Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Rozwój menedżerski

SAVOIR VIVRE W BIZNESIE? Czy dobre maniery pomagają?

Szkolenie pozwoli na zrozumienie aspektów nowoczesnego, efektywnego komunikowania jako podstawy savoir vivre w biznesie, pozwoli na wykorzystanie sztuki dobrych manier w kontaktach ze współpracownikami, gośćmi, klientami.

Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

  • Szkolenie pozwoli na zrozumienie aspektów nowoczesnego, efektywnego komunikowania jako podstawy savoir vivre w Biznesie
  • Zrozumienie, że podstawą grzeczności jest szacunek dla drugiego człowieka, dla jego godności i potrzeby poczucia komfortu w relacjach z innymi
  • Zrozumienie, że zachowanie profesjonalne i kulturalne jest elementem witalnym w prawidłowym zarządzaniu przedsiębiorstwem, to droga do sukcesu
  • Pozwoli również na zrozumienie roli profesjonalnej autoprezentacji we wpływaniu na innych, skutecznie i grzecznie

Korzyści dla uczestników:

  • Wiemy jak postąpić w rożnych sytuacjach, zwłaszcza tych, które nas zaskakują
  • Umiemy interpretować zachowania innych
  • Łatwiej nam zbudować dobrą atmosferę w relacjach z ludźmi
  • Grzeczność w komunikacji pozwala nam dobrze nastawić odbiorcę do nadawcy, ułatwia nam osiągnięcie celu komunikacyjnego
  • Pozwoli na wykorzystanie sztuki dobrych manier w kontaktach ze współpracownikami, gośćmi, klientami
  • Współpracujemy efektywniej
  • Stajemy się wysokiej klasy menadżerami lubianymi , budzącymi szacunek i zaufanie

Program szkolenia

1. Wprowadzenie: Czym jest savoir vivre – sztuką współżycia, sztuką komunikowania z innymi?

2. Prawidłowa komunikacja podstawą grzeczności w Biznesie – podstawy.

  • Komunikacja pozawerbalna (ćwiczenia) – Komunikacja przenika przez ciało
  • Sztuka słuchania podstawą rozmowy (ćwiczenia)
  • Sztuka dowiadywania się (ćwiczenia)
  • Sztuka perswazji (ćwiczenia)
  • Asertywny = agresywny czy empatyczny = uległy, grzeczny
  • Inteligencja emocjonalna podstawa grzecznej komunikacji (test INTE)

3. Autoprezentacja – proces kontrolowania sposobu w jaki nas widzą, podstawa skutecznej i grzecznej komunikacji, możliwość wpływania na innych, budowanie dobrego kontaktu.

  • Aby wpływać na innych poznaj siebie (ćwiczenia)
  • Aby wpływać na innych pracuj nad autoprezentacją (ćwiczenia)
  • Aby wpływać na innych pracuj nad autoprezentacją: merytoryczna i emocjonalna sfera prezentacji
  • Jesteś tym kim myślisz, że jesteś – reguła 4×20
  • Język ciała inaczej – sztuka operowania głosem, ruch sceniczny, emocje i stres
  • Technika argumentacji, style przekazu (ćwiczenia: Książę, Sformułowania negatywne)

4. Savoir vivre, grzeczność w Biznesie. Wszyscy znamy podstawowe zasady grzeczności ale ……

  • Co wyróżnia człowieka dobrze wychowanego
  • Sztuka konwersacji w pracy – plotki, dowcipy i cały wachlarz nieprawidłowego komunikowania
  • Dress code – ubrany czy przebrany?
  • Polskie normy grzecznościowe i zachodzące zmiany
  • Naruszenie norm grzeczności – przykłady
  • Powitanie, pożegnanie – zwroty grzecznościowe
  • Relacje, status, władza
  • Budowanie dobrego kontaktu

Metody szkoleniowe

Szkolenie jest prowadzone metodami maksymalnie aktywizującymi uczestników.

Uczestnicy będą pracować na sytuacjach konkretnych, w oparciu o gry symulacyjne, testy, ćwiczenia, przykłady.

Adresaci

  • Prezesi, menedżerowie wszystkich szczebli oraz wszyscy, którzy zainteresowani są polepszeniem swojego profesjonalnego wizerunku i którzy chcą zrozumieć korzyści wynikające ze znajomości dobrych manier
  • Osoby, które chcą doskonalić swoje umiejętności w zakresie prezentacji, autoprezentacji, prawidłowej komunikacji, wpływania na innych

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Nasze szkolenia to informacje z pierwszej ręki, Podane w rzetelny i praktyczny sposób, gotowa do wdrożenia w pracy.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie