Przejdź do treści

SZKOLENIA NA ZLECENIE

Negocjacje doskonałe – trening przed kamerą

Negocjacje doskonałe – trening przed kamerą

Podczas intensywnych ćwiczeń zapamiętacie Państwo, to co najważniejsze w procesie negocjacyjnym. Znacząco zminimalizujecie prawdopodobieństwo popełnienia dyskwalifikujących błędów. Uczcie się Państwo na swoich błędach, ale tylko na naszym szkoleniu. Nigdy w…

UKIERUNKOWANIE NA USŁUGI DOSKONAŁE                                  <br>ZARZĄDZANIE – zadowolony Klient</b>

UKIERUNKOWANIE NA USŁUGI DOSKONAŁE
ZARZĄDZANIE – zadowolony Klient

Rozwój dostosowania osób do misji i celów strategicznych firmy i uwrażliwienie ich na kulturę usług. – Ukierunkowanie na zrozumienie i osadzenie zadań w kontekście misji, celów i organizacji firmy –…

WARSZTATY TRENINGU I ROZWOJU UMIEJĘTNOŚCI NEGOCJACYJNYCH.  Interaktywne szkolenie z ćwiczeniami case study i role play z obszaru negocjacji, projektowanie warsztatu negocjatora.

WARSZTATY TRENINGU I ROZWOJU UMIEJĘTNOŚCI NEGOCJACYJNYCH. Interaktywne szkolenie z ćwiczeniami case study i role play z obszaru negocjacji, projektowanie warsztatu negocjatora.

Uporządkowanie i pogłębienie wiedzy na temat negocjacji i ich uwarunkowań psychologicznych Optymalizujący trening umiejętności negocjacyjnych Warsztaty adresowane do: Menedżerów Menedżerów d/s sprzedaży Handlowców-negocjatorów Przedstawicieli handlowych Merchandiserów Metodyka warsztatów: Zajęcia interaktywne…

OPTYMALIZACJA WSPÓŁPRACY Z DOSTAWCAMI (2 dni)

OPTYMALIZACJA WSPÓŁPRACY Z DOSTAWCAMI (2 dni)

OBSŁUGA KLIENTA I SPRZEDAŻ Z ELEMENTAMI MERCHANDISINGU (1 dzień) !!!NOWOŚĆ!!!

OBSŁUGA KLIENTA I SPRZEDAŻ Z ELEMENTAMI MERCHANDISINGU (1 dzień) !!!NOWOŚĆ!!!

OBSŁUGA KLIENTA I SPRZEDAŻ W SKLEPIE FMCG

OBSŁUGA KLIENTA I SPRZEDAŻ W SKLEPIE FMCG

Przybliżenie wiedzy i umiejętności z zakresu obsługi klienta w placówce handlowej Zwrócenie uwagi na cechy profesjonalnego sprzedawcy oraz metody dynamicznej sprzedaży Przećwiczenie aranżacji półki sklepowej

OD DOBREJ OBSŁUGI KLIENTA DO PROGRAMÓW LOJALNOŚCIOWYCH (1 dzień) !!! NOWOŚĆ !!!

OD DOBREJ OBSŁUGI KLIENTA DO PROGRAMÓW LOJALNOŚCIOWYCH (1 dzień) !!! NOWOŚĆ !!!

TRENING SPRZEDAŻOWY (2 dni)80% to zajęcia warsztatowe !!! Zdynamizuj swoją skuteczność wobec wymagających klientów!!!

TRENING SPRZEDAŻOWY (2 dni)80% to zajęcia warsztatowe !!! Zdynamizuj swoją skuteczność wobec wymagających klientów!!!

Trening dynamizowania skutecznej sprzedaży i opieki nad klientem Doskonalenie umiejętności sprzedażowych wobec klientów wymagających indywidualnej obsługi Wypracowanie indywidualnego warsztatu skutecznej sprzedaży Szkolenie adresowane do: Średniej kadry kierowniczej ds. sprzedaży Opiekunów…

DOSKONALENIE OBSŁUGI KLIENTA –  warsztaty dla zaawansowanych

DOSKONALENIE OBSŁUGI KLIENTA – warsztaty dla zaawansowanych

• Zatrzymanie stałych, zadowolonych klientów • Stosowanie psychologicznych technik budowania pozytywnych relacji • Wykształcenie umiejętności tworzenia długotrwałych i efektywnych więzi z klientem

NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI, ODBIORCAMI I KOOPERANTAMI – pełne pasji warsztaty polecane działom zakupów

NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI, ODBIORCAMI I KOOPERANTAMI – pełne pasji warsztaty polecane działom zakupów

W naszym życiu wszystko zależy i opiera się na prawidłowej negocjacji, w której według starej zasady sukcesem jest gdy każdy wygrywa. W konkurencyjnym i trudnym dla firmy rynku gdy potencjalny…

Szkolenia zamknięte -
dopasowane do Ciebie!

Zorganizuj z nami szkolenia zamknięte i rozwijaj kompetencje swojego zespołu. Zapewniamy rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb. Jesteśmy elastycznymi partnerami, realizującymi szkolenia w całej Polsce.

Dołącz do naszych zadowolonych klientów, rozwijaj kompetencje swojego zespołu i osiągaj wyznaczone cele.

Sprawdź ofertę