Przejdź do treści

Sprzedaż, zakupy

Warsztaty dla najbardziej wymagających

Wszystkie projekty prowadzone są w formie interaktywnych zajęć praktycznych z licznymi ćwiczeniami oraz analizą przykładów. Zajęcia zawsze odbywają się w kameralnych grupach, co gwarantuje aktywne uczestnictwo i indywidualne podejście do uczestników.

TWOJA PRACA, TWOJA PASJA

W przypadku szkolenia dedykowanego Państwa Firmie szczegółowy program przedstawimy na podstawie określonych przez Państwa założeń.
Czas szkolenia możemy skrócić lub wydłużyć, podzielić na moduły w zależności od potrzeb i możliwości czasowych Państwa Firmy.

EXCEL W DZIALE SPRZEDAŻY – praktyczne warsztaty dla handlowców

EXCEL W DZIALE SPRZEDAŻY – praktyczne warsztaty dla handlowców

Szkolenie adresowane jest do przedstawicieli handlowych, kupców, osób zarządzających sprzedażą. Dzięki wykorzystaniu Excel’a można bardzo wiele pracy uprościć i zautomatyzować. Na szkoleniu dowiedzą się  Państwo jak szybko i sprawnie przygotowywać…

05.09.2024
Online
CBAM – NOWE OBOWIĄZKI DLA IMPORTERÓW. Mechanizm dostosowywania cen na granicach z uwzględnieniem emisji CO2

CBAM – NOWE OBOWIĄZKI DLA IMPORTERÓW. Mechanizm dostosowywania cen na granicach z uwzględnieniem emisji CO2

Od 1 października 2023 roku rusza etap przejściowy w adaptacji mechanizmu dostosowywania cen na granicach z uwzględnieniem emisji CO2, czyli CBAM (Carbon Border Adjustment Mechanism). Wraz z wdrożeniem CBAM na…

11.09.2024
Online
08.10.2024
Online
21.11.2024
Online
10.12.2024
Online
Skuteczna obsługa trudnego i wymagającego klienta. Jak radzić sobie ze skargami, reklamacjami oraz klientami unikającymi terminowych płatności.

Skuteczna obsługa trudnego i wymagającego klienta. Jak radzić sobie ze skargami, reklamacjami oraz klientami unikającymi terminowych płatności.

Warsztat stanowi kompleksowe podejście do rozwijania umiejętności niezbędnych w obszarze komunikacji z klientem. Podczas szkolenia skoncentrowane jesteśmy na praktycznych aspektach obsługi klienta, w tym efektywnym reagowaniu na skargi, reklamacje, oraz…

23.09.2024
Katowice
26.11.2024
Online
Obsługa kas fiskalnych

Obsługa kas fiskalnych

25.09.2024
Katowice
20.11.2024
Mikołów k/ Katowic
15.01.2025
Mikołów k/ Katowic
20.03.2025
Mikołów k/ Katowic
13.05.2025
Mikołów k/ Katowic
Uwarunkowania kulturowe współpracy z partnerami z krajów Ameryki Południowej, ze szczególnym uwzględnieniem Brazylii-ekskluzywne warsztaty z Biznesmenem

Uwarunkowania kulturowe współpracy z partnerami z krajów Ameryki Południowej, ze szczególnym uwzględnieniem Brazylii-ekskluzywne warsztaty z Biznesmenem

Jaką cenną wiedzę biznesową pozyskają uczestnicy? Otrzymają konkretne i praktyczne narzędzia do efektywniej komunikacji z odbiorcami w Ameryce Łacińskiej Zaoszczędzą sporo czasu i środków w procesie ekspansji i rozwoju biznesu…

30.09.2024
Żywiec (Przyłęków)
POCHODZENIE TOWARU – warsztaty z zakresu ustalania pochodzenia towaru w świetle wymiany międzynarodowej

POCHODZENIE TOWARU – warsztaty z zakresu ustalania pochodzenia towaru w świetle wymiany międzynarodowej

Warsztaty skierowane są do osób, które zajmują się międzynarodowym obrotem towarowym, dokonywaniem importów i eksportów towarów. Pochodzenie towaru to jeden z głównych elementów kalkulacyjnych zgłoszenia celnego. Znajomość uregulowań Unijnego Kodeksu…

15.10.2024
Mikołów k/ Katowic
04.12.2024
Mikołów k/ Katowic
Umowy handlu w obrocie międzynarodowym

Umowy handlu w obrocie międzynarodowym

Umożliwienie poprawnej wykładni przepisów prawnych obowiązujących w obrocie międzynarodowym, w szczególności w odniesieniu do umowy sprzedaży i dostawy a także umów transportowych oraz ubezpieczenia Zwrócenie uwagi na zagadnienie Konwencji ONZ…

OBSŁUGA KLIENTA – ZARZĄDZANIE LOGISTYCZNE FIRMĄ z wykorzystaniem gry symulacyjnej: konstrukcja obsługi klienta w przedsiębiorstwie

OBSŁUGA KLIENTA – ZARZĄDZANIE LOGISTYCZNE FIRMĄ z wykorzystaniem gry symulacyjnej: konstrukcja obsługi klienta w przedsiębiorstwie

Szkolenie ma postać aktywizującą. Łączymy wiedzę logistyczną z niezbędnymi narzędziami marketingowymi celem określenia i zapewnienia optymalnego poziomu obsługi klienta, podporządkowaniu jej systemu zarządzania zapasami i organizacji dostaw. Zweryfikujemy skuteczność systemu…

SZTUKA KOMUNIKOWANIA I BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTAMI. Zasady negocjacji handlowych

SZTUKA KOMUNIKOWANIA I BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTAMI. Zasady negocjacji handlowych

EFEKTYWNA SPRZEDAŻ

EFEKTYWNA SPRZEDAŻ

Wzrost skuteczności sprzedaży oraz zwiększenie zysku dla firmy Praktyczne poznanie i wykorzystanie technik sprzedażowych Pogłębienie umiejętności efektywnego kontaktowania się z klientami Świadome wywieranie wpływu na klientów Wykształcenie umiejętności planowanego działania…