PLANER

W zarządzaniu menedżerami trzeba rozwiązywać podstawowe problemy porządku, struktury, bodźców i przywództwa w przedsiębiorstwie. Menedżerowie to podstawowe zasoby przedsiębiorstwa a zarazem najrzadsze.Peter F. Drucker

Menu

SAVOIR VIVRE W BIZNESIE? Czy dobre maniery pomagają?

Termin: Do ustalenia

Kategoria: Rozwój menedżerski

Liczba godzin: 2 dni

Miasto: Do ustalenia

Cena: Do ustalenia

Cele i korzyści szkolenia
  • Szkolenie pozwoli na zrozumienie aspektów nowoczesnego, efektywnego komunikowania jako podstawy savoir vivre w Biznesie
  • Zrozumienie, że podstawą grzeczności jest szacunek dla drugiego człowieka, dla jego godności i potrzeby poczucia komfortu w relacjach z innymi
  • Zrozumienie, że zachowanie profesjonalne i kulturalne jest elementem witalnym w prawidłowym zarządzaniu przedsiębiorstwem, to droga do sukcesu
  • Pozwoli również na zrozumienie roli profesjonalnej autoprezentacji we wpływaniu na innych, skutecznie i grzecznie

Korzyści dla uczestników:

  • Wiemy jak postąpić w rożnych sytuacjach, zwłaszcza tych, które nas zaskakują
  • Umiemy interpretować zachowania innych
  • Łatwiej nam zbudować dobrą atmosferę w relacjach z ludźmi
  • Grzeczność w komunikacji pozwala nam dobrze nastawić odbiorcę do nadawcy, ułatwia nam osiągnięcie celu komunikacyjnego
  • Pozwoli na wykorzystanie sztuki dobrych manier w kontaktach ze współpracownikami, gośćmi, klientami
  • Współpracujemy efektywniej
  • Stajemy się wysokiej klasy menadżerami lubianymi , budzącymi szacunek i zaufanie
Adresaci szkolenia
  • Prezesi, menedżerowie wszystkich szczebli oraz wszyscy, którzy zainteresowani są polepszeniem swojego profesjonalnego wizerunku i którzy chcą zrozumieć korzyści wynikające ze znajomości dobrych manier
  • Osoby, które chcą doskonalić swoje umiejętności w zakresie prezentacji, autoprezentacji, prawidłowej komunikacji, wpływania na innych
Program szczegółowy szkolenia

1. Wprowadzenie: Czym jest savoir vivre – sztuką współżycia, sztuką komunikowania z innymi?

2. Prawidłowa komunikacja podstawą grzeczności w Biznesie – podstawy.

  • Komunikacja pozawerbalna (ćwiczenia) – Komunikacja przenika przez ciało
  • Sztuka słuchania podstawą rozmowy (ćwiczenia)
  • Sztuka dowiadywania się (ćwiczenia)
  • Sztuka perswazji (ćwiczenia)
  • Asertywny = agresywny czy empatyczny = uległy, grzeczny
  • Inteligencja emocjonalna podstawa grzecznej komunikacji (test INTE)

3. Autoprezentacja – proces kontrolowania sposobu w jaki nas widzą, podstawa skutecznej i grzecznej komunikacji, możliwość wpływania na innych, budowanie dobrego kontaktu.

  • Aby wpływać na innych poznaj siebie (ćwiczenia)
  • Aby wpływać na innych pracuj nad autoprezentacją (ćwiczenia)
  • Aby wpływać na innych pracuj nad autoprezentacją: merytoryczna i emocjonalna sfera prezentacji
  • Jesteś tym kim myślisz, że jesteś – reguła 4×20
  • Język ciała inaczej – sztuka operowania głosem, ruch sceniczny, emocje i stres
  • Technika argumentacji, style przekazu (ćwiczenia: Książę, Sformułowania negatywne)

4. Savoir vivre, grzeczność w Biznesie. Wszyscy znamy podstawowe zasady grzeczności ale ……

  • Co wyróżnia człowieka dobrze wychowanego
  • Sztuka konwersacji w pracy – plotki, dowcipy i cały wachlarz nieprawidłowego komunikowania
  • Dress code – ubrany czy przebrany?
  • Polskie normy grzecznościowe i zachodzące zmiany
  • Naruszenie norm grzeczności – przykłady
  • Powitanie, pożegnanie – zwroty grzecznościowe
  • Relacje, status, władza
  • Budowanie dobrego kontaktu
Metody szkoleniowe

Szkolenie jest prowadzone metodami maksymalnie aktywizującymi uczestników.

Uczestnicy będą pracować na sytuacjach konkretnych, w oparciu o gry symulacyjne, testy, ćwiczenia, przykłady.

Prowadzący
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji PRESTIGE EUROPEJSKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA.

Eksperci - praktycy z tematyki obejmującej szkolenie. Wysoki poziom zajęć jest standardem obowiązującym w certyfikowanej firmie szkoleniowej PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.


Gwarantujemy, że nasi trenerzy i wykładowcy, to osoby z wysokimi kwalifikacjami i wieloletnim doświadczeniem praktycznym, bo właśnie na praktyczne zastosowanie kładziemy szczególny nacisk.


Zapewniamy skuteczne szkolenia prowadzone przez wybitnych specjalistów, cenionych za ogromną wiedzę i rewelacyjne kwalifikacje dydaktyczne. Będzie nam bardzo miło gościć Państwa na naszych szkoleniach. Szczegółowe opisy prowadzącego lub prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie, którą przesyłamy drogą mailową lub faksową.

Jesteśmy certyfikowaną firmą szkoleniową w ISO 9001:2015 w obszarze:

  • planowania i realizacji szkoleń oraz

  • usług doradczych w zakresie rozwoju i doskonalenia przedsiębiorstw.


Zapewniamy profesjonalizm prowadzących specjalistów, miłą i fachową obsługę, ciekawe materiały szkoleniowe, praktyczny wymiar szkolenia, certyfikaty ukończenia szkolenia.




Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Zapraszamy do udziału w szkoleniach organizowanych przez PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.

Cena i zapisy
Celem otrzymania wyceny szkolenia na zlecenie prosimy o następujące dane: tematyka szkolenia ilość uczestników wybór miejsca dodatkowe ważne informacje/oczekiwania Prosimy również o sprecyzowanie Państwa pozostałych oczekiwań.
Dodatkowe informacje

Masz pytanie? Napisz do nas!

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Treść wiadomości

TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: szkolenia@eck-prestige.pl

Szkolenie dostępne na zamówienie

zapraszamyP

Organizujemy również szkolenia in company, czyli na zamówienie. Nasz doradca bada wtedy potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby.

Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz

FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym  narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.

Konkurencyjne ceny

Ceny naszych szkoleń są konkurencyjne, ponieważ ich koszt nie wzrasta o podatek VAT.
Podpowiadamy, jak zdobyć dofinansowanie do szkolenia i pomagamy w pozyskiwaniu środków zewnętrznych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, czy Europejskiego Funduszu Społecznego.


DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności. 


·  Szkolenia  ·  Konsultacje  ·  Trening osobisty  ·  Wsparcie w procesach zmiany  ·  Audyt personalny


Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!

Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Projekt adresowany jest do przedsiębiorców mikro, małych i średnich z województwa śląskiego, którzy chcą uzyskać dofinansowanie na usługi rozwojowe – szkolenia i doradztwo.


Tekst alternatywny


Źródło: Nowa definicja MŚP


Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).

Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=10770

aktualne usługi

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=10770

Wspierane są wszystkie szkolenia, które wpływają na rozwój przedsiębiorstwa.

Obszary w których można się dokształcić można nam zaproponować lub znaleźć inspirację w naszych propozycjach szkoleniowych lub  wpisanych w Bazie Usług Rozwojowych.

 

 

Główne atuty Podmiotowego Systemu Finansowania:

Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:

– wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
– znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
– zatrudnienia osób niepełnosprawnych
– wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
– wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
– poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
– uzyskanego wcześniej wsparcia

Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę.  Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.

Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:

SYLWIA JASIŃSKA
– główny specjalista ds. organizacji szkoleń
tel. (48) 32 738 51 91
e-mail: Włącz javascript

MAŁGORZATA KLIMAS
– manager ds. kluczowych klientów
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 508 147 055
e-mail: Włącz javascript

AGATA NALEPA
– młodszy specjalista ds. obsługi klienta
tel. (48) 32 738 51 90
e-mail: Włącz javascript

 

Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
Unikalne cechy i korzyści ze spotkania