Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Sprzedaż, zakupy

AUTHENTIC SALES – styl sprzedaży dopasowany do Ciebie. Wyjątkowe warsztaty prowadzone przez 2 trenerów biznesu metodą coachingu prowokatywnego

Zawodowy sprzedawca to specjalista w zakresie budowania relacji, zarządzania relacjami, mistrz komunikacji, negocjacji i wywierania wpływu. Fachowiec od przywództwa, słuchania, kierowania… Zapraszamy na warsztaty szkoleniowe. Zdobędziesz nowe umiejętności i udoskonalisz dotychczasowe. STARY DOBRY TEMAT W NOWEJ ARANŻACJI, czyli w konwencji skutecznej nauki przez ŚMIECH, ŻART I ZABAWĘ. Inne, niestandardowe podejście do rozwoju umiejętności Osób Uczących się Swobodna atmosfera, rezygnacja z koszarowej dyscypliny i przyzwolenie na różnorodność zachowań Uczestnicy mają wpływ na ostateczny program szkolenia i przebieg zajęć Uczestnicy są współautorami tego przedsięwzięcia /trener zaś jest liderem i moderatorem, a nie najmądrzejszym nadzorcą/ Budujemy wysokie Poczucie Własnej Wartości uczestników i dobre samopoczucie Zobacz naszą prezentację w PDF 

Kategorie:
Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

  • Określenie poziomu umiejętności sprzedaży

  • Określenie docelowych kompetencji sprzedażowych

  • Wskazanie narzędzi, technik i metod osiągnięcia odpowiedniego poziomu umiejętności w zakresie sprzedaży

  • Wdrażanie narzędzi treningowych

  • Minimalizacja konfliktów, wynikających z nieporozumień z klientem

  • Wypracowanie i doskonalenie szczegółowych umiejętności, związanych ze sprzedawaniem

  • Kształtowanie właściwych postaw wobec samego siebie i ludzi, z którymi pracujemy

  • Zwiększenie odwagi i asertywności w relacjach z klientem

  • Ćwiczenia umiejętności praktycznego reagowania w sytuacji trudnych i  konfliktowych zachowań innych ludzi

  • Kreatywna praca nad kształtowaniem osobistej charyzmy handlowca

  • Przekonanie siebie, że poczucie humoru zwielokrotnia skuteczność w zarządzaniu relacjami międzyludzkimi

  • Poznanie i praktyczne zastosowanie wybranych technik z zakresu sprzedawania, negocjacji, perswazji

  • Zidentyfikowanie własnych mocnych stron i określenie kierunków ich wzmocnienia

  • Praca nad własnymi kompetencjami i znalezienie sposobów ich doskonalenia

Program szkolenia

 

  • Ćwiczenie integracyjne grupy
  • Określenie indywidualnych celów szkolenia. Natychmiastowe przeformułowanie programu szkolenia w taki sposób, aby każdy z Uczestników osiągnął swój cel
  • Podział uczestników na zespoły problemowe
  • Zadanie zespołowe główne. Referowanie, dyskusja panelowa
  • WPŁYW –  indywidualne określenie, na kogo i kiedy mamy wpływ. Zdecydowanie, w jaki sposób wywiera się wpływ na innych

1. Klasyczny trójkąt handlowy

  • Klient – Produkt – Sprzedawca
  • Czy sprzedawca ma wpływ na klienta, czy nie ma?; na co sprzedawca ma rzeczywisty wpływ?; co należy uczynić, aby ten wpływ zaakceptować i wzmocnić?

2. Cechy profesjonalnego sprzedawcy

  • Wiedza branżowa, wiedza sprzedażowa, image sprzedawcy
  • Wizerunek sprzedawcy

3. Sprzedaż

  • Praktyczna definicja sprzedaży
  • Kompatybilność „sprzedawania” z „kupowaniem”

4. Zdefiniowanie pojęcia przywództwa w sprzedaży

  • Definicja przywództwa; cechy przywódcy; poziomy przywództwa
  • Charyzma w sprzedaży; budowanie relacji sprzedażowych

5. Komunikowanie interpersonalne

  • Definicja komunikacji
  • Komunikowanie werbalne, parawerbalne, niewerbalne; rzeczowe i emocjonalne
  • „Mowa ciała”
  • Prawa perswazji
  • Narzędzia skutecznej komunikacji
  • Okno Johari – trudne zachowania – narzędzia asertywnego zachowania w relacjach z klientami
  • Udrażnianie kanałów przepływu informacji pomiędzy sprzedawcą a klientem

6. Aktywne pozyskiwanie klientów

  • Prospecting
  • Koło sprzedaży: ścieżka krytyczna zakresu obowiązków
  • Koło kupowania: tajemnica skuteczności sprzedaży
  • Narzędzia utrzymywania poziomu sprzedaży w trudnych warunkach rynkowych
  • Skąd brać klientów?

7. Kupowani

  • Co to jest kupowanie?
  • Powody kupowania
  • „Strachy” handlowca i strachy klienta

8. Charakterystyka klientów mojej Firmy

  • Typy i oczekiwania klientów
  • Typy osobowości klientów
  • Potrzeby i korzyści

9. Telefon – narzędzie pracy Handlowca

  • Zasady prowadzenia rozmów handlowych przez telefon; obsługa klienta; budowanie rynku; umawianie spotkań handlowych
  • Zasady indywidualnych ćwiczeń, prowadzących do wysokiej sprawności w umawianiu spotkań handlowych przez telefon

10.Elementy zarządzania konfliktem

  • Pochwała konfliktu
  • Źródła konfliktów z naszymi klientami
  • Zastrzeżenia wymówki, obiekcje
  • 7 typów trudnych ludzi; radzenie sobie z ich zachowaniami; kreatywne i praktyczne podejście do zachowań innych ludzi
  • Radzenie sobie w sytuacji trudnych zachowań klienta (narzędzia do natychmiastowego zastosowania)
  • Ćwiczenie integracyjne grupy
  • Prowadzenie rozmów handlowych: coaching
  • Podsumowanie warsztatów szkoleniowych. Opracowanie własnej mapy drogowej
  • Wręczenie dyplomów

4

Metody szkoleniowe

Podstawowa metoda – coaching prowokatywny, charakteryzuje się tym że:

  • uczestnicy uczą się śmiać ze swoich problemów
  • samodzielnie znajdują rozwiązania
  • są bardziej asertywni i realistyczni
  • pracują nad zmianą

COACHING PROWOKATYWNY to bardzo skuteczna metoda pracy z ludźmi, oparta na humorze, prowokacji oraz życzliwości, cieple i akceptacji.

  • Ćwiczenia praktyczne
  • Doskonalenie praktycznych umiejętności
  • Refleksje Uczestników nad własną pracą i zachowaniami
  • Mini wykłady
  • Zadania zespołowe, indywidualne
  • Prezentacje wyników prac szkoleniowych
  • Dyskusje
  • Swoboda w wygłaszaniu ocen i opinii
  • Absolutny zakaz i brak krytykowania oraz wygłaszania negatywnych opinii
  • Wymiana doświadczeń
  • Wspólne tworzenie atmosfery silnej motywacji
  • Metoda relacyjna – proces pozytywnego budowania relacji w gronie osób w sali szkoleniowej – Uczestników i trenerów
  • Metoda coachingowa
  • Przywódczy styl prowadzenia warsztatów szkoleniowych – budowanie atmosfery szacunku, tolerancji, ciekawości, rozbudzania zainteresowań

Narzędzia szkoleniowe, stosowane warsztatach:

  • Coachingowe tabele umiejętności dla Komunikacji Interpersonalnej
  • Analizy przypadków
  • Arkusze autooceny
  • Testy wiedzy
  • Gry symulacyjne
  • Gry zespołowe
  • Odgrywanie scenek
  • Ćwiczenia z zakresu umiejętności aktorskich
  • Zadania praktyczne

Adresaci

Warsztaty umiejętności adresujemy m.in. do:

  • szefów, kierowników, menedżerów
  • przedsiębiorców
  • handlowców, przedstawicieli handlowych
  • agentów sprzedaży

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Nasze szkolenia to informacje z pierwszej ręki, Podane w rzetelny i praktyczny sposób, gotowa do wdrożenia w pracy.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie