Przejdź do treści

SZKOLENIA NA ZLECENIE

PROMOCJA MARKI NA RYNKACH UNIJNYCH

PROMOCJA MARKI NA RYNKACH UNIJNYCH

Warsztaty pomogą uczestnikom: Zrozumieć w jaki sposób tworzyć trwałą ofertę produktów czy usług Zrozumieć wagę i problematykę wartości dodanej jaką tworzy marka dla rożnych uczestników rynku Stworzyć prawidłową strategię rozwoju…

Business Negotiation (two-day workshop, 16 teaching hours or three-day workshop online 8.30-13.00)

Business Negotiation (two-day workshop, 16 teaching hours or three-day workshop online 8.30-13.00)

Workshop is addressed to all persons who need to negotiate and convince co-partners to their position. General idea: The main purpose of the training is to provide the resent knowledge…

Negocjacje doskonałe – trening przed kamerą

Negocjacje doskonałe – trening przed kamerą

Podczas intensywnych ćwiczeń zapamiętacie Państwo, to co najważniejsze w procesie negocjacyjnym. Znacząco zminimalizujecie prawdopodobieństwo popełnienia dyskwalifikujących błędów. Uczcie się Państwo na swoich błędach, ale tylko na naszym szkoleniu. Nigdy w…

Reklamacje, aspekt prawny – warsztaty z rozwiązywania kazusów

Reklamacje, aspekt prawny – warsztaty z rozwiązywania kazusów

Prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na dokonywaniu sprzedaży towarów lub świadczenia usług nieuchronnie wiąże się z tematem reklamacji ze strony Klientów. Stale rozwijające i zmieniające się prawo prokonsumenckie wymusza na podmiotach…

Reklamacje w praktyce. Jak rozmawiać z klientem zgłaszającym reklamacje i skargi?

Reklamacje w praktyce. Jak rozmawiać z klientem zgłaszającym reklamacje i skargi?

Reklamacja jest dzisiaj jedną z bardziej istotnych form komunikowania się z klientami. Zarządzanie reklamacjami w firmie to kluczowy element procesu podejmowania decyzji związany zarówno z kosztami, jak i budowaniem wizerunku…

SKUTECZNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG BANKOWYCH

SKUTECZNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG BANKOWYCH

TECHNIKI PREZENTACJI (2 dni)

TECHNIKI PREZENTACJI (2 dni)

PROFESJONALNA PREZENTACJA KLUCZEM DO SUKCESU (2 dni)

PROFESJONALNA PREZENTACJA KLUCZEM DO SUKCESU (2 dni)

JAK ZAWIERAĆ UMOWY AGENCYJNE I DYSTRYBUCYJNE W OBROCIE MIĘDZYNARODOWYM?

JAK ZAWIERAĆ UMOWY AGENCYJNE I DYSTRYBUCYJNE W OBROCIE MIĘDZYNARODOWYM?

Przekazanie uczestnikom wiedzy na temat możliwości wchodzenia na zagraniczne rynki za pomocą agenta lub dystrybutora lub działania na rynku krajowym w charakterze agenta lub dystrybutora Omówienie aktualnych przepisów (zwłaszcza tych…

WINDYKACJA – aspekty prawne i miękkie. Jak odzyskać należności i nie stracić klienta?

WINDYKACJA – aspekty prawne i miękkie. Jak odzyskać należności i nie stracić klienta?

Szkolenie polecamy wszystkim osobom zdecydowanym zwiększyć skuteczność w ściąganiu zaległych należności,, którym zależy na psychologicznym komforcie swojej trudnej pracy windykatora i przewadze konkurencyjnej w stosunku do innych podmiotów wierzycieli. Zapraszamy…

Szkolenia zamknięte -
dopasowane do Ciebie!

Zorganizuj z nami szkolenia zamknięte i rozwijaj kompetencje swojego zespołu. Zapewniamy rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb. Jesteśmy elastycznymi partnerami, realizującymi szkolenia w całej Polsce.

Dołącz do naszych zadowolonych klientów, rozwijaj kompetencje swojego zespołu i osiągaj wyznaczone cele.

Sprawdź ofertę