Rozwój menedżerski

SIŁA WIEDZY – SMAK SUKCESU
Zarządzanie personelem należy do podstawowych a jednocześnie najtrudniejszych umiejętności menedżerskich. Zgodnie z tezą, iż o tym – jak funkcjonuje firma decydują ludzie, którzy ją tworzą – umiejętności menedżerskie w tym zakresie należą do priorytetowych i powinny podlegać ciągłemu doskonaleniu. Efektywne zarządzanie personelem związane jest ze znajomością i stosowaniem metod i narzędzi kierowania zespołami pracowniczymi. Umiejętności te są niezbędne do lepszego wykonywania powierzonych zadań i są bezpośrednio przekładalne na efektywność pracy zespołu.


wrzesień 2018
NEGOCJACJE HANDLOWE tylko dla sprzedawców i przedstawicieli handlowych
Po szkoleniu uczestnicy powinni cechować się umiejętnościami radzenia sobie z zastrzeżeniami Klientów dotyczących bardzo różnych wskaźników prezentowanej oferty.
Dowiedzą się w jaki sposób zwiększać efektywność swoich działań w zakresie sprzedaży szczególnie podczas końcowego etapu procesu sprzedaży, czyli zamykania sprzedaży i negocjacji handlowych.

Poprzez praktyczny trening zdobędą umiejętność stosowania modelu obalania obiekcji, kierowania procesem sprzedaży tak, aby sprzedać to co się zaplanowało.

Zapoznają się z teorią i praktyką negocjacyjną – jak osiągnąć założone cele.

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM – rozwój umiejętności menedżerskich brygadzistów, mistrzów, kierowników

Kwalifikacje załogi oraz umiejętność zarządzania jej potencjałem i zaangażowaniem stają się dziś kluczowymi zasobami konkurujących firm.
Brygadzista pełni szczególną, podwójną rolę – jest jednocześnie przedstawicielem kierownictwa i reprezentantem załogi. Skuteczny i szanowany przez pracowników brygadzista odgrywa ważną rolę w procesie produkcji oraz tworzy atmosferę sprzyjającą efektywnej realizacji zadań produkcyjnych, istotnym więc jest kształtowanie i rozwój jego kompetencji menedżerskich.

Korzyści ze szkolenia:

  • dowiesz się, co buduje autorytet przełożonego
  • otrzymasz wskazówki jak praktycznie rozwiązać wiele problemów z zakresu zarządzania ludźmi
  • nauczysz się skutecznie wydawać polecenia, egzekwować wykonywanie zadań
  • nauczysz się odpowiedniego, efektywnego  komunikowania się z zespołem
  • dowiesz się, jaki jest wpływ komunikacji na osiągane przez zespół wyniki
  • poznasz techniki wpływu psychologicznego wykorzystywane w sytuacji zarządzania ludźmi
  • poznasz psychologiczne mechanizmy motywowania i możliwości ich praktycznego wykorzystania
  • nauczysz się prowadzić trudne rozmowy z pracownikami
  • dowiesz się,  jak radzić sobie z sytuacjami konfliktowymi w zespole
NOWOŚĆ
ORGANIZACJA I PROWADZENIE ASSESSMENT CENTER / DEVELOPMENT CENTER – szkolenie certyfikujące dla Asesorów

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które chcą efektywnie pełnić rolę asesora w procesach Assessment Center i Development Center.

Wiedza i umiejętności przekazywane w trakcie szkolenia pozwalają na przeprowadzenie tego procesu od początku do końca: od fazy zaprojektowania sesji AC/DC poprzez jej realizację, na opracowaniu raportów indywidualnych i grupowych skończywszy.

Możliwość samodzielnego przeprowadzenia AC/DC stanowi dla organizacji znaczącą oszczędność oraz pozwala na podejmowanie trafniejszych decyzji zarówno w kontekście selekcji kandydatów do pracy, wyboru uczestników programów talentowych, jak i podejmowania decyzji rozwojowych. Szkolenie pomaga również lepiej współpracować z dostawcami usług AC/DC w przypadku wsparcia organizacji przez firmę zewnętrzną.

Uczestnicy szkolenia otrzymają praktyczne materiały w postaci Podręcznika Asesora, który zawiera kompendium wiedzy na temat prowadzenia AC/DC, a także konkretne ćwiczenia assessmentowe (indywidualne i zespołowe) do wykorzystania w praktyce. Absolwenci szkolenia otrzymają również Certfyfikat Asesora potwierdzający ich przygotowanie do organizacji i prowadzenia procesów AC/DC.

NOWOŚĆ
Akademia FIRST TIME MANAGER. Kieruj skutecznie. Motywuj z efektem. Dyscyplinuj kiedy trzeba. Cykl 5-dniowych warsztatów z zarządzania zespołem produkcyjnym

Wczoraj KOLEGA, dziś SZEF

FIRST TIME MANAGER – cykl 5-ciu 1-dniowych warsztatów menedżerskich jest  wyjątkowym projektem opracowanym na realnych przypadkach z wykorzystaniem praktycznej wiedzy biznesowej i doświadczeń zgromadzonych również przez samych uczestników.

Przedstawiamy unikalny projekt obejmujący kompleksową wiedzę z zakresu doskonalenia kluczowych kompetencji menedżerskich, eliminujących zagrożenia wynikające z objęcia nowych ról i stanowisk. Celem jest ułatwiane procesu adaptacji do nowej roli zawodowej dla menedżerów o kilkuletnim stażu na stanowisku oraz dla osób przygotowywanych do objęcia roli menedżerskiej.

Po Akademii First Time Manager będziesz potrafił:

  • wypracować dobre relacje ze swoim nowym zespołem
  • delegować zadania, określać priorytety i efektywnie planować
  • przekazywać informację zwrotną (feedback motywacyjny, szkoleniowy i rozwojowy)
  • motywować i ustalać jasne zasady współpracy
  • rozwiązywać sytuacje konfliktowe
  • budować autorytet managera
  • przekładać teorię na praktyczne rozwiązania dla Twojej firmy

Liczba miejsca na szkoleniu First Time Manager jest ograniczona ze względu na intensywną warsztatową formułę zajęć.

Wszystkie moduły szkolenia można zrealizować także w wersjach korporacyjnych (in-company).

Dostosowujemy miejsce i czas trwania Akademii do Państwa potrzeb.

październik 2018
ZARZĄDZANIE ZAOPATRZENIEM W PRZEDSIĘBIORSTWIE

Szkolenie kierowane jest do planistów potrzeb materiałowych, pracowników działów zakupów oraz osób zajmujących się controllingiem w obszarze zaopatrywania, jak również do ich przełożonych.

Zaopatrzenie jest pierwszym etapem zarządzania łańcuchem dostaw w każdym przedsiębiorstwie, w zakresie przepływów materiałowych. Służby zaopatrzenia muszą na bieżąco aktualizować swoją wiedzę między innymi na temat aktualnego popytu i jego zmienności, uwarunkowań kosztowych zarządzania zapasami, konsekwencji braku zapasu, czy też zmienności rynku zaopatrzenia.

Służby zaopatrzenia realizują zapotrzebowania materiałowe innych komórek przedsiębiorstwa, więc ich decyzyjność musi sprowadzać się do ustalenia źródeł zakupów, wyboru dostawców, negocjowania warunków zakupu, określania wielkości pojedynczych zamówień i terminów ich realizacji oraz oprzyrządowania dokumentacyjnego zakupów.

KAIZEN I 5S w praktyce

Szkolenie w sposób warsztatowy pokaże uczestnikom w jaki sposób wdrażać odpowiednie narzędzia Kaizen i 5S w swoim środowisku zawodowym.

Na każdym etapie realizacji modułu szkoleniowego uczestnicy będą motywowani do aktywnego uczestnictwa w zajęciach. Służyć temu mają odpowiednie metody szkoleniowe, takie jak: dyskusja, symulacje, czy różnego rodzaju ćwiczenia. Ponadto uczestnicy przy każdym module poznają odpowiednie case studies, które ilustrować będą podjęte zagadnienia teoretyczne. To wszystko ma na celu lepsze zrozumienie podejmowanych kwestii oraz właściwe przełożenie nowo nabytej wiedzy na swoje środowisko zawodowe.

SKUTECZNY MENEDŻER, czyli jak realizować cele i rozwijać potencjał pracowników
  • Poznanie własnych zalet i wad jako menedżera
  • Praktyka budowania zespołu skutecznie realizującego zadania
  • Podniesienie kwalifikacji wywierania wpływu na pracowników; budowania autorytetu
  • Rozwój umiejętności dzielenia się wiedzą w zespole oraz poznanie środków zapewniających skuteczny przepływ informacji w zespole i całej organizacji
  • Rozwój umiejętności skutecznego komunikowania się z pracownikami

Uczestnik otrzyma odpowiedzi na pytania:

  • Jak budować skuteczny zespół pracowników?
  • Jak radzić sobie z trudnymi pracownikami?
  • Jak wpływać na pracowników, aby motywować ich do pracy?
  • Jak podnosić własne kompetencje menedżerskie?
  • Jak rozwijać swój potencjał menedżera?
WARTOŚCIOWANIE STANOWISK PRACY

Wartościowanie stanowisk pracy to metoda służąca do ustalenia wymagań pracy na stanowisku i oceny jej wartości. Dzięki niej poznajemy relatywną wartość pracy na stanowisku oraz szczegółową strukturę wymagań, jakim powinien odpowiadać jej wykonawca.

Przeprowadzenie wartościowania stanowisk pracy ma z reguły na celu udoskonalenie funkcjonującego systemu wynagrodzeń, a zmiany wpływają na:

  • wzmacnianie motywacji pracowników tak, aby można było systematycznie zwiększać wydajność pracy
  • kontrolę kosztów, w tym kosztów osobowych, aby zapewnić wysoką konkurencyjność organizacji na rynku
  • konkurencyjność na rynku pracy tak, aby można było utrzymywać i rozwijać kluczowe kompetencje ważne dla zapewnienia wzrostu organizacji
  • stymulowanie wzrostu kompetencji zawodowych pracowników organizacji w związku z wprowadzaniem nowych technologii i coraz bardziej skomplikowanych usług dla klientów
  • elastyczność, zdolność do dostosowywania szczególnych rozwiązań w organizacji do zmieniających się potrzeb

Efektywne warsztaty „Wartościowanie stanowisk pracy” dają konkretne wskazówki w jaki sposób można sprawić, aby sprawnie przeprowadzić proces wartościowania i skutecznie wdrożyć jego wyniki.

 

ZARZĄDZANIE SOBĄ I WŁASNYM CZASEM, czyli jak efektywniej pracować bez marnowania czasu i bez stresu

Jesteś Menedżerem? Każdego dnia musisz podejmować szybkie i odpowiedzialne decyzje opierając się na dużej ilości informacji? Potrzebujesz wiedzy jak ułatwić sobie życie? Zapraszamy. Podczas warsztatu z nowoczesnymi technikami organizacji czasu pracy w oparciu o najnowsze koncepcje i teorie nauczymy Ciebie:

  • zasad prawidłowej i skutecznej organizacji zadań zawodowych i osobistych
  • rozpoznawać przyczyny niepotrzebnej utraty czasu, marnowania czasu, powstawania nawyków utrudniających realizację zadań
  •  umiejętności organizacji pracy
  • sposobów na wykształcenie umiejętności przezwyciężania własnych słabości
  • podejmowania skutecznych decyzji
  • zasad przygotowania funkcjonalnego miejsca pracy
  • sposobów na wykształcenie umiejętności selekcji informacji
  • umiejętności skutecznego realizowania zadań
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM – rozwój umiejętności menedżerskich brygadzistów, mistrzów, kierowników

Kwalifikacje załogi oraz umiejętność zarządzania jej potencjałem i zaangażowaniem stają się dziś kluczowymi zasobami konkurujących firm.
Brygadzista pełni szczególną, podwójną rolę – jest jednocześnie przedstawicielem kierownictwa i reprezentantem załogi. Skuteczny i szanowany przez pracowników brygadzista odgrywa ważną rolę w procesie produkcji oraz tworzy atmosferę sprzyjającą efektywnej realizacji zadań produkcyjnych, istotnym więc jest kształtowanie i rozwój jego kompetencji menedżerskich.

Korzyści ze szkolenia:

  • dowiesz się, co buduje autorytet przełożonego
  • otrzymasz wskazówki jak praktycznie rozwiązać wiele problemów z zakresu zarządzania ludźmi
  • nauczysz się skutecznie wydawać polecenia, egzekwować wykonywanie zadań
  • nauczysz się odpowiedniego, efektywnego  komunikowania się z zespołem
  • dowiesz się, jaki jest wpływ komunikacji na osiągane przez zespół wyniki
  • poznasz techniki wpływu psychologicznego wykorzystywane w sytuacji zarządzania ludźmi
  • poznasz psychologiczne mechanizmy motywowania i możliwości ich praktycznego wykorzystania
  • nauczysz się prowadzić trudne rozmowy z pracownikami
  • dowiesz się,  jak radzić sobie z sytuacjami konfliktowymi w zespole
NEGOCJACJE MERCHANDISINGOWE Z DETALISTĄ – wdrażanie merchandisingu poprzez efektywną komunikację
Po szkoleniu Uczestnicy będą potrafili przygotować się i skutecznie poprowadzić rozmowę handlową z Detalistą na temat zmian merchandisingowych, używając merytorycznych argumentów i języka korzyści. Poprzez scenki sytuacyjne i ćwiczenia wzmocnią umiejętności negocjacyjne z Detalistami, którzy stawiają wygórowane warunki współpracy i mają niestandardowe oczekiwania.
Szkolenie warsztatowe oparte na realnych doświadczeniach w pracy, gdzie formę wykładową sprowadzono do niezbędnego minimum, zastępując ją praktycznymi ćwiczeniami, pracą z planogramami sklepów, reportażem video, studiami przypadków oraz scenkami sytuacyjnymi, w których Uczestnicy mogą trenować realne sytuacje w kontakcie z detalistą i/lub osobami podejmującymi decyzje dotyczące zagospodarowania przestrzeni w sklepie.
Uczestnicy podczas szkolenia przechodzą praktyczny trening posługiwania się i wykorzystania specjalistycznych markerów służących do profesjonalnego wypisywania informacji cenowych na tzw. plakatach pustakach, etykietach cenowych i innych materiałach POS.
NOWOŚĆ
MIND MAPPING – warsztaty z mapowania myśli prowadzone przez Eksperta z zarządzania produkcją

Uwolnij siłę swojego umysłu, twórczość, kreatywność i wyobraźnię! Rezultaty przerosną Twoje oczekiwania.

Zastosuj  niezwykle skuteczne narzędzie w kreowaniu pomysłów, nowych koncepcji i rozwiązań!

Szkolenie z mapowania myśli (Mind Mapping) jest skierowane do tych, którzy szukają sposobu na ogarnianie wielu spraw: szybciej, efektywniej, sprawniej, mając przy tym dużo więcej zabawy i nieskończenie więcej możliwości pobudzania własnej kreatywności i twórczego myślenia.

  • Rozwijanie kreatywności i metod twórczego rozwiązywania problemów
  • Lepsze zarządzania projektami i zespołami
  • Poprawa planowania i skutecznej realizacji zadań
  • Efektywne zarządzanie informacją
  • Zwiększenie własnej efektywności
  • Optymalizacja w obszarze podejmowania decyzji
TRENER WEWNĘTRZNY w firmie. Pozytywne zmiany w kulturze organizacyjnej. Rozwój kompetencji, poprawa komunikacji i wymiany informacji, większa motywacja i efekty pracy.

Zapraszamy na warsztaty w trakcie, których uczestnicy poznają praktyczne metody i techniki przekazywania wiedzy kolegom i koleżankom w pracy. Nauczą się dobierać metody i techniki uczenia dorosłych dostosowane do potrzeb konkretnego zadania, potencjału zespołu oraz założonych celów firmy.

Szkolenie adresowane jest do osób, które będą pełnić role trenerów wewnętrznych firmy wspierających nowych lub mniej doświadczonych kolegów i koleżanki.

MANAGER DOSKONAŁY – PRAWO PRACY I PSYCHOLOGIA

Zapraszamy na 3-dniowe szkolenie dla managerów, które pozwala zapoznać się z prawnymi aspektami zatrudnienia pracowników, rodzajem i charakterystyką systemów czasu pracy, czasem pracy w zakładzie, harmonogramem pracy, pracą w godzinach nadliczbowych i inne.
Uczestnicy w ostatni dzień będą mieli możliwość zapoznać się z elementami psychologii biznesu, które zwiększą skuteczność w kontaktach zawodowych  oraz pokażą jak skutecznie radzić sobie z wypaleniem zawodowym.

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ – projekt szkoleniowo-doradczy

Szkolenie przeznaczone dla osób zarządzających zespołami sprzedaży, zainteresowanych realizacją strategicznych celów, zmianą efektywności w dotychczasowym sposobie funkcjonowania zespołów handlowych.

Szkolenie jest dedykowane zarówno dyrektorom sprzedaży ogólnopolskiej jak i regionalnym dyrektorom lub kierownikom sprzedaży i koncentruje się na doskonaleniu umiejętności w zakresie budowania zespołu handlowego, oddziaływania na jego motywację za pomocą odpowiednio zaprojektowanego systemu motywacyjnego, właściwego planowania budżetu i podziału sprzedaży, wykorzystaniu narzędzi CRM w monitorowaniu wyników oraz rozwoju kompetencji zespołu sprzedaży.
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM – rozwój umiejętności menedżerskich brygadzistów, mistrzów, kierowników

Kwalifikacje załogi oraz umiejętność zarządzania jej potencjałem i zaangażowaniem stają się dziś kluczowymi zasobami konkurujących firm.
Brygadzista pełni szczególną, podwójną rolę – jest jednocześnie przedstawicielem kierownictwa i reprezentantem załogi. Skuteczny i szanowany przez pracowników brygadzista odgrywa ważną rolę w procesie produkcji oraz tworzy atmosferę sprzyjającą efektywnej realizacji zadań produkcyjnych, istotnym więc jest kształtowanie i rozwój jego kompetencji menedżerskich.

Korzyści ze szkolenia:

  • dowiesz się, co buduje autorytet przełożonego
  • otrzymasz wskazówki jak praktycznie rozwiązać wiele problemów z zakresu zarządzania ludźmi
  • nauczysz się skutecznie wydawać polecenia, egzekwować wykonywanie zadań
  • nauczysz się odpowiedniego, efektywnego  komunikowania się z zespołem
  • dowiesz się, jaki jest wpływ komunikacji na osiągane przez zespół wyniki
  • poznasz techniki wpływu psychologicznego wykorzystywane w sytuacji zarządzania ludźmi
  • poznasz psychologiczne mechanizmy motywowania i możliwości ich praktycznego wykorzystania
  • nauczysz się prowadzić trudne rozmowy z pracownikami
  • dowiesz się,  jak radzić sobie z sytuacjami konfliktowymi w zespole
NEGOCJACJE ZAKUPOWE, kluczowe kompetencje do nowoczesnego i skutecznego negocjowania – projekt szkoleniowo-doradczy

Szkolenie z negocjacji, to intensywny trening dedykowany osobom, które na co dzień prowadzą negocjacje handlowe lub zakupowe oraz uczestniczą w negocjacjach umów, warunków współpracy, dla kupców oraz innych osób wspierających proces zakupów, negocjujących strategiczne porozumienia z określeniem warunków bieżącej lub przyszłej współpracy z dostawcami, w sytuacjach budujących napięcie i konflikty.
Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową, Uczestnicy otrzymają w szkoleniu oprócz bogatego arsenału nowych technik również unikalne metody pracy nad rolą negocjatora, stanowiące kluczowe kompetencje do nowoczesnego i skutecznego negocjowania.

Program szkolenia uczy budowania scenariuszy negocjacyjnych połączonych z analizą i doborem wariantów ich realizacji w kontekście korzyści i strat będących skutkiem negocjowania bądź renegocjowania.

Oprócz wiedzy negocjacyjnej oraz pracy na postawach i zachowaniach szkolenie daje możliwość praktycznego zastosowania umiejętności w symulowanych sytuacjach negocjacyjnych osadzonych w realiach zakupowych.

Szkolenie ukierunkowane jest na rozwiązywanie problemów negocjacyjnych i sytuacji konfliktowych, na zasadzie kooperacji, która warunkuje poprawną współpracę i relacje po ustaniu negocjacji lub sytuacji konfliktowej.

listopad 2018
ZARZĄDZANIE ŁAŃCUCHEM DOSTAW – gra kierownicza

Oferujemy uczestnikom możliwość uporządkowania wiedzy o procesach logistycznych zachodzących w przedsiębiorstwach produkcyjnych, ale nie tylko.W trakcie gry kierowniczej w sposób dynamiczny, w działaniu grupowym można będzie bezpiecznie sprawdzić własne umiejętności w analizowaniu procesów i podejmowaniu decyzji gospodarczych w świadomości generowania kosztów tych decyzji.

Analiza wyników osiągniętych przez uczestników gry ukaże, gdzie ktoś popełnił błąd i jak taki błąd można szybko naprawić.

ZARZĄDZANIE RENTOWNOŚCIĄ SPRZEDAŻY – projekt szkoleniowo-doradczy

Szkolenie o wysokim stopniu zaawansowania ze względu na zastosowane w nim know-how i narzędzia analityczne. Przeznaczone jest dla osób zarządzających relacjami z Klientami: dyrektorów sprzedaży, key account manager’ów, regionalnych kierowników sprzedaży, kierowników działu obsługi klienta oraz członków zespołów ds. obsługi klientów.
Szkolenie prowadzone jest na realnych przykładach i danych ze współpracy z klientami, z którymi współpracują na co dzień uczestnicy szkoleń. Podczas szkolenia dane te są wykorzystywane do indywidualnych ćwiczeń i symulacji sytuacji z wykorzystaniem przygotowanych przez prowadzącego i dopasowanych do specyfiki pracy przez uczestników szkolenia arkuszy kalkulacyjnych, analitycznych w formacie Excel.
Przed szkoleniem uczestnicy szkolenia otrzymują szczegółową instrukcję dotyczącą przygotowania koniecznych danych. Uczestnicy powinni posiadać podstawową umiejętność posługiwania się Excelem.

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ – projekt szkoleniowo-doradczy

Szkolenie przeznaczone dla osób zarządzających zespołami sprzedaży, zainteresowanych realizacją strategicznych celów, zmianą efektywności w dotychczasowym sposobie funkcjonowania zespołów handlowych.

Szkolenie jest dedykowane zarówno dyrektorom sprzedaży ogólnopolskiej jak i regionalnym dyrektorom lub kierownikom sprzedaży i koncentruje się na doskonaleniu umiejętności w zakresie budowania zespołu handlowego, oddziaływania na jego motywację za pomocą odpowiednio zaprojektowanego systemu motywacyjnego, właściwego planowania budżetu i podziału sprzedaży, wykorzystaniu narzędzi CRM w monitorowaniu wyników oraz rozwoju kompetencji zespołu sprzedaży.
OPTYMALIZACJA KOSZTÓW W PRZEDSIĘBIORSTWIE – ustalanie, analiza i wykorzystanie Rachunku Kosztów Działań (analiza ABC)

Szkolenie dla wszystkich, którzy mogą być w Firmach rozliczani za koszty. Po tym szkoleniu uczestnik będzie w stanie wyliczyć koszt każdego działania, nawet na potrzeby osobistych decyzji.

Szkolenie zawiera metody analizy i rozliczania kosztów z uwzględnieniem miejsca powstawania kosztów (MPK) oraz działań generujących koszty, sposoby kontroli kosztów – analizy odchyleń i dynamiki kosztów, omówienie rachunku kosztów i podstawowych modeli rachunku i kalkulacji kosztów. Szkolenie zawiera również sposoby zarządzania kosztami produktu.

W części praktycznej ćwiczenia obejmują kalkulacje podstawowych działań generujących koszty różnymi metodami.

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM – rozwój umiejętności menedżerskich brygadzistów, mistrzów, kierowników

Kwalifikacje załogi oraz umiejętność zarządzania jej potencjałem i zaangażowaniem stają się dziś kluczowymi zasobami konkurujących firm.
Brygadzista pełni szczególną, podwójną rolę – jest jednocześnie przedstawicielem kierownictwa i reprezentantem załogi. Skuteczny i szanowany przez pracowników brygadzista odgrywa ważną rolę w procesie produkcji oraz tworzy atmosferę sprzyjającą efektywnej realizacji zadań produkcyjnych, istotnym więc jest kształtowanie i rozwój jego kompetencji menedżerskich.

Korzyści ze szkolenia:

  • dowiesz się, co buduje autorytet przełożonego
  • otrzymasz wskazówki jak praktycznie rozwiązać wiele problemów z zakresu zarządzania ludźmi
  • nauczysz się skutecznie wydawać polecenia, egzekwować wykonywanie zadań
  • nauczysz się odpowiedniego, efektywnego  komunikowania się z zespołem
  • dowiesz się, jaki jest wpływ komunikacji na osiągane przez zespół wyniki
  • poznasz techniki wpływu psychologicznego wykorzystywane w sytuacji zarządzania ludźmi
  • poznasz psychologiczne mechanizmy motywowania i możliwości ich praktycznego wykorzystania
  • nauczysz się prowadzić trudne rozmowy z pracownikami
  • dowiesz się,  jak radzić sobie z sytuacjami konfliktowymi w zespole
NOWOŚĆ
ORGANIZACJA I PROWADZENIE ASSESSMENT CENTER / DEVELOPMENT CENTER – szkolenie certyfikujące dla Asesorów

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które chcą efektywnie pełnić rolę asesora w procesach Assessment Center i Development Center.

Wiedza i umiejętności przekazywane w trakcie szkolenia pozwalają na przeprowadzenie tego procesu od początku do końca: od fazy zaprojektowania sesji AC/DC poprzez jej realizację, na opracowaniu raportów indywidualnych i grupowych skończywszy.

Możliwość samodzielnego przeprowadzenia AC/DC stanowi dla organizacji znaczącą oszczędność oraz pozwala na podejmowanie trafniejszych decyzji zarówno w kontekście selekcji kandydatów do pracy, wyboru uczestników programów talentowych, jak i podejmowania decyzji rozwojowych. Szkolenie pomaga również lepiej współpracować z dostawcami usług AC/DC w przypadku wsparcia organizacji przez firmę zewnętrzną.

Uczestnicy szkolenia otrzymają praktyczne materiały w postaci Podręcznika Asesora, który zawiera kompendium wiedzy na temat prowadzenia AC/DC, a także konkretne ćwiczenia assessmentowe (indywidualne i zespołowe) do wykorzystania w praktyce. Absolwenci szkolenia otrzymają również Certfyfikat Asesora potwierdzający ich przygotowanie do organizacji i prowadzenia procesów AC/DC.

NEGOCJACJE ZAKUPOWE, kluczowe kompetencje do nowoczesnego i skutecznego negocjowania – projekt szkoleniowo-doradczy

Szkolenie z negocjacji, to intensywny trening dedykowany osobom, które na co dzień prowadzą negocjacje handlowe lub zakupowe oraz uczestniczą w negocjacjach umów, warunków współpracy, dla kupców oraz innych osób wspierających proces zakupów, negocjujących strategiczne porozumienia z określeniem warunków bieżącej lub przyszłej współpracy z dostawcami, w sytuacjach budujących napięcie i konflikty.
Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową, Uczestnicy otrzymają w szkoleniu oprócz bogatego arsenału nowych technik również unikalne metody pracy nad rolą negocjatora, stanowiące kluczowe kompetencje do nowoczesnego i skutecznego negocjowania.

Program szkolenia uczy budowania scenariuszy negocjacyjnych połączonych z analizą i doborem wariantów ich realizacji w kontekście korzyści i strat będących skutkiem negocjowania bądź renegocjowania.

Oprócz wiedzy negocjacyjnej oraz pracy na postawach i zachowaniach szkolenie daje możliwość praktycznego zastosowania umiejętności w symulowanych sytuacjach negocjacyjnych osadzonych w realiach zakupowych.

Szkolenie ukierunkowane jest na rozwiązywanie problemów negocjacyjnych i sytuacji konfliktowych, na zasadzie kooperacji, która warunkuje poprawną współpracę i relacje po ustaniu negocjacji lub sytuacji konfliktowej.

PARTYCYPACYJNY MENEDŻER ZARZĄDZAJĄCY ZESPOŁEM HANDLOWCÓW w branży FMCG
Partycypacyjny styl zarządzania buduje zespół-drużynę poprzez kreowanie poczucia własności organizacji wśród pracowników wyzwalając poczucie dumy i motywację pracowników do zwiększenia produktywności w celu osiągnięcia założonych celów. Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji w zakresie kierowania pracą zespołu Przedstawicieli Handlowych w branży FMCG, zapoznanie z praktycznymi narzędziami, które od zaraz można wdrożyć i wykorzystać we własnej pracy z podległym zespołem Handlowców a także przekazanie praktycznej wiedzy z zakresu motywowania, inspirowania, ale także egzekwowania i oceny realizacji wytyczonych zadań sprzedażowych i merchandisingowych.
NOWOŚĆ
MIND MAPPING – warsztaty z mapowania myśli prowadzone przez Eksperta z zarządzania produkcją

Uwolnij siłę swojego umysłu, twórczość, kreatywność i wyobraźnię! Rezultaty przerosną Twoje oczekiwania.

Zastosuj  niezwykle skuteczne narzędzie w kreowaniu pomysłów, nowych koncepcji i rozwiązań!

Szkolenie z mapowania myśli (Mind Mapping) jest skierowane do tych, którzy szukają sposobu na ogarnianie wielu spraw: szybciej, efektywniej, sprawniej, mając przy tym dużo więcej zabawy i nieskończenie więcej możliwości pobudzania własnej kreatywności i twórczego myślenia.

  • Rozwijanie kreatywności i metod twórczego rozwiązywania problemów
  • Lepsze zarządzania projektami i zespołami
  • Poprawa planowania i skutecznej realizacji zadań
  • Efektywne zarządzanie informacją
  • Zwiększenie własnej efektywności
  • Optymalizacja w obszarze podejmowania decyzji
ASERTYWNY SZEF, czyli jak skutecznie wyzwalać entuzjazm pracowników i realizować zamierzone cele firmy w okresie zmian

Nie przejmuj się porażkami. Paul ARDEN kiedyś skrytykował pracę swojego nowego pracownika, tak, że ten płakał u siebie w biurze. Poszedł więc go pocieszyć słowami: „Nie martw się, ja też kiedyś byłem do niczego”.

Szkolenie adresowane jest do: szefów zespołów, firm, kierowników działów, osób zarządzających personelem, które odczuwają potrzebę wzbogacenia swojej wiedzy o sobie i swoich pracownikach:

  • o prawidłowościach psychologicznych oraz uwarunkowaniach społecznych przyczyniających się do zaangażowania pracowników w wykonywanie zadań
  • o zasadach i regułach radzenia sobie z niepokojem pracowników w sytuacjach kryzysowych
  • o tym jak rozwijać własne umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami zawodowymi
WARTOŚCIOWANIE STANOWISK PRACY

Wartościowanie stanowisk pracy to metoda służąca do ustalenia wymagań pracy na stanowisku i oceny jej wartości. Dzięki niej poznajemy relatywną wartość pracy na stanowisku oraz szczegółową strukturę wymagań, jakim powinien odpowiadać jej wykonawca.

Przeprowadzenie wartościowania stanowisk pracy ma z reguły na celu udoskonalenie funkcjonującego systemu wynagrodzeń, a zmiany wpływają na:

  • wzmacnianie motywacji pracowników tak, aby można było systematycznie zwiększać wydajność pracy
  • kontrolę kosztów, w tym kosztów osobowych, aby zapewnić wysoką konkurencyjność organizacji na rynku
  • konkurencyjność na rynku pracy tak, aby można było utrzymywać i rozwijać kluczowe kompetencje ważne dla zapewnienia wzrostu organizacji
  • stymulowanie wzrostu kompetencji zawodowych pracowników organizacji w związku z wprowadzaniem nowych technologii i coraz bardziej skomplikowanych usług dla klientów
  • elastyczność, zdolność do dostosowywania szczególnych rozwiązań w organizacji do zmieniających się potrzeb

Efektywne warsztaty „Wartościowanie stanowisk pracy” dają konkretne wskazówki w jaki sposób można sprawić, aby sprawnie przeprowadzić proces wartościowania i skutecznie wdrożyć jego wyniki.

 

BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI PRACOWNIKÓW
Podstawowym zadaniem menedżera jest motywowanie podwładnych.
Tylko dzięki zaangażowanym pracownikom firma jest w stanie się rozwijać a nawet przetrwać większość rynkowych kryzysów.

Ale, czy motywacja jest tym samym, czym  zaangażowanie?

Intuicyjnie wszyscy wiemy, co oznacza ten termin, czujemy, że zaangażowanie jest ważne dla wyników firmy i jakości obsługi klienta.

W praktyce, jak wykazały badania firmy AON Hewitt z 2011 roku prawie połowa menedżerów przyznaje, że na działania związane z budowaniem zaangażowania pracowników przeznacza od 2 do 5 dni w ciągu roku. Czas to zmienić.

Cel szkolenia:
  • poznanie aktualnych trendów z zakresu budowania zaangażowania
  • zrozumienie w jaki sposób należy jasno komunikować strategię rozwoju pracownika
  • kształtowanie postawy zorientowanej na budowanie zaangażowania
  • aktywne poszukiwanie i tworzenie możliwości takich działań w firmie
Korzyści ze szkolenia:
  • zdobycie przez menedżerów wiedzy na temat tego, czym jest autentyczne zaangażowanie pracownika i jaki ma wpływ na wzrost wyników firmy
  • rozwój umiejętności budowania zaangażowania poprzez poznanie technik i narzędzi menedżerskich, które temu służą
  • rozwój umiejętności prowadzenie motywujących i rozwojowych rozmów z pracownikami
NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE PRODUKCJĄ

Na szkolenie zapraszamy osoby realizujące lub współrealizujące procesy produkcyjne oraz sterujące procesami produkcyjnymi, w szczególności liniowych kierowników produkcji, liderów zespołów produkcyjnych.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z rozwiązaniami z zakresu „lean manufacturing” – metodą Value Stream Mapping, typologią marnotrawstwa 7 Muda, metodą 5S, metodą szybkiego przezbrajanie SMED, metodą zarządzania utrzymaniem ruchu TPM, technikami tzw. „visual management”, narzędziami metody Just-in-Time, techniką rozwiązywania problemów A3, zasadą „taktowania” prac i techniką „work balancing”, techniką „spaghetti diagrams” i innych.

Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy uzyskają umiejętności praktycznego stosowania powyższych metod i technik do optymalizowania procesów we własnych organizacjach.

NOWOŚĆ
THE CHALLENGER SALE, czyli jak sprzedawać, gdy klienci mają wszystko. IV REWOLUCJA W SPRZEDAŻY

Już od jakiegoś czasu dyrektorzy sprzedaży oraz sami handlowcy zauważyli, że dawne sposoby i techniki sprzedaży przestały działać na klientów. Kiedyś tak ważne relacje, teraz przestały być wystarczające, a ciągłe pytanie o potrzeby zaczęło raczej odstraszać klientów niż ich przyciągać. Klienci zaczęli traktować swój czas jak inwestycję, a od handlowca oczekują, że powie im coś czego nie wiedzą o swoim biznesie, że stanie się ich doradcą, w którego warto zainwestować swój czas i pieniądze.

Jak zatem stać się atrakcyjnym partnerem dla naszego klienta?, Dlaczego miałby poświęcić nam swój czas i skorzystać z rozwiązań, które proponujemy?, W jaki sposób prowadzić spotkania by chciał podążać za nami, a w konsekwencji związał się z nami biznesowo?, Jak sprawić, abyśmy stali się jego głównym dostawcą i jednocześnie chciał nas polecać innym?

Na wszystkie te pytanie, jak również na wiele innych znajdziesz odpowiedź uczestnicząc w naszym projekcie.  Powstał on na kanwie badań 24000 handlowców z większości branż, których przebadano na całym świecie(ok.90 krajów) i na podstawie ich doświadczeń opracowano niezwykle skuteczny model sprzedaży. The Challenger Sale nazwany został czwartą rewolucją w sprzedaży, gdyż  wreszcie uczy jak należy skutecznie sprzedawać  w obecnych wymagających i trudnych czasach.

Korzystając z koncepcji The Challenger Sale w ciągu ostatnich lat wypracowaliśmy wiele nowych sposobów pracy z klientami, unikalnych narzędzi sprzedażowych oraz zasad, którymi powinien kierować się sprzedawca Challenger. Zbudowaliśmy model, dzięki któremu ci, którzy z nami współpracowali i wprowadzili go w swoich zespołach sprzedaży, w szybkim czasie odnieśli sukces finansowy, wyprzedzili konkurencję i spokojnie patrzą w przyszłość.

REKRUTACJA W PRAKTYCE – kompleksowy interaktywny program

 Naucz się szukać, oceniać i zdobywać najlepszych kandydatów!
Wczuj się w sytuację 
menedżera, kandydata i rekrutera

Najważniejszym celem szkolenia jest udoskonalenie kompetencji w doborze najlepszych pracowników, optymalnych strategii selekcyjnych, przeprowadzania efektywnych rozmów selekcyjnych i procedur Assesment Center.
Co zyskasz na szkoleniu:
  • dowiesz się na czym polega grywalizacja i jak można wykorzystywać narzędzia employer brandingu w rekrutacji
  • zapoznasz się z rolą eksperta ds. rekrutacji i selekcji w kształtowaniu kompetentnej kadry w organizacji
  • dowiesz się, jak tworzyć profile kompetencyjne kandydatów na różne stanowiska
  • zdobędziesz wiedzę o współczesnych sposobach poszukiwania kandydatów
  • pozyskasz umiejętności tworzenia przyciągających talenty ogłoszenia rekrutacyjne
  • nauczysz się, na co zwracać uwagę przy analizie aplikacji
  • poznasz strukturę budowania wywiadu kompetencyjnego
  • zapoznasz się z etycznym aspektami procesu rekrutacji i selekcji
  • przećwiczysz proces prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, tak, aby na jej podstawie móc podjąć decyzję o wyborze najlepszego kandydata
SKUTECZNA ROZMOWA TELEFONICZNA z Kontrahentem
Uczestnicy szkolenia rozwijają i pogłębiają swoje umiejętności w trzech obszarach:
  • Skuteczna komunikacja (język, precyzja wypowiedzi, naturalny sposób bycia, rozpoznawanie i dopasowywanie się do typów charakterologicznych klientów, zasady aktywnego słuchania, postawa w nietypowych i trudnych sytuacjach, precyzja wypowiedzi)
  • Skuteczne wywieranie wpływu i motywowanie do działania(najlepsze standardy rozmowy przychodzącej i wychodzącej, kontrola rozmowy, sztuka przyciągania uwagi i wzbudzania zainteresowania podczas rozmów wychodzących tzw. ”zimnych”, trafnego „wstrzelania się” w główne potrzeby i oczekiwania drugiej strony, radzenie sobie w sytuacjach niejednoznacznych i odbiegających od przyjętych norm; m. innymi jak mówić i nie pogarszać sytuacji)
  • Budowanie i podtrzymywanie relacji z obecnym i potencjalnym Klientem (umiejętność skutecznego podtrzymywania pierwszego kontaktu poprzez umówienie się na kolejny(mail/telefon/spotkanie), umiejętność pisania krótkich perswazyjnych maili w nawiązaniu do rozmowy telefonicznej, umiejętność przygotowania krótkiej, perswazyjnej prezentacji na pierwsze spotkanie z potencjalnym Klientem w celu wywarcia dobrego
    pierwszego wrażenia
grudzień 2018
MANAGER DOSKONAŁY – PRAWO PRACY I PSYCHOLOGIA

Zapraszamy na 3-dniowe szkolenie dla managerów, które pozwala zapoznać się z prawnymi aspektami zatrudnienia pracowników, rodzajem i charakterystyką systemów czasu pracy, czasem pracy w zakładzie, harmonogramem pracy, pracą w godzinach nadliczbowych i inne.
Uczestnicy w ostatni dzień będą mieli możliwość zapoznać się z elementami psychologii biznesu, które zwiększą skuteczność w kontaktach zawodowych  oraz pokażą jak skutecznie radzić sobie z wypaleniem zawodowym.

EFEKTYWNA KOMUNIKACJA, INTELIGENCJA EMOCJONALNA I ASERTYWNOŚĆ W KONTAKTACH INTERPERSONALNYCH, wersja 2-dniowa
Praktycznie każdy człowiek (wyjąwszy okres niemowlęctwa) potrafi mówić i … mówi. Zgodnie z tym faktem, że wszyscy od dzieciństwa biegle władamy językiem, to podświadomie stajemy się sami dla siebie największym autorytetem w dziedzinie formułowania i kontrolowania myśli, poglądów, opinii, osądów itp..
Jednak …
Kto mówi językiem niezrozumiałym dla nikogo poza nim, nie mówi w ogóle. Mówić, to mówić do kogoś”. /Hans Georg Gadamer/
Bez względu na to, jaki masz zawód, w jakiej organizacji pracujesz, doskonalenie umiejętności efektywnego komunikowania się, doprowadzanie do wspólnego zrozumienia, empatia, radzenie sobie z emocjami własnymi i innych osób mogą mieć kluczowe znaczenie dla Ciebie, Twojej kariery czy sukcesu (jakkolwiek go rozumiesz).
ZARZĄDZANIE SOBĄ I WŁASNYM CZASEM, czyli jak efektywniej pracować bez marnowania czasu i bez stresu

Jesteś Menedżerem? Każdego dnia musisz podejmować szybkie i odpowiedzialne decyzje opierając się na dużej ilości informacji? Potrzebujesz wiedzy jak ułatwić sobie życie? Zapraszamy. Podczas warsztatu z nowoczesnymi technikami organizacji czasu pracy w oparciu o najnowsze koncepcje i teorie nauczymy Ciebie:

  • zasad prawidłowej i skutecznej organizacji zadań zawodowych i osobistych
  • rozpoznawać przyczyny niepotrzebnej utraty czasu, marnowania czasu, powstawania nawyków utrudniających realizację zadań
  •  umiejętności organizacji pracy
  • sposobów na wykształcenie umiejętności przezwyciężania własnych słabości
  • podejmowania skutecznych decyzji
  • zasad przygotowania funkcjonalnego miejsca pracy
  • sposobów na wykształcenie umiejętności selekcji informacji
  • umiejętności skutecznego realizowania zadań
SKUTECZNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA W PROCESIE REKLAMACJI kluczem do budowania długotrwałych relacji z wymagającym klientem
Zapraszamy Państwa do udziału w warsztatach szkoleniowych skierowanych do pracowników działów reklamacji i serwisów, działów obsługi klienta oraz działów handlowych, którzy pragną osiągnąć szczyty profesjonalizmu w pracy zawodowej.
Głównym celem warsztatów jest nabycie umiejętności negocjowania i asertywnego zachowania, wywierania wpływu na klientów w procesie reklamacji oraz rozwiązywania spraw spornych zgodnie z polityką firmy i ku zadowoleniu klientów.
NEGOCJACJE HANDLOWE tylko dla sprzedawców i przedstawicieli handlowych
Po szkoleniu uczestnicy powinni cechować się umiejętnościami radzenia sobie z zastrzeżeniami Klientów dotyczących bardzo różnych wskaźników prezentowanej oferty.
Dowiedzą się w jaki sposób zwiększać efektywność swoich działań w zakresie sprzedaży szczególnie podczas końcowego etapu procesu sprzedaży, czyli zamykania sprzedaży i negocjacji handlowych.

Poprzez praktyczny trening zdobędą umiejętność stosowania modelu obalania obiekcji, kierowania procesem sprzedaży tak, aby sprzedać to co się zaplanowało.

Zapoznają się z teorią i praktyką negocjacyjną – jak osiągnąć założone cele.

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM – rozwój umiejętności menedżerskich brygadzistów, mistrzów, kierowników

Kwalifikacje załogi oraz umiejętność zarządzania jej potencjałem i zaangażowaniem stają się dziś kluczowymi zasobami konkurujących firm.
Brygadzista pełni szczególną, podwójną rolę – jest jednocześnie przedstawicielem kierownictwa i reprezentantem załogi. Skuteczny i szanowany przez pracowników brygadzista odgrywa ważną rolę w procesie produkcji oraz tworzy atmosferę sprzyjającą efektywnej realizacji zadań produkcyjnych, istotnym więc jest kształtowanie i rozwój jego kompetencji menedżerskich.

Korzyści ze szkolenia:

  • dowiesz się, co buduje autorytet przełożonego
  • otrzymasz wskazówki jak praktycznie rozwiązać wiele problemów z zakresu zarządzania ludźmi
  • nauczysz się skutecznie wydawać polecenia, egzekwować wykonywanie zadań
  • nauczysz się odpowiedniego, efektywnego  komunikowania się z zespołem
  • dowiesz się, jaki jest wpływ komunikacji na osiągane przez zespół wyniki
  • poznasz techniki wpływu psychologicznego wykorzystywane w sytuacji zarządzania ludźmi
  • poznasz psychologiczne mechanizmy motywowania i możliwości ich praktycznego wykorzystania
  • nauczysz się prowadzić trudne rozmowy z pracownikami
  • dowiesz się,  jak radzić sobie z sytuacjami konfliktowymi w zespole
RÓŻNICE KULTUROWE W BIZNESIE. Jak radzić sobie z wielokulturowością w pracy zawodowej?

2 listopada 1972 roku Ludwig van Beethoven wyjechał z rodzinnego Bonn do Wiednia. Do celu dotarł 10 listopada tego samego roku. Ten odcinek dzisiaj można pokonać w kilka godzin i po załatwieniu sprawy wrócić w tym samym dniu do domu. Świat zmalał, biznes dzisiaj nie jest narodowy, ale międzynarodowy, globalny. Znajomość różnych kultur i sposobu, w jaki te kultury realizują zadania biznesowe jest podstawą osiągania sukcesu w tej dziedzinie.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z tematyką związaną z wieloma aspektami różnic kulturowych ważnych w realizowaniu zadań biznesowych.

Umiejętność zarządzania wielokulturowością pozwala na skuteczne, ale przede wszystkim bezproblemowe rozwiązywanie problemów wynikających z różnic pomiędzy krajami, firmami, zespołami międzynarodowymi. Warsztat pozwoli uczestnikom nabyć umiejętności z zakresu dochodzenia do kompromisu w środowisku międzynarodowym, poznania odmiennych stylów negocjowania, oraz umiejętnego zachowywania się w kontaktach międzynarodowych.

ZARZĄDZANIE RENTOWNOŚCIĄ SPRZEDAŻY – projekt szkoleniowo-doradczy

Szkolenie o wysokim stopniu zaawansowania ze względu na zastosowane w nim know-how i narzędzia analityczne. Przeznaczone jest dla osób zarządzających relacjami z Klientami: dyrektorów sprzedaży, key account manager’ów, regionalnych kierowników sprzedaży, kierowników działu obsługi klienta oraz członków zespołów ds. obsługi klientów.
Szkolenie prowadzone jest na realnych przykładach i danych ze współpracy z klientami, z którymi współpracują na co dzień uczestnicy szkoleń. Podczas szkolenia dane te są wykorzystywane do indywidualnych ćwiczeń i symulacji sytuacji z wykorzystaniem przygotowanych przez prowadzącego i dopasowanych do specyfiki pracy przez uczestników szkolenia arkuszy kalkulacyjnych, analitycznych w formacie Excel.
Przed szkoleniem uczestnicy szkolenia otrzymują szczegółową instrukcję dotyczącą przygotowania koniecznych danych. Uczestnicy powinni posiadać podstawową umiejętność posługiwania się Excelem.

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM – rozwój umiejętności menedżerskich brygadzistów, mistrzów, kierowników

Kwalifikacje załogi oraz umiejętność zarządzania jej potencjałem i zaangażowaniem stają się dziś kluczowymi zasobami konkurujących firm.
Brygadzista pełni szczególną, podwójną rolę – jest jednocześnie przedstawicielem kierownictwa i reprezentantem załogi. Skuteczny i szanowany przez pracowników brygadzista odgrywa ważną rolę w procesie produkcji oraz tworzy atmosferę sprzyjającą efektywnej realizacji zadań produkcyjnych, istotnym więc jest kształtowanie i rozwój jego kompetencji menedżerskich.

Korzyści ze szkolenia:

  • dowiesz się, co buduje autorytet przełożonego
  • otrzymasz wskazówki jak praktycznie rozwiązać wiele problemów z zakresu zarządzania ludźmi
  • nauczysz się skutecznie wydawać polecenia, egzekwować wykonywanie zadań
  • nauczysz się odpowiedniego, efektywnego  komunikowania się z zespołem
  • dowiesz się, jaki jest wpływ komunikacji na osiągane przez zespół wyniki
  • poznasz techniki wpływu psychologicznego wykorzystywane w sytuacji zarządzania ludźmi
  • poznasz psychologiczne mechanizmy motywowania i możliwości ich praktycznego wykorzystania
  • nauczysz się prowadzić trudne rozmowy z pracownikami
  • dowiesz się,  jak radzić sobie z sytuacjami konfliktowymi w zespole
styczeń 2019
INTELIGENTNY EMOCJONALNIE MENEDŻER
Nie ekscytuj się za bardzo”, „Podejdź do tego w sposób racjonalny”, „Tylko spokój może nas uratować” – ile razy słyszeliśmy te zdania. Emocje do niedawna były swego rodzaju tematem tabu. Należało ich unikać, kontrolować. Okazywanie emocji, szczególnie w pracy mogło zostać uznane za zachowanie wysoce nieprofesjonalne. A jeśli emocje te okazywał przełożony, mogło dojść nawet do jego zwolnienia. Ale … nasze emocje stanowią przecież integralną część naszego myślenia, działania i inteligencji. Są więc kluczowe w procesie podtrzymywania przez nas długotrwałych relacji, właściwego wykonywania działań, radzenia sobie ze zmianami, stresem i w odnoszeniu sukcesów. Inteligentny emocjonalnie menedżer jest dziś dla organizacji najważniejszym zasobem, który ma podstawowy wpływ na jej rozwój i powiedzie ją do sukcesu.
EFEKTYWNA KOMUNIKACJA, INTELIGENCJA EMOCJONALNA I ASERTYWNOŚĆ W KONTAKTACH ZAWODOWYCH, wersja 1-dniowa

Wszyscy od dzieciństwa biegle władamy językiem. Podświadomie stajemy się sami dla siebie największym autorytetem w dziedzinie formułowania i kontrolowania myśli, poglądów, opinii, osądów itp.. Jednak …

„Kto mówi językiem niezrozumiałym dla nikogo poza nim, nie mówi w ogóle. Mówić, to mówić do kogoś”.
Hans Georg Gadamer

Bez względu na to,  jaki masz zawód, w jakiej organizacji pracujesz, doskonalenie umiejętności efektywnego komunikowania się, doprowadzanie do wspólnego zrozumienia, empatia, radzenie sobie z emocjami własnymi i innych osób mogą mieć kluczowe znaczenie dla Ciebie, Twojej kariery czy sukcesu (jakkolwiek go rozumiesz).8

Szkolenia na zamówienie (Rozwój menedżerski)
  • AKADEMIA PRZEMAWIANIA – TRENING CIAŁA, GŁOSU I SŁOWA. INSPIRUJĄCE WYSTĄPIENIA PUBLICZNE

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • RÓŻNORODNOŚĆ KULTUROWA w zespole

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • MIND MAPPING – warsztaty z mapowania myśli prowadzone przez Eksperta z zarządzania produkcją

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • MANAGER DOSKONAŁY – PRAWO PRACY I PSYCHOLOGIA

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM – rozwój umiejętności menedżerskich brygadzistów, mistrzów, kierowników

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • EFEKTYWNA KOMUNIKACJA, INTELIGENCJA EMOCJONALNA I ASERTYWNOŚĆ W KONTAKTACH INTERPERSONALNYCH, wersja 2-dniowa

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • INTELIGENTNY EMOCJONALNIE MENEDŻER

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • THE CHALLENGER SALE, czyli jak sprzedawać, gdy klienci mają wszystko. IV REWOLUCJA W SPRZEDAŻY

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • WARTOŚCIOWANIE STANOWISK PRACY

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • NOWOCZESNE PODEJŚCIE DO ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • INNOWACJE – KLUCZ DO PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • TRENING ODPORNOŚCI dla menedżera – jak zwiększać siłę i odporność lidera? BUILDING RESILIENCE – why every leader needs Mental Toughness?

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • INNOWACYJNY PRACOWNIK – kreatywność i twórcze myślenie w pracy, warsztaty praktyczne.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KREATYWNY MANAGER – rozwój organizacji techniką mind mappingu, warsztaty praktyczne

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • EMISJA GŁOSU DLA MANAGERÓW z wykorzystaniem technik aktorskich

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • BRYGADZISTA – SKUTECZNY MENEDŻER ZESPOŁU PRODUKCYJNEGO

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • Akademia FIRST TIME MANAGER. Kieruj skutecznie. Motywuj z efektem. Dyscyplinuj kiedy trzeba. Cykl 5-dniowych warsztatów z zarządzania zespołem produkcyjnym

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE W PRAKTYCE

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ORGANIZACJA I PROWADZENIE ASSESSMENT CENTER / DEVELOPMENT CENTER – szkolenie certyfikujące dla Asesorów

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • REKRUTACJA W PRAKTYCE – kompleksowy interaktywny program

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • EFEKTYWNA KOMUNIKACJA, INTELIGENCJA EMOCJONALNA I ASERTYWNOŚĆ W KONTAKTACH ZAWODOWYCH, wersja 1-dniowa

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SYSTEM OKRESOWYCH OCEN PRACOWNICZYCH. Rozmowa oceniająca

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI PRACOWNIKÓW

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ŁAŃCUCHEM DOSTAW

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • OPTYMALIZACJA KOSZTÓW W PRZEDSIĘBIORSTWIE – ustalanie, analiza i wykorzystanie Rachunku Kosztów Działań (analiza ABC)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZAOPATRZENIEM W PRZEDSIĘBIORSTWIE

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • MAPOWANIE PROCESÓW W ORGANIZACJACH – warsztaty polecane w formule zamkniętej

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE PRODUKCJĄ

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KAIZEN I 5S w praktyce

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ODPORNOŚĆ PSYCHICZNA – TRENING DLA MENEDŻERÓW

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ŁAŃCUCHEM DOSTAW – gra kierownicza

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • TRENER WEWNĘTRZNY w firmie. Pozytywne zmiany w kulturze organizacyjnej. Rozwój kompetencji, poprawa komunikacji i wymiany informacji, większa motywacja i efekty pracy.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • BUDOWANIE UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH dla ZARZĄDZAJĄCYCH SPRZEDAŻĄ

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • NEGOCJACJE HANDLOWE tylko dla sprzedawców i przedstawicieli handlowych

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SKUTECZNA ROZMOWA TELEFONICZNA z Kontrahentem

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KREATYWNOŚĆ W MYŚLENIU I DZIAŁANIU

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ROZWÓJ UMIEJĘTNOŚCI PRZYWÓDCZYCH

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • NEGOCJACJE Z PARTNERAMI Z AZJI, ze szczególnym uwzględnieniem Chin

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • NEGOCJACJE ZAKUPOWE, kluczowe kompetencje do nowoczesnego i skutecznego negocjowania – projekt szkoleniowo-doradczy

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PARTYCYPACYJNY MENEDŻER ZARZĄDZAJĄCY ZESPOŁEM HANDLOWCÓW w branży FMCG

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • NEGOCJACJE MERCHANDISINGOWE Z DETALISTĄ – wdrażanie merchandisingu poprzez efektywną komunikację

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • Lean Manufacturing – warsztat LEAN IT z wykorzystaniem gry symulacyjnej

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KOMUNIKOWANIE W PRACY MENEDŻERA. Warsztat skutecznych technik i metod porozumiewania się

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE CZASEM – skrzynka z narzędziami

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE STRESEM

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE RÓŻNORODNOŚCIĄ POKOLENIOWĄ W ZESPOLE. Jak integrować pokolenie Y z pokoleniem 50+

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ASERTYWNY SZEF, czyli jak skutecznie wyzwalać entuzjazm pracowników i realizować zamierzone cele firmy w okresie zmian

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • RÓŻNICE KULTUROWE W BIZNESIE. Jak radzić sobie z wielokulturowością w pracy zawodowej?

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SZTUKA AUTOPREZENTACJI I WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH W PRACY MENEDŻERA. Praktyczny warsztat umiejętności prezentowania decyzji, poglądów i strategii.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PODSTAWY ETYKIETY BIZNESU

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • POSTĘPOWANIE Z REKLAMACJAMI W ORGANIZACJACH według normy ISO 10002:2004

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SKUTECZNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA W PROCESIE REKLAMACJI kluczem do budowania długotrwałych relacji z wymagającym klientem

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KOMUNIKACJA W PROCESIE DELEGOWANIA ZADAŃ

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ANTYASERTYWNOŚĆ – warsztaty radzenia sobie z osobami silnie asertywnymi

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • AKADEMIA MIĘDZYNARODOWEGO NEGOCJATORA BIZNESOWEGO

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • LEAN IN WAREHOUSE. Optymalizacja procesów magazynowych z wykorzystaniem narzędzi Lean Manufacturing

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • REENGINEERING PROCESOWY, czyli zarządzanie zmianami w organizacji

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA, SYSTEM KOMUNIKOWANIA CELOWEGO

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • WYSTĄPIENIA PUBLICZNE, SZTUKA PREZENTACJI I ZABIERANIA GŁOSU W KAŻDYCH WARUNKACH. Wyjątkowe warsztaty prowadzone przez 2 trenerów biznesu metodą coachingu prowokatywnego

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KONFLIKT W FIRMIE – wyjątkowe warsztaty prowadzone przez 2 trenerów biznesu metodą coachingu prowokatywnego

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KOMUNIKACJA – JAK MILCZEĆ, ABY CIĘ NIE SŁUCHALI?
    – rzecz o komunikacji w firmie, czyli o skutecznym porozumiewaniu się z podwładnymi, przełożonymi, klientami i samym sobą. Wyjątkowe warsztaty prowadzone przez 2 trenerów biznesu metodą coachingu prowokatywnego

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • COMMUNICATION SKILLS TRAINING

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PRZYWÓDZTWO UZALEŻNIAJĄCE – jak stać się autentycznym liderem i porywać za sobą ludzi. Wyjątkowe warsztaty prowadzone przez 2 trenerów biznesu metodą coachingu prowokatywnego

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • NEGOCJACJE W BIZNESIE Z KRAJAMI NIEMIECKIEGO OBSZARU JĘZYKOWEGO (Niemcy, Szwajcaria, Lichtenstein, Austria)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • RAPORTOWANIE DZIAŁALNOŚCI SPOŁECZNEJ ORGANIZACJI (konsultacje/szkolenie)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PODSTAWOWE ZASADY FUNKCJONOWANIA ŁADU KORPORACYJNEGO W SPÓŁKACH

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ISO 26000 – przewodnik po społecznej odpowiedzialności współczesnego biznesu

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE WIEKIEM – trzy różne pokolenia X, Y, Z – każde z innymi oczekiwaniami, systemem pracy, a także sposobem komunikacji

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE SOBĄ I WŁASNYM CZASEM, czyli jak efektywniej pracować bez marnowania czasu i bez stresu

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SKUTECZNY MENEDŻER, czyli jak realizować cele i rozwijać potencjał pracowników

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ASERTYWNOŚĆ W OBSŁUDZE KLIENTA – warsztat

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PODSTAWY ZARZĄDZANIA DLA BRYGADZISTÓW – warsztaty dla kierowników operacyjnych

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • NEGOCJACJE MIĘDZYKULTUROWE – 2-dniowe warsztaty

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • AKADEMIA EFEKTYWNEGO HANDLOWCA – szkolenie dla działu handlowego

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • BIULETYN FIRMOWY Zasady tworzenia i zarządzania biuletynem firmowym

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • NARZĘDZIA WEWNĘTRZNEJ KOMUNIKACJI BEZPOŚREDNIEJ, w tym efektywne prowadzenie spotkań, zebrań

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA – OD PRZYPADKU DO STRATEGII. Poprawa komunikacji wewnętrznej w firmie

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KOMUNIKACJA NASTAWIONA NA BUDOWANIE WSPÓŁPRACY – jak budować właściwe relacje w zespole i rozwiązywać konflikty

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • WZROST EFEKTYWNOŚCI PODLEGŁEGO OBSZARU POPRZEZ SKUTECZNE ZARZĄDZANIE CZASEM

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • Przeciw rutynie zawodowej, na wprost kreatywności w biznesie

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SAVOIR VIVRE W BIZNESIE? Czy dobre maniery pomagają?

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PRZYWÓDZTWO Z ELEMENTAMI MOTYWACJI PRACOWNIKÓW

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM. Lider, brygadzista, mistrz, kierownik – rozwijanie kompetencji menadżerskich z Master Black Beltem

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • WYŁANIANIE I KSZTAŁTOWANIE LIDERÓW

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • TECHNIKI WPŁYWU W NEGOCJACJACH – wpływamy czy manipulujemy?

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM MONTAŻOWYM

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PLANOWANIE I ORGANIZACJA CZASU PRACY DLA WYŻSZEJ KADRY MENEDŻERSKIEJ. Podnoszenie efektywności własnej i zespołu. Jak planować i działać, by perfekcyjnie zarządzać czasem i mądrze go inwestować?

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • AUTOORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ I ZESPOŁU, CZYLI EFEKTYWNE WYKORZYSTANIE CZASU

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI w ujęciu praktycznym

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE PRZEZ CELE

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM. Brygadzista, mistrz, kierownik – rozwijanie kompetencji menedżerskich

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZMIANĄ w działach HR – jak skutecznie pokierować zmianami organizacyjnymi w trudnych czasach. Najnowsze trendy i sprawdzone metody.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PRAWO PRACY W PRAKTYCE MANAGERA. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH. KONTROLA PRACOWNIKA

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW – rozwój umiejętności menedżerskich

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • AKADEMIA PERSWAZJI W PRAKTYCE. Mechanizmy skutecznej perswazji w biznesie.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE EMOCJAMI – warsztaty menedżerskie

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • REKLAMACJA. Jak prowadzić trudne rozmowy z Klientami?

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SKUTECZNY BRYGADZISTA, MISTRZ, LIDER – rozwijanie kompetencji menadżerskich

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • CONFLICT MANAGEMENT AND NEGOTIATION

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • TEAM BUILDING

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PSYCHOLOGY OF MANAGEMENT

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PUBLIC RELATIONS

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • BEER GAME LOGISTYCZNA GRA MENEDŻERSKA – ELASTYCZNE ZARZĄDZANIE ŁAŃCUCHEM DOSTAW w języku angielskim

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • WYSTĄPIENIA PUBLICZNE. Zasady skutecznego porozumiewania się i współpracy z mediami.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ETYKIETA ORAZ PROTOKÓŁ DYPLOMATYCZNY W BIZNESIE

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE KOMPETENCJAMI PRACOWNIKÓW

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZMIANAMI – warsztaty według najlepszych praktyk

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • INTELIGENCJA EMOCJONALNA W SKUTECZNYM PROWADZENIU NEGOCJACJI

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • EFEKTYWNY CONTROLLING PERSONALNY W PRAKTYCE WSPÓŁCZESNYCH ORGANIZACJI

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • NEGOCJACJE Z ZAGRANICZNYMI KONTRAHENTAMI, DOSTAWCAMI I KOOPERANTAMI. Zasady i techniki negocjacji wielokulturowych.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE CZASEM W NOWOCZESNYCH PRZEDSIĘBIORSTWACH (2 dni)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE WIZERUNKIEM PRZEDSIĘBIORSTWA

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • BUSINESS NEGOTIATION (two-day workshop, 16 teaching hours)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KOMUNIKACJA Z PRACOWNIKIEM

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PROCES OCENY PRACOWNIKÓW oraz PROCES ROZSTAWANIA SIĘ Z PRACOWNIKAMI – czyli przygotowanie rozmowy oceniającej oraz rozmowy zwalniającej

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W SYTUACJI PRZEOBRAŻEŃ NA RYNKU PRACY. Jak osiągnąć przewagę konkurencyjną? (6 dni)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SKUTECZNA KOMUNIKACJA W BIZNESIE NARZĘDZIEM NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA FIRMĄ

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • WARSZTATY TRENINGU I ROZWOJU UMIEJĘTNOŚCI NEGOCJACYJNYCH. Interaktywne szkolenie z ćwiczeniami case study i role play z obszaru negocjacji, projektowanie warsztatu negocjatora.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE (2 dni)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PROJECT MANAGEMENT DLA LOGISTYKÓW – 3-dniowe szkolenie menedżerskie

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • LIDER Z POMYSŁEM – proste, skuteczne i bezkosztowe narzędzia menedżera – warsztat doskonalący.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • TRENING KOMPETENCJI LIDERA – 3 dni intensywnych, praktycznych warsztatów
    Komunikacja w zespole i zarządzanie konfliktem
    Budowanie i efektywność zespołów zadaniowych
    Motywowanie i dyscyplinowanie pracowników

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PROCES REKRUTACJI. ROZMOWA KWALIFIKACYJNA z kandydatami na pracowników.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • DOSKONALENIE KOMPETENCJI MENADŻERSKICH

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • DELEGOWANIE UPRAWNIEŃ

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM LUDZKIM, czyli systemy wspierające skuteczne kierowanie personelem

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • AUTORYTET – CO ZROBIĆ BY GO BUDOWAĆ WŚRÓD PODWŁADNYCHwarsztat rozwoju umiejętności menadżerskich

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZENIE PRZEZ CELE (1 dzień)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE STRESEM DLA WYŻSZEJ KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ. MENEDŻER WSPIERAJĄCY ZESPÓŁ. METODY OPANOWANIA STRESU.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE CZASEM I ORGANIZACJA CZASU PRACY

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI – BUDOWA I KONTROLA ZESPOŁÓW ZADANIOWYCH

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE RYZYKIEM W PROJECT MANAGEMENT

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • LEGAL ENGLISH. Prawo spółek handlowych w praktycznych tekstach angielskojęzycznych.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • BUDOWA SYSTEMU WEWNĘTRZNEJ KOMUNIKACJI SYMBIOTYCZNEJ, czyli uświadomionej i interaktywnej w przedsiębiorstwie. Innowacyjny program szkolenia zamkniętego dla firm

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • TRENING MENEDŻERSKI wraz z egzaminem (8 dni)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZMIANĄ I KONFLIKTAMI

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • STEROWANIE PROCESEM W ZARZĄDZANIU JAKOŚCIĄ
    (3 dni)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PROJECT MANAGEMENT – ZARZĄDZANIE PROJEKTEM W PRZEDSIĘBIORSTWIE

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ASERTYWNOŚĆ W PRACY MENEDŻERA – skuteczne warsztaty

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SZTUKA AUTOPREZENTACJI I WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH W PRACY MENEDŻERA – Praktyczny warsztat umiejętności prezentowania decyzji, poglądów i strategii

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • USPRAWNIENIE PROCESÓW za pomocą „Value Stream Mapping” w oparciu o BABOK®

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PROJECT MANAGEMENT DLA LOGISTYKÓW – 2-dniowe szkolenie menedżerskie

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SIŁA MOTYWACYJNEGO DNA – Jak wyzwolić energię w zespole – warsztaty dla menedżerów wg innowacyjnej metody Tamary Lowe

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KIEROWANIE ZESPOŁAMI SPRZEDAŻOWYMI – trening dla menedżerów

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KOMUNIKACJA W ZESPOLE / FIRMIE

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PLANOWANIE, ANALIZA I KONTROLA KOSZTÓW PRACY JAKO ELEMENT ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI (1 dzień)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KOMUNIKACJA a korzystne relacje interpersonalne. Stwórz dobrą atmosferę w pracy.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • COACHING DLA KADRY KIEROWNICZEJ (2 dni)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • JAK STWORZYĆ KREATYWNY I ZMOTYWOWANY ZESPÓŁ

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • MOTYWOWANIE – doskonalenie umiejętności menedżerskich – ZMOTYWUJ SIEBIE – ZARAŹ MOTYWACJĄ INNYCH

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • OD KONFLIKTU DO WSPÓŁPRACY. PRAKTYCZNE WARSZTATY KONSTRUKTYWNEGO ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTÓW (3 dni)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE KOMUNIKACJĄ W ORGANIZACJI
    – projekt szkoleniowo-coachingowy

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE CZASEM DLA BANKÓW (3 dni) !!! NOWOŚĆ !!!

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PROTOKÓŁ DYPLOMATYCZNY – PRESTIŻOWE SEMINARIUM MENEDŻERSKIE (2 DNI)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • COACHING skuteczną metodą motywowania pracowników

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY