SZKOLENIA NA ZLECENIE
Szanowni Państwo, Proponujemy szeroką współpracę w zakresie tworzenia nowych i indywidualnych projektów szkoleniowych obejmujących dłuższą współpracę. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wspieramy Państwa w planowaniu i wdrażaniu strategii rozwoju zasobów ludzkich oferując kompleksową organizację oraz prowadzenie szkoleń, warsztatów, treningów oraz seminariów. Dowiedz się więcej...
Przepisy celne od podstaw – szkolenie dla przedsiębiorców zaczynających działalność w sektorze międzynarodowego obrotu towarowego – kompendium dla początkujących
Szkolenie daje możliwość uzyskania podstawowej wiedzy z zakresu obowiązujących przepisów prawa celnego, które mają bezpośrednie przełożenie na przedsiębiorstwa dokonujące międzynarodowej wymiany towarów. Oferowany program stanowi bogaty zakres i jest dostosowany do potrzeb…
Obowiązki nadawcy/załadowcy w transporcie drogowym w 2025 roku
Nowe obowiązki nadawcy i załadowcy w 2025 roku – bądź przygotowany! Na naszym szkoleniu dowiesz się, za co odpowiada nadawca, a za co załadowca, jak prawidłowo przygotować dokumentację przewozową i…
System monitorowania przewozu towarów (SENT) w 2025 roku
Szkolenie w praktyczny sposób wyjaśnia, jak działa system monitorowania przewozu towarów (SENT), kogo dotyczy i jak uniknąć sankcji. Dowiesz się, co i kiedy trzeba zgłaszać, jak działa rejestr PUESC, jakie…
Certyfikowany Specjalista Ds. Celnych, 10-dniowe warsztaty – XX edycja. Prawo celne, agent celny, kodeks celny, przepisy akcyzowe i VAT
Praktyczne i niezbędne kompendium wiedzy do pracy w agencjach celnych, składach celnych, wolnych obszarach celnych, firm zajmujących się eksportem i importem, firm przewozowych, spedycyjnych. Podczas 10-dniowych warsztatów od strony praktycznej…
Aktualne przepisy celne w 2025 r – zgłoszenia i procedury celne stosowane w obrocie międzynarodowym
Celem szkolenia z przepisów celnych jest zapoznanie się z aktualnym stanem prawnym w zakresie międzynarodowego oraz wewnątrzunijnego obrotu towarowego. Program szkolenia skupia się na omówieniu szczegółowych kwestii dotyczących przepływów towarowych…
Czas pracy kierowców i obsługa tachografów w 2025r.
Na naszym szkoleniu poznasz aktualne wymogi dotyczące rejestracji godzin pracy i obowiązkowych odpoczynków kierowców. Wyjaśnimy Ci, jak uniknąć błędów w dokumentacji, skutecznie zarządzać czasem pracy zespołu i minimalizować ryzyko kar.…
Przewozy nienormatywne w przewozach drogowych w 2025r., naciski na oś, ważenie i pomiary pojazdów
Podczas spotkania omówimy kluczowe zagadnienia: prawidłowy dobór zezwoleń, przygotowanie pojazdu do transportu, najczęstsze błędy popełniane podczas kontroli drogowych oraz skuteczne metody unikania kar za przekroczenie dopuszczalnych parametrów. Szkolenie dostarczy praktycznej…
Organizacja i optymalizacja gospodarki magazynowej na szczeblu przedsiębiorstwa – szkolenie online
Optymalizacja Magazynów: Szkolenie Online dla Efektywności Biznesowej! W zaledwie 2 dniach szkoleniowych zdobędziesz kluczowe umiejętności dotyczące optymalnego zarządzania magazynami w Twoim przedsiębiorstwie. Skupiamy się na analizie i modernizacji funkcjonowania magazynów,…
Odprawy celne w eksporcie i imporcie w handlu z Wielką Brytanią oraz pozostałymi krajami trzecimi
Czy prowadzisz lub planujesz rozpocząć handel z Wielką Brytanią lub krajami spoza Unii Europejskiej? Nasze szkolenie pomoże Ci opanować kluczowe aspekty odprawy celnej – od prawidłowego określania kodów CN i…
Lean w gospodarce magazynowej i logistyce – optymalizacja kosztów magazynowania i utrzymania zapasów, usprawnienie przepływu towarów
Trening służy usprawnieniu funkcjonowania gospodarki magazynowej w procesie realizacji wymagań klienta wewnętrznego, jak i zewnętrznego. Pojęcie klienta jest bezpośrednio postrzegane z perspektywy zasad Lean. W tym kontekście – zupełnie czym…
Szkolenia zamknięte -
dopasowane do Ciebie!
Zorganizuj z nami szkolenia zamknięte i rozwijaj kompetencje swojego zespołu. Zapewniamy rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb. Jesteśmy elastycznymi partnerami, realizującymi szkolenia w całej Polsce.
Dołącz do naszych zadowolonych klientów, rozwijaj kompetencje swojego zespołu i osiągaj wyznaczone cele.