PLANER

Mądry człowiek żyje działając, a nie myśląc o działaniuCarlom Casteneda

Menu

WARSZTATY TRENINGU I ROZWOJU UMIEJĘTNOŚCI NEGOCJACYJNYCH. Interaktywne szkolenie z ćwiczeniami case study i role play z obszaru negocjacji, projektowanie warsztatu negocjatora.

Termin: Do ustalenia

Kategoria: Rozwój menedżerski, Sprzedaż, zakupy

Liczba godzin: Do ustalenia

Miasto: Do ustalenia

Cena: Do ustalenia

Cele i korzyści szkolenia
  • Uporządkowanie i pogłębienie wiedzy na temat negocjacji i ich uwarunkowań psychologicznych
  • Optymalizujący trening umiejętności negocjacyjnych

Warsztaty adresowane do:

  • Menedżerów
  • Menedżerów d/s sprzedaży
  • Handlowców-negocjatorów
  • Przedstawicieli handlowych
  • Merchandiserów

Metodyka warsztatów:

Zajęcia interaktywne z ćwiczeniami case study i role play z obszaru negocjacji, projektowanie warsztatu negocjatora

Program szczegółowy szkolenia

1. Nowoczesna kultura negocjacji w kształtowaniu relacji handlowych. Porozumiewanie się biznesowe przy pomocy negocjacji – wprowadzenie

2. Diagnoza stylów negocjowania zespołowego i indywidualnego

  • Testy i ćwiczenia diagnostyczne, diagnozowanie potencjału negocjacyjnego każdego z uczestników warsztatów
  • Diagnozowanie w ćwiczeniach indywidualnego stylu negocjowania i skuteczności negocjatora
  • Diagnozowanie w ćwiczeniach zespołowego stylu negocjowania i skuteczności zespołu negocjacyjnego

3. Model mixu negocjacyjnego – jako matrycy negocjacyjnej porządkującej warsztat pracy negocjatora

  • Prezentacja modelu
  • Projektowanie ćwiczeniowe rozwiązań negocjacyjnych
  • Rozpoznawanie stylu negocjowania drugiej strony negocjacji

4. Trening fazy przygotowań do negocjacji

  • Trening taktyk związanych z siłą BATNA – celem dynamizowania przygotowań do negocjacji i budowania warsztatu skutecznego negocjatora
  • Ćwiczeniowe przygotowanie mixu negocjacyjnego przez uczestników w sytuacji case study – ćwiczeniowej sytuacji zaprojektowanej przez poszczególnych uczestników warsztatów do indywidualnych potrzeb przygotowania się do negocjacji w praktyce
  • Przegląd taktyk stosowanych w fazie przygotowań do negocjacji oraz trening radzenia sobie z wybranymi taktykami stosowanymi przez drugą stronę negocjacji – ćwiczenia optymalizujące umiejętność przygotowania się do negocjacji

5. Trening fazy otwarcia negocjacji

  • Ćwiczenie porządkujące organizacyjne rozpoczęcie negocjacji (w zakresie wynikającym ze specyfiki zawodowych działań negocjacyjnych uczestników warsztatów)
  • Trening prezentowania oferty własnej strony negocjacji i uważnego słuchania elementów oferty drugiej strony
  • Przegląd taktyk stosowanych w fazie otwarcia negocjacji oraz trening radzenia sobie z wybranymi i najczęściej występującymi w pracy taktykami (np. presji) stosowanymi przez drugą stronę negocjacji

7. Trening fazy środkowej negocjacji dla dwóch rodzajów negocjacji

  • Ćwiczenia fazy środkowej negocjacji w negocjacjach pozycyjnych (tzw. „dolnej i górnej granicy porozumienia”)
  • Ćwiczenia fazy środkowej negocjacji w negocjacjach consensusowo – podmiotowych (trening poszukiwania rozwiązań problemu negocjacyjnego z regułą „wygrany-wygrany”)
  • Trening budowania efektywnej argumentacji negocjacyjnej
  • Przegląd taktyk negocjacyjnych stosowanych w fazie środkowej negocjacji i ćwiczenie wybranych technik radzenia sobie z taktykami stosowanymi przez drugą stronę negocjacji w tej fazie

8. Trening fazy zamykania negocjacji

  • Przegląd taktyk stosowanych w fazie zamykania negocjacji i trening radzenia sobie z wybranymi taktykami (np. manipulacji) stosowanymi przez drugą stronę, trening podsumowywania ustaleń finalizujących negocjacje

9. Trening asertywności negocjacyjnej, radzenia sobie z presją, manipulacją, perswazją negocjacyjną itp.

  • Przegląd technik, trening radzenia sobie z technikami presji występującymi w negocjacjach, obrona przed presją i manipulacją

10. Praca w stresie i ze stresem negocjacyjnym

  • Omówienie, elementy ćwiczeń tradycyjnych i np. medytacyjnych technik radzenia sobie ze stresem i frustracjami negocjacyjnymi

11. Trening fazy ponegocjacyjnej

  • Przegląd taktyk stosowanych w działaniach ponegocjacyjnych
  • Renegocjacje – trening przygotowań do renegocjacji (tzw. trening argumentacji uzasadniającej)

12. Nagrania video uczestników w treningowych sytuacjach negocjacyjnych z analizą optymalizującą – zalecenia indywidualne do autotreningu indywidualnego

Dodatkowe informacje

Masz pytanie? Napisz do nas!

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Treść wiadomości

TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: szkolenia@eck-prestige.pl

Szkolenie dostępne na zamówienie

zapraszamyP

Organizujemy również szkolenia in company, czyli na zamówienie. Nasz doradca bada wtedy potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby.

Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz

FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym  narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.

Konkurencyjne ceny

Ceny naszych szkoleń są konkurencyjne, ponieważ ich koszt nie wzrasta o podatek VAT.
Podpowiadamy, jak zdobyć dofinansowanie do szkolenia i pomagamy w pozyskiwaniu środków zewnętrznych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, czy Europejskiego Funduszu Społecznego.


DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności. 


·  Szkolenia  ·  Konsultacje  ·  Trening osobisty  ·  Wsparcie w procesach zmiany  ·  Audyt personalny


Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!

Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Projekt adresowany jest do przedsiębiorców mikro, małych i średnich z województwa śląskiego, którzy chcą uzyskać dofinansowanie na usługi rozwojowe – szkolenia i doradztwo.


Tekst alternatywny


Źródło: Nowa definicja MŚP


Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).

Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=10770

aktualne usługi

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=10770

Wspierane są wszystkie szkolenia, które wpływają na rozwój przedsiębiorstwa.

Obszary w których można się dokształcić można nam zaproponować lub znaleźć inspirację w naszych propozycjach szkoleniowych lub  wpisanych w Bazie Usług Rozwojowych.

 

 

Główne atuty Podmiotowego Systemu Finansowania:

Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:

– wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
– znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
– zatrudnienia osób niepełnosprawnych
– wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
– wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
– poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
– uzyskanego wcześniej wsparcia

Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę.  Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.

Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:

SYLWIA JASIŃSKA
– główny specjalista ds. organizacji szkoleń
tel. (48) 32 738 51 91
e-mail: Włącz javascript

MAŁGORZATA KLIMAS
– manager ds. kluczowych klientów
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 508 147 055
e-mail: Włącz javascript

AGATA NALEPA
– młodszy specjalista ds. obsługi klienta
tel. (48) 32 738 51 90
e-mail: Włącz javascript

 

Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
Unikalne cechy i korzyści ze spotkania