji
  • zasad przygotowania funkcjonalnego miejsca pracy
  • sposobów na wykształcenie umiejętności selekcji informacji
  • umiejętności skutecznego realizowania zadań
METODYKA PROWADZENIA ZAJĘĆ INSTRUKTAŻU STANOWISKOWEGO

Celem instruktażu stanowiskowego jest uzyskanie przez pracownika informacji, wiedzy i umiejętności z zakresu:

  • Czynników środowiska pracy występujących przy wykonywaniu czynności zleconych przez przełożonego
  • Zapobiegania urazom, oparzeniom oraz oddziaływaniu czynników szkodliwych dla zdrowia występujących przy pracy w warunkach normalnych i w sytuacjach awaryjnych
  • Bezpiecznej eksploatacji maszyn, urządzeń i sprzętu stosowanego przy wykonywaniu czynności w ramach swojego zakresu obowiązków
  • Kształtowanie umiejętności bezpiecznego wykonywania pracy, podstaw warunkujących akceptację bezpiecznych metod pracy oraz nawyków profesjonalnego wykonywania pracy
  • Zapoznanie pracownika z ryzykiem zawodowym
USTAWA O SYSTEMIE MONITOROWANIA DROGOWEGO PRZEWOZU TOWARÓW (SENT). Dobra reputacja przewoźnika w świetle unijnych regulacji.

Obowiązujące od marca 2017 r. przepisy w ustawie o transporcie drogowym znacznie zaostrzyły przepisy w zakresie możliwej utraty dobrej reputacji także dla zarządzających transportem.

Na szkoleniu zostaną omówione m.in. wymogi stawiane przewoźnikom i kierowcom, łącznie z sankcjami jakie grożą za niespełnienie obowiązków wynikających z ww. ustawy.

  • Zapoznanie się z prawami i obowiązkami związanymi z funkcjonowaniem ustawy o monitorowaniu przewozu (SENT)
  • Omówienie wymogów przed przewozem jakie musi spełnić wysyłający w przypadku,  gdy jest exporterem jako nadawca, importerem jako odbiorca oraz jakie wymogi stawiane w krajowym obrocie towarów między innymi akcyzowymi
  • Przedstawienie nowych uregulowań związanych z dobrą reputacją, która jest niezbędnym warunkiem, aby wykonywać przewozy drogowe

 

EXCEL w zarządzaniu zasobami ludzkimi
Szkolenie kierowane jest do pracowników działów personalnych i osób zarządzających zasobami ludzkim.

Główną wartością dodaną tego szkolenia jest oszczędność czasu i bezbłędność przygotowywanych danych.

Dzięki wykorzystaniu Excel’a można bardzo wiele pracy uprościć i zautomatyzować. Raz przygotowane raporty czy analizy będą w prosty sposób uaktualniały się o nowe dane.
UWAGA! Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które znają Excel w stopniu podstawowym!
SKUTECZNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA W PROCESIE REKLAMACJI kluczem do budowania długotrwałych relacji z wymagającym klientem
Zapraszamy Państwa do udziału w warsztatach szkoleniowych skierowanych do pracowników działów reklamacji i serwisów, działów obsługi klienta oraz działów handlowych, którzy pragną osiągnąć szczyty profesjonalizmu w pracy zawodowej.
Głównym celem warsztatów jest nabycie umiejętności negocjowania i asertywnego zachowania, wywierania wpływu na klientów w procesie reklamacji oraz rozwiązywania spraw spornych zgodnie z polityką firmy i ku zadowoleniu klientów.
INTRASTAT W PRAKTYCE – zmiany w 2018 roku

Celem szkolenia jest praktyczne przedstawienie najnowszych zasad funkcjonujących w poszczególnych regulacjach prawnych systemu INTRASTAT, poznanie przepisów i zasad wypełniania i zgłaszania deklaracji INTRASTAT, nabycie umiejętności w zakresie przygotowania, wypełniania i wysyłania deklaracji INTRASTAT.

Wszelkie zmiany dotyczące przepisów celnych w 2017 r. ogłoszone przed szkoleniem zostaną omówione podczas szkolenia !!!

ZAKŁADOWY FUNDUSZ ŚWIADCZEŃ SOCJALNYCH W 2018 r.

Na szkoleniu kompleksowo zostanie omówiona tematyka ZFŚS, także pod kątem ubezpieczeniowym i podatkowym.
Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy i kompetencji z zakresu ZFFŚ, m.in. dotyczących świadczeń po równo a składek ZUS, rodzajów świadczeń a także zwolnień podatkowych.

NEGOCJACJE HANDLOWE tylko dla sprzedawców i przedstawicieli handlowych
Po szkoleniu uczestnicy powinni cechować się umiejętnościami radzenia sobie z zastrzeżeniami Klientów dotyczących bardzo różnych wskaźników prezentowanej oferty.
Dowiedzą się w jaki sposób zwiększać efektywność swoich działań w zakresie sprzedaży szczególnie podczas końcowego etapu procesu sprzedaży, czyli zamykania sprzedaży i negocjacji handlowych.

Poprzez praktyczny trening zdobędą umiejętność stosowania modelu obalania obiekcji, kierowania procesem sprzedaży tak, aby sprzedać to co się zaplanowało.

Zapoznają się z teorią i praktyką negocjacyjną – jak osiągnąć założone cele.

PLANOWANIE I HARMONOGRAMOWANIE PRODUKCJI. Zwiększenie efektywności procesów produkcyjnych w przedsiębiorstwie

Korzyści ze szkolenia:

  • Maksymalizacja wykorzystania zasobów produkcyjnych oraz istniejącej infrastruktury produkcyjnej, umożliwiająca rzetelną ocenę możliwości produkcyjnych firmy
  • Precyzyjne dostosowanie poziomu obciążenia zasobów produkcyjnych firmy (technicznych i osobowych), do wymagań wynikających z tzw. „deadlines”, tj. zafiksowanych, ostatecznych terminów dostaw
  • Zwiększenie efektywności kosztowej w obszarze produkcji, obniżenie poziomu zapasów, w tym w szczególności tzw. „produkcji w toku”
  • Poprawa jakości komunikacji oraz powiązanie procesów planowania pomiędzy głównymi obszarami funkcjonalnymi organizacji tj. Sprzedaży, Produkcji i Zakupów
RÓŻNICE KULTUROWE W BIZNESIE. Jak radzić sobie z wielokulturowością w pracy zawodowej?

2 listopada 1972 roku Ludwig van Beethoven wyjechał z rodzinnego Bonn do Wiednia. Do celu dotarł 10 listopada tego samego roku. Ten odcinek dzisiaj można pokonać w kilka godzin i po załatwieniu sprawy wrócić w tym samym dniu do domu. Świat zmalał, biznes dzisiaj nie jest narodowy, ale międzynarodowy, globalny. Znajomość różnych kultur i sposobu, w jaki te kultury realizują zadania biznesowe jest podstawą osiągania sukcesu w tej dziedzinie.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z tematyką związaną z wieloma aspektami różnic kulturowych ważnych w realizowaniu zadań biznesowych.

Umiejętność zarządzania wielokulturowością pozwala na skuteczne, ale przede wszystkim bezproblemowe rozwiązywanie problemów wynikających z różnic pomiędzy krajami, firmami, zespołami międzynarodowymi. Warsztat pozwoli uczestnikom nabyć umiejętności z zakresu dochodzenia do kompromisu w środowisku międzynarodowym, poznania odmiennych stylów negocjowania, oraz umiejętnego zachowywania się w kontaktach międzynarodowych.

ZARZĄDZANIE RENTOWNOŚCIĄ SPRZEDAŻY – projekt szkoleniowo-doradczy

Szkolenie o wysokim stopniu zaawansowania ze względu na zastosowane w nim know-how i narzędzia analityczne. Przeznaczone jest dla osób zarządzających relacjami z Klientami: dyrektorów sprzedaży, key account manager’ów, regionalnych kierowników sprzedaży, kierowników działu obsługi klienta oraz członków zespołów ds. obsługi klientów.
Szkolenie prowadzone jest na realnych przykładach i danych ze współpracy z klientami, z którymi współpracują na co dzień uczestnicy szkoleń. Podczas szkolenia dane te są wykorzystywane do indywidualnych ćwiczeń i symulacji sytuacji z wykorzystaniem przygotowanych przez prowadzącego i dopasowanych do specyfiki pracy przez uczestników szkolenia arkuszy kalkulacyjnych, analitycznych w formacie Excel.
Przed szkoleniem uczestnicy szkolenia otrzymują szczegółową instrukcję dotyczącą przygotowania koniecznych danych. Uczestnicy powinni posiadać podstawową umiejętność posługiwania się Excelem.

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM – rozwój umiejętności menedżerskich brygadzistów, mistrzów, kierowników

Kwalifikacje załogi oraz umiejętność zarządzania jej potencjałem i zaangażowaniem stają się dziś kluczowymi zasobami konkurujących firm.
Brygadzista pełni szczególną, podwójną rolę – jest jednocześnie przedstawicielem kierownictwa i reprezentantem załogi. Skuteczny i szanowany przez pracowników brygadzista odgrywa ważną rolę w procesie produkcji oraz tworzy atmosferę sprzyjającą efektywnej realizacji zadań produkcyjnych, istotnym więc jest kształtowanie i rozwój jego kompetencji menedżerskich.

Korzyści ze szkolenia:

  • dowiesz się, co buduje autorytet przełożonego
  • otrzymasz wskazówki jak praktycznie rozwiązać wiele problemów z zakresu zarządzania ludźmi
  • nauczysz się skutecznie wydawać polecenia, egzekwować wykonywanie zadań
  • nauczysz się odpowiedniego, efektywnego  komunikowania się z zespołem
  • dowiesz się, jaki jest wpływ komunikacji na osiągane przez zespół wyniki
  • poznasz techniki wpływu psychologicznego wykorzystywane w sytuacji zarządzania ludźmi
  • poznasz psychologiczne mechanizmy motywowania i możliwości ich praktycznego wykorzystania
  • nauczysz się prowadzić trudne rozmowy z pracownikami
  • dowiesz się,  jak radzić sobie z sytuacjami konfliktowymi w zespole
styczeń 2019
INTELIGENTNY EMOCJONALNIE MENEDŻER
Nie ekscytuj się za bardzo”, „Podejdź do tego w sposób racjonalny”, „Tylko spokój może nas uratować” – ile razy słyszeliśmy te zdania. Emocje do niedawna były swego rodzaju tematem tabu. Należało ich unikać, kontrolować. Okazywanie emocji, szczególnie w pracy mogło zostać uznane za zachowanie wysoce nieprofesjonalne. A jeśli emocje te okazywał przełożony, mogło dojść nawet do jego zwolnienia. Ale … nasze emocje stanowią przecież integralną część naszego myślenia, działania i inteligencji. Są więc kluczowe w procesie podtrzymywania przez nas długotrwałych relacji, właściwego wykonywania działań, radzenia sobie ze zmianami, stresem i w odnoszeniu sukcesów. Inteligentny emocjonalnie menedżer jest dziś dla organizacji najważniejszym zasobem, który ma podstawowy wpływ na jej rozwój i powiedzie ją do sukcesu.
EFEKTYWNA KOMUNIKACJA, INTELIGENCJA EMOCJONALNA I ASERTYWNOŚĆ W KONTAKTACH ZAWODOWYCH, wersja 1-dniowa

Wszyscy od dzieciństwa biegle władamy językiem. Podświadomie stajemy się sami dla siebie największym autorytetem w dziedzinie formułowania i kontrolowania myśli, poglądów, opinii, osądów itp.. Jednak …

„Kto mówi językiem niezrozumiałym dla nikogo poza nim, nie mówi w ogóle. Mówić, to mówić do kogoś”.
Hans Georg Gadamer

Bez względu na to,  jaki masz zawód, w jakiej organizacji pracujesz, doskonalenie umiejętności efektywnego komunikowania się, doprowadzanie do wspólnego zrozumienia, empatia, radzenie sobie z emocjami własnymi i innych osób mogą mieć kluczowe znaczenie dla Ciebie, Twojej kariery czy sukcesu (jakkolwiek go rozumiesz).8

luty 2019
EXCEL W LOGISTYCE

Szkolenie adresowane jest do osób zarządzających magazynami i logistyką oraz pracowników magazynu.

Dzięki szkoleniu zdobędą Państwo umiejętności:

  • szybkiego i sprawnego przygotowywania zarówno prostych jak i skomplikowanych kalkulacji niezbędnych w pracy magazynu
  • szybkiej analizy dużych baz danych np. wielowymiarowej analizy zapasów, analizy rotacji, zalegania, wiekowania zapasów itp.
  • przygotowywania raportów, analiz, kalkulacji i zestawień w jak najkrótszym czasie

Wszystkie ćwiczenia i materiały wykonane w Excelu można po zakończeniu zajęć zgrać i zabrać ze sobą.

kwiecień 2019
EFEKTYWNA KOMUNIKACJA, INTELIGENCJA EMOCJONALNA I ASERTYWNOŚĆ W KONTAKTACH INTERPERSONALNYCH, wersja 2-dniowa
Praktycznie każdy człowiek (wyjąwszy okres niemowlęctwa) potrafi mówić i … mówi. Zgodnie z tym faktem, że wszyscy od dzieciństwa biegle władamy językiem, to podświadomie stajemy się sami dla siebie największym autorytetem w dziedzinie formułowania i kontrolowania myśli, poglądów, opinii, osądów itp..
Jednak …
Kto mówi językiem niezrozumiałym dla nikogo poza nim, nie mówi w ogóle. Mówić, to mówić do kogoś”. /Hans Georg Gadamer/
Bez względu na to, jaki masz zawód, w jakiej organizacji pracujesz, doskonalenie umiejętności efektywnego komunikowania się, doprowadzanie do wspólnego zrozumienia, empatia, radzenie sobie z emocjami własnymi i innych osób mogą mieć kluczowe znaczenie dla Ciebie, Twojej kariery czy sukcesu (jakkolwiek go rozumiesz).
EXCEL W DZIALE SPRZEDAŻY – praktyczne warsztaty dla handlowców
Szkolenie adresowane jest do przedstawicieli handlowych, kupców, osób zarządzających sprzedażą. Dzięki wykorzystaniu Excel’a można bardzo wiele pracy uprościć i zautomatyzować. Na szkoleniu dowiedzą się  Państwo jak szybko i sprawnie przygotowywać zarówno proste jak i skomplikowane kalkulacje niezbędne w pracy z Klientami, jak szybko przygotować raporty, analizy, kalkulacje i zestawienia.
Nauczą się Państwo również szybkiej analizy dużych baz danych np. wielowymiarowej analizy wolumenu sprzedaży i zakupu, analizy zyskowności sprzedaży, analizy należności, analizy efektywności promocji itp.