PLANER
logotyp-prestige-eck

Wola jest jednym z aktywów naprawdę ważnym w życiu. Zdecydowany człowiek uzyskać może prawie wszystko.Henry Ford

Menu

ZARZĄDZANIE W PRAKTYCE

Termin: Do ustalenia

Kategoria: Rozwój menedżerski

Liczba godzin: Do ustalenia

Miasto: Do ustalenia

Cena: Do ustalenia

Zarządzanie to między innymi: sztuka podejmowania decyzji, właściwego delegowania zadań, umiejętnego motywowania pracowników i adekwatnej kontroli.

Istnieje wiele stylów oraz metod zarządzania, ale pewne prawidłowości pozostają uniwersalne. Często choć nie czujemy się urodzonymi liderami, musimy efektywnie pełnić rolę kierowniczą.

Zdobądź wiedzę i pozyskaj umiejętności pozwalające na zwiększenie swojej skuteczności w roli menedżera.

W jego trakcie poruszone zostaną zagadnienia motywowania, rozwoju, oceny, udzielania informacji zwrotnej, stawiania i egzekwowania celów oraz inne – przydatne w codziennej pracy na stanowisku kierowniczym.

Cele i korzyści szkolenia
  • Przyrost wiedzy z zakresu zarządzania w praktyce
  • Podniesienie praktycznych umiejętności w obszarze zarządzania zespołem
  • Osiągnięcie większej skuteczności w realizacji celów biznesowych

Korzyści dla uczestników:

  • Zdobycie praktycznej wiedzy i umiejętności w zakresie zarządzania ludźmi
  • Uzyskanie skutecznych narzędzi do stosowania w codziennej pracy menedżera
  • Uświadomienie sobie dotychczas popełnianych błędów w zarządzaniu
  • Lepsze dostosowanie stylu zarządzania do potrzeb firmy i pracowników
Adresaci szkolenia

– osoby pełniące funkcję kierowniczą, które chcą pogłębić swoje umiejętności i wiedzę z zakresu zarządzania w praktyce

– osoby przygotowujące się do objęcia funkcji kierowniczej

Program szczegółowy szkolenia

1. Rozwój pracowników w praktyce (dzień 1 – sesja przedpołudniowa)

  • Jak się uczymy – zasady uczenia dorosłych
  • Od nieświadomej niekompetencji do świadomej kompetencji – model Yohari
  • Coaching i mentoring w praktyce
  • Jak skutecznie stawiać i monitorować cele rozwojowe – model GROW
  • Pozyskiwanie, rozwój i utrzymywanie pracowników o wysokim potencjale, czyli zarządzanie talentami
  • Wdrażanie nowych pracowników
  • Praktyczne ćwiczenie rozmowy rozwojowej z pracownikiem

2. Ocena pracowników (dzień 1 – sesja popołudniowa)

  • Co wpływa na efektywność pracy na danym stanowisku – określanie potrzebnych kompetencji na podstawie metody incydentów krytycznych
  • Ocena bieżąca vs. Ocena okresowa
  • Jak sprawiedliwie ocenić pracownika – typowe błędy w ocenianiu
  • Jak powiedzieć pracownikowi, że coś robi źle, a jednocześnie zmotywować go do poprawy – skuteczne techniki przekazywania informacji zwrotnej
  • Rola samooceny pracownika
  • Czy menedżer musi być też czasem terapeutą – trudne rozmowy z pracownikami
  • Praktyczne ćwiczenie z zakresu oceny pracownika

3. Zarządzanie wynikami pracy (dzień 2 – sesja przedpołudniowa)

  • Co wpływa na efektywność pracownika – model PUMWONS
  • Ciosam kamień czy buduje katedrę – Zarządzanie przez Cele w praktyce
  • Kaskadowanie i mapowanie celów – ćwiczenie z wykorzystaniem modelu Zbilansowanej Karty Wyników
  • Wyznaczanie i monitorowanie celów
  • Kluczowe wskaźniki efektywności pracy
  • Praktyczne ćwiczenie z zakresu określania i monitorowania wskaźników efektywności pracy w różnych obszarach funkcjonalnych

4. Motywowanie pozafinansowe pracowników (dzień 2 – sesja popołudniowa)

  • Ciężka praca czy przyjemność i samorealizacja, czyli dlaczego ludzie chodzą do pracy
  • Zauważanie dobrej pracy – udzielanie pochwał w praktyce
  • Jak dogadać się z pracownikiem, czyli skuteczne techniki komunikacji
  • Oczekiwania pracowników – jak je rozpoznać i kiedy wyjść im naprzeciw
  • Rola stresu w pracy i metody jego redukcji
  • Standaryzacja przekazania zmiany –  co warto wdrożyć w pierwszej kolejności (dyskusja moderowana)
Metody szkoleniowe

– mini-wykład
– studia przypadków
– ćwiczenia symulacyjne (np. trudnej rozmowy z podwładnym)

Prowadzący
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji PRESTIGE EUROPEJSKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA.

Wysoki poziom zajęć jest standardem obowiązującym w certyfikowanej firmie szkoleniowej PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.


Gwarantujemy, że nasi trenerzy i wykładowcy, to osoby z wysokimi kwalifikacjami i wieloletnim doświadczeniem praktycznym, bo właśnie na praktyczne zastosowanie kładziemy szczególny nacisk.


Zapewniamy skuteczne szkolenia prowadzone przez wybitnych specjalistów, cenionych za ogromną wiedzę i rewelacyjne kwalifikacje dydaktyczne. Będzie nam bardzo miło gościć Państwa na naszych szkoleniach. Szczegółowe opisy prowadzącego lub prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie, którą przesyłamy drogą mailową lub faksową.




    Jesteśmy certyfikowaną firmą szkoleniową w ISO 9001:2015 w obszarze:

    • planowania i realizacji szkoleń oraz

    • usług doradczych w zakresie rozwoju i doskonalenia przedsiębiorstw.


Zapewniamy profesjonalizm prowadzących specjalistów, miłą i fachową obsługę, ciekawe materiały szkoleniowe, praktyczny wymiar szkolenia, certyfikaty ukończenia szkolenia.


Możliwości uzyskania dofinansowania do 80% z BUR na swój udział w szkoleniu, zobacz więcej:
BAZA USŁUG ROZWOJOWYCH Z PRESTIGE ECK

Formularz kontaktowy

    Napisz wiadomość

    Imię i nazwisko (dobrowolne)

    Adres email (dobrowolne)

    Numer telefonu (dobrowolne)

    Treść wiadomości

    TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27 w celu kontaktu; RODO

    Dodatkowe informacje
    Szkolenie dostępne na zamówienie

    Organizujemy również szkolenia in company, czyli szkolenia i kursy na zamówienie.

    Przy realizacji szkoleń na zamówienie terminy i lokalizacje uzgadniamy bezpośrednio z klientem.

    Nasz doradca bada potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej, oczekiwania i potrzeby.

    Pobierz Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowychalbo skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
    FIPS (DOC) – pobierz
    FIPS (PDF) – pobierz
    Narzędzie do przygotowania profesjonalnego szkolenia.
    Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.

    Niniejsza oferta, a w szczególności program szkolenia podlegają ochronie na mocy prawa autorskiego. Właścicielem praw autorskich jest PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości informacji w formie elektronicznej lub jakiejkolwiek innej bez zgody autora jest zabronione. Na mocy ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie osoby reprodukujące zawarte w ofercie i programie szkolenia informacje we fragmentach, jak i w całości bez wiedzy i zgody właściciela praw autorskich podlegały będą odpowiedzialności karnej.

    Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
    Unikalne cechy i korzyści ze spotkania