Sprzedaż, zakupy

Warsztaty dla najbardziej wymagających

Wszystkie projekty prowadzone są w formie interaktywnych zajęć praktycznych z licznymi ćwiczeniami oraz analizą przykładów. Zajęcia zawsze odbywają się w kameralnych grupach, co gwarantuje aktywne uczestnictwo i indywidualne podejście do uczestników.

TWOJA PRACA, TWOJA PASJA

W przypadku szkolenia dedykowanego Państwa Firmie szczegółowy program przedstawimy na podstawie określonych przez Państwa założeń.
Czas szkolenia możemy skrócić lub wydłużyć, podzielić na moduły w zależności od potrzeb i możliwości czasowych Państwa Firmy.

listopad 2018
NEGOCJACJE ZAKUPOWE, kluczowe kompetencje do nowoczesnego i skutecznego negocjowania – projekt szkoleniowo-doradczy

Szkolenie z negocjacji, to intensywny trening dedykowany osobom, które na co dzień prowadzą negocjacje handlowe lub zakupowe oraz uczestniczą w negocjacjach umów, warunków współpracy, dla kupców oraz innych osób wspierających proces zakupów, negocjujących strategiczne porozumienia z określeniem warunków bieżącej lub przyszłej współpracy z dostawcami, w sytuacjach budujących napięcie i konflikty.
Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową, Uczestnicy otrzymają w szkoleniu oprócz bogatego arsenału nowych technik również unikalne metody pracy nad rolą negocjatora, stanowiące kluczowe kompetencje do nowoczesnego i skutecznego negocjowania.

Program szkolenia uczy budowania scenariuszy negocjacyjnych połączonych z analizą i doborem wariantów ich realizacji w kontekście korzyści i strat będących skutkiem negocjowania bądź renegocjowania.

Oprócz wiedzy negocjacyjnej oraz pracy na postawach i zachowaniach szkolenie daje możliwość praktycznego zastosowania umiejętności w symulowanych sytuacjach negocjacyjnych osadzonych w realiach zakupowych.

Szkolenie ukierunkowane jest na rozwiązywanie problemów negocjacyjnych i sytuacji konfliktowych, na zasadzie kooperacji, która warunkuje poprawną współpracę i relacje po ustaniu negocjacji lub sytuacji konfliktowej.

PARTYCYPACYJNY MENEDŻER ZARZĄDZAJĄCY ZESPOŁEM HANDLOWCÓW w branży FMCG
Partycypacyjny styl zarządzania buduje zespół-drużynę poprzez kreowanie poczucia własności organizacji wśród pracowników wyzwalając poczucie dumy i motywację pracowników do zwiększenia produktywności w celu osiągnięcia założonych celów. Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji w zakresie kierowania pracą zespołu Przedstawicieli Handlowych w branży FMCG, zapoznanie z praktycznymi narzędziami, które od zaraz można wdrożyć i wykorzystać we własnej pracy z podległym zespołem Handlowców a także przekazanie praktycznej wiedzy z zakresu motywowania, inspirowania, ale także egzekwowania i oceny realizacji wytyczonych zadań sprzedażowych i merchandisingowych.
EXCEL W DZIALE SPRZEDAŻY – praktyczne warsztaty dla handlowców
Szkolenie adresowane jest do przedstawicieli handlowych, kupców, osób zarządzających sprzedażą. Dzięki wykorzystaniu Excel’a można bardzo wiele pracy uprościć i zautomatyzować. Na szkoleniu dowiedzą się  Państwo jak szybko i sprawnie przygotowywać zarówno proste jak i skomplikowane kalkulacje niezbędne w pracy z Klientami, jak szybko przygotować raporty, analizy, kalkulacje i zestawienia.
Nauczą się Państwo również szybkiej analizy dużych baz danych np. wielowymiarowej analizy wolumenu sprzedaży i zakupu, analizy zyskowności sprzedaży, analizy należności, analizy efektywności promocji itp.
NOWOŚĆ
THE CHALLENGER SALE, czyli jak sprzedawać, gdy klienci mają wszystko. IV REWOLUCJA W SPRZEDAŻY

Już od jakiegoś czasu dyrektorzy sprzedaży oraz sami handlowcy zauważyli, że dawne sposoby i techniki sprzedaży przestały działać na klientów. Kiedyś tak ważne relacje, teraz przestały być wystarczające, a ciągłe pytanie o potrzeby zaczęło raczej odstraszać klientów niż ich przyciągać. Klienci zaczęli traktować swój czas jak inwestycję, a od handlowca oczekują, że powie im coś czego nie wiedzą o swoim biznesie, że stanie się ich doradcą, w którego warto zainwestować swój czas i pieniądze.

Jak zatem stać się atrakcyjnym partnerem dla naszego klienta?, Dlaczego miałby poświęcić nam swój czas i skorzystać z rozwiązań, które proponujemy?, W jaki sposób prowadzić spotkania by chciał podążać za nami, a w konsekwencji związał się z nami biznesowo?, Jak sprawić, abyśmy stali się jego głównym dostawcą i jednocześnie chciał nas polecać innym?

Na wszystkie te pytanie, jak również na wiele innych znajdziesz odpowiedź uczestnicząc w naszym projekcie.  Powstał on na kanwie badań 24000 handlowców z większości branż, których przebadano na całym świecie(ok.90 krajów) i na podstawie ich doświadczeń opracowano niezwykle skuteczny model sprzedaży. The Challenger Sale nazwany został czwartą rewolucją w sprzedaży, gdyż  wreszcie uczy jak należy skutecznie sprzedawać  w obecnych wymagających i trudnych czasach.

Korzystając z koncepcji The Challenger Sale w ciągu ostatnich lat wypracowaliśmy wiele nowych sposobów pracy z klientami, unikalnych narzędzi sprzedażowych oraz zasad, którymi powinien kierować się sprzedawca Challenger. Zbudowaliśmy model, dzięki któremu ci, którzy z nami współpracowali i wprowadzili go w swoich zespołach sprzedaży, w szybkim czasie odnieśli sukces finansowy, wyprzedzili konkurencję i spokojnie patrzą w przyszłość.

SKUTECZNA ROZMOWA TELEFONICZNA z Kontrahentem
Uczestnicy szkolenia rozwijają i pogłębiają swoje umiejętności w trzech obszarach:
  • Skuteczna komunikacja (język, precyzja wypowiedzi, naturalny sposób bycia, rozpoznawanie i dopasowywanie się do typów charakterologicznych klientów, zasady aktywnego słuchania, postawa w nietypowych i trudnych sytuacjach, precyzja wypowiedzi)
  • Skuteczne wywieranie wpływu i motywowanie do działania(najlepsze standardy rozmowy przychodzącej i wychodzącej, kontrola rozmowy, sztuka przyciągania uwagi i wzbudzania zainteresowania podczas rozmów wychodzących tzw. ”zimnych”, trafnego „wstrzelania się” w główne potrzeby i oczekiwania drugiej strony, radzenie sobie w sytuacjach niejednoznacznych i odbiegających od przyjętych norm; m. innymi jak mówić i nie pogarszać sytuacji)
  • Budowanie i podtrzymywanie relacji z obecnym i potencjalnym Klientem (umiejętność skutecznego podtrzymywania pierwszego kontaktu poprzez umówienie się na kolejny(mail/telefon/spotkanie), umiejętność pisania krótkich perswazyjnych maili w nawiązaniu do rozmowy telefonicznej, umiejętność przygotowania krótkiej, perswazyjnej prezentacji na pierwsze spotkanie z potencjalnym Klientem w celu wywarcia dobrego
    pierwszego wrażenia
grudzień 2018
SKUTECZNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA W PROCESIE REKLAMACJI kluczem do budowania długotrwałych relacji z wymagającym klientem
Zapraszamy Państwa do udziału w warsztatach szkoleniowych skierowanych do pracowników działów reklamacji i serwisów, działów obsługi klienta oraz działów handlowych, którzy pragną osiągnąć szczyty profesjonalizmu w pracy zawodowej.
Głównym celem warsztatów jest nabycie umiejętności negocjowania i asertywnego zachowania, wywierania wpływu na klientów w procesie reklamacji oraz rozwiązywania spraw spornych zgodnie z polityką firmy i ku zadowoleniu klientów.
NEGOCJACJE HANDLOWE tylko dla sprzedawców i przedstawicieli handlowych
Po szkoleniu uczestnicy powinni cechować się umiejętnościami radzenia sobie z zastrzeżeniami Klientów dotyczących bardzo różnych wskaźników prezentowanej oferty.
Dowiedzą się w jaki sposób zwiększać efektywność swoich działań w zakresie sprzedaży szczególnie podczas końcowego etapu procesu sprzedaży, czyli zamykania sprzedaży i negocjacji handlowych.

Poprzez praktyczny trening zdobędą umiejętność stosowania modelu obalania obiekcji, kierowania procesem sprzedaży tak, aby sprzedać to co się zaplanowało.

Zapoznają się z teorią i praktyką negocjacyjną – jak osiągnąć założone cele.

RÓŻNICE KULTUROWE W BIZNESIE. Jak radzić sobie z wielokulturowością w pracy zawodowej?

2 listopada 1972 roku Ludwig van Beethoven wyjechał z rodzinnego Bonn do Wiednia. Do celu dotarł 10 listopada tego samego roku. Ten odcinek dzisiaj można pokonać w kilka godzin i po załatwieniu sprawy wrócić w tym samym dniu do domu. Świat zmalał, biznes dzisiaj nie jest narodowy, ale międzynarodowy, globalny. Znajomość różnych kultur i sposobu, w jaki te kultury realizują zadania biznesowe jest podstawą osiągania sukcesu w tej dziedzinie.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z tematyką związaną z wieloma aspektami różnic kulturowych ważnych w realizowaniu zadań biznesowych.

Umiejętność zarządzania wielokulturowością pozwala na skuteczne, ale przede wszystkim bezproblemowe rozwiązywanie problemów wynikających z różnic pomiędzy krajami, firmami, zespołami międzynarodowymi. Warsztat pozwoli uczestnikom nabyć umiejętności z zakresu dochodzenia do kompromisu w środowisku międzynarodowym, poznania odmiennych stylów negocjowania, oraz umiejętnego zachowywania się w kontaktach międzynarodowych.

ZARZĄDZANIE RENTOWNOŚCIĄ SPRZEDAŻY – projekt szkoleniowo-doradczy

Szkolenie o wysokim stopniu zaawansowania ze względu na zastosowane w nim know-how i narzędzia analityczne. Przeznaczone jest dla osób zarządzających relacjami z Klientami: dyrektorów sprzedaży, key account manager’ów, regionalnych kierowników sprzedaży, kierowników działu obsługi klienta oraz członków zespołów ds. obsługi klientów.
Szkolenie prowadzone jest na realnych przykładach i danych ze współpracy z klientami, z którymi współpracują na co dzień uczestnicy szkoleń. Podczas szkolenia dane te są wykorzystywane do indywidualnych ćwiczeń i symulacji sytuacji z wykorzystaniem przygotowanych przez prowadzącego i dopasowanych do specyfiki pracy przez uczestników szkolenia arkuszy kalkulacyjnych, analitycznych w formacie Excel.
Przed szkoleniem uczestnicy szkolenia otrzymują szczegółową instrukcję dotyczącą przygotowania koniecznych danych. Uczestnicy powinni posiadać podstawową umiejętność posługiwania się Excelem.

kwiecień 2019
EXCEL W DZIALE SPRZEDAŻY – praktyczne warsztaty dla handlowców
Szkolenie adresowane jest do przedstawicieli handlowych, kupców, osób zarządzających sprzedażą. Dzięki wykorzystaniu Excel’a można bardzo wiele pracy uprościć i zautomatyzować. Na szkoleniu dowiedzą się  Państwo jak szybko i sprawnie przygotowywać zarówno proste jak i skomplikowane kalkulacje niezbędne w pracy z Klientami, jak szybko przygotować raporty, analizy, kalkulacje i zestawienia.
Nauczą się Państwo również szybkiej analizy dużych baz danych np. wielowymiarowej analizy wolumenu sprzedaży i zakupu, analizy zyskowności sprzedaży, analizy należności, analizy efektywności promocji itp.
Szkolenia na zamówienie (Sprzedaż, zakupy)
  • THE CHALLENGER SALE, czyli jak sprzedawać, gdy klienci mają wszystko. IV REWOLUCJA W SPRZEDAŻY

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • REKLAMACJE – ASPEKT PRAWNY – warsztaty z rozwiązywania kazusów

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • OPTYMALIZACJA KOSZTÓW W PRZEDSIĘBIORSTWIE – ustalanie, analiza i wykorzystanie Rachunku Kosztów Działań (analiza ABC)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZAOPATRZENIEM W PRZEDSIĘBIORSTWIE

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • BUDOWANIE UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH dla ZARZĄDZAJĄCYCH SPRZEDAŻĄ

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • NEGOCJACJE HANDLOWE tylko dla sprzedawców i przedstawicieli handlowych

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SKUTECZNA ROZMOWA TELEFONICZNA z Kontrahentem

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • EFEKTYWNE WYKORZYSTANIE MERCHANDISINGU w sprzedaży

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • NEGOCJACJE Z PARTNERAMI Z AZJI, ze szczególnym uwzględnieniem Chin

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • NEGOCJACJE ZAKUPOWE, kluczowe kompetencje do nowoczesnego i skutecznego negocjowania – projekt szkoleniowo-doradczy

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PARTYCYPACYJNY MENEDŻER ZARZĄDZAJĄCY ZESPOŁEM HANDLOWCÓW w branży FMCG

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • NEGOCJACJE MERCHANDISINGOWE Z DETALISTĄ – wdrażanie merchandisingu poprzez efektywną komunikację

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZDOBYWANIE RYNKÓW ZAGRANICZNYCH w warunkach globalizacji

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • METODY OCENY I WYBORU DOSTAWCÓW

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • EXCEL W DZIALE SPRZEDAŻY – praktyczne warsztaty dla handlowców

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • RÓŻNICE KULTUROWE W BIZNESIE. Jak radzić sobie z wielokulturowością w pracy zawodowej?

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • POSTĘPOWANIE Z REKLAMACJAMI W ORGANIZACJACH według normy ISO 10002:2004

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • REKLAMACJE W PRAKTYCE. Jak rozmawiać z klientem zgłaszającym reklamacje i skargi?

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SKUTECZNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA W PROCESIE REKLAMACJI kluczem do budowania długotrwałych relacji z wymagającym klientem

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • AKADEMIA MIĘDZYNARODOWEGO NEGOCJATORA BIZNESOWEGO

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZAPASAMI. Metody i narzędzia optymalizacji poziomu zapasów

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • AUTHENTIC SALES – styl sprzedaży dopasowany do Ciebie. Wyjątkowe warsztaty prowadzone przez 2 trenerów biznesu metodą coachingu prowokatywnego

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • NEGOCJACJE W BIZNESIE Z KRAJAMI NIEMIECKIEGO OBSZARU JĘZYKOWEGO (Niemcy, Szwajcaria, Lichtenstein, Austria)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • EFEKTYWNY KUPIEC – unikalne 2-dniowe szkolenie

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ASERTYWNOŚĆ W OBSŁUDZE KLIENTA – warsztat

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • NEGOCJACJE MIĘDZYKULTUROWE – 2-dniowe warsztaty

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • AKADEMIA EFEKTYWNEGO HANDLOWCA – szkolenie dla działu handlowego

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • EFEKTYWNA OCENA DOSTAWCÓW – METODY I NARZĘDZIA

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • Jak budować i wykorzystywać społeczności internetowe w nowoczesnych działaniach e-marketingowych?

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • TECHNIKI WPŁYWU W NEGOCJACJACH – wpływamy czy manipulujemy?

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • TRENING NEGOCJACJI HANDLOWYCH

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PRAKTYCZNE METODY OPTYMALIZACJI ZAPASÓW z zastosowaniem MS Excel

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • METODY REDUKCJI KOSZTÓW ZAKUPÓW

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SUKCES SPRZEDAŻY z wykorzystaniem NLP
    Rekomendowane dla osób z co najmniej kilkuletnim doświadczeniem

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • NOWE PRAWO KONSUMENCKIE – REKLAMACJE PRAWNE Odpowiedzialność za niezgodność towaru z umową, rękojmia, gwarancja. Nowe obowiązki przedsiębiorców.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • AKADEMIA PERSWAZJI W PRAKTYCE. Mechanizmy skutecznej perswazji w biznesie.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • REKLAMACJE W PRAKTYCE
    Jak prowadzić trudne rozmowy z klientami?
    Prawne aspekty reklamacji dla sprzedawców, dostawców i producentów

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • REKLAMACJA. Jak prowadzić trudne rozmowy z Klientami?

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • DOSKONAŁA OBSŁUGA KLIENTA

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • AKTYWNA SPRZEDAŻ. ZWIĘKSZANIE PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ FIRMY NA RYNKU.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KONTRAKTY EKSPORTOWE I IMPORTOWE WG STANDARDÓW EUROPEJSKICH (umowa międzynarodowej sprzedaży towarów)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • CONFLICT MANAGEMENT AND NEGOTIATION

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • JAK ZAWIERAĆ UMOWY AGENCYJNE I DYSTRYBUCYJNE W OBROCIE MIĘDZYNARODOWYM?

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SPRZEDAŻ W WARUNKACH KRYZYSU. Jak skutecznie utrzymywać i rozwijać kontakty z klientem.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • OBRONA CENY – rozmowy handlowe w kryzysie.
    Praktyczny trening umiejętności połączony z filmowaniem scenek. Korporacyjne szkolenie dostępne tylko na zlecenie.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE CALL CENTRE

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SKUTECZNY TELEMARKETING – SIŁA SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ. Jak radzić sobie z zimnymi rozmowami (cold calling), obiekcjami i zastrzeżeniami Klienta?

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • WINDYKACJA – aspekty prawne i miękkie. Jak odzyskać należności i nie stracić klienta?

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • INTELIGENCJA EMOCJONALNA W SKUTECZNYM PROWADZENIU NEGOCJACJI

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • NEGOCJACJE ZAKUPOWE – 80% to zajęcia warsztatowe

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • JĘZYK PERSWAZJI DLA HANDLOWCÓW. Erystyka w negocjacjach i sprzedaży z elementami retoryki i społecznej psychologii perswazji (2 dni)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • TECHNIKI PROFESJONALNEJ SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ, praktyczny trening dla zaawansowanych

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • NEGOCJACJE Z ZAGRANICZNYMI KONTRAHENTAMI, DOSTAWCAMI I KOOPERANTAMI. Zasady i techniki negocjacji wielokulturowych.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • TECHNIKI SPRZEDAŻY

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZAKUPY I ZAOPATRZENIE W ŚRODOWISKU MIĘDZYNARODOWYM – GLOBAL PROCUREMENT ORIENTED TRAINING

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ORGANIZACJA WSPÓŁPRACY Z DOSTAWCĄ. ZARZĄDZANIE DOSTAWCĄ.”VENDOR MANAGEMENT”

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • BUSINESS NEGOTIATION (two-day workshop, 16 teaching hours)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • NEGOCJACJE DOSKONAŁE. TRENING PRZED KAMERĄ

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • UKIERUNKOWANIE NA USŁUGI DOSKONAŁE
    ZARZĄDZANIE – zadowolony Klient

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • WARSZTATY TRENINGU I ROZWOJU UMIEJĘTNOŚCI NEGOCJACYJNYCH. Interaktywne szkolenie z ćwiczeniami case study i role play z obszaru negocjacji, projektowanie warsztatu negocjatora.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • OPTYMALIZACJA WSPÓŁPRACY Z DOSTAWCAMI (2 dni)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • OBSŁUGA KLIENTA I SPRZEDAŻ Z ELEMENTAMI MERCHANDISINGU (1 dzień) !!!NOWOŚĆ!!!

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • OBSŁUGA KLIENTA I SPRZEDAŻ W SKLEPIE FMCG

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • OD DOBREJ OBSŁUGI KLIENTA DO PROGRAMÓW LOJALNOŚCIOWYCH (1 dzień) !!! NOWOŚĆ !!!

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • TRENING SPRZEDAŻOWY (2 dni) 80% to zajęcia warsztatowe !!! Zdynamizuj swoją skuteczność wobec wymagających klientów!!!

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • DOSKONALENIE OBSŁUGI KLIENTA – warsztaty dla zaawansowanych

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI, ODBIORCAMI I KOOPERANTAMI – pełne pasji warsztaty polecane działom zakupów

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • TRUDNY KLIENT. TRUDNE SYTUACJE (2dni)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • TECHNIKI PREZENTACJI (2 dni) !!!NOWOŚĆ!!!

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SPECYFICZNE TECHNIKI ZWIĘKSZANIA SKUTECZNOŚCI HANDLOWCA. SIŁA ODDZIAŁYWANIA (2 dni) – poziom zaawansowany

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SOCJOTECHNIKI W OBRĘBIE SPRZEDAŻY

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PROFESJONALNA PREZENTACJA KLUCZEM DO SUKCESU (2 dni)!!!NOWOŚĆ!!!

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • METODY REDUKCJI KOSZTÓW ZAKUPU. KONSTRUKCJA EFEKTYWNEJ LOGISTYKI W PRZEDSIĘBIORSTWIE

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KIEROWANIE ZESPOŁAMI SPRZEDAŻOWYMI – trening dla menedżerów

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • JĘZYK PERSWAZJI W NEGOCJACJACH

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SKUTECZNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG BANKOWYCH !!! NOWOŚĆ !!!

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • EFEKTYWNA SPRZEDAŻ

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SZTUKA KOMUNIKOWANIA I BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTAMI. Zasady negocjacji handlowych

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • OBSŁUGA KLIENTA – ZARZĄDZANIE LOGISTYCZNE FIRMĄ z wykorzystaniem gry symulacyjnej: konstrukcja obsługi klienta w przedsiębiorstwie

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • UMOWY W HANDLU MIĘDZYNARODOWYM

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY