-
CONTROLLING FINANSOWY DLA SPRZEDAWCÓW – Analiza rozumienia zysku
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Optymalizacja obrotu i kosztów gospodarki paletowej
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Negocjacje zakupowe
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
POCHODZENIE TOWARU – warsztaty z zakresu ustalania pochodzenia towaru w świetle wymiany międzynarodowej
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Zarządzanie działem obsługi reklamacji
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Zaawansowane techniki obsługi reklamacji
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Prawo i psychologia w obsłudze reklamacji
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
WIN TO WIN – czyli jak budować współpracę zespołową i umacniać relacje z klientami
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
MIĘDZYNARODOWE NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI,ODBIORCAMI I KOOPERANTAMI
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI,ODBIORCAMI I KOOPERANTAMI – poziom zaawansowany
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI,ODBIORCAMI I KOOPERANTAMI – poziom podstawowy
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
DZIAŁ ZAKUPÓW ŹRÓDŁEM OPTYMALIZACJI KOSZTÓW
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
SPRZEDAŻ I OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA – prawny aspekt relacji z Klientem – szkolenie online
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
NOWOCZESNA LOGISTYKA I ZAOPATRZENIE
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
ZARZĄDZANIE MIĘDZYKULTUROWE w nowoczesnej organizacji
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI A BUDOWANIE WARTOŚCI FIRMY
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Trening kreatywnego myślenia i twórczego rozwiązywania problemów
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
INCOTERMS 2020 – NAJNOWSZA WERSJA – jak je rozumieć, stosować i nie popełniać błędów. Na życzenie przeprowadzamy szkolenie INCOTERMS 2020 w języku angielskim.
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
POKOLENIE BB, X, Y, Z – WYZWANIA SPRZEDAŻY
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
THE CHALLENGER SALE, czyli jak sprzedawać, gdy klienci mają wszystko. IV REWOLUCJA W SPRZEDAŻY
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Reklamacje, aspekt prawny – warsztaty z rozwiązywania kazusów
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
OPTYMALIZACJA KOSZTÓW W PRZEDSIĘBIORSTWIE – ustalanie, analiza i wykorzystanie Rachunku Kosztów Działań (analiza ABC)
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
ZARZĄDZANIE ZAOPATRZENIEM W PRZEDSIĘBIORSTWIE
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
BUDOWANIE UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH dla ZARZĄDZAJĄCYCH SPRZEDAŻĄ
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Negocjacje handlowe tylko dla sprzedawców i przedstawicieli handlowych
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Skuteczna rozmowa telefoniczna z Kontrahentem
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
EFEKTYWNE WYKORZYSTANIE MERCHANDISINGU w sprzedaży
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Negocjacje z partnerami z Azji, ze szczególnym uwzględnieniem Chin
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
NEGOCJACJE ZAKUPOWE, kluczowe kompetencje do nowoczesnego i skutecznego negocjowania – projekt szkoleniowo-doradczy
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Partycypacyjny menedżer zarządzający zespołem handlowców w branży FMCG
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Negocjacje merchandisingowe z detalistą – wdrażanie merchandisingu poprzez efektywną komunikację
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
ZDOBYWANIE RYNKÓW ZAGRANICZNYCH w warunkach globalizacji
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
METODY OCENY I WYBORU DOSTAWCÓW
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
EXCEL W DZIALE SPRZEDAŻY – praktyczne warsztaty dla handlowców
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
RÓŻNICE KULTUROWE w biznesie. Jak radzić sobie z wielokulturowością w pracy zawodowej?
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
POSTĘPOWANIE Z REKLAMACJAMI W ORGANIZACJACH według normy ISO 10002:2004
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Reklamacje w praktyce. Jak rozmawiać z klientem zgłaszającym reklamacje i skargi?
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
SKUTECZNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA W PROCESIE REKLAMACJI kluczem do budowania długotrwałych relacji z wymagającym klientem
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Akademia międzynarodowego negocjatora biznesowego
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
ZARZĄDZANIE ZAPASAMI. Metody i narzędzia optymalizacji poziomu zapasów
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
AUTHENTIC SALES – styl sprzedaży dopasowany do Ciebie. Wyjątkowe warsztaty prowadzone przez 2 trenerów biznesu metodą coachingu prowokatywnego
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ – projekt szkoleniowo-doradczy
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
NEGOCJACJE W BIZNESIE Z KRAJAMI NIEMIECKIEGO OBSZARU JĘZYKOWEGO (Niemcy, Szwajcaria, Lichtenstein, Austria)
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Efektywny kupiec – unikalne 2-dniowe warsztaty
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
ASERTYWNOŚĆ W OBSŁUDZE KLIENTA – warsztat
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
NEGOCJACJE MIĘDZYKULTUROWE – 2-dniowe warsztaty
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
AKADEMIA EFEKTYWNEGO HANDLOWCA – szkolenie dla działu handlowego
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
EFEKTYWNA OCENA DOSTAWCÓW – METODY I NARZĘDZIA
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Jak budować i wykorzystywać społeczności internetowe w nowoczesnych działaniach e-marketingowych?
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
TECHNIKI WPŁYWU W NEGOCJACJACH – wpływamy czy manipulujemy?
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
TRENING NEGOCJACJI HANDLOWYCH
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
PRAKTYCZNE METODY OPTYMALIZACJI ZAPASÓW z zastosowaniem MS Excel
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
METODY REDUKCJI KOSZTÓW ZAKUPÓW
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
SUKCES SPRZEDAŻY z wykorzystaniem NLP
Rekomendowane dla osób z co najmniej kilkuletnim doświadczeniem
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Reklamacje w przedsiębiorstwie – nowe przepisy o odpowiedzialności sprzedawcy i gwaranta, żądania odszkodowawcze klientów, procedury rozpatrywania reklamacji
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
AKADEMIA PERSWAZJI W PRAKTYCE. Mechanizmy skutecznej perswazji w biznesie.
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
REKLAMACJE W PRAKTYCE
Jak prowadzić trudne rozmowy z klientami?
Prawne aspekty reklamacji dla sprzedawców, dostawców i producentów
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
REKLAMACJA. Jak prowadzić trudne rozmowy z Klientami?
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
DOSKONAŁA OBSŁUGA KLIENTA
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
AKTYWNA SPRZEDAŻ. ZWIĘKSZANIE PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ FIRMY NA RYNKU.
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
KONTRAKTY EKSPORTOWE I IMPORTOWE WG STANDARDÓW EUROPEJSKICH (umowa międzynarodowej sprzedaży towarów)
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
CONFLICT MANAGEMENT AND NEGOTIATION
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
JAK ZAWIERAĆ UMOWY AGENCYJNE I DYSTRYBUCYJNE W OBROCIE MIĘDZYNARODOWYM?
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
SPRZEDAŻ W WARUNKACH KRYZYSU. Jak skutecznie utrzymywać i rozwijać kontakty z klientem.
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
OBRONA CENY – rozmowy handlowe w kryzysie.
Praktyczny trening umiejętności połączony z filmowaniem scenek. Korporacyjne szkolenie dostępne tylko na zlecenie.
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE CALL CENTRE
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
SKUTECZNY TELEMARKETING – SIŁA SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ. Jak radzić sobie z zimnymi rozmowami (cold calling), obiekcjami i zastrzeżeniami Klienta?
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
WINDYKACJA – aspekty prawne i miękkie. Jak odzyskać należności i nie stracić klienta?
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
INTELIGENCJA EMOCJONALNA W SKUTECZNYM PROWADZENIU NEGOCJACJI
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
NEGOCJACJE ZAKUPOWE – 80% to zajęcia warsztatowe
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
JĘZYK PERSWAZJI DLA HANDLOWCÓW. Erystyka w negocjacjach i sprzedaży z elementami retoryki i społecznej psychologii perswazji (2 dni)
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
TECHNIKI PROFESJONALNEJ SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ, praktyczny trening dla zaawansowanych
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
NEGOCJACJE Z ZAGRANICZNYMI KONTRAHENTAMI, DOSTAWCAMI I KOOPERANTAMI. Zasady i techniki negocjacji wielokulturowych.
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
TECHNIKI SPRZEDAŻY
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
ZAKUPY I ZAOPATRZENIE W ŚRODOWISKU MIĘDZYNARODOWYM – GLOBAL PROCUREMENT ORIENTED TRAINING
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
ORGANIZACJA WSPÓŁPRACY Z DOSTAWCĄ. ZARZĄDZANIE DOSTAWCĄ.”VENDOR MANAGEMENT”
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
BUSINESS NEGOTIATION (two-day workshop, 16 teaching hours)
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Negocjacje doskonałe – trening przed kamerą
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
UKIERUNKOWANIE NA USŁUGI DOSKONAŁE
ZARZĄDZANIE – zadowolony Klient
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
WARSZTATY TRENINGU I ROZWOJU UMIEJĘTNOŚCI NEGOCJACYJNYCH. Interaktywne szkolenie z ćwiczeniami case study i role play z obszaru negocjacji, projektowanie warsztatu negocjatora.
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
OPTYMALIZACJA WSPÓŁPRACY Z DOSTAWCAMI (2 dni)
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
OBSŁUGA KLIENTA I SPRZEDAŻ Z ELEMENTAMI MERCHANDISINGU (1 dzień) !!!NOWOŚĆ!!!
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
OBSŁUGA KLIENTA I SPRZEDAŻ W SKLEPIE FMCG
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
OD DOBREJ OBSŁUGI KLIENTA DO PROGRAMÓW LOJALNOŚCIOWYCH (1 dzień) !!! NOWOŚĆ !!!
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
TRENING SPRZEDAŻOWY (2 dni)80% to zajęcia warsztatowe !!! Zdynamizuj swoją skuteczność wobec wymagających klientów!!!
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
DOSKONALENIE OBSŁUGI KLIENTA – warsztaty dla zaawansowanych
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI, ODBIORCAMI I KOOPERANTAMI – pełne pasji warsztaty polecane działom zakupów
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
UMOWY HANDLOWE W OBROCIE KRAJOWYM
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
TRUDNY KLIENT. TRUDNE SYTUACJE (2dni)
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
TECHNIKI PREZENTACJI (2 dni)
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
SPECYFICZNE TECHNIKI ZWIĘKSZANIA SKUTECZNOŚCI HANDLOWCA. SIŁA ODDZIAŁYWANIA (2 dni) – poziom zaawansowany
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
SOCJOTECHNIKI W OBRĘBIE SPRZEDAŻY
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
PROFESJONALNA PREZENTACJA KLUCZEM DO SUKCESU (2 dni)
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
METODY REDUKCJI KOSZTÓW ZAKUPU. KONSTRUKCJA EFEKTYWNEJ LOGISTYKI W PRZEDSIĘBIORSTWIE
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
KIEROWANIE ZESPOŁAMI SPRZEDAŻOWYMI – trening dla menedżerów
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
JĘZYK PERSWAZJI W NEGOCJACJACH
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
SKUTECZNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG BANKOWYCH
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
EFEKTYWNA SPRZEDAŻ
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
SZTUKA KOMUNIKOWANIA I BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTAMI. Zasady negocjacji handlowych
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
OBSŁUGA KLIENTA – ZARZĄDZANIE LOGISTYCZNE FIRMĄ z wykorzystaniem gry symulacyjnej: konstrukcja obsługi klienta w przedsiębiorstwie
ZOBACZ SZCZEGÓŁY
-
Umowy handlu w obrocie międzynarodowym
ZOBACZ SZCZEGÓŁY