SZKOLENIA NA ZLECENIE
Komunikacja w procesie wykonywania zadań
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności efektywnego zarządzania zespołem pracowniczym oraz sobą samym poprzez wdrożenie polityki wyważonej pomiędzy celami zadaniowymi a interpersonalnymi. Szkolenie prowadzone jest w taki sposób, by połączyć wiedzę…
Skuteczna obsługa trudnego i wymagającego klienta. Jak radzić sobie ze skargami, reklamacjami oraz klientami unikającymi terminowych płatności.
Warsztat stanowi kompleksowe podejście do rozwijania umiejętności niezbędnych w obszarze komunikacji z klientem. Podczas szkolenia skoncentrowane jesteśmy na praktycznych aspektach obsługi klienta, w tym efektywnym reagowaniu na skargi, reklamacje, oraz…
Postępowanie z reklamacjami w organizacjach według normy ISO 10002:2004
Głównym celem warsztatów jest nabycie umiejętności zwiększenia zadowolenia klienta zgłaszającego reklamację, zachęcanie klienta do przekazywania informacji zwrotnych, osiągnięcie aprobaty klienta, także w procesie składania przez niego reklamacji. Uczestnik proponowanego szkolenia…
Manager doskonały – prawo pracy i psychologia
Zapraszamy na 3-dniowe szkolenie dla managerów, które pozwala zapoznać się z prawnymi aspektami zatrudnienia pracowników, rodzajem i charakterystyką systemów czasu pracy, czasem pracy w zakładzie, harmonogramem pracy, pracą w godzinach…
Podstawy etykiety biznesu
Są ludzie, którzy nie wiedzą o tym, że grzeczność kosztowała ludzkość wieki pracy. Cyprian Kamil Norwid Zapraszamy na szkolenie, dzięki któremu poznają Państwo reguły i zasady bezpośrednich kontaktów biznesowych oraz…
Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych w pracy menedżera. Praktyczny warsztat umiejętności prezentowania decyzji, poglądów i strategii.
Szkolenie adresowane jest do osób, które w pracy zawodowej są zobowiązane do wypowiadania opinii, prezentowania decyzji, wyjaśniania rozwiązań czy przedstawiania firmy tak otoczeniu zewnętrznemu, jak i wewnętrznemu.
Asertywny szef – trening asertywnego komunikowania się z pracownikami
Nie przejmuj się porażkami. Paul ARDEN kiedyś skrytykował pracę swojego nowego pracownika, tak, że ten płakał u siebie w biurze. Poszedł więc go pocieszyć słowami: „Nie martw się, ja też…
Zarządzanie różnorodnością pokoleniową w zespole. Jak integrować pokolenia X, Y, Z w miejscu pracy?
Szkolenie „Zarządzanie różnorodnością pokoleniową w zespole. Jak integrować pokolenia X, Y, Z w miejscu pracy?” skupia się na zrozumieniu i efektywnym zarządzaniu różnorodnością pokoleń w miejscu pracy. Uczestnicy rozwijają umiejętności…
Zarządzanie czasem
Na warsztaty zapraszamy wszystkie osoby zdeterminowane do rozwoju własnych umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych, podczas których odczuwają brak własnych zdolności do prawidłowego reagowania. Szkolenie ma na celu przekazanie wiedzy…
Komunikowanie w pracy menagera. Warsztat skutecznych technik i metod porozumiewania się
Celem warsztatów jest doskonalenie umiejętności uczestników w zakresie wiarygodnego komunikowania się, skutecznego przekazywania informacji, argumentowania, przekonywania oraz negocjowania. Słuchacze będą również mieli możliwość rozpoznania własnej postawy w komunikacji interpersonalnej, barier utrudniających…
Szkolenia zamknięte -
dopasowane do Ciebie!
Zorganizuj z nami szkolenia zamknięte i rozwijaj kompetencje swojego zespołu. Zapewniamy rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb. Jesteśmy elastycznymi partnerami, realizującymi szkolenia w całej Polsce.
Dołącz do naszych zadowolonych klientów, rozwijaj kompetencje swojego zespołu i osiągaj wyznaczone cele.