HR, kadry, sekretariat

 „Firmy, które rosną dzięki rozwojowi i ulepszeniom, nie zginą. Ale kiedy firma przestaje być twórcza, kiedy uważa, że osiągnęła doskonałość i teraz musi tylko produkować – już po niej”.     Henry Ford

Obecnie przed działami kadr a w szczególności HR stoją duże wyzwania min: umiejętność budowania wizerunku pożądanego pracodawcy, efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi: controlling personalny, wymierne stosowanie narzędzi motywowania pracowników, w tym pozafinansowych, odpowiednia identyfikacja potrzeb stanowisk pracy i ich wykorzystania w procesach personalnych a wcześniej przeprowadzenia procesu rekrutacji i selekcji w oparciu o najnowsze, dostępne metody doboru personelu związanych z trafną oceną wiedzy i kompetencji pracownika.

lipiec 2017
BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI PRACOWNIKÓW

Podstawowym zadaniem menedżera jest motywowanie podwładnych. Tylko dzięki zaangażowanym pracownikom firma jest w stanie się rozwijać, a nawet przetrwać większość rynkowych kryzysów.
Ale czy motywacja to to samo co zaangażowanie? Intuicyjnie wszyscy wiemy co oznacza ten termin, czujemy, że zaangażowanie jest ważne dla wyników firmy i jakości obsługi klienta. W praktyce, jak wykazały badania firmy AON Hewitt z 2011 roku prawie połowa menedżerów przyznaje, że na działania związane z budowaniem zaangażowania pracowników przeznacza od 2 do 5 dni w ciągu roku. Czas to zmienić.

sierpień 2017
HRowiec z cHaRyzmą – employer branding, onboarding, HR Biznes Partner. Nowoczesne narzędzia i metody ZZL

Certyfikowane kompendium Zarządzania Zasobami Ludzkimi

„Organizacja podejmuje działania personalne nie po to, by zminimalizować słabości, lecz po to, by zmaksymalizować tkwiące w ludziach siły”.
Peter F.Drucker

Ludzie, to wyjątkowy i najważniejszy kapitał organizacji, a inwestycja w „zasoby ludzkie” jest wysoce opłacalna. Od jakości zasobów ludzkich: kompetencji, zaangażowania, poczucia identyfikacji z firmą, umiejętności współpracy, zależy dziś być albo nie być każdej organizacji. Nie ma przedsiębiorstwa bez dobrych ludzi.
REKRUTACJA W PRAKTYCE – kompleksowy interaktywny program

 Naucz się szukać, oceniać i zdobywać najlepszych kandydatów!
Wczuj się w sytuację 
menedżera, kandydata i rekrutera

Najważniejszym celem szkolenia jest udoskonalenie kompetencji w doborze najlepszych pracowników, optymalnych strategii selekcyjnych, przeprowadzania efektywnych rozmów selekcyjnych i procedur Assesment Center.
Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:
  • dowiedzą się na czym polega grywalizacja i jak można wykorzystywać narzędzia employer brandingu w rekrutacji
  • zapoznają się z rolą eksperta ds. rekrutacji i selekcji w kształtowaniu kompetentnej kadry w organizacji
  • dowiedzą się, jak tworzyć profile kompetencyjne kandydatów na różne stanowiska
  • zdobędą wiedzę o współczesnych sposobach poszukiwania kandydatów
  • pozyskają umiejętności tworzenia przyciągających talenty ogłoszenia rekrutacyjne
  • nauczą się, na co zwracać uwagę przy analizie aplikacji
  • poznają strukturę budowania wywiadu kompetencyjnego
  • zapoznają się z etycznym aspektami procesu rekrutacji i slekcji
  • przećwiczą proces prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, tak, aby na jej podstawie móc podjąć decyzję o wyborze najlepszego kandydata
wrzesień 2017
PODSTAWOWE ZASADY FUNKCJONOWANIA ŁADU KORPORACYJNEGO W SPÓŁKACH

Ład korporacyjny (ang. corporate governance) to zbiór zasad postępowania, skierowanych zarówno do organów spółek oraz członków tych organów, jak i do większościowych i mniejszościowych akcjonariuszy. Zasady ładu korporacyjnego odnoszą się do szeroko rozumianego zarządzania spółką.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z polskimi zasadami ładu korporacyjnego opracowanymi przez Komitet Dobrych Praktyk oraz z praktyką polskich spółek.

NOWOŚĆ
TRENER WEWNĘTRZNY w firmie. Pozytywne zmiany w kulturze organizacyjnej. Rozwój kompetencji, poprawa komunikacji i wymiany informacji, większa motywacja i efekty pracy.

Zapraszamy na warsztaty w trakcie, których uczestnicy poznają praktyczne metody i techniki przekazywania wiedzy kolegom i koleżankom w pracy. Nauczą się dobierać metody i techniki uczenia dorosłych dostosowane do potrzeb konkretnego zadania, potencjału zespołu oraz założonych celów firmy.

Szkolenie adresowane jest do osób, które będą pełnić role trenerów wewnętrznych firmy wspierających nowych lub mniej doświadczonych kolegów i koleżanki.

ORGANIZACJA PRAC KANCELARYJNYCH ORAZ ZASADY ARCHIWIZACJI DOKUMENTACJI W FIRMIE/INSTYTUCJI. Obsługa kancelaryjna w systemie tradycyjnym i elektronicznym.

Doskonalenie umiejętności związanych z wykonywaniem prac kancelaryjnych, właściwego postępowania z korespondencją, organizowania i nadzorowania obiegu dokumentów wewnątrz firm, a także archiwizacją dokumentacji, profesjonalnym przechowywaniem dokumentacji oraz zaznajomienie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

październik 2017
ZARZĄDZANIE SZKOLENIAMI – od analizy potrzeb do oceny efektywności
Optymalizacja kosztów programów doskonalenia zawodowego – precyzyjna diagnoza potrzeb szkoleniowych oraz możliwość kontroli ich efektywności, skuteczne wdrażanie zmian, poprawa efektywności zarządzania ludźmi, wyższa wydajność i zadowolenie personelu.
  • nauczymy Cię  badać i analizować potrzeby szkoleniowe firmy
  • poznasz zasady planowania i budżetowania szkoleń w przedsiębiorstwie
  • przećwiczysz zasady doboru i weryfikacji zleceniobiorców szkoleń
  • nauczyś się dokonywać precyzyjnej ewaluacji szkoleń
  • otrzymasz procedurę szkoleniową oraz procedurę tworzenia grup trenerów wewnętrznych jako materiał dodatkowy
BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI PRACOWNIKÓW

Podstawowym zadaniem menedżera jest motywowanie podwładnych. Tylko dzięki zaangażowanym pracownikom firma jest w stanie się rozwijać, a nawet przetrwać większość rynkowych kryzysów.
Ale czy motywacja to to samo co zaangażowanie? Intuicyjnie wszyscy wiemy co oznacza ten termin, czujemy, że zaangażowanie jest ważne dla wyników firmy i jakości obsługi klienta. W praktyce, jak wykazały badania firmy AON Hewitt z 2011 roku prawie połowa menedżerów przyznaje, że na działania związane z budowaniem zaangażowania pracowników przeznacza od 2 do 5 dni w ciągu roku. Czas to zmienić.

REKRUTACJA W PRAKTYCE – kompleksowy interaktywny program

 Naucz się szukać, oceniać i zdobywać najlepszych kandydatów!
Wczuj się w sytuację 
menedżera, kandydata i rekrutera

Najważniejszym celem szkolenia jest udoskonalenie kompetencji w doborze najlepszych pracowników, optymalnych strategii selekcyjnych, przeprowadzania efektywnych rozmów selekcyjnych i procedur Assesment Center.
Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:
  • dowiedzą się na czym polega grywalizacja i jak można wykorzystywać narzędzia employer brandingu w rekrutacji
  • zapoznają się z rolą eksperta ds. rekrutacji i selekcji w kształtowaniu kompetentnej kadry w organizacji
  • dowiedzą się, jak tworzyć profile kompetencyjne kandydatów na różne stanowiska
  • zdobędą wiedzę o współczesnych sposobach poszukiwania kandydatów
  • pozyskają umiejętności tworzenia przyciągających talenty ogłoszenia rekrutacyjne
  • nauczą się, na co zwracać uwagę przy analizie aplikacji
  • poznają strukturę budowania wywiadu kompetencyjnego
  • zapoznają się z etycznym aspektami procesu rekrutacji i slekcji
  • przećwiczą proces prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, tak, aby na jej podstawie móc podjąć decyzję o wyborze najlepszego kandydata
listopad 2017
NOWOŚĆ
TRENER WEWNĘTRZNY w firmie. Pozytywne zmiany w kulturze organizacyjnej. Rozwój kompetencji, poprawa komunikacji i wymiany informacji, większa motywacja i efekty pracy.

Zapraszamy na warsztaty w trakcie, których uczestnicy poznają praktyczne metody i techniki przekazywania wiedzy kolegom i koleżankom w pracy. Nauczą się dobierać metody i techniki uczenia dorosłych dostosowane do potrzeb konkretnego zadania, potencjału zespołu oraz założonych celów firmy.

Szkolenie adresowane jest do osób, które będą pełnić role trenerów wewnętrznych firmy wspierających nowych lub mniej doświadczonych kolegów i koleżanki.

grudzień 2017
HRowiec z cHaRyzmą – employer branding, onboarding, HR Biznes Partner. Nowoczesne narzędzia i metody ZZL

Certyfikowane kompendium Zarządzania Zasobami Ludzkimi

„Organizacja podejmuje działania personalne nie po to, by zminimalizować słabości, lecz po to, by zmaksymalizować tkwiące w ludziach siły”.
Peter F.Drucker

Ludzie, to wyjątkowy i najważniejszy kapitał organizacji, a inwestycja w „zasoby ludzkie” jest wysoce opłacalna. Od jakości zasobów ludzkich: kompetencji, zaangażowania, poczucia identyfikacji z firmą, umiejętności współpracy, zależy dziś być albo nie być każdej organizacji. Nie ma przedsiębiorstwa bez dobrych ludzi.
SYSTEM OKRESOWYCH OCEN PRACOWNICZYCH. Rozmowa Oceniająca

Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które stoją przed zadaniem przygotowania i wdrożenia SOOP własnymi siłami lub z pomocą zewnętrznych firm w roli konsultantów wspierających, a także dla tych, którzy są zainteresowani SOOP na poziomie profesjonalnej wiedzy praktycznej.

Prowadzone jest w formie warsztatowo-ćwiczeniowej, wzbogaconej symulacjami najistotniejszych sytuacji, z którymi spotykają się lub mogą się spotkać uczestnicy w codziennej praktyce. Dodatkowo każdy z uczestników będzie miał możliwość przygotowania narzędzi, które będzie mógł wykorzystać we własnej firmie.

Uczestnicy otrzymają również bogaty materiał dodatkowy do pracy własnej m. in. Procedurę oceniania, Podręcznik dla kadry menedżerskiej, przykładowe formularze ocen.

ODPORNOŚĆ PSYCHICZNA – TRENING DLA MENEDŻERÓW

Praca menedżera to ciągłe wyzwania. Często wiążą się z nimi  praca pod presją czasu, stres, znużenie, wypalenie zawodowe, poczucie izolacji, brak sił i energii,  frustracja, poczucie zagrożenia a nawet poważne kryzysy życiowe. By osiągnąć cele nie wystarczy talent i inteligencja.
Kluczowa może okazać się odporność psychiczna – to jedna z podstawowych umiejętności, która ułatwia funkcjonowanie we współczesnym świecie, stanowi bazę do osiągnięcia sukcesu osobistego i zawodowego.  Ułatwia wyjście z trudnych sytuacji i nie pozwala na to, by problemy obezwładniły. Odporność osobista zwiększa naszą skuteczność, ponieważ pozwala na nabranie dystansu do siebie i otoczenia, szybszej regeneracji i dostępu do wypracowanych zasobów.
Badania pokazują, że w 80 proc. za odniesione sukcesy odpowiadają określone cechy składające się na odporność psychiczną. Jednocześnie odporność psychiczna wpływa na ok. 25% różnicy w wydajności pomiędzy różnymi osobami. Warto więc wzmacniać ją i rozwijać. Warto nauczyć się jak zwiększyć swoją elastyczność w sytuacji konfliktu i problemu oraz nabrać większej swobody w podejmowaniu trudnych decyzji.

BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI PRACOWNIKÓW

Podstawowym zadaniem menedżera jest motywowanie podwładnych. Tylko dzięki zaangażowanym pracownikom firma jest w stanie się rozwijać, a nawet przetrwać większość rynkowych kryzysów.
Ale czy motywacja to to samo co zaangażowanie? Intuicyjnie wszyscy wiemy co oznacza ten termin, czujemy, że zaangażowanie jest ważne dla wyników firmy i jakości obsługi klienta. W praktyce, jak wykazały badania firmy AON Hewitt z 2011 roku prawie połowa menedżerów przyznaje, że na działania związane z budowaniem zaangażowania pracowników przeznacza od 2 do 5 dni w ciągu roku. Czas to zmienić.

Szkolenia na zamówienie (HR, kadry, sekretariat)
  • REKRUTACJA W PRAKTYCE – kompleksowy interaktywny program

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • HRowiec z cHaRyzmą – employer branding, onboarding, HR Biznes Partner. Nowoczesne narzędzia i metody ZZL

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • CZAS PRACY KIEROWCY W PRAKTYCE – jak zminimalizować ryzyko wystąpienia naruszeń i ich skutków

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SYSTEM OKRESOWYCH OCEN PRACOWNICZYCH. Rozmowa Oceniająca

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI PRACOWNIKÓW

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ODPORNOŚĆ PSYCHICZNA – TRENING DLA MENEDŻERÓW

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • TRENER WEWNĘTRZNY w firmie. Pozytywne zmiany w kulturze organizacyjnej. Rozwój kompetencji, poprawa komunikacji i wymiany informacji, większa motywacja i efekty pracy.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • UNIJNA REFORMA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH (GDPR). Najnowsze kierunki wykładni przepisów ogólnego rozporządzenia, prezentowane na łamach najnowszej, krajowej oraz europejskiej literatury prawniczej oraz w dokumentach Grupy Roboczej art. 29.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PROFESJONALNA SEKRETARKA – ASYSTENTKA „Idealne biuro – kancelaria – sekretariat”

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • CONTROLLING PERSONALNY z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego Excel

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • EXCEL w zarządzaniu zasobami ludzkimi

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • NAJNOWSZE ZMIANY W PRAWIE PRACY w 2016 r. – umowy terminowe, urlopy macierzyńskie

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE RÓŻNORODNOŚCIĄ POKOLENIOWĄ W ZESPOLE. Jak integrować pokolenie Y z pokoleniem 50+

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • REENGINEERING PROCESOWY, czyli zarządzanie zmianami w organizacji

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • MOBBING – PRZYCZYNY, SKUTKI, ROZWIĄZANIA

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • MOBBING – patologia w pracy zawodowej

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • STRATEGIA WDRAŻANIA CSR W ORGANIZACJI

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • RAPORTOWANIE DZIAŁALNOŚCI SPOŁECZNEJ ORGANIZACJI (konsultacje/szkolenie)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PODSTAWOWE ZASADY FUNKCJONOWANIA ŁADU KORPORACYJNEGO W SPÓŁKACH

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ISO 26000 – przewodnik po społecznej odpowiedzialności współczesnego biznesu

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • MS EXCEL dla kadr (poziom zaawansowany)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE WIEKIEM – trzy różne pokolenia X, Y, Z – każde z innymi oczekiwaniami, systemem pracy, a także sposobem komunikacji

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH – praktyczne podejście do stosowania przepisów ustawy o ochronie danych osobowych, w tym zasady tworzenia i wdrożenia Polityki Bezpieczeństwa

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PRACOWNICY TYMCZASOWI – prawa i obowiązki pracodawcy użytkownika w praktyce

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • Przeciw rutynie zawodowej, na wprost kreatywności w biznesie

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • STRUKTURA UMÓW I PODSTAWOWE KLAUZULE UMOWNE W JĘZYKU ANGIELSKIM – podstawowe elementy umowy, najczęściej powtarzające się zwroty, odniesienia do źródeł prawa, treść najważniejszych klauzul umownych.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • WYŁANIANIE I KSZTAŁTOWANIE LIDERÓW

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • Kurs pedagogiczny dla instruktorów praktycznej nauki zawodu

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W SYSTEMACH INFORMATYCZNYCH

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZABEZPIECZANIE DANYCH OSOBOWYCH

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZMIANĄ w działach HR – jak skutecznie pokierować zmianami organizacyjnymi w trudnych czasach. Najnowsze trendy i sprawdzone metody.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ARCHIWIZOWANIE DOKUMENTACJI AKTOWEJ I TECHNICZNEJ – Organizacja i zadania archiwum zakładowego lub składnicy akt

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PRAWO PRACY ze szczególnym uwzględnieniem zmian wynikających z ustawy o łagodzeniu skutków kryzysu ekonomicznego dla pracowników i przedsiębiorców

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • Prawidłowe tworzenie dokumentacji aktowej w wersji papierowej i elektronicznej.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KONTROLA PIP W ZAKŁADZIE PRACY – przebieg kontroli, procedury odwoławcze od decyzji – sposób przygotowania zakładu do kontroli bezstresowej. Szkolenie zalecane działom kadr oraz BHP

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH DLA PRACOWNIKÓW DZIAŁÓW PERSONALNYCH

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PUBLIC RELATIONS

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE KOMPETENCJAMI PRACOWNIKÓW

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZMIANAMI – warsztaty według najlepszych praktyk

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KONTROLA PRZEDSIĘBIORCÓW I KIEROWCÓW WYKONUJĄCYCH PRZEWOZY DROGOWE (1 dzień)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • EFEKTYWNE SYSTEMY WYNAGRODZEŃ

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ORGANIZACJA INWENTARYZACJI W PRZEDSIĘBIORSTWACH (1 dzień)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • EFEKTYWNY CONTROLLING PERSONALNY W PRAKTYCE WSPÓŁCZESNYCH ORGANIZACJI

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • Akademia Asystentek – trening kluczowych umiejętności

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PROCES OCENY PRACOWNIKÓW oraz PROCES ROZSTAWANIA SIĘ Z PRACOWNIKAMI – czyli przygotowanie rozmowy oceniającej oraz rozmowy zwalniającej

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W SYTUACJI PRZEOBRAŻEŃ NA RYNKU PRACY. Jak osiągnąć przewagę konkurencyjną? (6 dni)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH – PRAKTYCZNE ZAGADNIENIA

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE SZKOLENIAMI

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE SZKOLENIAMI

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PRZEDSIĘBIORCZA KOBIETA W ORGANIZACJI, CZYLI JAK WYKORZYSTAĆ ZALETY BYCIA KOBIETĄ. Współczesna Kobieta a Firma Przyjazna Kobiecie. Tylko dla Pań wSPAniałe szkolenie w stylu wellness

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE SZKOLENIAMI – od analizy potrzeb do oceny efektywności

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PROCES REKRUTACJI. ROZMOWA KWALIFIKACYJNA z kandydatami na pracowników.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PRAWO PRACY W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM – nowa ustawa o pracownikach samorządowych

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PROFESJONALNA SEKRETARKA – PRAWO PRACY, PŁACE, UBEZPIECZENIA ORAZ DOKUMENTACJA BIUROWA (2 dni)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM LUDZKIM, czyli systemy wspierające skuteczne kierowanie personelem

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • MEDIACJA – NOWA I SKUTECZNA FORMA POLUBOWNEGO ZAŁATWIANIA SPORÓW I KONFLIKTÓW

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • LEGAL ENGLISH. Prawo spółek handlowych w praktycznych tekstach angielskojęzycznych.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • FINANSOWANIE PRZEZ PRACODAWCĘ DZIAŁALNOŚCI SOCJALNEJ – ZFŚS

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ŚWIADCZENIA PRACOWNICZE (1 dzień)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • IDEALNE BIURO – KANCELARIA – SEKRETARIAT
    KOMUNIKACJA W BIZNESIE oraz SAVOIR – VIVRE

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ORGANIZACJA PRAC KANCELARYJNYCH ORAZ ZASADY ARCHIWIZACJI DOKUMENTACJI W FIRMIE/INSTYTUCJI. Obsługa kancelaryjna w systemie tradycyjnym i elektronicznym.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • IDEALNA SEKRETARKA – PROFESJONALIZM W FIRMIE (2 dni)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH DLA DZIAŁÓW KADR – przetwarzanie danych kadrowych

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PLANOWANIE, ANALIZA I KONTROLA KOSZTÓW PRACY JAKO ELEMENT ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI (1 dzień)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE KOMUNIKACJĄ W ORGANIZACJI
    – projekt szkoleniowo-coachingowy

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PROCES REKRUTACJI PRACOWNIKÓW, PODSTAWY OUTPLACEMENTU, DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNYCH

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY