Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Marketing

OBSŁUGA KLIENTA I SPRZEDAŻ Z ELEMENTAMI MERCHANDISINGU (1 dzień) !!!NOWOŚĆ!!!

Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

Program szkolenia

Cel – przekazanie wiedzy i umiejętności z zakresu obsługi klienta
w placówce handlowej oraz wykorzystania elementów merchandisingu.
W szczególności uczestnicy szkolenia:
• zapoznają się z zagadnieniami obsługi klienta,
• zdobędą praktyczne umiejętności wykorzystania form promocji w miejscu sprzedaży.

1.Obsługa klienta w miejscu sprzedaży i poza nim
• Obsługa klienta – istota i znaczenie
• Elementy obsługi klienta (transakcyjne, przedtransakcyjne, potransakcyjne)
• Techniki obsługi klienta
• Reklamacja jako prezent informacyjny. Sposoby rozwiązywania problemów

2. Forma promocji w miejscu sprzedaży (oraz miejsca sprzedaży)
• Reklama
• Sprzedaż osobista
• Aranżacja sklepu
• Promocja sprzedaży
• Kształtowanie wizerunku sklepu

3. Zagospodarowanie przestrzeni w miejscu sprzedaży
• Obsługa tradycyjna
• Preselekcja
• Samoobsługa

4. Sesja warsztatowa – kompozycja półki sklepowej

5. Przedstawiciel handlowy a działanie sklepu
• Zadania merchandisera a „interes” placówki handlowej
• Komunikacja i współpraca z przedstawicielem handlowym

Korzyści, jakie uzyska uczestnik szkolenia to:

• poznanie metod dobrej obsługi klienta,
• nabycie umiejętności wykorzystania merchandisingu w placówce handlowej,
• nabycie umiejętności aranżacji półki sklepowej,
zapoznanie się z zasadami współpracy z przedstawicielem handlowym

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Nasze szkolenia to informacje z pierwszej ręki, Podane w rzetelny i praktyczny sposób, gotowa do wdrożenia w pracy.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie