Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Sprzedaż, zakupy

TRENING NEGOCJACJI HANDLOWYCH

Rozwój umiejętności negocjacji Poznanie nowych metod i technik negocjacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem trudnych sytuacji negocjacyjnych, technik perswazji oraz sposobów zwiększenia swoich możliwości jako negocjatora Wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami szkolenia w zakresie własnej praktyki negocjacji Każdy uczestnik kursu otrzymuje informacje o…

Kategorie:
Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

  • Rozwój umiejętności negocjacji
  • Poznanie nowych metod i technik negocjacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem trudnych sytuacji negocjacyjnych, technik perswazji oraz sposobów zwiększenia swoich możliwości jako negocjatora
  • Wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami szkolenia w zakresie własnej praktyki negocjacji

Każdy uczestnik kursu otrzymuje informacje o tym:

  • Jakie są psychologiczne uwarunkowania zachowań ludzi, społeczne i kulturowe czynniki wpływające na sposób negocjacji i prowadzenia rozmów
  • Jakie zasady zachowania, mowy niewerbalnej, wyglądu zewnętrznego budzą zaufanie, poważanie, sympatię, a jakie rezerwę lub niechęć
  • Jak budować skuteczny przekaz werbalny
  • Jakie indywidualne umiejętności powinien uczestnik kursu rozwijać, aby być bardziej efektywnym w procesie negocjacji
  • Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach negocjacyjnych

Program szkolenia

1. Cechy i umiejętności skutecznego negocjatora

  • Predyspozycje negocjacyjne – jak można je nabyć?
  • Samoocena – poznawanie własnych możliwości
  • Jak rozwijać własne umiejętności negocjacyjne?

2. Sztuka mówienia w negocjacjach handlowych

  • Budowanie przekazu werbalnego podczas negocjacji
  • Zasady właściwego doboru słów w celu przekonania drugiej strony negocjacji
  • Argumentowanie w negocjacjach

3. Działania fizyczne: mowa ciała i rekwizyty w negocjacjach

  • Rola komunikacji niewerbalnej w negocjacjach
  • Dystans konwersacyjny w negocjacjach (płeć, wiek, kultura, relacje międzyludzkie)
  • Relacje przestrzenne w negocjacjach (proksemika)
  • Rola i znaczenie wyglądu oraz cech fizycznych w negocjacjach

4. Strategie i techniki negocjacyjne

  • Rola i znaczenie czasu w negocjacjach (wykorzystywanie czasu w procesie wywierania wpływu)
  • Strategia współpracy (ustalanie granic, wciąganie do gry, zmiana stanowisk, pełne otwarcie, dzielenie tortu, niska piłka, krok po kroku)
  • Umiejętność słuchania (czytanie „między wierszami”)
  • Umiejętność zadawania pytań (strategia zadawania pytań, rodzaje pytań i ich wykorzystanie w konkretnych sytuacjach negocjacyjnych)
  • Umiejętność parafrazowania wypowiedzi negocjatorów
  • Techniki wywierania wpływu (reguły etycznego przekonywania do własnego stanowiska takie jak: reguła społecznego dowodu słuszności, wzajemności, autorytetu, niedostępności, sympatii, zaangażowania i konsekwencji, wykorzystanie efektu pierwszeństwa i świeżości, receptywne i ekspresyjne wywieranie wpływu)
  • Strategia doprowadzenia do impasu (odmowa kontynuacji, kłódka, bierz lub spadaj, eskalacja żądań, spacer nie w porę, zmiana założeń)
  • Strategie przełamywania impasu (obiektywne kryteria, tymczasowość, twórcze ujęcia, otwarte wyznania, podsumowania)

5. Przezwyciężanie trudności w negocjacjach

  • Reagowanie na zarzuty i obiekcje
  • Reagowanie na agresję rozmówcy
  • Reagowanie na gniew rozmówcy
  • Przekazywanie negatywnych informacji partnerowi negocjacji

6. Radzenie sobie ze stresem w trakcie prowadzenia negocjacji

  • Panowanie nad emocjami
  • Audit stresu zawodowego
  • Metody i techniki redukcji stresu
  • Jak radzić sobie z negatywnym napięciem podczas negocjacji?
  • Problem wypalenia zawodowego
  • Techniki relaksacyjne

7. Asertywność w negocjacjach

  • Obrona swoich praw w sytuacjach negocjacyjnych
  • Reagowanie na krytykę i atak
  • Wyrażanie uczuć pozytywnych i negatywnych
  • Wyrażanie własnych opinii i przekonań podczas negocjacji handlowych

Metody prowadzenia warsztatu:

  • Mini wykłady – wprowadzenie do tematu, problemu
  • Analiza przypadków ilustrujących poszczególne zagadnienia – dyskusja na nimi
  • Warsztaty umiejętności:
    • symulacje rozmów z trudnym klientem
    • negocjacje klientem (nagrywane na taśmę wideo)
    • obrona firmy przed atakami klienta – symulacje sytuacji
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie