Marketing
Szczęście sprzyja ludziom przygotowanym. Trafić na właściwy rynek we właściwym czasie oznacza w języku marketingu, że firmie udało się dostroić do otoczenia. W naszych czasach wzrost znaczenia działu marketingu i świadomości jego kluczowego wpływu na sukces firmy zaczyna być coraz bardziej doceniany i rozumiany. Reasumując zaprezentowane poniżej szkolenia będą zawsze dla Państwa opłacalną inwestycją. Zdradzamy tajemnice firm, które sprzedają drogo i skutecznie! Zapraszamy!
MERCHANDISING JAKO POMYSŁ NA ZARZĄDZANIE FIRMĄ HANDLOWĄ
POLSKA FIRMA NA RYNKACH UNIJNYCH (1 dzień)
Zrozumieć w jaki sposób osiągnąć konkurencyjność na rynkach międzynarodowych, w tym unijnym Zrozumieć wagę i problematykę źródeł konkurencyjności Jak stworzyć prawidłową strategię marketingową rozwoju firmy w kontekście silnej konkurencyjności międzynarodowej…
PROMOCJA MARKI NA RYNKACH UNIJNYCH
Warsztaty pomogą uczestnikom: Zrozumieć w jaki sposób tworzyć trwałą ofertę produktów czy usług Zrozumieć wagę i problematykę wartości dodanej jaką tworzy marka dla rożnych uczestników rynku Stworzyć prawidłową strategię rozwoju…
PRZEWAGA KONKURENCYJNA KRAJÓW EUROPEJSKICH
Zrozumieć w jaki sposób osiągnąć konkurencyjność na rynkach międzynarodowych, w tym europejskim Zrozumieć wagę i problematykę źródeł konkurencyjności Jak stworzyć prawidłową strategię marketingową rozwoju firmy w kontekście silnej konkurencyjności międzynarodowej
STRATEGIE MARKETINGOWE
Współczesne zarządzanie przedsiębiorstwem wymaga koncentrowania się na podejmowaniu wysiłków w odniesieniu do problemów i decyzji o charakterze strategicznym, czyli znajdowania trwałych sposobów działania w szybko zmieniającym się otoczeniu. Konieczność dostosowywania…
CRM – ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI
Zapoznanie słuchaczy z procedurą, metodami i technikami zarządzania relacjami z klientami. Słuchacze będą mogli przećwiczyć swoją wiedzę w trakcie rozwiązywania studiów przypadków i uczestnictwa w warsztatach. Po zakończeniu zajęć słuchacze…
ASPEKTY PRAWNE I PODATKOWE W DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ
Umożliwienie poprawnej wykładni przepisów prawnych mających praktyczne znaczenie dla podejmowanych działań marketingowych przez przedsiębiorcę. W trakcie szkolenia zwrócona zostanie także uwaga na zagadnienia związane z reklamą oraz świadczeniem usług jako…
PROWADZENIE DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH, BIZNES PLAN – BUDOWANIE STRATEGII FIRMY
przekazanie wiedzy oraz umiejętności praktycznych w prowadzeniu działań marketingowych przedsiębiorstwa, budowy strategii firmy oraz tworzenia planu marketingowego poznanie sposobów działań marketingowych przedsiębiorstwa zorientowanego na klienta zdobycie umiejętności tworzenia biznes planu…
HANDEL ELEKTRONICZNY – NOWY WYMIAR HANDLU
▪ Przybliżenie zasad działania handlu elektronicznego (e-sklepów, platform handlu elektronicznego, aukcji elektronicznych), jego uwarunkowań, możliwości oraz zagrożeń ▪ Zwrócenie uwagi na najnowsze trendy w handlu elektronicznego oraz przybliżenie strategii marketingowych…
INTERNET W KSZTAŁTOWANIU RELACJI BUSINESS TO BUSINESS (1 dzień)
Jednym z ważnych obszarów wykorzystania Internetu w przedsiębiorstwie jest komunikacja z podmiotami działającymi na rynku. Za sprawą Internetu przedsiębiorstwa otrzymują do ręki nowe narzędzia mogące wspierać rozwój relacji między uczestnikami…