HR, kadry, sekretariat

 „Firmy, które rosną dzięki rozwojowi i ulepszeniom, nie zginą. Ale kiedy firma przestaje być twórcza, kiedy uważa, że osiągnęła doskonałość i teraz musi tylko produkować – już po niej”.     Henry Ford

Obecnie przed działami kadr a w szczególności HR stoją duże wyzwania min: umiejętność budowania wizerunku pożądanego pracodawcy, efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi: controlling personalny, wymierne stosowanie narzędzi motywowania pracowników, w tym pozafinansowych, odpowiednia identyfikacja potrzeb stanowisk pracy i ich wykorzystania w procesach personalnych a wcześniej przeprowadzenia procesu rekrutacji i selekcji w oparciu o najnowsze, dostępne metody doboru personelu związanych z trafną oceną wiedzy i kompetencji pracownika.

Zapraszamy do skorzystania z projektów doradczych:

  • Opracowanie strategii szkoleniowej pod roczne cele biznesowe
  • Optymalizacja systemu Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych
  • Zaprojektowanie polityki szkoleniowej nastawionej na rezultaty biznesowe
  • Wzmocnienie standardu szkoleniowego
  • Wdrożenie systemu ewaluacji szkoleń
  • Zbadanie ROI projektu szkoleniowego
  • Opracowanie Mapy Wskaźników efektywności polityki szkoleń
  • Przeprowadzenie pogłębionego audytu polityki szkoleń



SYSTEMY WYNAGRODZEŃ

Wartościowanie stanowisk pracy

Wartościowanie stanowisk pracy to metoda służąca do ustalenia wymagań pracy na stanowisku i oceny jej wartości.

Dzięki niej poznajemy relatywną wartość  pracy na stanowisku oraz szczegółową strukturę wymagań, jakim powinien odpowiadać jej wykonawca.

Przeprowadzenie wartościowania stanowisk pracy w ma na celu udoskonalenie funkcjonującego systemu wynagrodzeń a rekomendowane zmiany powinny umożliwić:

  • wzmacnianie motywacji pracowników tak, aby można było systematycznie zwiększać wydajność pracy
  • kontrolę kosztów, w tym kosztów osobowych, aby zapewnić wysoką konkurencyjność Firmy na rynku
  • konkurencyjność na rynku pracy tak, aby można było utrzymywać i rozwijać kluczowe kompetencje ważne dla zapewnienia wzrostu Firmy
  • stymulowanie wzrostu kompetencji zawodowych pracowników Firmy w związku z wprowadzaniem nowych technologii i coraz bardziej skomplikowanych usług dla klientów
  • elastyczność, zdolność do dostosowywania szczególnych rozwiązań w Firmie do zmieniających się potrzeb

 

Motywacyjne systemy premiowe

Systemem wynagradzania to metody, procesy i praktyki wynagradzania pracowników w firmie adekwatnie do ich kompetencji oraz wartości rynkowej. Dobrze zaprogramowany system wynagradzania ułatwia znalezienie wysoko wykwalifikowanych pracowników oraz utrzymanie w firmie już zatrudnionych i mobilizuje ich do lepszej pracy.

Pomagamy naszym klientom przełożyć umiejętne zarządzanie wynagrodzeniami na sukces skutecznego zarządzania organizacją. Wiążąc wszystkie elementy wynagrodzeń firmy w efektywne programy motywacyjne oferujemy:

  • diagnozy i doskonalenie systemów wynagradzania
  • definiowanie systemów wynagradzania kadry kierowniczej
  • motywacyjne systemy premiowania

Ocena pracownicza

Skuteczne systemy ocen pracowników realizują wiele istotnych dla organizacji celów:

  • ustalenie podstaw do różnicowania płac i uposażeń wykraczających poza wartościowanie pracy (lepsza realizacja zasady ekwiwalentności płacy i pracy)
  • uzasadnienie decyzji personalnych, zwolnienia, przesunięcia, awanse, planowanie zatrudnienia
  • ocena sprawności instrumentów polityki personalnej: ocena procedury dla doboru kandydatów i przydziału stanowisk, analiza powodzenia wszelkiego rodzaju przedsięwzięć kształcenia i dokształcania
  • uzyskanie informacji na potrzeby szkolenia i doszkalania oraz merytorycznego kształtowania celów zajęć dokształcających
  • zwiększenie motywacji i popieranie indywidualnego rozwoju; z jednej strony oczekuje się, że perspektywa bycia ocenianym będzie działać stymulująco na pracę oraz, że przekazanie krytycznych ocen pracy doprowadzi do zmiany stosunku do pracy, z drugiej strony poprzez ocenę pracy mają być wykazane zalety i wady dotyczące posiadanej wiedzy, postaw i umiejętności pracowników, co ma na celu pobudzenie indywidualnych procesów rozwojowych
  • dostarczenie pracownikowi informacji zwrotnej o przebiegu i rezultatach jego pracy
  • kontrola kosztów i wydatków związanych z inwestowaniem w ludzi

Ocena 360

Ocena 360 stopni charakteryzuje się tym, że oceniany pracownik otrzymuje informację zwrotną na temat swojej pracy od wielu osób, z którymi współpracuje na co dzień. Mogą to być przełożeni, współpracownicy, klienci zewnętrzni i wewnętrzni, podwładni. Drugi szczebel oceny to samoocena pracownika, w której zwraca on uwagę na dążenie do zmian w samym sobie oraz otwartość na ocenę innych. Liczba osób  uczestniczących w procesie oceniania może sięgać do kilkunastu, a nawet w uzasadnionych przypadkach kilkudziesięciu osób. Stosując taką metodę zwiększa się poziom obiektywizmu oceny, stwarza się korzystne warunki do uczestnictwa pracowników  w życiu organizacji.

Badanie opinii i satysfakcji pracowników

Badanie postaw i opinii stanowi wiarygodne narzędzie pozyskiwania informacji na temat aktualnych nastrojów pracowników, ich stosunku do pracy i organizacji oraz wzajemnych relacji społecznych. Przeprowadzona diagnoza i uzyskane w badaniu wyniki stanowią podstawę zdefiniowania wskazań i rekomendacji dotyczących kierunku i sposobów kształtowania pożądanych zmian postaw pracowniczych.

Do głównych celów badania postaw i opinii pracowników zaliczane są:

  • określenie obecnych postaw i opinii pracowników oraz rozpoznanie ich kluczowych sposobów myślenia
  • identyfikacja kluczowych obszarów problemowych i dysfunkcji organizacyjnych, które mogą stanowić barierę w realizacji celów strategicznych i osiągania przez organizację oczekiwanych wyników
  • określenie działań wewnątrzorganizacyjnych, mających na celu poprawę stanu obecnego w kierunku zgodnym z optymalnym modelem funkcjonowania organizacji
wrzesień 2018
NOWOŚĆ
ORGANIZACJA I PROWADZENIE ASSESSMENT CENTER / DEVELOPMENT CENTER – szkolenie certyfikujące dla Asesorów

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które chcą efektywnie pełnić rolę asesora w procesach Assessment Center i Development Center.

Wiedza i umiejętności przekazywane w trakcie szkolenia pozwalają na przeprowadzenie tego procesu od początku do końca: od fazy zaprojektowania sesji AC/DC poprzez jej realizację, na opracowaniu raportów indywidualnych i grupowych skończywszy.

Możliwość samodzielnego przeprowadzenia AC/DC stanowi dla organizacji znaczącą oszczędność oraz pozwala na podejmowanie trafniejszych decyzji zarówno w kontekście selekcji kandydatów do pracy, wyboru uczestników programów talentowych, jak i podejmowania decyzji rozwojowych. Szkolenie pomaga również lepiej współpracować z dostawcami usług AC/DC w przypadku wsparcia organizacji przez firmę zewnętrzną.

Uczestnicy szkolenia otrzymają praktyczne materiały w postaci Podręcznika Asesora, który zawiera kompendium wiedzy na temat prowadzenia AC/DC, a także konkretne ćwiczenia assessmentowe (indywidualne i zespołowe) do wykorzystania w praktyce. Absolwenci szkolenia otrzymają również Certfyfikat Asesora potwierdzający ich przygotowanie do organizacji i prowadzenia procesów AC/DC.

październik 2018
CZAS PRACY KIEROWCY W PRAKTYCE – jak zminimalizować ryzyko wystąpienia naruszeń i ich skutków

Przedstawienie praktycznych, elastycznych i korzystnych  rozwiązań dla przewoźników

  • przypomnienie i uporządkowanie wiedzy z zakresu stosowania przepisów norm czasu jazd, czasu pracy, okresów przerw i odpoczynków, obsługi urządzeń rejestrujących, aby osoba odpowiedzialna w firmie za czas pracy kierowców wiedziała w jaki sposób i kiedy egzekwować od kierowcy prawidłowe postępowanie,
  • wyjaśnienie problemów z interpretacją zapisów, sposobem ich stosowania w tzw. przewozach mieszanych,
  • omówienie w praktyce sprawdzonych procedur kontrolnych nad pracą kierowców,
  • wyjaśnienie zagadnienia z ustawy o transporcie drogowym„…prawidłowej dyscypliny i organizacji pracy…” i wypracowanie określonych procedur i dokumentów będących skuteczną obroną na drodze odwoławczej,
  • omówienie ułatwień, które ustawodawca dopuszcza w ustawie o czasie pracy kierowcy, zasady wprowadzania i funkcjonowania rozwiązań, optymalizujących planowanie pracy kierowców
WARTOŚCIOWANIE STANOWISK PRACY

Wartościowanie stanowisk pracy to metoda służąca do ustalenia wymagań pracy na stanowisku i oceny jej wartości. Dzięki niej poznajemy relatywną wartość pracy na stanowisku oraz szczegółową strukturę wymagań, jakim powinien odpowiadać jej wykonawca.

Przeprowadzenie wartościowania stanowisk pracy ma z reguły na celu udoskonalenie funkcjonującego systemu wynagrodzeń, a zmiany wpływają na:

  • wzmacnianie motywacji pracowników tak, aby można było systematycznie zwiększać wydajność pracy
  • kontrolę kosztów, w tym kosztów osobowych, aby zapewnić wysoką konkurencyjność organizacji na rynku
  • konkurencyjność na rynku pracy tak, aby można było utrzymywać i rozwijać kluczowe kompetencje ważne dla zapewnienia wzrostu organizacji
  • stymulowanie wzrostu kompetencji zawodowych pracowników organizacji w związku z wprowadzaniem nowych technologii i coraz bardziej skomplikowanych usług dla klientów
  • elastyczność, zdolność do dostosowywania szczególnych rozwiązań w organizacji do zmieniających się potrzeb

Efektywne warsztaty „Wartościowanie stanowisk pracy” dają konkretne wskazówki w jaki sposób można sprawić, aby sprawnie przeprowadzić proces wartościowania i skutecznie wdrożyć jego wyniki.

 

TRENER WEWNĘTRZNY w firmie. Pozytywne zmiany w kulturze organizacyjnej. Rozwój kompetencji, poprawa komunikacji i wymiany informacji, większa motywacja i efekty pracy.

Zapraszamy na warsztaty w trakcie, których uczestnicy poznają praktyczne metody i techniki przekazywania wiedzy kolegom i koleżankom w pracy. Nauczą się dobierać metody i techniki uczenia dorosłych dostosowane do potrzeb konkretnego zadania, potencjału zespołu oraz założonych celów firmy.

Szkolenie adresowane jest do osób, które będą pełnić role trenerów wewnętrznych firmy wspierających nowych lub mniej doświadczonych kolegów i koleżanki.

PODRÓŻE SŁUŻBOWE I ODDELEGOWANIE W 2018 r.

Szkolenie ma formę warsztatów, na których zostaną przedstawione praktyczne problemy związane z rozliczaniem wyjazdów służbowych na terenie kraju i poza jego granicami.
Na szkoleniu zostanie przedstawione aktualne orzecznictwo i interpretacje podatkowe w związku z podróżami służbowymi i rozliczaniem delegacji, w tym w odniesieniu do opłat autostradowych i parkingowych oraz podróży służbowych kierowców.

listopad 2018
HRowiec z cHaRyzmą – employer branding, onboarding, HR Biznes Partner. Nowoczesne narzędzia i metody ZZL

Certyfikowane kompendium Zarządzania Zasobami Ludzkimi

„Organizacja podejmuje działania personalne nie po to, by zminimalizować słabości, lecz po to, by zmaksymalizować tkwiące w ludziach siły”.
Peter F.Drucker

Ludzie, to wyjątkowy i najważniejszy kapitał organizacji, a inwestycja w „zasoby ludzkie” jest wysoce opłacalna. Od jakości zasobów ludzkich: kompetencji, zaangażowania, poczucia identyfikacji z firmą, umiejętności współpracy, zależy dziś być albo nie być każdej organizacji. Nie ma przedsiębiorstwa bez dobrych ludzi.
NOWOŚĆ
ORGANIZACJA I PROWADZENIE ASSESSMENT CENTER / DEVELOPMENT CENTER – szkolenie certyfikujące dla Asesorów

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które chcą efektywnie pełnić rolę asesora w procesach Assessment Center i Development Center.

Wiedza i umiejętności przekazywane w trakcie szkolenia pozwalają na przeprowadzenie tego procesu od początku do końca: od fazy zaprojektowania sesji AC/DC poprzez jej realizację, na opracowaniu raportów indywidualnych i grupowych skończywszy.

Możliwość samodzielnego przeprowadzenia AC/DC stanowi dla organizacji znaczącą oszczędność oraz pozwala na podejmowanie trafniejszych decyzji zarówno w kontekście selekcji kandydatów do pracy, wyboru uczestników programów talentowych, jak i podejmowania decyzji rozwojowych. Szkolenie pomaga również lepiej współpracować z dostawcami usług AC/DC w przypadku wsparcia organizacji przez firmę zewnętrzną.

Uczestnicy szkolenia otrzymają praktyczne materiały w postaci Podręcznika Asesora, który zawiera kompendium wiedzy na temat prowadzenia AC/DC, a także konkretne ćwiczenia assessmentowe (indywidualne i zespołowe) do wykorzystania w praktyce. Absolwenci szkolenia otrzymają również Certfyfikat Asesora potwierdzający ich przygotowanie do organizacji i prowadzenia procesów AC/DC.

WARTOŚCIOWANIE STANOWISK PRACY

Wartościowanie stanowisk pracy to metoda służąca do ustalenia wymagań pracy na stanowisku i oceny jej wartości. Dzięki niej poznajemy relatywną wartość pracy na stanowisku oraz szczegółową strukturę wymagań, jakim powinien odpowiadać jej wykonawca.

Przeprowadzenie wartościowania stanowisk pracy ma z reguły na celu udoskonalenie funkcjonującego systemu wynagrodzeń, a zmiany wpływają na:

  • wzmacnianie motywacji pracowników tak, aby można było systematycznie zwiększać wydajność pracy
  • kontrolę kosztów, w tym kosztów osobowych, aby zapewnić wysoką konkurencyjność organizacji na rynku
  • konkurencyjność na rynku pracy tak, aby można było utrzymywać i rozwijać kluczowe kompetencje ważne dla zapewnienia wzrostu organizacji
  • stymulowanie wzrostu kompetencji zawodowych pracowników organizacji w związku z wprowadzaniem nowych technologii i coraz bardziej skomplikowanych usług dla klientów
  • elastyczność, zdolność do dostosowywania szczególnych rozwiązań w organizacji do zmieniających się potrzeb

Efektywne warsztaty „Wartościowanie stanowisk pracy” dają konkretne wskazówki w jaki sposób można sprawić, aby sprawnie przeprowadzić proces wartościowania i skutecznie wdrożyć jego wyniki.

 

BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI PRACOWNIKÓW
Podstawowym zadaniem menedżera jest motywowanie podwładnych.
Tylko dzięki zaangażowanym pracownikom firma jest w stanie się rozwijać a nawet przetrwać większość rynkowych kryzysów.

Ale, czy motywacja jest tym samym, czym  zaangażowanie?

Intuicyjnie wszyscy wiemy, co oznacza ten termin, czujemy, że zaangażowanie jest ważne dla wyników firmy i jakości obsługi klienta.

W praktyce, jak wykazały badania firmy AON Hewitt z 2011 roku prawie połowa menedżerów przyznaje, że na działania związane z budowaniem zaangażowania pracowników przeznacza od 2 do 5 dni w ciągu roku. Czas to zmienić.

Cel szkolenia:
  • poznanie aktualnych trendów z zakresu budowania zaangażowania
  • zrozumienie w jaki sposób należy jasno komunikować strategię rozwoju pracownika
  • kształtowanie postawy zorientowanej na budowanie zaangażowania
  • aktywne poszukiwanie i tworzenie możliwości takich działań w firmie
Korzyści ze szkolenia:
  • zdobycie przez menedżerów wiedzy na temat tego, czym jest autentyczne zaangażowanie pracownika i jaki ma wpływ na wzrost wyników firmy
  • rozwój umiejętności budowania zaangażowania poprzez poznanie technik i narzędzi menedżerskich, które temu służą
  • rozwój umiejętności prowadzenie motywujących i rozwojowych rozmów z pracownikami
CONTROLLING PERSONALNY z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego Excel
Szkolenie adresowane jest do osób raportujących, planujących i kontrolujących procesy i koszty personalne.

Główną wartością dodaną tego szkolenia jest oszczędność czasu i bezbłędność przygotowywanych analiz, planów, budżetów i wskaźników.

Dodatkowo usystematyzujemy informacje dotyczące poszczególnych wskaźników w obszarze personalnym. Dzięki wykorzystaniu Excel’a można bardzo wiele pracy uprościć i zautomatyzować. Raz przygotowane raporty czy analizy będą w prosty sposób uaktualniały się o nowe dane.
REKRUTACJA W PRAKTYCE – kompleksowy interaktywny program

 Naucz się szukać, oceniać i zdobywać najlepszych kandydatów!
Wczuj się w sytuację 
menedżera, kandydata i rekrutera

Najważniejszym celem szkolenia jest udoskonalenie kompetencji w doborze najlepszych pracowników, optymalnych strategii selekcyjnych, przeprowadzania efektywnych rozmów selekcyjnych i procedur Assesment Center.
Co zyskasz na szkoleniu:
  • dowiesz się na czym polega grywalizacja i jak można wykorzystywać narzędzia employer brandingu w rekrutacji
  • zapoznasz się z rolą eksperta ds. rekrutacji i selekcji w kształtowaniu kompetentnej kadry w organizacji
  • dowiesz się, jak tworzyć profile kompetencyjne kandydatów na różne stanowiska
  • zdobędziesz wiedzę o współczesnych sposobach poszukiwania kandydatów
  • pozyskasz umiejętności tworzenia przyciągających talenty ogłoszenia rekrutacyjne
  • nauczysz się, na co zwracać uwagę przy analizie aplikacji
  • poznasz strukturę budowania wywiadu kompetencyjnego
  • zapoznasz się z etycznym aspektami procesu rekrutacji i selekcji
  • przećwiczysz proces prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, tak, aby na jej podstawie móc podjąć decyzję o wyborze najlepszego kandydata
CZAS PRACY KIEROWCY W PRAKTYCE – jak zminimalizować ryzyko wystąpienia naruszeń i ich skutków

Przedstawienie praktycznych, elastycznych i korzystnych  rozwiązań dla przewoźników

  • przypomnienie i uporządkowanie wiedzy z zakresu stosowania przepisów norm czasu jazd, czasu pracy, okresów przerw i odpoczynków, obsługi urządzeń rejestrujących, aby osoba odpowiedzialna w firmie za czas pracy kierowców wiedziała w jaki sposób i kiedy egzekwować od kierowcy prawidłowe postępowanie,
  • wyjaśnienie problemów z interpretacją zapisów, sposobem ich stosowania w tzw. przewozach mieszanych,
  • omówienie w praktyce sprawdzonych procedur kontrolnych nad pracą kierowców,
  • wyjaśnienie zagadnienia z ustawy o transporcie drogowym„…prawidłowej dyscypliny i organizacji pracy…” i wypracowanie określonych procedur i dokumentów będących skuteczną obroną na drodze odwoławczej,
  • omówienie ułatwień, które ustawodawca dopuszcza w ustawie o czasie pracy kierowcy, zasady wprowadzania i funkcjonowania rozwiązań, optymalizujących planowanie pracy kierowców
grudzień 2018
EXCEL w zarządzaniu zasobami ludzkimi
Szkolenie kierowane jest do pracowników działów personalnych i osób zarządzających zasobami ludzkim.

Główną wartością dodaną tego szkolenia jest oszczędność czasu i bezbłędność przygotowywanych danych.

Dzięki wykorzystaniu Excel’a można bardzo wiele pracy uprościć i zautomatyzować. Raz przygotowane raporty czy analizy będą w prosty sposób uaktualniały się o nowe dane.
UWAGA! Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które znają Excel w stopniu podstawowym!
ZAKŁADOWY FUNDUSZ ŚWIADCZEŃ SOCJALNYCH W 2018 r.

Na szkoleniu kompleksowo zostanie omówiona tematyka ZFŚS, także pod kątem ubezpieczeniowym i podatkowym.
Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy i kompetencji z zakresu ZFFŚ, m.in. dotyczących świadczeń po równo a składek ZUS, rodzajów świadczeń a także zwolnień podatkowych.

Szkolenia na zamówienie (HR, kadry, sekretariat)
  • ZARZĄDZANIE ROZWOJEM I EFEKTYWNOŚCIĄ BIZNESOWĄ SZKOLEŃ

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SZKOLENIE DLA SEKRETAREK / ASYSTENTEK

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZAKŁADOWY FUNDUSZ ŚWIADCZEŃ SOCJALNYCH W 2018 r.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PODRÓŻE SŁUŻBOWE I ODDELEGOWANIE W 2018 r.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PRAWO PRACY w 2018 – najnowsze regulacje, możliwości i zagrożenia

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • WARTOŚCIOWANIE STANOWISK PRACY

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • WYNAGRODZENIA. Rozliczenia i sposoby rozwiązywania prawnych problemów dotyczących wynagrodzeń – warsztat praktyczny na 2017 r. i 2018 r. po przyszłych zmianach

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZMIANY ZASAD EWIDENCJI, KSIĘGOWANIA, ROZLICZANIA I WINDYKACJI FUNDUSZU PRACY po zmianach 2017 r. oraz projekty dalszych zmian i zestaw największych trudności ze sprawozdaniami i ZPK w Urzędach Pracy – w formie warsztatów na wybranych ćwiczeniach.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • UMOWY CYWILNOPRAWNE, wraz z zestawem potrzebnego orzecznictwa i nowymi kontrolami ZUS na przykładach

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • FUNKCJONOWANIE RAD PRACOWNIKÓW ORAZ EUROPEJSKICH RAD ZAKŁADOWYCH po zmianach – warsztaty praktyczne

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • WYNAGRODZENIA OD PODSTAW. Rozliczenia i sposoby rozwiązywania prawnych problemów dotyczących wynagrodzeń – warsztat praktyczny na 2017 r.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • NALICZANIE WYNAGRODZEŃ Z TYTUŁU UMOWY O PRACĘ I UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH oraz prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PODRÓŻE SŁUŻBOWE KRAJOWE I ZAGRANICZNE – zasady rozliczania, najnowsze orzecznictwo sądowe oraz interpretacje organów podatkowych

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • WYNAGRODZENIA. Rozliczenia i sposoby rozwiązywania prawnych problemów dotyczących wynagrodzeń – warsztat praktyczny na 2017 r.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ROZLICZANIE KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH PODRÓŻY SŁUŻBOWYCH w przedsiębiorstwie na przykładach praktycznych ze zmianami 2017/2018

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • JAK POPRAWNIE EWIDENCJONOWAĆ, PLANOWAĆ I ROZLICZAĆ CZAS PRACY

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ORGANIZACJA I PROWADZENIE ASSESSMENT CENTER / DEVELOPMENT CENTER – szkolenie certyfikujące dla Asesorów

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • REKRUTACJA W PRAKTYCE – kompleksowy interaktywny program

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • HRowiec z cHaRyzmą – employer branding, onboarding, HR Biznes Partner. Nowoczesne narzędzia i metody ZZL

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • CZAS PRACY KIEROWCY W PRAKTYCE – jak zminimalizować ryzyko wystąpienia naruszeń i ich skutków

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SYSTEM OKRESOWYCH OCEN PRACOWNICZYCH. Rozmowa oceniająca

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI PRACOWNIKÓW

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ODPORNOŚĆ PSYCHICZNA – TRENING DLA MENEDŻERÓW

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • TRENER WEWNĘTRZNY w firmie. Pozytywne zmiany w kulturze organizacyjnej. Rozwój kompetencji, poprawa komunikacji i wymiany informacji, większa motywacja i efekty pracy.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • UNIJNA REFORMA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH (GDPR). Najnowsze kierunki wykładni przepisów ogólnego rozporządzenia, prezentowane na łamach najnowszej, krajowej oraz europejskiej literatury prawniczej oraz w dokumentach Grupy Roboczej art. 29.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ĆWICZENIA PŁACOWE DLA DOCIEKLIWYCH

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PROFESJONALNA SEKRETARKA – ASYSTENTKA „Idealne biuro – kancelaria – sekretariat”

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • CONTROLLING PERSONALNY z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego Excel

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • EXCEL w zarządzaniu zasobami ludzkimi

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • NAJNOWSZE ZMIANY W PRAWIE PRACY – umowy terminowe, urlopy macierzyńskie

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE RÓŻNORODNOŚCIĄ POKOLENIOWĄ W ZESPOLE. Jak integrować pokolenie Y z pokoleniem 50+

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • REENGINEERING PROCESOWY, czyli zarządzanie zmianami w organizacji

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • MOBBING – PRZYCZYNY, SKUTKI, ROZWIĄZANIA

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • MOBBING – patologia w pracy zawodowej

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • STRATEGIA WDRAŻANIA CSR W ORGANIZACJI

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • RAPORTOWANIE DZIAŁALNOŚCI SPOŁECZNEJ ORGANIZACJI (konsultacje/szkolenie)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PODSTAWOWE ZASADY FUNKCJONOWANIA ŁADU KORPORACYJNEGO W SPÓŁKACH

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ISO 26000 – przewodnik po społecznej odpowiedzialności współczesnego biznesu

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • MS EXCEL dla kadr (poziom zaawansowany)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE WIEKIEM – trzy różne pokolenia X, Y, Z – każde z innymi oczekiwaniami, systemem pracy, a także sposobem komunikacji

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH – praktyczne podejście do stosowania przepisów ustawy o ochronie danych osobowych, w tym zasady tworzenia i wdrożenia Polityki Bezpieczeństwa

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PRACOWNICY TYMCZASOWI – prawa i obowiązki pracodawcy użytkownika w praktyce

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • Przeciw rutynie zawodowej, na wprost kreatywności w biznesie

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • STRUKTURA UMÓW I PODSTAWOWE KLAUZULE UMOWNE W JĘZYKU ANGIELSKIM – podstawowe elementy umowy, najczęściej powtarzające się zwroty, odniesienia do źródeł prawa, treść najważniejszych klauzul umownych.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • WYŁANIANIE I KSZTAŁTOWANIE LIDERÓW

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • Kurs pedagogiczny dla instruktorów praktycznej nauki zawodu

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W SYSTEMACH INFORMATYCZNYCH

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZABEZPIECZANIE DANYCH OSOBOWYCH

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZMIANĄ w działach HR – jak skutecznie pokierować zmianami organizacyjnymi w trudnych czasach. Najnowsze trendy i sprawdzone metody.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ARCHIWIZOWANIE DOKUMENTACJI AKTOWEJ I TECHNICZNEJ – Organizacja i zadania archiwum zakładowego lub składnicy akt

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PRAWO PRACY ze szczególnym uwzględnieniem zmian wynikających z ustawy o łagodzeniu skutków kryzysu ekonomicznego dla pracowników i przedsiębiorców

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • Prawidłowe tworzenie dokumentacji aktowej w wersji papierowej i elektronicznej.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KONTROLA PIP W ZAKŁADZIE PRACY – przebieg kontroli, procedury odwoławcze od decyzji – sposób przygotowania zakładu do kontroli bezstresowej. Szkolenie zalecane działom kadr oraz BHP

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH DLA PRACOWNIKÓW DZIAŁÓW PERSONALNYCH

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PUBLIC RELATIONS

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE KOMPETENCJAMI PRACOWNIKÓW

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZMIANAMI – warsztaty według najlepszych praktyk

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KONTROLA PRZEDSIĘBIORCÓW I KIEROWCÓW WYKONUJĄCYCH PRZEWOZY DROGOWE (1 dzień)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • EFEKTYWNE SYSTEMY WYNAGRODZEŃ

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ORGANIZACJA INWENTARYZACJI W PRZEDSIĘBIORSTWACH (1 dzień)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • EFEKTYWNY CONTROLLING PERSONALNY W PRAKTYCE WSPÓŁCZESNYCH ORGANIZACJI

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • Akademia Asystentek – trening kluczowych umiejętności

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PROCES OCENY PRACOWNIKÓW oraz PROCES ROZSTAWANIA SIĘ Z PRACOWNIKAMI – czyli przygotowanie rozmowy oceniającej oraz rozmowy zwalniającej

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W SYTUACJI PRZEOBRAŻEŃ NA RYNKU PRACY. Jak osiągnąć przewagę konkurencyjną? (6 dni)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH – PRAKTYCZNE ZAGADNIENIA

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE SZKOLENIAMI

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE SZKOLENIAMI

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PRZEDSIĘBIORCZA KOBIETA W ORGANIZACJI, CZYLI JAK WYKORZYSTAĆ ZALETY BYCIA KOBIETĄ. Współczesna Kobieta a Firma Przyjazna Kobiecie. Tylko dla Pań wSPAniałe szkolenie w stylu wellness

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE SZKOLENIAMI – od analizy potrzeb do oceny efektywności

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PROCES REKRUTACJI. ROZMOWA KWALIFIKACYJNA z kandydatami na pracowników.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PRAWO PRACY W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM – nowa ustawa o pracownikach samorządowych

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PROFESJONALNA SEKRETARKA – PRAWO PRACY, PŁACE, UBEZPIECZENIA ORAZ DOKUMENTACJA BIUROWA (2 dni)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM LUDZKIM, czyli systemy wspierające skuteczne kierowanie personelem

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • MEDIACJA – NOWA I SKUTECZNA FORMA POLUBOWNEGO ZAŁATWIANIA SPORÓW I KONFLIKTÓW

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • LEGAL ENGLISH. Prawo spółek handlowych w praktycznych tekstach angielskojęzycznych.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • FINANSOWANIE PRZEZ PRACODAWCĘ DZIAŁALNOŚCI SOCJALNEJ – ZFŚS

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ŚWIADCZENIA PRACOWNICZE (1 dzień)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • IDEALNE BIURO – KANCELARIA – SEKRETARIAT
    KOMUNIKACJA W BIZNESIE oraz SAVOIR – VIVRE

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ORGANIZACJA PRAC KANCELARYJNYCH ORAZ ZASADY ARCHIWIZACJI DOKUMENTACJI W FIRMIE/INSTYTUCJI. Obsługa kancelaryjna w systemie tradycyjnym i elektronicznym.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • IDEALNA SEKRETARKA – PROFESJONALIZM W FIRMIE (2 dni)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH DLA DZIAŁÓW KADR – przetwarzanie danych kadrowych

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PLANOWANIE, ANALIZA I KONTROLA KOSZTÓW PRACY JAKO ELEMENT ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI (1 dzień)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE KOMUNIKACJĄ W ORGANIZACJI
    – projekt szkoleniowo-coachingowy

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PROCES REKRUTACJI PRACOWNIKÓW, PODSTAWY OUTPLACEMENTU, DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNYCH

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY