Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Sprzedaż, zakupy

OBSŁUGA KLIENTA I SPRZEDAŻ W SKLEPIE FMCG

Przybliżenie wiedzy i umiejętności z zakresu obsługi klienta w placówce handlowej Zwrócenie uwagi na cechy profesjonalnego sprzedawcy oraz metody dynamicznej sprzedaży Przećwiczenie aranżacji półki sklepowej

Kategorie:
Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

  • Przybliżenie wiedzy i umiejętności z zakresu obsługi klienta
    w placówce handlowej
  • Zwrócenie uwagi na cechy profesjonalnego sprzedawcy oraz metody dynamicznej sprzedaży
  • Przećwiczenie aranżacji półki sklepowej

Program szkolenia

1. Obsługa klienta w miejscu sprzedaży i poza nim

  • Obsługa klienta – istota i znaczenie
  • Elementy obsługi klienta (transakcyjne, przedtransakcyjne, potransakcyjne)
  • Techniki obsługi klienta
  • Reklamacja jako prezent informacyjny. Sposoby rozwiązywania problemów

2. Zagospodarowanie przestrzeni w miejscu sprzedaży

  • Obsługa tradycyjna
  • Preselekcja
  • Samoobsługa

3. Sesja warsztatowa z aranżacji półki sklepowej

4. Profesjonalny sprzedawca

  • Cechy profesjonalnego sprzedawcy
  • Samodoskonalenie
  • Tworzenie zespołu profesjonalnych sprzedawców

5. Metody dynamicznej sprzedaży

  • Wykorzystanie zmysłów przy sprzedaży
  • Argumentacja cenowa
  • Techniki wywierania wpływu w procesie sprzedaży
  • Typowe sytuacje sprzedażowe
  • Psychologiczne typy klientów

Po zakończeniu szkolenia uczestnik będzie posiadał kompleksową wiedzę na temat profesjonalnej obsługi klienta, stosowania metod dynamicznej sprzedaży oraz zasad atrakcyjnej prezentacji handlowej.

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Nasze szkolenia to informacje z pierwszej ręki, Podane w rzetelny i praktyczny sposób, gotowa do wdrożenia w pracy.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie