Sprzedaż, zakupy
Warsztaty dla najbardziej wymagających
Wszystkie projekty prowadzone są w formie interaktywnych zajęć praktycznych z licznymi ćwiczeniami oraz analizą przykładów. Zajęcia zawsze odbywają się w kameralnych grupach, co gwarantuje aktywne uczestnictwo i indywidualne podejście do uczestników.
TWOJA PRACA, TWOJA PASJA
W przypadku szkolenia dedykowanego Państwa Firmie szczegółowy program przedstawimy na podstawie określonych przez Państwa założeń.
Czas szkolenia możemy skrócić lub wydłużyć, podzielić na moduły w zależności od potrzeb i możliwości czasowych Państwa Firmy.
POCHODZENIE TOWARU – warsztaty z zakresu ustalania pochodzenia towaru w świetle wymiany międzynarodowej
Warsztaty skierowane są do osób, które zajmują się międzynarodowym obrotem towarowym, dokonywaniem importów i eksportów towarów. Pochodzenie towaru to jeden z głównych elementów kalkulacyjnych zgłoszenia celnego. Znajomość uregulowań Unijnego Kodeksu…
CBAM – NOWE OBOWIĄZKI DLA IMPORTERÓW. Mechanizm dostosowywania cen na granicach z uwzględnieniem emisji CO2
Od 1 października 2023 roku rusza etap przejściowy w adaptacji mechanizmu dostosowywania cen na granicach z uwzględnieniem emisji CO2, czyli CBAM (Carbon Border Adjustment Mechanism). Wraz z wdrożeniem CBAM na…
Obsługa kas fiskalnych
Skuteczna obsługa trudnego i wymagającego klienta. Jak radzić sobie ze skargami, reklamacjami oraz klientami unikającymi terminowych płatności.
Warsztat stanowi kompleksowe podejście do rozwijania umiejętności niezbędnych w obszarze komunikacji z klientem. Podczas szkolenia skoncentrowane jesteśmy na praktycznych aspektach obsługi klienta, w tym efektywnym reagowaniu na skargi, reklamacje, oraz…
Umowy handlu w obrocie międzynarodowym
Umożliwienie poprawnej wykładni przepisów prawnych obowiązujących w obrocie międzynarodowym, w szczególności w odniesieniu do umowy sprzedaży i dostawy a także umów transportowych oraz ubezpieczenia Zwrócenie uwagi na zagadnienie Konwencji ONZ…
OBSŁUGA KLIENTA – ZARZĄDZANIE LOGISTYCZNE FIRMĄ z wykorzystaniem gry symulacyjnej: konstrukcja obsługi klienta w przedsiębiorstwie
Szkolenie ma postać aktywizującą. Łączymy wiedzę logistyczną z niezbędnymi narzędziami marketingowymi celem określenia i zapewnienia optymalnego poziomu obsługi klienta, podporządkowaniu jej systemu zarządzania zapasami i organizacji dostaw. Zweryfikujemy skuteczność systemu…
SZTUKA KOMUNIKOWANIA I BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTAMI. Zasady negocjacji handlowych
EFEKTYWNA SPRZEDAŻ
Wzrost skuteczności sprzedaży oraz zwiększenie zysku dla firmy Praktyczne poznanie i wykorzystanie technik sprzedażowych Pogłębienie umiejętności efektywnego kontaktowania się z klientami Świadome wywieranie wpływu na klientów Wykształcenie umiejętności planowanego działania…
SKUTECZNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG BANKOWYCH
JĘZYK PERSWAZJI W NEGOCJACJACH
• świadome oddziaływanie słowem na audytorium • umiejętność stosowania racjonalnej i emocjonalnej argumentacji • budowanie przekonywującej prezentacji własnego stanowiska • rozpoznawanie technik manipulacyjnych innych osób i budowanie konstruktywnej odpowiedzi