Sprzedaż, zakupy
Warsztaty dla najbardziej wymagających
Wszystkie projekty prowadzone są w formie interaktywnych zajęć praktycznych z licznymi ćwiczeniami oraz analizą przykładów. Zajęcia zawsze odbywają się w kameralnych grupach, co gwarantuje aktywne uczestnictwo i indywidualne podejście do uczestników.
TWOJA PRACA, TWOJA PASJA
W przypadku szkolenia dedykowanego Państwa Firmie szczegółowy program przedstawimy na podstawie określonych przez Państwa założeń.
Czas szkolenia możemy skrócić lub wydłużyć, podzielić na moduły w zależności od potrzeb i możliwości czasowych Państwa Firmy.
![EXCEL W DZIALE SPRZEDAŻY – praktyczne warsztaty dla handlowców](https://prestige-eck.pl/app/uploads/2015/11/Bez-tytułu-e1715334064382-300x175.jpg)
EXCEL W DZIALE SPRZEDAŻY – praktyczne warsztaty dla handlowców
Szkolenie adresowane jest do przedstawicieli handlowych, kupców, osób zarządzających sprzedażą. Dzięki wykorzystaniu Excel’a można bardzo wiele pracy uprościć i zautomatyzować. Na szkoleniu dowiedzą się Państwo jak szybko i sprawnie przygotowywać…
![CBAM – NOWE OBOWIĄZKI DLA IMPORTERÓW. Mechanizm dostosowywania cen na granicach z uwzględnieniem emisji CO2](https://prestige-eck.pl/app/uploads/2023/12/CBAM-e1714644239439-300x175.png)
CBAM – NOWE OBOWIĄZKI DLA IMPORTERÓW. Mechanizm dostosowywania cen na granicach z uwzględnieniem emisji CO2
Od 1 października 2023 roku rusza etap przejściowy w adaptacji mechanizmu dostosowywania cen na granicach z uwzględnieniem emisji CO2, czyli CBAM (Carbon Border Adjustment Mechanism). Wraz z wdrożeniem CBAM na…
![Skuteczna obsługa trudnego i wymagającego klienta. Jak radzić sobie ze skargami, reklamacjami oraz klientami unikającymi terminowych płatności.](https://prestige-eck.pl/app/uploads/2015/10/b-e1720775112848-300x176.jpg)
Skuteczna obsługa trudnego i wymagającego klienta. Jak radzić sobie ze skargami, reklamacjami oraz klientami unikającymi terminowych płatności.
Warsztat stanowi kompleksowe podejście do rozwijania umiejętności niezbędnych w obszarze komunikacji z klientem. Podczas szkolenia skoncentrowane jesteśmy na praktycznych aspektach obsługi klienta, w tym efektywnym reagowaniu na skargi, reklamacje, oraz…
![Obsługa kas fiskalnych](https://prestige-eck.pl/app/uploads/2024/06/Obsluga-kas-fiskalnych-strona-internetowa-300x175.jpg)
Obsługa kas fiskalnych
![Uwarunkowania kulturowe współpracy z partnerami z krajów Ameryki Południowej, ze szczególnym uwzględnieniem Brazylii-ekskluzywne warsztaty z Biznesmenem](https://prestige-eck.pl/app/uploads/2024/03/Uwarunkowania-kulturowe-wspolpracy-z-partnerami-z-krajow-Ameryki-Poludniowej-ze-szczegolnym-uwzglednieniem-Brazylii-strona-internetowa-300x175.jpg)
Uwarunkowania kulturowe współpracy z partnerami z krajów Ameryki Południowej, ze szczególnym uwzględnieniem Brazylii-ekskluzywne warsztaty z Biznesmenem
Jaką cenną wiedzę biznesową pozyskają uczestnicy? Otrzymają konkretne i praktyczne narzędzia do efektywniej komunikacji z odbiorcami w Ameryce Łacińskiej Zaoszczędzą sporo czasu i środków w procesie ekspansji i rozwoju biznesu…
![POCHODZENIE TOWARU – warsztaty z zakresu ustalania pochodzenia towaru w świetle wymiany międzynarodowej](https://prestige-eck.pl/app/uploads/2022/02/pochodzenie-towaru1-2-e1714644146746-300x175.png)
POCHODZENIE TOWARU – warsztaty z zakresu ustalania pochodzenia towaru w świetle wymiany międzynarodowej
Warsztaty skierowane są do osób, które zajmują się międzynarodowym obrotem towarowym, dokonywaniem importów i eksportów towarów. Pochodzenie towaru to jeden z głównych elementów kalkulacyjnych zgłoszenia celnego. Znajomość uregulowań Unijnego Kodeksu…
![Umowy handlu w obrocie międzynarodowym](https://prestige-eck.pl/app/uploads/2019/12/Fotolia_94028005_Subscription_Monthly_M-e1714645305606-300x175.jpg)
Umowy handlu w obrocie międzynarodowym
Umożliwienie poprawnej wykładni przepisów prawnych obowiązujących w obrocie międzynarodowym, w szczególności w odniesieniu do umowy sprzedaży i dostawy a także umów transportowych oraz ubezpieczenia Zwrócenie uwagi na zagadnienie Konwencji ONZ…
![OBSŁUGA KLIENTA – ZARZĄDZANIE LOGISTYCZNE FIRMĄ z wykorzystaniem gry symulacyjnej: konstrukcja obsługi klienta w przedsiębiorstwie](https://prestige-eck.pl/app/uploads/2014/12/obsluga-klienta-1-e1720784104572-300x175.jpg)
OBSŁUGA KLIENTA – ZARZĄDZANIE LOGISTYCZNE FIRMĄ z wykorzystaniem gry symulacyjnej: konstrukcja obsługi klienta w przedsiębiorstwie
Szkolenie ma postać aktywizującą. Łączymy wiedzę logistyczną z niezbędnymi narzędziami marketingowymi celem określenia i zapewnienia optymalnego poziomu obsługi klienta, podporządkowaniu jej systemu zarządzania zapasami i organizacji dostaw. Zweryfikujemy skuteczność systemu…
![SZTUKA KOMUNIKOWANIA I BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTAMI. Zasady negocjacji handlowych](https://prestige-eck.pl/app/themes/prestige/public/images/prestigeDuzeZdjecie.2151b1.jpg)
SZTUKA KOMUNIKOWANIA I BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTAMI. Zasady negocjacji handlowych
![EFEKTYWNA SPRZEDAŻ](https://prestige-eck.pl/app/themes/prestige/public/images/prestigeDuzeZdjecie.2151b1.jpg)
EFEKTYWNA SPRZEDAŻ
Wzrost skuteczności sprzedaży oraz zwiększenie zysku dla firmy Praktyczne poznanie i wykorzystanie technik sprzedażowych Pogłębienie umiejętności efektywnego kontaktowania się z klientami Świadome wywieranie wpływu na klientów Wykształcenie umiejętności planowanego działania…