PLANER

Musisz nauczyć się zasad gry. A potem – grać lepiej niż wszyscy inniAlbert Einstein

Menu

TECHNIKI WPŁYWU W NEGOCJACJACH – wpływamy czy manipulujemy?

Termin: Do ustalenia

Kategoria: Rozwój menedżerski, Sprzedaż, zakupy

Liczba godzin: Do ustalenia

Miasto: Do ustalenia

Cena: Do ustalenia

Cele i korzyści szkolenia
  • Szkolenie pozwoli na zrozumienie aspektów nowoczesnego, efektywnego komunikowania oraz technik wpływu, na poznanie strategii oraz taktyk wpływu pozwalających panować nad negocjacją a nie być jej ofiarą
  • Pozwoli również na zapoznanie się z technikami wpływania na innych poprzez prezentacje i autoprezentacje
  • Pozwoli na zrozumienie jak rozpoznać manipulacje i kłamstwo i jak im przeciwdziałać
Program szczegółowy szkolenia

1. Wprowadzenie do Komunikacji – czym jest a czym nie jest prawidłowa komunikacja.

  • Komunikacja pozawerbalna (ćwiczenia) – Komunikacja przenika przez ciało
  • Sztuka słuchania podstawą rozmowy (ćwiczenia)
  • Sztuka dowiadywania się (ćwiczenia)
  • Sztuka perswazji (ćwiczenia)
  • Problem asertywności – asertywny czy leniwy?
  • Problem empatii – czyli jak ojciec Wirgiliusz uczył dzieci swoje
  • Inteligencja emocjonalna podstawa prawidłowej komunikacji (test INTE)

2. Techniki wpływu.

  • Techniki wpływu – wprowadzenie
  • Co wpływa na decyzje ludzi?
  • Podstawy technik wpływu – społeczne i psychologiczne zasady zwane regułami
  • Reguły i taktyki wpływu

3. Autoprezentacja czy manipulowanie wrażeniem? Proces kontrolowania sposobu w jaki nas widzą.

  • Aby wpływać na innych poznaj siebie (ćwiczenia)
  • Aby wpływać na innych pracuj nad autoprezentacją (manipulowanie wrażeniem) (ćwiczenia)
  • Aby wpływać na innych pracuj nad autoprezentacją – merytoryczna i emocjonalna sfera prezentacji
  • Jesteś tym kim myślisz, że jesteś – reguła 4×20
  • Język ciała inaczej – sztuka operowania głosem, ruch sceniczny, emocje i stres
  • Technika argumentacji, style przekazu
  • NLP – techniki manipulacji czy wpływu? Programowanie neurolingwistyczne – za i przeciw
  • Ćwiczenia: Play it again SAM (kontrolowana informacja czy białe kłamstwo), Kontrolowana informacja czy….?, Prace ręczne, Książę, Sformułowania negatywne

4. Manipulowanie wrażeniem czy kłamstwo? Rożne oblicza manipulowania wrażeniem.

  • Detekcja kłamstwa /Jak wyglądałby świat bez kłamstw?
  • Manipulator czy Psychopata? czy dwa w jednym?
  • Detekcja kłamstwa
  • Sygnatura blefującego mózgu
  • Dorwać kłamczucha
  • Co utrudnia wykrycie kłamstwa
  • Ćwiczenia: Krótka wycieczka do wnętrza

Metody prowadzenia szkolenia:

Szkolenie jest prowadzone metodami maksymalnie aktywizującymi uczestników.
Uczestnicy będą pracować na sytuacjach konkretnych, w oparciu o gry symulacyjne, testy, ćwiczenia, przykłady.

Szkolenie adresowane jest do:

  • Osób zarządzających firmą, zespołami, osób które chcą stać się liderami
  • Pracowników, którzy uczestniczą w nawiązywaniu współpracy, kooperacji, negocjacji i renegocjacji umów sprzedaży, zakupów etc.
  • Wszystkich, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności w zakresie prezentacji, autoprezentacji, prawidłowej komunikacji, wpływania na innych

Korzyści dla uczestników:

  • Uczestnicy szkolenia będą wiedzieć jak prawidłowo komunikować i przekonywać do swoich racji, wywierać wpływ w odniesieniu do konkretnego profilu negocjatora i będą potrafić dopasować się do niego
  • Nauczą się dostosowywać swój sposób komunikacji i perswazji tak, aby ich stanowisko, było postrzegane przez drugą stronę, jako najbardziej satysfakcjonujące
  • Nauczą się także zwracać uwagę, na sygnały określające osobę, z która negocjują
  • Będą w stanie zrozumieć różnice miedzy technikami wpływu a manipulacji
  • Będę potrafiły po szkoleniu reagować na kłamstwo w sposób konstruktywny
Dodatkowe informacje

Masz pytanie? Napisz do nas!

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Treść wiadomości

TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: szkolenia@eck-prestige.pl

Szkolenie dostępne na zamówienie

zapraszamyP

Organizujemy również szkolenia in company, czyli na zamówienie. Nasz doradca bada wtedy potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby.

Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz

FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym  narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.

Konkurencyjne ceny

Ceny naszych szkoleń są konkurencyjne, ponieważ ich koszt nie wzrasta o podatek VAT.
Podpowiadamy, jak zdobyć dofinansowanie do szkolenia i pomagamy w pozyskiwaniu środków zewnętrznych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, czy Europejskiego Funduszu Społecznego.


DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności. 


·  Szkolenia  ·  Konsultacje  ·  Trening osobisty  ·  Wsparcie w procesach zmiany  ·  Audyt personalny


Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!

Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Projekt adresowany jest do przedsiębiorców mikro, małych i średnich z województwa śląskiego, którzy chcą uzyskać dofinansowanie na usługi rozwojowe – szkolenia i doradztwo.


Tekst alternatywny


Źródło: Nowa definicja MŚP


Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).

Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=10770

aktualne usługi

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=10770

Wspierane są wszystkie szkolenia, które wpływają na rozwój przedsiębiorstwa.

Obszary w których można się dokształcić można nam zaproponować lub znaleźć inspirację w naszych propozycjach szkoleniowych lub  wpisanych w Bazie Usług Rozwojowych.

 

 

Główne atuty Podmiotowego Systemu Finansowania:

Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:

– wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
– znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
– zatrudnienia osób niepełnosprawnych
– wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
– wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
– poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
– uzyskanego wcześniej wsparcia

Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę.  Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.

Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:

SYLWIA JASIŃSKA
– główny specjalista ds. organizacji szkoleń
tel. (48) 32 738 51 91
e-mail: Włącz javascript

MAŁGORZATA KLIMAS
– manager ds. kluczowych klientów
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 508 147 055
e-mail: Włącz javascript

AGATA NALEPA
– młodszy specjalista ds. obsługi klienta
tel. (48) 32 738 51 90
e-mail: Włącz javascript

 

Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
Unikalne cechy i korzyści ze spotkania