Rozwój menedżerski

SIŁA WIEDZY – SMAK SUKCESU
Zarządzanie personelem należy do podstawowych a jednocześnie najtrudniejszych umiejętności menedżerskich. Zgodnie z tezą, iż o tym – jak funkcjonuje firma decydują ludzie, którzy ją tworzą – umiejętności menedżerskie w tym zakresie należą do priorytetowych i powinny podlegać ciągłemu doskonaleniu. Efektywne zarządzanie personelem związane jest ze znajomością i stosowaniem metod i narzędzi kierowania zespołami pracowniczymi. Umiejętności te są niezbędne do lepszego wykonywania powierzonych zadań i są bezpośrednio przekładalne na efektywność pracy zespołu.


maj 2017
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM. Brygadzista, mistrz, kierownik – rozwijanie kompetencji menedżerskich

Podczas zajęć wskażemy rozwiązania, które uczestnicy: mistrzowie, brygadziści, kierownicy będą mogli wykorzystać w praktyce: Jak optymalnie wykorzystać swoje możliwości i potencjał podwładnych? Jak najskuteczniej zarządzać podległym personelem? Jak efektywnie delegować uprawnienia w oparciu o plan pracy? Jak obiektywnie oceniać pracownika,…

NOWOŚĆ
TRENER WEWNĘTRZNY w firmie. Pozytywne zmiany w kulturze organizacyjnej. Rozwój kompetencji, poprawa komunikacji i wymiany informacji, większa motywacja i efekty pracy.

Zapraszamy na warsztaty w trakcie, których uczestnicy poznają praktyczne metody i techniki przekazywania wiedzy kolegom i koleżankom w pracy. Nauczą się dobierać metody i techniki uczenia dorosłych dostosowane do potrzeb konkretnego zadania, potencjału zespołu oraz założonych celów firmy.

Szkolenie adresowane jest do osób, które będą pełnić role trenerów wewnętrznych firmy wspierających nowych lub mniej doświadczonych kolegów i koleżanki.

NOWOŚĆ
AKADEMIA MIĘDZYNARODOWEGO NEGOCJATORA BIZNESOWEGO

W erze postępującej globalizacji rynków światowych następuje rozszerzenie obszarów prowadzenia biznesu, stąd też dla wielu polskich firm włączenie się do tego procesu jest warunkiem ich przetrwania lub rozwoju.
Skuteczne negocjacje stają się coraz ważniejszym elementem wpływającym na osiągnięcie sukcesu w biznesie międzynarodowym. Sama znajomość języków obcych przez negocjatorów już nie wystarcza, musi być wsparta:
  • znajomością systemów politycznych i religijnych oraz kulturowych zwyczajów biznesowych na świecie,
  • wiedzą o organizacji, zasadach działania i procesie podejmowania decyzji biznesowych w firmach z innych krajów,
  • znajomością strategii i technik negocjacyjnych, charakterystycznych dla różnych regionów świata
Wiedza o partnerach pochodzących z różnych kręgów kulturowych zwiększa szansę na prowadzenie z sukcesem biznesu na rynkach międzynarodowych, zaś brak tych kompetencji często prowadzi  do fiaska działań biznesowych.
czerwiec 2017
NOWOŚĆ
ZARZĄDZANIE ŁAŃCUCHEM DOSTAW – gra kierownicza

Oferujemy uczestnikom możliwość uporządkowania wiedzy o procesach logistycznych zachodzących w przedsiębiorstwach produkcyjnych, ale nie tylko.W trakcie gry kierowniczej w sposób dynamiczny, w działaniu grupowym można będzie bezpiecznie sprawdzić własne umiejętności w analizowaniu procesów i podejmowaniu decyzji gospodarczych w świadomości generowania kosztów tych decyzji.

Analiza wyników osiągniętych przez uczestników gry ukaże, gdzie ktoś popełnił błąd i jak taki błąd można szybko naprawić.

SKUTECZNA ROZMOWA TELEFONICZNA z Kontrahentem
Uczestnicy szkolenia rozwijają i pogłębiają swoje umiejętności w trzech obszarach:
  • Skuteczna komunikacja (język, precyzja wypowiedzi, naturalny sposób bycia, rozpoznawanie i dopasowywanie się do typów charakterologicznych klientów, zasady aktywnego słuchania, postawa w nietypowych i trudnych sytuacjach, precyzja wypowiedzi)
  • Skuteczne wywieranie wpływu i motywowanie do działania(najlepsze standardy rozmowy przychodzącej i wychodzącej, kontrola rozmowy, sztuka przyciągania uwagi i wzbudzania zainteresowania podczas rozmów wychodzących tzw. ”zimnych”, trafnego „wstrzelania się” w główne potrzeby i oczekiwania drugiej strony, radzenie sobie w sytuacjach niejednoznacznych i odbiegających od przyjętych norm; m. innymi jak mówić i nie pogarszać sytuacji)
  • Budowanie i podtrzymywanie relacji z obecnym i potencjalnym Klientem (umiejętność skutecznego podtrzymywania pierwszego kontaktu poprzez umówienie się na kolejny(mail/telefon/spotkanie), umiejętność pisania krótkich perswazyjnych maili w nawiązaniu do rozmowy telefonicznej, umiejętność przygotowania krótkiej, perswazyjnej prezentacji na pierwsze spotkanie z potencjalnym Klientem w celu wywarcia dobrego
    pierwszego wrażenia
ZARZĄDZANIE WIEKIEM – trzy różne pokolenia X, Y, Z – każde z innymi oczekiwaniami, systemem pracy, a także sposobem komunikacji
Warsztat ma na celu przygotowanie kadry do opracowania strategii zarządzania wiekiem oraz planu jej wdrożenia w organizacji. Najważniejsze korzyści tego szkolenia to:
  • Zdobycie wiedzy dotyczącej potrzeby zarządzania wiekiem i przełożenie tej wiedzy na realia firmy
  • Nabycie umiejętności identyfikowania i brania pod uwagę w zarządzaniu różnic związanych z wiekiem
  • Rozwój umiejętności rozpoznawania mocnych stron pracowników w różnym wieku i wykorzystywanie ich
    w celu zwiększenia efektywności firmy
  • Dostrzeganie korzyści ze współpracy osób w zróżnicowanym wieku dla przepływu wiedzy w firmie
  • Rozpoznanie i przygotowanie do zastosowania powiązań pomiędzy elementami zarządzania wiekiem
    a motywacją i satysfakcją pracowników, skuteczną komunikacją, zarządzaniem zespołem, strategią
    HR, zarządzaniem kompetencjami i zarządzaniem zmianą
NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE PRODUKCJĄ

Na szkolenie zapraszamy osoby realizujące lub współrealizujące procesy produkcyjne oraz sterujące procesami produkcyjnymi, w szczególności liniowych kierowników produkcji, liderów zespołów produkcyjnych.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z rozwiązaniami z zakresu „lean manufacturing” – metodą Value Stream Mapping, typologią marnotrawstwa 7 Muda, metodą 5S, metodą szybkiego przezbrajanie SMED, metodą zarządzania utrzymaniem ruchu TPM, technikami tzw. „visual management”, narzędziami metody Just-in-Time, techniką rozwiązywania problemów A3, zasadą „taktowania” prac i techniką „work balancing”, techniką „spaghetti diagrams” i innych.

Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy uzyskają umiejętności praktycznego stosowania powyższych metod i technik do optymalizowania procesów we własnych organizacjach.

ODPORNOŚĆ PSYCHICZNA – TRENING DLA MENEDŻERÓW

Praca menedżera to ciągłe wyzwania. Często wiążą się z nimi  praca pod presją czasu, stres, znużenie, wypalenie zawodowe, poczucie izolacji, brak sił i energii,  frustracja, poczucie zagrożenia a nawet poważne kryzysy życiowe. By osiągnąć cele nie wystarczy talent i inteligencja.
Kluczowa może okazać się odporność psychiczna – to jedna z podstawowych umiejętności, która ułatwia funkcjonowanie we współczesnym świecie, stanowi bazę do osiągnięcia sukcesu osobistego i zawodowego.  Ułatwia wyjście z trudnych sytuacji i nie pozwala na to, by problemy obezwładniły. Odporność osobista zwiększa naszą skuteczność, ponieważ pozwala na nabranie dystansu do siebie i otoczenia, szybszej regeneracji i dostępu do wypracowanych zasobów.
Badania pokazują, że w 80 proc. za odniesione sukcesy odpowiadają określone cechy składające się na odporność psychiczną. Jednocześnie odporność psychiczna wpływa na ok. 25% różnicy w wydajności pomiędzy różnymi osobami. Warto więc wzmacniać ją i rozwijać. Warto nauczyć się jak zwiększyć swoją elastyczność w sytuacji konfliktu i problemu oraz nabrać większej swobody w podejmowaniu trudnych decyzji.

NEGOCJACJE Z PARTNERAMI Z AZJI, ze szczególnym uwzględnieniem Chin

Proces globalizacji, powodujący rozszerzenie praktycznie na cały świat obszarów: kontaktów międzynarodowych i prowadzenia biznesu, wymaga od wielu polskich instytucji czy przedsiębiorstw włączenia się do niego, co może być warunkiem ich przetrwania lub rozwoju w długoterminowej perspektywie.

Z każdym rokiem coraz większego znaczenia nabiera współpraca z krajami azjatyckimi, będącymi  głównym centrum światowej produkcji i handlu międzynarodowego, szczególnie z Chinami.Wiedza o partnerach pochodzących z tych krajów zwiększa szansę na prowadzenie biznesu z sukcesem.

Znajomość języka angielskiego i asortymentu towarowego nie jest już nie wystarczająca, żeby odnieść sukces na rynku międzynarodowym i musi być wsparta:

  • znajomością systemów politycznych i religijnych, zwyczajów kulturowych, szczególnie istotnych przy nawiązywaniu kontaktów  bezpośrednich
  • wiedzą o organizacji firm, zasadach ich funkcjonowania i procedurach podejmowania decyzji biznesowych
  • wiedzą na temat strategii i technik negocjacyjnych stosowanych w różnych regionach świata
NOWOŚĆ
OPTYMALIZACJA KOSZTÓW W PRZEDSIĘBIORSTWIE – ustalanie, analiza i wykorzystanie Rachunku Kosztów Działań (analiza ABC)

Szkolenie dla wszystkich, którzy mogą być w Firmach rozliczani za koszty. Po tym szkoleniu uczestnik będzie w stanie wyliczyć koszt każdego działania, nawet na potrzeby osobistych decyzji.

Szkolenie zawiera metody analizy i rozliczania kosztów z uwzględnieniem miejsca powstawania kosztów (MPK) oraz działań generujących koszty, sposoby kontroli kosztów – analizy odchyleń i dynamiki kosztów, omówienie rachunku kosztów i podstawowych modeli rachunku i kalkulacji kosztów. Szkolenie zawiera również sposoby zarządzania kosztami produktu.

W części praktycznej ćwiczenia obejmują kalkulacje podstawowych działań generujących koszty różnymi metodami.

NOWOŚĆ
KAIZEN I 5S w praktyce

Szkolenie w sposób warsztatowy pokaże uczestnikom w jaki sposób wdrażać odpowiednie narzędzia Kaizen i 5S w swoim środowisku zawodowym.

Na każdym etapie realizacji modułu szkoleniowego uczestnicy będą motywowani do aktywnego uczestnictwa w zajęciach. Służyć temu mają odpowiednie metody szkoleniowe, takie jak: dyskusja, symulacje, czy różnego rodzaju ćwiczenia. Ponadto uczestnicy przy każdym module poznają odpowiednie case studies, które ilustrować będą podjęte zagadnienia teoretyczne. To wszystko ma na celu lepsze zrozumienie podejmowanych kwestii oraz właściwe przełożenie nowo nabytej wiedzy na swoje środowisko zawodowe.

PROCES REKRUTACJI. ROZMOWA KWALIFIKACYJNA z kandydatami na pracowników.
  • Prezentacja najnowocześniejszych technik pozyskiwania pracowników z wewnętrznego i zewnętrznego rynku pracy
  • Przygotowanie praktyczne do profesjonalnego prowadzenia rozmowy rekrutacyjnej na różnorodne stanowiska jako ważnego instrumentu menedżerskiego
  • Wypracowanie programu budowania prestiżowej marki pracodawcy „od wewnątrz”, poprzez działania samych pracowników
  • Możliwość skonstruowania profesjonalnego kwestionariusza do rozmowy kwalifikacyjnej na konkretne stanowiska według realnych potrzeb własnej firmy
  • Podniesienie możliwości konkurowania na rynku i poprawy wyników
lipiec 2017
NEGOCJACJE MERCHANDISINGOWE Z DETALISTĄ – wdrażanie merchandisingu poprzez efektywną komunikację
Po szkoleniu Uczestnicy będą potrafili przygotować się i skutecznie poprowadzić rozmowę handlową z Detalistą na temat zmian merchandisingowych, używając merytorycznych argumentów i języka korzyści. Poprzez scenki sytuacyjne i ćwiczenia wzmocnią umiejętności negocjacyjne z Detalistami, którzy stawiają wygórowane warunki współpracy i mają niestandardowe oczekiwania.
Szkolenie warsztatowe oparte na realnych doświadczeniach w pracy, gdzie formę wykładową sprowadzono do niezbędnego minimum, zastępując ją praktycznymi ćwiczeniami, pracą z planogramami sklepów, reportażem video, studiami przypadków oraz scenkami sytuacyjnymi, w których Uczestnicy mogą trenować realne sytuacje w kontakcie z detalistą i/lub osobami podejmującymi decyzje dotyczące zagospodarowania przestrzeni w sklepie.
Uczestnicy podczas szkolenia przechodzą praktyczny trening posługiwania się i wykorzystania specjalistycznych markerów służących do profesjonalnego wypisywania informacji cenowych na tzw. plakatach pustakach, etykietach cenowych i innych materiałach POS.
RÓŻNICE KULTUROWE W BIZNESIE. Jak radzić sobie z wielokulturowością w pracy zawodowej?

2 listopada 1972 roku Ludwig van Beethoven wyjechał z rodzinnego Bonn do Wiednia. Do celu dotarł 10 listopada tego samego roku. Ten odcinek dzisiaj można pokonać w kilka godzin i po załatwieniu sprawy wrócić w tym samym dniu do domu. Świat zmalał, biznes dzisiaj nie jest narodowy, ale międzynarodowy, globalny. Znajomość różnych kultur i sposobu, w jaki te kultury realizują zadania biznesowe jest podstawą osiągania sukcesu w tej dziedzinie.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z tematyką związaną z wieloma aspektami różnic kulturowych ważnych w realizowaniu zadań biznesowych.

Umiejętność zarządzania wielokulturowością pozwala na skuteczne, ale przede wszystkim bezproblemowe rozwiązywanie problemów wynikających z różnic pomiędzy krajami, firmami, zespołami międzynarodowymi. Warsztat pozwoli uczestnikom nabyć umiejętności z zakresu dochodzenia do kompromisu w środowisku międzynarodowym, poznania odmiennych stylów negocjowania, oraz umiejętnego zachowywania się w kontaktach międzynarodowych.

sierpień 2017
wrzesień 2017
PODSTAWOWE ZASADY FUNKCJONOWANIA ŁADU KORPORACYJNEGO W SPÓŁKACH

Ład korporacyjny (ang. corporate governance) to zbiór zasad postępowania, skierowanych zarówno do organów spółek oraz członków tych organów, jak i do większościowych i mniejszościowych akcjonariuszy. Zasady ładu korporacyjnego odnoszą się do szeroko rozumianego zarządzania spółką.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z polskimi zasadami ładu korporacyjnego opracowanymi przez Komitet Dobrych Praktyk oraz z praktyką polskich spółek.

NOWOŚĆ
TRENER WEWNĘTRZNY w firmie. Pozytywne zmiany w kulturze organizacyjnej. Rozwój kompetencji, poprawa komunikacji i wymiany informacji, większa motywacja i efekty pracy.

Zapraszamy na warsztaty w trakcie, których uczestnicy poznają praktyczne metody i techniki przekazywania wiedzy kolegom i koleżankom w pracy. Nauczą się dobierać metody i techniki uczenia dorosłych dostosowane do potrzeb konkretnego zadania, potencjału zespołu oraz założonych celów firmy.

Szkolenie adresowane jest do osób, które będą pełnić role trenerów wewnętrznych firmy wspierających nowych lub mniej doświadczonych kolegów i koleżanki.

NOWOŚĆ
COMMUNICATION SKILLS TRAINING

In today’s competitive business world and difficult economic situation, effective communication skills training is more essential than ever before. It is the foundation on which companies and managers’ careers are built and a crucial component of success in business. What is more, today’s communication mostly is practiced in English.
Whether it’s a face-to-face or phone conversation and a professionally written e-mail exchange, a meaningful message or an important report entails establishing a connection that leaves a powerful impression. There are no any business relationships without professional communication.
październik 2017
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM. Brygadzista, mistrz, kierownik – rozwijanie kompetencji menedżerskich

Podczas zajęć wskażemy rozwiązania, które uczestnicy: mistrzowie, brygadziści, kierownicy będą mogli wykorzystać w praktyce: Jak optymalnie wykorzystać swoje możliwości i potencjał podwładnych? Jak najskuteczniej zarządzać podległym personelem? Jak efektywnie delegować uprawnienia w oparciu o plan pracy? Jak obiektywnie oceniać pracownika,…

BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI PRACOWNIKÓW

Podstawowym zadaniem menedżera jest motywowanie podwładnych. Tylko dzięki zaangażowanym pracownikom firma jest w stanie się rozwijać, a nawet przetrwać większość rynkowych kryzysów.
Ale czy motywacja to to samo co zaangażowanie? Intuicyjnie wszyscy wiemy co oznacza ten termin, czujemy, że zaangażowanie jest ważne dla wyników firmy i jakości obsługi klienta. W praktyce, jak wykazały badania firmy AON Hewitt z 2011 roku prawie połowa menedżerów przyznaje, że na działania związane z budowaniem zaangażowania pracowników przeznacza od 2 do 5 dni w ciągu roku. Czas to zmienić.

listopad 2017
EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE CZASEM – skrzynka z narzędziami
Przedstawiamy Państwu produkt szkoleniowy, który prawidłowo zastosowany znacząco poprawia efektywność pracy. Wdrożony jako standard skutkuje wzrostem konkurencyjności biznesowej. W myśl powiedzenia „czas to pieniądz” mogą Państwo zadbać o szybki zwrot z tej inwestycji wyciągając jak najwięcej z naszego warsztatu.
Uczestnicy zyskują szeroki pakiet praktycznych umiejętności poparty przykładami i ćwiczeniami. Poprawne zastosowanie proponowanego programu w rutynowym życiu zawodowym skutkuje znacznym ulepszeniem organizacji i wzrostem wydajności pracy. W następstwie ograniczeniu ulegają czas i poziom stresu potrzebne na realizację własnych celów (nie tylko zawodowych).
NOWOŚĆ
TRENER WEWNĘTRZNY w firmie. Pozytywne zmiany w kulturze organizacyjnej. Rozwój kompetencji, poprawa komunikacji i wymiany informacji, większa motywacja i efekty pracy.

Zapraszamy na warsztaty w trakcie, których uczestnicy poznają praktyczne metody i techniki przekazywania wiedzy kolegom i koleżankom w pracy. Nauczą się dobierać metody i techniki uczenia dorosłych dostosowane do potrzeb konkretnego zadania, potencjału zespołu oraz założonych celów firmy.

Szkolenie adresowane jest do osób, które będą pełnić role trenerów wewnętrznych firmy wspierających nowych lub mniej doświadczonych kolegów i koleżanki.

grudzień 2017
ODPORNOŚĆ PSYCHICZNA – TRENING DLA MENEDŻERÓW

Praca menedżera to ciągłe wyzwania. Często wiążą się z nimi  praca pod presją czasu, stres, znużenie, wypalenie zawodowe, poczucie izolacji, brak sił i energii,  frustracja, poczucie zagrożenia a nawet poważne kryzysy życiowe. By osiągnąć cele nie wystarczy talent i inteligencja.
Kluczowa może okazać się odporność psychiczna – to jedna z podstawowych umiejętności, która ułatwia funkcjonowanie we współczesnym świecie, stanowi bazę do osiągnięcia sukcesu osobistego i zawodowego.  Ułatwia wyjście z trudnych sytuacji i nie pozwala na to, by problemy obezwładniły. Odporność osobista zwiększa naszą skuteczność, ponieważ pozwala na nabranie dystansu do siebie i otoczenia, szybszej regeneracji i dostępu do wypracowanych zasobów.
Badania pokazują, że w 80 proc. za odniesione sukcesy odpowiadają określone cechy składające się na odporność psychiczną. Jednocześnie odporność psychiczna wpływa na ok. 25% różnicy w wydajności pomiędzy różnymi osobami. Warto więc wzmacniać ją i rozwijać. Warto nauczyć się jak zwiększyć swoją elastyczność w sytuacji konfliktu i problemu oraz nabrać większej swobody w podejmowaniu trudnych decyzji.

SKUTECZNY MENEDŻER, czyli jak realizować cele i rozwijać potencjał pracowników
  • Poznanie własnych zalet i wad jako menedżera
  • Praktyka budowania zespołu skutecznie realizującego zadania
  • Podniesienie kwalifikacji wywierania wpływu na pracowników; budowania autorytetu
  • Rozwój umiejętności dzielenia się wiedzą w zespole oraz poznanie środków zapewniających skuteczny przepływ informacji w zespole i całej organizacji
  • Rozwój umiejętności skutecznego komunikowania się z pracownikami

Uczestnik otrzyma odpowiedzi na pytania:

  • Jak budować skuteczny zespół pracowników?
  • Jak radzić sobie z trudnymi pracownikami?
  • Jak wpływać na pracowników, aby motywować ich do pracy?
  • Jak podnosić własne kompetencje menedżerskie?
  • Jak rozwijać swój potencjał menedżera?
BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI PRACOWNIKÓW

Podstawowym zadaniem menedżera jest motywowanie podwładnych. Tylko dzięki zaangażowanym pracownikom firma jest w stanie się rozwijać, a nawet przetrwać większość rynkowych kryzysów.
Ale czy motywacja to to samo co zaangażowanie? Intuicyjnie wszyscy wiemy co oznacza ten termin, czujemy, że zaangażowanie jest ważne dla wyników firmy i jakości obsługi klienta. W praktyce, jak wykazały badania firmy AON Hewitt z 2011 roku prawie połowa menedżerów przyznaje, że na działania związane z budowaniem zaangażowania pracowników przeznacza od 2 do 5 dni w ciągu roku. Czas to zmienić.

NOWOŚĆ
ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ – projekt szkoleniowo-doradczy

Szkolenie przeznaczone dla osób zarządzających zespołami sprzedaży, zainteresowanych realizacją strategicznych celów, zmianą efektywności w dotychczasowym sposobie funkcjonowania zespołów handlowych.

Szkolenie jest dedykowane zarówno dyrektorom sprzedaży ogólnopolskiej jak i regionalnym dyrektorom lub kierownikom sprzedaży i koncentruje się na doskonaleniu umiejętności w zakresie budowania zespołu handlowego, oddziaływania na jego motywację za pomocą odpowiednio zaprojektowanego systemu motywacyjnego, właściwego planowania budżetu i podziału sprzedaży, wykorzystaniu narzędzi CRM w monitorowaniu wyników oraz rozwoju kompetencji zespołu sprzedaży.
Szkolenia na zamówienie (Rozwój menedżerski)
  • SYSTEM OKRESOWYCH OCEN PRACOWNICZYCH. Rozmowa Oceniająca

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI PRACOWNIKÓW

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ŁAŃCUCHEM DOSTAW

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • OPTYMALIZACJA KOSZTÓW W PRZEDSIĘBIORSTWIE – ustalanie, analiza i wykorzystanie Rachunku Kosztów Działań (analiza ABC)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZAOPATRZENIEM W PRZEDSIĘBIORSTWIE

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • MAPOWANIE PROCESÓW W ORGANIZACJACH

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE PRODUKCJĄ

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KAIZEN I 5S w praktyce

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ODPORNOŚĆ PSYCHICZNA – TRENING DLA MENEDŻERÓW

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ŁAŃCUCHEM DOSTAW – gra kierownicza

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • TRENER WEWNĘTRZNY w firmie. Pozytywne zmiany w kulturze organizacyjnej. Rozwój kompetencji, poprawa komunikacji i wymiany informacji, większa motywacja i efekty pracy.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SKUTECZNA ROZMOWA TELEFONICZNA z Kontrahentem

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KREATYWNOŚĆ W MYŚLENIU I DZIAŁANIU

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ROZWÓJ UMIEJĘTNOŚCI PRZYWÓDCZYCH

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • NEGOCJACJE Z PARTNERAMI Z AZJI, ze szczególnym uwzględnieniem Chin

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • NEGOCJACJE ZAKUPOWE – projekt szkoleniowo-doradczy

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PARTYCYPACYJNY MENEDŻER ZARZĄDZAJĄCY ZESPOŁEM HANDLOWCÓW w branży FMCG

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • NEGOCJACJE MERCHANDISINGOWE Z DETALISTĄ – wdrażanie merchandisingu poprzez efektywną komunikację

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • LEAN IT! – gra symulacyjna

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KOMUNIKOWANIE W PRACY MENEDŻERA. Warsztat skutecznych technik i metod porozumiewania się

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE CZASEM – skrzynka z narzędziami

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE STRESEM

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE RÓŻNORODNOŚCIĄ POKOLENIOWĄ W ZESPOLE. Jak integrować pokolenie Y z pokoleniem 50+

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ASERTYWNY SZEF, czyli jak skutecznie wyzwalać entuzjazm pracowników i realizować zamierzone cele firmy w okresie zmian

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • RÓŻNICE KULTUROWE W BIZNESIE. Jak radzić sobie z wielokulturowością w pracy zawodowej?

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SZTUKA AUTOPREZENTACJI I WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH W PRACY MENEDŻERA. Praktyczny warsztat umiejętności prezentowania decyzji, poglądów i strategii.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PODSTAWY ETYKIETY BIZNESU

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • POSTĘPOWANIE Z REKLAMACJAMI W ORGANIZACJACH według normy ISO 10002:2004

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KOMUNIKACJA W PROCESIE DELEGOWANIA ZADAŃ

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ANTYASERTYWNOŚĆ – warsztaty radzenia sobie z osobami silnie asertywnymi

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • AKADEMIA MIĘDZYNARODOWEGO NEGOCJATORA BIZNESOWEGO

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • LEAN IN WAREHOUSE. Optymalizacja procesów magazynowych z wykorzystaniem narzędzi Lean Manufacturing

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • REENGINEERING PROCESOWY, czyli zarządzanie zmianami w organizacji

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA, SYSTEM KOMUNIKOWANIA CELOWEGO

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • WYSTĄPIENIA PUBLICZNE, SZTUKA PREZENTACJI I ZABIERANIA GŁOSU W KAŻDYCH WARUNKACH. Wyjątkowe warsztaty prowadzone przez 2 trenerów biznesu metodą coachingu prowokatywnego

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KONFLIKT W FIRMIE – wyjątkowe warsztaty prowadzone przez 2 trenerów biznesu metodą coachingu prowokatywnego

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KOMUNIKACJA – JAK MILCZEĆ, ABY CIĘ NIE SŁUCHALI?
    – rzecz o komunikacji w firmie, czyli o skutecznym porozumiewaniu się z podwładnymi, przełożonymi, klientami i samym sobą. Wyjątkowe warsztaty prowadzone przez 2 trenerów biznesu metodą coachingu prowokatywnego

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • COMMUNICATION SKILLS TRAINING

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PRZYWÓDZTWO UZALEŻNIAJĄCE – jak stać się autentycznym liderem i porywać za sobą ludzi. Wyjątkowe warsztaty prowadzone przez 2 trenerów biznesu metodą coachingu prowokatywnego

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • NEGOCJACJE W BIZNESIE Z KRAJAMI NIEMIECKIEGO OBSZARU JĘZYKOWEGO (Niemcy, Szwajcaria, Lichtenstein, Austria)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • RAPORTOWANIE DZIAŁALNOŚCI SPOŁECZNEJ ORGANIZACJI (konsultacje/szkolenie)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PODSTAWOWE ZASADY FUNKCJONOWANIA ŁADU KORPORACYJNEGO W SPÓŁKACH

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ISO 26000 – przewodnik po społecznej odpowiedzialności współczesnego biznesu

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE WIEKIEM – trzy różne pokolenia X, Y, Z – każde z innymi oczekiwaniami, systemem pracy, a także sposobem komunikacji

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE SOBĄ I WŁASNYM CZASEM, czyli jak efektywniej pracować bez marnowania czasu i bez stresu

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SKUTECZNY MENEDŻER, czyli jak realizować cele i rozwijać potencjał pracowników

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ASERTYWNOŚĆ W OBSŁUDZE KLIENTA – warsztat

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PODSTAWY ZARZĄDZANIA DLA BRYGADZISTÓW – warsztaty dla kierowników operacyjnych

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • NEGOCJACJE MIĘDZYKULTUROWE – 2-dniowe warsztaty

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • WZMOCNIJ W SOBIE LIDERA. Kieruj skutecznie. Motywuj z efektem. Dyscyplinuj kiedy trzeba. Cykl niezwykle praktycznych warsztatów z zarządzania zespołem produkcyjnym: Brygadzista, Mistrz, Kierownik.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • AKADEMIA EFEKTYWNEGO HANDLOWCA – szkolenie dla działu handlowego

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • BIULETYN FIRMOWY Zasady tworzenia i zarządzania biuletynem firmowym

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • NARZĘDZIA WEWNĘTRZNEJ KOMUNIKACJI BEZPOŚREDNIEJ, w tym efektywne prowadzenie spotkań, zebrań

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA – OD PRZYPADKU DO STRATEGII. Poprawa komunikacji wewnętrznej w firmie

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KOMUNIKACJA NASTAWIONA NA BUDOWANIE WSPÓŁPRACY – jak budować właściwe relacje w zespole i rozwiązywać konflikty

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • WZROST EFEKTYWNOŚCI PODLEGŁEGO OBSZARU POPRZEZ SKUTECZNE ZARZĄDZANIE CZASEM

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • Przeciw rutynie zawodowej, na wprost kreatywności w biznesie

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SAVOIR VIVRE W BIZNESIE? Czy dobre maniery pomagają?

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PRZYWÓDZTWO Z ELEMENTAMI MOTYWACJI PRACOWNIKÓW

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM. Lider, brygadzista, mistrz, kierownik – rozwijanie kompetencji menadżerskich z Master Black Beltem

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • WYŁANIANIE I KSZTAŁTOWANIE LIDERÓW

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • TECHNIKI WPŁYWU W NEGOCJACJACH – wpływamy czy manipulujemy?

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM MONTAŻOWYM

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PLANOWANIE I ORGANIZACJA CZASU PRACY DLA WYŻSZEJ KADRY MENEDŻERSKIEJ. Podnoszenie efektywności własnej i zespołu. Jak planować i działać, by perfekcyjnie zarządzać czasem i mądrze go inwestować?

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • AUTOORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ I ZESPOŁU, CZYLI EFEKTYWNE WYKORZYSTANIE CZASU

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI w ujęciu praktycznym

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE PRZEZ CELE

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM. Brygadzista, mistrz, kierownik – rozwijanie kompetencji menedżerskich

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZMIANĄ w działach HR – jak skutecznie pokierować zmianami organizacyjnymi w trudnych czasach. Najnowsze trendy i sprawdzone metody.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PRAWO PRACY W PRAKTYCE MANAGERA. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH. KONTROLA PRACOWNIKA

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW – rozwój umiejętności menedżerskich

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • AKADEMIA PERSWAZJI W PRAKTYCE. Mechanizmy skutecznej perswazji w biznesie.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE EMOCJAMI – warsztaty menedżerskie

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • REKLAMACJA. Jak prowadzić trudne rozmowy z Klientami?

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SKUTECZNY BRYGADZISTA, MISTRZ, LIDER – rozwijanie kompetencji menadżerskich

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • CONFLICT MANAGEMENT AND NEGOTIATION

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • TEAM BUILDING

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PSYCHOLOGY OF MANAGEMENT

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PUBLIC RELATIONS

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • BEER GAME LOGISTYCZNA GRA MENEDŻERSKA – ELASTYCZNE ZARZĄDZANIE ŁAŃCUCHEM DOSTAW w języku angielskim

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • WYSTĄPIENIA PUBLICZNE. Zasady skutecznego porozumiewania się i współpracy z mediami.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ETYKIETA ORAZ PROTOKÓŁ DYPLOMATYCZNY W BIZNESIE

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE KOMPETENCJAMI PRACOWNIKÓW

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZMIANAMI – warsztaty według najlepszych praktyk

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • INTELIGENCJA EMOCJONALNA W SKUTECZNYM PROWADZENIU NEGOCJACJI

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • EFEKTYWNY CONTROLLING PERSONALNY W PRAKTYCE WSPÓŁCZESNYCH ORGANIZACJI

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • NEGOCJACJE Z ZAGRANICZNYMI KONTRAHENTAMI, DOSTAWCAMI I KOOPERANTAMI. Zasady i techniki negocjacji wielokulturowych.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE CZASEM W NOWOCZESNYCH PRZEDSIĘBIORSTWACH (2 dni)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE WIZERUNKIEM PRZEDSIĘBIORSTWA

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • BUSINESS NEGOTIATION (two-day workshop, 16 teaching hours)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KOMUNIKACJA Z PRACOWNIKIEM

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PROCES OCENY PRACOWNIKÓW oraz PROCES ROZSTAWANIA SIĘ Z PRACOWNIKAMI – czyli przygotowanie rozmowy oceniającej oraz rozmowy zwalniającej

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W SYTUACJI PRZEOBRAŻEŃ NA RYNKU PRACY. Jak osiągnąć przewagę konkurencyjną? (6 dni)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SKUTECZNA KOMUNIKACJA W BIZNESIE NARZĘDZIEM NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA FIRMĄ

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • WARSZTATY TRENINGU I ROZWOJU UMIEJĘTNOŚCI NEGOCJACYJNYCH. Interaktywne szkolenie z ćwiczeniami case study i role play z obszaru negocjacji, projektowanie warsztatu negocjatora.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE (2 dni)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PROJECT MANAGEMENT DLA LOGISTYKÓW – 3-dniowe szkolenie menedżerskie

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • LIDER Z POMYSŁEM – proste, skuteczne i bezkosztowe narzędzia menedżera – warsztat doskonalący.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • TRENING KOMPETENCJI LIDERA – 3 dni intensywnych, praktycznych warsztatów
    Komunikacja w zespole i zarządzanie konfliktem
    Budowanie i efektywność zespołów zadaniowych
    Motywowanie i dyscyplinowanie pracowników

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PROCES REKRUTACJI. ROZMOWA KWALIFIKACYJNA z kandydatami na pracowników.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • DOSKONALENIE KOMPETENCJI MENADŻERSKICH

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • DELEGOWANIE UPRAWNIEŃ

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM LUDZKIM, czyli systemy wspierające skuteczne kierowanie personelem

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • WARSZTATY UMIEJĘTNOŚCI TRENERSKICH (2 dni)
    !!! NOWOŚĆ !!!

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • AUTORYTET – CO ZROBIĆ BY GO BUDOWAĆ WŚRÓD PODWŁADNYCH warsztat rozwoju umiejętności menadżerskich

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZENIE PRZEZ CELE (1 dzień)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE STRESEM DLA WYŻSZEJ KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ. MENEDŻER WSPIERAJĄCY ZESPÓŁ. METODY OPANOWANIA STRESU.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE CZASEM I ORGANIZACJA CZASU PRACY

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI – BUDOWA I KONTROLA ZESPOŁÓW ZADANIOWYCH

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE RYZYKIEM W PROJECT MANAGEMENT

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • LEGAL ENGLISH. Prawo spółek handlowych w praktycznych tekstach angielskojęzycznych.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • BUDOWA SYSTEMU WEWNĘTRZNEJ KOMUNIKACJI SYMBIOTYCZNEJ, czyli uświadomionej i interaktywnej w przedsiębiorstwie. Innowacyjny program szkolenia zamkniętego dla firm

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • TRENING MENEDŻERSKI wraz z egzaminem (8 dni)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZMIANĄ I KONFLIKTAMI

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • STEROWANIE PROCESEM W ZARZĄDZANIU JAKOŚCIĄ
    (3 dni)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PROJECT MANAGEMENT – ZARZĄDZANIE PROJEKTEM W PRZEDSIĘBIORSTWIE

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ASERTYWNOŚĆ W PRACY MENEDŻERA – skuteczne warsztaty

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SZTUKA AUTOPREZENTACJI I WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH W PRACY MENEDŻERA – Praktyczny warsztat umiejętności prezentowania decyzji, poglądów i strategii

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • USPRAWNIENIE PROCESÓW za pomocą „Value Stream Mapping” w oparciu o BABOK®

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PROJECT MANAGEMENT DLA LOGISTYKÓW – 2-dniowe szkolenie menedżerskie

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SIŁA MOTYWACYJNEGO DNA – Jak wyzwolić energię w zespole – warsztaty dla menedżerów wg innowacyjnej metody Tamary Lowe

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KIEROWANIE ZESPOŁAMI SPRZEDAŻOWYMI – trening dla menedżerów

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KOMUNIKACJA W ZESPOLE / FIRMIE

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PLANOWANIE, ANALIZA I KONTROLA KOSZTÓW PRACY JAKO ELEMENT ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI (1 dzień)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KOMUNIKACJA a korzystne relacje interpersonalne. Stwórz dobrą atmosferę w pracy.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • COACHING DLA KADRY KIEROWNICZEJ (2 dni)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • JAK STWORZYĆ KREATYWNY I ZMOTYWOWANY ZESPÓŁ

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • MOTYWOWANIE – doskonalenie umiejętności menedżerskich – ZMOTYWUJ SIEBIE – ZARAŹ MOTYWACJĄ INNYCH

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • OD KONFLIKTU DO WSPÓŁPRACY. PRAKTYCZNE WARSZTATY KONSTRUKTYWNEGO ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTÓW (3 dni)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE KOMUNIKACJĄ W ORGANIZACJI
    – projekt szkoleniowo-coachingowy

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE CZASEM DLA BANKÓW (3 dni) !!! NOWOŚĆ !!!

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PROTOKÓŁ DYPLOMATYCZNY – PRESTIŻOWE SEMINARIUM MENEDŻERSKIE (2 DNI)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • COACHING skuteczną metodą motywowania pracowników

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY