HR, kadry, sekretariat

 „Firmy, które rosną dzięki rozwojowi i ulepszeniom, nie zginą. Ale kiedy firma przestaje być twórcza, kiedy uważa, że osiągnęła doskonałość i teraz musi tylko produkować – już po niej”.     Henry Ford

Obecnie przed działami kadr a w szczególności HR stoją duże wyzwania min: umiejętność budowania wizerunku pożądanego pracodawcy, efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi: controlling personalny, wymierne stosowanie narzędzi motywowania pracowników, w tym pozafinansowych, odpowiednia identyfikacja potrzeb stanowisk pracy i ich wykorzystania w procesach personalnych a wcześniej przeprowadzenia procesu rekrutacji i selekcji w oparciu o najnowsze, dostępne metody doboru personelu związanych z trafną oceną wiedzy i kompetencji pracownika.

Zapraszamy do skorzystania z projektów doradczych:

  • Opracowanie strategii szkoleniowej pod roczne cele biznesowe
  • Optymalizacja systemu Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych
  • Zaprojektowanie polityki szkoleniowej nastawionej na rezultaty biznesowe
  • Wzmocnienie standardu szkoleniowego
  • Wdrożenie systemu ewaluacji szkoleń
  • Zbadanie ROI projektu szkoleniowego
  • Opracowanie Mapy Wskaźników efektywności polityki szkoleń
  • Przeprowadzenie pogłębionego audytu polityki szkoleń



SYSTEMY WYNAGRODZEŃ

Wartościowanie stanowisk pracy

Wartościowanie stanowisk pracy to metoda służąca do ustalenia wymagań pracy na stanowisku i oceny jej wartości.

Dzięki niej poznajemy relatywną wartość  pracy na stanowisku oraz szczegółową strukturę wymagań, jakim powinien odpowiadać jej wykonawca.

Przeprowadzenie wartościowania stanowisk pracy w ma na celu udoskonalenie funkcjonującego systemu wynagrodzeń a rekomendowane zmiany powinny umożliwić:

  • wzmacnianie motywacji pracowników tak, aby można było systematycznie zwiększać wydajność pracy
  • kontrolę kosztów, w tym kosztów osobowych, aby zapewnić wysoką konkurencyjność Firmy na rynku
  • konkurencyjność na rynku pracy tak, aby można było utrzymywać i rozwijać kluczowe kompetencje ważne dla zapewnienia wzrostu Firmy
  • stymulowanie wzrostu kompetencji zawodowych pracowników Firmy w związku z wprowadzaniem nowych technologii i coraz bardziej skomplikowanych usług dla klientów
  • elastyczność, zdolność do dostosowywania szczególnych rozwiązań w Firmie do zmieniających się potrzeb

 

Motywacyjne systemy premiowe

Systemem wynagradzania to metody, procesy i praktyki wynagradzania pracowników w firmie adekwatnie do ich kompetencji oraz wartości rynkowej. Dobrze zaprogramowany system wynagradzania ułatwia znalezienie wysoko wykwalifikowanych pracowników oraz utrzymanie w firmie już zatrudnionych i mobilizuje ich do lepszej pracy.

Pomagamy naszym klientom przełożyć umiejętne zarządzanie wynagrodzeniami na sukces skutecznego zarządzania organizacją. Wiążąc wszystkie elementy wynagrodzeń firmy w efektywne programy motywacyjne oferujemy:

  • diagnozy i doskonalenie systemów wynagradzania
  • definiowanie systemów wynagradzania kadry kierowniczej
  • motywacyjne systemy premiowania

Ocena pracownicza

Skuteczne systemy ocen pracowników realizują wiele istotnych dla organizacji celów:

  • ustalenie podstaw do różnicowania płac i uposażeń wykraczających poza wartościowanie pracy (lepsza realizacja zasady ekwiwalentności płacy i pracy)
  • uzasadnienie decyzji personalnych, zwolnienia, przesunięcia, awanse, planowanie zatrudnienia
  • ocena sprawności instrumentów polityki personalnej: ocena procedury dla doboru kandydatów i przydziału stanowisk, analiza powodzenia wszelkiego rodzaju przedsięwzięć kształcenia i dokształcania
  • uzyskanie informacji na potrzeby szkolenia i doszkalania oraz merytorycznego kształtowania celów zajęć dokształcających
  • zwiększenie motywacji i popieranie indywidualnego rozwoju; z jednej strony oczekuje się, że perspektywa bycia ocenianym będzie działać stymulująco na pracę oraz, że przekazanie krytycznych ocen pracy doprowadzi do zmiany stosunku do pracy, z drugiej strony poprzez ocenę pracy mają być wykazane zalety i wady dotyczące posiadanej wiedzy, postaw i umiejętności pracowników, co ma na celu pobudzenie indywidualnych procesów rozwojowych
  • dostarczenie pracownikowi informacji zwrotnej o przebiegu i rezultatach jego pracy
  • kontrola kosztów i wydatków związanych z inwestowaniem w ludzi

Ocena 360

Ocena 360 stopni charakteryzuje się tym, że oceniany pracownik otrzymuje informację zwrotną na temat swojej pracy od wielu osób, z którymi współpracuje na co dzień. Mogą to być przełożeni, współpracownicy, klienci zewnętrzni i wewnętrzni, podwładni. Drugi szczebel oceny to samoocena pracownika, w której zwraca on uwagę na dążenie do zmian w samym sobie oraz otwartość na ocenę innych. Liczba osób  uczestniczących w procesie oceniania może sięgać do kilkunastu, a nawet w uzasadnionych przypadkach kilkudziesięciu osób. Stosując taką metodę zwiększa się poziom obiektywizmu oceny, stwarza się korzystne warunki do uczestnictwa pracowników  w życiu organizacji.

Badanie opinii i satysfakcji pracowników

Badanie postaw i opinii stanowi wiarygodne narzędzie pozyskiwania informacji na temat aktualnych nastrojów pracowników, ich stosunku do pracy i organizacji oraz wzajemnych relacji społecznych. Przeprowadzona diagnoza i uzyskane w badaniu wyniki stanowią podstawę zdefiniowania wskazań i rekomendacji dotyczących kierunku i sposobów kształtowania pożądanych zmian postaw pracowniczych.

Do głównych celów badania postaw i opinii pracowników zaliczane są:

  • określenie obecnych postaw i opinii pracowników oraz rozpoznanie ich kluczowych sposobów myślenia
  • identyfikacja kluczowych obszarów problemowych i dysfunkcji organizacyjnych, które mogą stanowić barierę w realizacji celów strategicznych i osiągania przez organizację oczekiwanych wyników
  • określenie działań wewnątrzorganizacyjnych, mających na celu poprawę stanu obecnego w kierunku zgodnym z optymalnym modelem funkcjonowania organizacji
listopad 2018
NOWOŚĆ
ORGANIZACJA I PROWADZENIE ASSESSMENT CENTER / DEVELOPMENT CENTER – szkolenie certyfikujące dla Asesorów

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które chcą efektywnie pełnić rolę asesora w procesach Assessment Center i Development Center.

Wiedza i umiejętności przekazywane w trakcie szkolenia pozwalają na przeprowadzenie tego procesu od początku do końca: od fazy zaprojektowania sesji AC/DC poprzez jej realizację, na opracowaniu raportów indywidualnych i grupowych skończywszy.

Możliwość samodzielnego przeprowadzenia AC/DC stanowi dla organizacji znaczącą oszczędność oraz pozwala na podejmowanie trafniejszych decyzji zarówno w kontekście selekcji kandydatów do pracy, wyboru uczestników programów talentowych, jak i podejmowania decyzji rozwojowych. Szkolenie pomaga również lepiej współpracować z dostawcami usług AC/DC w przypadku wsparcia organizacji przez firmę zewnętrzną.

Uczestnicy szkolenia otrzymają praktyczne materiały w postaci Podręcznika Asesora, który zawiera kompendium wiedzy na temat prowadzenia AC/DC, a także konkretne ćwiczenia assessmentowe (indywidualne i zespołowe) do wykorzystania w praktyce. Absolwenci szkolenia otrzymają również Certfyfikat Asesora potwierdzający ich przygotowanie do organizacji i prowadzenia procesów AC/DC.

WARTOŚCIOWANIE STANOWISK PRACY

Wartościowanie stanowisk pracy to metoda służąca do ustalenia wymagań pracy na stanowisku i oceny jej wartości. Dzięki niej poznajemy relatywną wartość pracy na stanowisku oraz szczegółową strukturę wymagań, jakim powinien odpowiadać jej wykonawca.

Przeprowadzenie wartościowania stanowisk pracy ma z reguły na celu udoskonalenie funkcjonującego systemu wynagrodzeń, a zmiany wpływają na:

  • wzmacnianie motywacji pracowników tak, aby można było systematycznie zwiększać wydajność pracy
  • kontrolę kosztów, w tym kosztów osobowych, aby zapewnić wysoką konkurencyjność organizacji na rynku
  • konkurencyjność na rynku pracy tak, aby można było utrzymywać i rozwijać kluczowe kompetencje ważne dla zapewnienia wzrostu organizacji
  • stymulowanie wzrostu kompetencji zawodowych pracowników organizacji w związku z wprowadzaniem nowych technologii i coraz bardziej skomplikowanych usług dla klientów
  • elastyczność, zdolność do dostosowywania szczególnych rozwiązań w organizacji do zmieniających się potrzeb

Efektywne warsztaty „Wartościowanie stanowisk pracy” dają konkretne wskazówki w jaki sposób można sprawić, aby sprawnie przeprowadzić proces wartościowania i skutecznie wdrożyć jego wyniki.

 

BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI PRACOWNIKÓW
Podstawowym zadaniem menedżera jest motywowanie podwładnych.
Tylko dzięki zaangażowanym pracownikom firma jest w stanie się rozwijać a nawet przetrwać większość rynkowych kryzysów.

Ale, czy motywacja jest tym samym, czym  zaangażowanie?

Intuicyjnie wszyscy wiemy, co oznacza ten termin, czujemy, że zaangażowanie jest ważne dla wyników firmy i jakości obsługi klienta.

W praktyce, jak wykazały badania firmy AON Hewitt z 2011 roku prawie połowa menedżerów przyznaje, że na działania związane z budowaniem zaangażowania pracowników przeznacza od 2 do 5 dni w ciągu roku. Czas to zmienić.

Cel szkolenia:
  • poznanie aktualnych trendów z zakresu budowania zaangażowania
  • zrozumienie w jaki sposób należy jasno komunikować strategię rozwoju pracownika
  • kształtowanie postawy zorientowanej na budowanie zaangażowania
  • aktywne poszukiwanie i tworzenie możliwości takich działań w firmie
Korzyści ze szkolenia:
  • zdobycie przez menedżerów wiedzy na temat tego, czym jest autentyczne zaangażowanie pracownika i jaki ma wpływ na wzrost wyników firmy
  • rozwój umiejętności budowania zaangażowania poprzez poznanie technik i narzędzi menedżerskich, które temu służą
  • rozwój umiejętności prowadzenie motywujących i rozwojowych rozmów z pracownikami
CONTROLLING PERSONALNY z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego Excel
Szkolenie adresowane jest do osób raportujących, planujących i kontrolujących procesy i koszty personalne.

Główną wartością dodaną tego szkolenia jest oszczędność czasu i bezbłędność przygotowywanych analiz, planów, budżetów i wskaźników.

Dodatkowo usystematyzujemy informacje dotyczące poszczególnych wskaźników w obszarze personalnym. Dzięki wykorzystaniu Excel’a można bardzo wiele pracy uprościć i zautomatyzować. Raz przygotowane raporty czy analizy będą w prosty sposób uaktualniały się o nowe dane.
REKRUTACJA W PRAKTYCE – kompleksowy interaktywny program

 Naucz się szukać, oceniać i zdobywać najlepszych kandydatów!
Wczuj się w sytuację 
menedżera, kandydata i rekrutera

Najważniejszym celem szkolenia jest udoskonalenie kompetencji w doborze najlepszych pracowników, optymalnych strategii selekcyjnych, przeprowadzania efektywnych rozmów selekcyjnych i procedur Assesment Center.
Co zyskasz na szkoleniu:
  • dowiesz się na czym polega grywalizacja i jak można wykorzystywać narzędzia employer brandingu w rekrutacji
  • zapoznasz się z rolą eksperta ds. rekrutacji i selekcji w kształtowaniu kompetentnej kadry w organizacji
  • dowiesz się, jak tworzyć profile kompetencyjne kandydatów na różne stanowiska
  • zdobędziesz wiedzę o współczesnych sposobach poszukiwania kandydatów
  • pozyskasz umiejętności tworzenia przyciągających talenty ogłoszenia rekrutacyjne
  • nauczysz się, na co zwracać uwagę przy analizie aplikacji
  • poznasz strukturę budowania wywiadu kompetencyjnego
  • zapoznasz się z etycznym aspektami procesu rekrutacji i selekcji
  • przećwiczysz proces prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, tak, aby na jej podstawie móc podjąć decyzję o wyborze najlepszego kandydata
CZAS PRACY KIEROWCY W PRAKTYCE – jak zminimalizować ryzyko wystąpienia naruszeń i ich skutków

Przedstawienie praktycznych, elastycznych i korzystnych  rozwiązań dla przewoźników

  • przypomnienie i uporządkowanie wiedzy z zakresu stosowania przepisów norm czasu jazd, czasu pracy, okresów przerw i odpoczynków, obsługi urządzeń rejestrujących, aby osoba odpowiedzialna w firmie za czas pracy kierowców wiedziała w jaki sposób i kiedy egzekwować od kierowcy prawidłowe postępowanie,
  • wyjaśnienie problemów z interpretacją zapisów, sposobem ich stosowania w tzw. przewozach mieszanych,
  • omówienie w praktyce sprawdzonych procedur kontrolnych nad pracą kierowców,
  • wyjaśnienie zagadnienia z ustawy o transporcie drogowym„…prawidłowej dyscypliny i organizacji pracy…” i wypracowanie określonych procedur i dokumentów będących skuteczną obroną na drodze odwoławczej,
  • omówienie ułatwień, które ustawodawca dopuszcza w ustawie o czasie pracy kierowcy, zasady wprowadzania i funkcjonowania rozwiązań, optymalizujących planowanie pracy kierowców
grudzień 2018
NOWOŚĆ
ZARZĄDZANIE PRACOWNIKAMI Z UKRAINY i krajów byłego ZSRR

Celem szkolenia prowadzonego przez Ukrainkę z 20-letnim procesem adaptacji w Polsce jest poprawa skuteczności w zarządzaniu pracownikami z Ukrainy poprzez poznanie kultury ukraińskiej i uwrażliwienie międzykulturowe.

Uczestnik na szkoleniu:

  • pozna różnice kulturowe Polski i krajów byłego ZSRR
  • poprawi formę komunikacji z pracownikami z krajów byłego ZSRR
  • będzie w stanie skuteczniej zarządzać wielokulturowym zespołem
  • otrzyma pakiet wiedzy kulturowej potrzebnej do codziennej pracy
  • uświadomi sobie znaczenie różnic kulturowych mających wpływ na efektywność pracy
  • zostanie uwrażliwiony międzykulturowo na zachowania własne i innych
  • dowie się, jak dostosować swój styl komunikacji do stylu osoby z innego obszaru kulturowego
  • wypracuje własne metody budowania międzykulturowego środowiska pracy umożliwiającego zmniejszenie rotacji i wykorzystanie potencjału różnorodności
EXCEL w zarządzaniu zasobami ludzkimi
Szkolenie kierowane jest do pracowników działów personalnych i osób zarządzających zasobami ludzkim.

Główną wartością dodaną tego szkolenia jest oszczędność czasu i bezbłędność przygotowywanych danych.

Dzięki wykorzystaniu Excel’a można bardzo wiele pracy uprościć i zautomatyzować. Raz przygotowane raporty czy analizy będą w prosty sposób uaktualniały się o nowe dane.
UWAGA! Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które znają Excel w stopniu podstawowym!
ZAKŁADOWY FUNDUSZ ŚWIADCZEŃ SOCJALNYCH W 2018 r.

Na szkoleniu kompleksowo zostanie omówiona tematyka ZFŚS, także pod kątem ubezpieczeniowym i podatkowym.
Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy i kompetencji z zakresu ZFFŚ, m.in. dotyczących świadczeń po równo a składek ZUS, rodzajów świadczeń a także zwolnień podatkowych.

Szkolenia na zamówienie (HR, kadry, sekretariat)
  • ZARZĄDZANIE ROZWOJEM I EFEKTYWNOŚCIĄ BIZNESOWĄ SZKOLEŃ

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SZKOLENIE DLA SEKRETAREK / ASYSTENTEK

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZAKŁADOWY FUNDUSZ ŚWIADCZEŃ SOCJALNYCH W 2018 r.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PODRÓŻE SŁUŻBOWE I ODDELEGOWANIE W 2018 r.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PRAWO PRACY w 2018 – najnowsze regulacje, możliwości i zagrożenia

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • WARTOŚCIOWANIE STANOWISK PRACY

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • WYNAGRODZENIA. Rozliczenia i sposoby rozwiązywania prawnych problemów dotyczących wynagrodzeń – warsztat praktyczny na 2017 r. i 2018 r. po przyszłych zmianach

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZMIANY ZASAD EWIDENCJI, KSIĘGOWANIA, ROZLICZANIA I WINDYKACJI FUNDUSZU PRACY po zmianach 2017 r. oraz projekty dalszych zmian i zestaw największych trudności ze sprawozdaniami i ZPK w Urzędach Pracy – w formie warsztatów na wybranych ćwiczeniach.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • UMOWY CYWILNOPRAWNE, wraz z zestawem potrzebnego orzecznictwa i nowymi kontrolami ZUS na przykładach

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • FUNKCJONOWANIE RAD PRACOWNIKÓW ORAZ EUROPEJSKICH RAD ZAKŁADOWYCH po zmianach – warsztaty praktyczne

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • WYNAGRODZENIA OD PODSTAW. Rozliczenia i sposoby rozwiązywania prawnych problemów dotyczących wynagrodzeń – warsztat praktyczny na 2017 r.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • NALICZANIE WYNAGRODZEŃ Z TYTUŁU UMOWY O PRACĘ I UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH oraz prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PODRÓŻE SŁUŻBOWE KRAJOWE I ZAGRANICZNE – zasady rozliczania, najnowsze orzecznictwo sądowe oraz interpretacje organów podatkowych

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • WYNAGRODZENIA. Rozliczenia i sposoby rozwiązywania prawnych problemów dotyczących wynagrodzeń – warsztat praktyczny na 2017 r.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ROZLICZANIE KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH PODRÓŻY SŁUŻBOWYCH w przedsiębiorstwie na przykładach praktycznych ze zmianami 2017/2018

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • JAK POPRAWNIE EWIDENCJONOWAĆ, PLANOWAĆ I ROZLICZAĆ CZAS PRACY

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ORGANIZACJA I PROWADZENIE ASSESSMENT CENTER / DEVELOPMENT CENTER – szkolenie certyfikujące dla Asesorów

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • REKRUTACJA W PRAKTYCE – kompleksowy interaktywny program

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • HRowiec z cHaRyzmą – employer branding, onboarding, HR Biznes Partner. Nowoczesne narzędzia i metody ZZL

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • CZAS PRACY KIEROWCY W PRAKTYCE – jak zminimalizować ryzyko wystąpienia naruszeń i ich skutków

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • SYSTEM OKRESOWYCH OCEN PRACOWNICZYCH. Rozmowa oceniająca

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI PRACOWNIKÓW

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ODPORNOŚĆ PSYCHICZNA – TRENING DLA MENEDŻERÓW

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • TRENER WEWNĘTRZNY w firmie. Pozytywne zmiany w kulturze organizacyjnej. Rozwój kompetencji, poprawa komunikacji i wymiany informacji, większa motywacja i efekty pracy.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ĆWICZENIA PŁACOWE DLA DOCIEKLIWYCH

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PROFESJONALNA SEKRETARKA – ASYSTENTKA „Idealne biuro – kancelaria – sekretariat”

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • CONTROLLING PERSONALNY z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego Excel

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • EXCEL w zarządzaniu zasobami ludzkimi

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • NAJNOWSZE ZMIANY W PRAWIE PRACY – umowy terminowe, urlopy macierzyńskie

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE RÓŻNORODNOŚCIĄ POKOLENIOWĄ W ZESPOLE. Jak integrować pokolenie Y z pokoleniem 50+

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • REENGINEERING PROCESOWY, czyli zarządzanie zmianami w organizacji

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • MOBBING – PRZYCZYNY, SKUTKI, ROZWIĄZANIA

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • MOBBING – patologia w pracy zawodowej

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • STRATEGIA WDRAŻANIA CSR W ORGANIZACJI

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • RAPORTOWANIE DZIAŁALNOŚCI SPOŁECZNEJ ORGANIZACJI (konsultacje/szkolenie)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PODSTAWOWE ZASADY FUNKCJONOWANIA ŁADU KORPORACYJNEGO W SPÓŁKACH

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ISO 26000 – przewodnik po społecznej odpowiedzialności współczesnego biznesu

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • MS EXCEL dla kadr (poziom zaawansowany)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE WIEKIEM – trzy różne pokolenia X, Y, Z – każde z innymi oczekiwaniami, systemem pracy, a także sposobem komunikacji

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PRACOWNICY TYMCZASOWI – prawa i obowiązki pracodawcy użytkownika w praktyce

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • Przeciw rutynie zawodowej, na wprost kreatywności w biznesie

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • STRUKTURA UMÓW I PODSTAWOWE KLAUZULE UMOWNE W JĘZYKU ANGIELSKIM – podstawowe elementy umowy, najczęściej powtarzające się zwroty, odniesienia do źródeł prawa, treść najważniejszych klauzul umownych.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • WYŁANIANIE I KSZTAŁTOWANIE LIDERÓW

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • Kurs pedagogiczny dla instruktorów praktycznej nauki zawodu

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZMIANĄ w działach HR – jak skutecznie pokierować zmianami organizacyjnymi w trudnych czasach. Najnowsze trendy i sprawdzone metody.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ARCHIWIZOWANIE DOKUMENTACJI AKTOWEJ I TECHNICZNEJ – Organizacja i zadania archiwum zakładowego lub składnicy akt

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PRAWO PRACY ze szczególnym uwzględnieniem zmian wynikających z ustawy o łagodzeniu skutków kryzysu ekonomicznego dla pracowników i przedsiębiorców

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • Prawidłowe tworzenie dokumentacji aktowej w wersji papierowej i elektronicznej.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KONTROLA PIP W ZAKŁADZIE PRACY – przebieg kontroli, procedury odwoławcze od decyzji – sposób przygotowania zakładu do kontroli bezstresowej. Szkolenie zalecane działom kadr oraz BHP

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PUBLIC RELATIONS

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE KOMPETENCJAMI PRACOWNIKÓW

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZMIANAMI – warsztaty według najlepszych praktyk

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • KONTROLA PRZEDSIĘBIORCÓW I KIEROWCÓW WYKONUJĄCYCH PRZEWOZY DROGOWE (1 dzień)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • EFEKTYWNE SYSTEMY WYNAGRODZEŃ

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ORGANIZACJA INWENTARYZACJI W PRZEDSIĘBIORSTWACH (1 dzień)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • EFEKTYWNY CONTROLLING PERSONALNY W PRAKTYCE WSPÓŁCZESNYCH ORGANIZACJI

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • Akademia Asystentek – trening kluczowych umiejętności

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PROCES OCENY PRACOWNIKÓW oraz PROCES ROZSTAWANIA SIĘ Z PRACOWNIKAMI – czyli przygotowanie rozmowy oceniającej oraz rozmowy zwalniającej

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W SYTUACJI PRZEOBRAŻEŃ NA RYNKU PRACY. Jak osiągnąć przewagę konkurencyjną? (6 dni)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE SZKOLENIAMI

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE SZKOLENIAMI

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PRZEDSIĘBIORCZA KOBIETA W ORGANIZACJI, CZYLI JAK WYKORZYSTAĆ ZALETY BYCIA KOBIETĄ. Współczesna Kobieta a Firma Przyjazna Kobiecie. Tylko dla Pań wSPAniałe szkolenie w stylu wellness

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE SZKOLENIAMI – od analizy potrzeb do oceny efektywności

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PROCES REKRUTACJI. ROZMOWA KWALIFIKACYJNA z kandydatami na pracowników.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PRAWO PRACY W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM – nowa ustawa o pracownikach samorządowych

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PROFESJONALNA SEKRETARKA – PRAWO PRACY, PŁACE, UBEZPIECZENIA ORAZ DOKUMENTACJA BIUROWA (2 dni)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM LUDZKIM, czyli systemy wspierające skuteczne kierowanie personelem

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • MEDIACJA – NOWA I SKUTECZNA FORMA POLUBOWNEGO ZAŁATWIANIA SPORÓW I KONFLIKTÓW

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • LEGAL ENGLISH. Prawo spółek handlowych w praktycznych tekstach angielskojęzycznych.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • FINANSOWANIE PRZEZ PRACODAWCĘ DZIAŁALNOŚCI SOCJALNEJ – ZFŚS

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ŚWIADCZENIA PRACOWNICZE (1 dzień)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • IDEALNE BIURO – KANCELARIA – SEKRETARIAT
    KOMUNIKACJA W BIZNESIE oraz SAVOIR – VIVRE

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ORGANIZACJA PRAC KANCELARYJNYCH ORAZ ZASADY ARCHIWIZACJI DOKUMENTACJI W FIRMIE/INSTYTUCJI. Obsługa kancelaryjna w systemie tradycyjnym i elektronicznym.

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • IDEALNA SEKRETARKA – PROFESJONALIZM W FIRMIE (2 dni)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PLANOWANIE, ANALIZA I KONTROLA KOSZTÓW PRACY JAKO ELEMENT ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI (1 dzień)

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • ZARZĄDZANIE KOMUNIKACJĄ W ORGANIZACJI
    – projekt szkoleniowo-coachingowy

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY
  • PROCES REKRUTACJI PRACOWNIKÓW, PODSTAWY OUTPLACEMENTU, DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNYCH

    ZOBACZ SZCZEGÓŁY