Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Logistyka, transport, spedycja

INCOTERMS 2020 – jak je rozumieć, stosować i nie popełniać błędów – szkolenie online

SZKOLENIE ONLINE INCOTERMS 2020 ma zastąpić obowiązujące prawie dekadę INCOTERMS 2010. Nasz Ekspert, jedyny w Polsce trener Incoterms akredytowany przez Międzynarodową Izbę Handlową w Paryżu, autor oficjalnego tłumaczenia reguł Incoterms 2020 przekaże Państwu informacje o najnowszej wersji Incoterms® 2020, ich nowej strukturze wewnętrznej, zmianie kolejności i nazwy reguł, różnicach w stosunku do Incoterms® 2010 oraz o zasadach prawidłowego i bezpiecznego stosowania  reguł w kontraktach handlowych. Uczestnik szkolenia będzie umieć dokonać wyboru prawidłowej reguły Incoterms®, z uwzględnieniem specyfiki towaru i gałęzi transportu, w kontraktach  eksportowych i importowych. Pozwoli to na uniknięcie wielu kosztownych błędów i bezkonfliktową realizację transakcji handlowej. Warsztaty z PRESTIGE ECK  przygotowane zostały w oparciu o przykłady z życia wzięte i sprawy sporne. Na życzenie przeprowadzamy szkolenie INCOTERMS 2020 w języku angielskim.

Do rozpoczęcia pozostało:

8 dni
750 zł brutto/os.
790 zł/os. *
12.12.2024
  • 12.12.2024
1
Zapisz się na szkolenie

UWAGA! Ilość miejsc ograniczona,
liczy się kolejność zgłoszeń

Czas trwania
7 godz.

Język
Polski

Miejsce
Online

Certyfikat
Tak

Cele i korzyści

  • Przekazanie informacji o najnowszej wersji Incoterms® 2020, ich nowej strukturze wewnętrznej, zmianie kolejności i nazwy reguł, różnicach w stosunku do Incoterms® 2010 oraz o zasadach prawidłowego i bezpiecznego stosowania  reguł w kontraktach handlowych
  • Analiza poszczególnych reguł Incoterms® 2020, w kontekście podziału obowiązków, kosztów i ryzyka związanego z dostawą towaru między sprzedającym i kupującym


KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA SZKOLENIA INCOTERMS®2020:

Uczestnik szkolenia uzyska szeroką wiedzę na temat powiązań INCOTERMS® 2020 ze skutkami dla organizacji.

  • Będzie umiał dokonać wyboru prawidłowej reguły INCOTERMS® 2020  z uwzględnieniem specyfiki towaru i gałęzi transportu, w kontraktach  eksportowych i importowych.
  • Zostaną wyeliminowane wszelkie wątpliwości, jaką formułę INCOTERMS® 2020 należy zastosować. Pozwoli to na uniknięcie wielu kosztownych błędów i bezkonfliktową realizację transakcji handlowej.
  • Nabyta praktyczna wiedza pozwoli prawidłowo i praktycznie stosować zalecane reguły.

Na życzenie przeprowadzamy szkolenie INCOTERMS 2020 w języku angielskim.

Jeśli zawierasz umowy sprzedaży i zakupu z podmiotami zagranicznymi, to szkolenie jest dla Ciebie!

Bądź przygotowany a unikniesz ryzyka w kontraktach międzynarodowych!

Nasz Ekspert – JAROSŁAW HERMANOWSKI – jedyny w Polsce trener Incoterms akredytowany przez Międzynarodową Izbę Handlową w Paryżu, autor oficjalnego tłumaczenia reguł Incoterms 2020 przekaże Państwu informacje o najnowszej wersji Incoterms® 2020, ich nowej strukturze wewnętrznej, zmianie kolejności i nazwy reguł, różnicach w stosunku do Incoterms® 2010 oraz o zasadach prawidłowego i bezpiecznego stosowania  reguł w kontraktach handlowych.

Dzięki szkoleniu poznasz  i dobrze zastosujesz  INCOTERMS 2020.

Dlaczego to takie ważne?

INCOTERMS 2020 reguluje podział obowiązków pomiędzy sprzedającym i kupującym.

INCOTERMS 2020 określa podział kosztów.

INCOTERMS 2020 porządkuje warunki dostawy i odpowiedzialność za dostawę towarów.

INCOTERMS 2020 określa ryzyko na wypadek utraty, zniszczenia, uszkodzenia towaru lub opóźnienia w dostawie.

Program szkolenia

1. Wprowadzenie

  • Jak powstają reguły Incoterms?
  • Incoterms 2020 a umowa sprzedaży (pojęcia dostawa, własność, ryzyko)

2. NOWOŚCI i RÓŻNICE w Incoterms® 2020

  • Nowy obszerny Wstęp, który kładzie większy nacisk na dokonanie właściwego wyboru
  • Uaktualnione Noty Wyjaśniające przed każdą regułą
  • Dodany nowy „horyzontalny” układ artykułów
  • Zmiana kolejności artykułów nadająca dostawie i ryzyku wyższą rangę (odpowiednio: A2/B2 zamiast A4/B4 i A3/B3 zamiast A5/B5)
  • Konosamenty z adnotacją „on board” w FCA
  • Różne poziomy ochrony ubezpieczeniowej w CIP (ICC A) i CIF (ICC C)
  • Zmiana inicjałów DAT na DPU i zmiana kolejności DAP i DPU
  • Przewóz własnymi środkami transportu w FCA, DAP, DPU i DDP
  • Koszty i ich usytuowanie (A9/B9 zamiast A6/B6)
  • Włączenie wymogów związanych z bezpieczeństwem w zakres obowiązków dotyczących przewozu i kosztów (A4/B4 i A9/B9)

3. Analiza i omówienie 11 reguł Incoterms® 2020 oraz zmian w poszczególnych regułach, ze szczególnym uwzględnieniem podziału obowiązków, kosztów i ryzyka między sprzedającym i kupującym

4. Analiza błędów, które mogą być popełnione przy stosowaniu reguł Incoterms® 2020

  • Brak informacji o wersji Incoterms
  • Negatywne konsekwencje związane z brakiem określenia punktu dostawy
  • Błędne stosowanie reguł FOB, CFR i CIF w transporcie kontenerowym
  • Możliwe konsekwencje finansowe wskutek błędnej interpretacji reguł C

5. Incoterms® 2020 w kontraktach handlowych

  • Czy stosować w kontraktach reguły Incoterms® 2020?
  • Którą regułę wybrać?
  • Jak czynniki należy wziąć pod uwagę w procesie decyzyjnym?

6. Dokumenty i informacje wymagane od stron kontraktu w Incoterms ® 2020

7. Incoterms® 2020 a umowa spedycji i umowa przewozu

8. Ubezpieczenie towaru w drodze w Incoterms ® 2020

9. Warsztaty (rozwiązywanie case’ów)

10. Podsumowanie (dyskusja podsumowująca, pytania, odpowiedzi)

Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Metody szkoleniowe

Interaktywne zajęcia  przeprowadzone są w komfortowych grupach do 15 osób, co zapewnia możliwość interakcji z Ekspertem i prowadzenia dyskusji w czasie rzeczywistym.

Warunek:

Aby, wziąć udział w szkoleniu należy mieć dostęp do komputera z Internetem.
Po opłaceniu faktury proforma przesyłamy link z niezbędnym informacjami do zalogowania się na platformę szkoleniową.

 

Adresaci

  • Właściciele firm handlujących z podmiotami zagranicznymi odpowiedzialnych za prawidłowe i bezpieczne stosowanie reguł w kontraktach handlowych
  • Kadra menedżerska i kierownicza działów eksportu i importu
  • Dyrektorzy działów sprzedaży obsługujących transakcje handlowe z krajami trzecimi
  • Handlowcy odpowiadający za umowy i kontrakty handlowe
  • Wszystkie osoby odpowiedzialne za negocjowanie, zawieranie i realizowanie umów
  • Specjaliści działów zakupów i logistyki odpowiedzialnych za transakcje międzynarodowe
  • Menedżerowie i specjaliści działów logistyki i spedycji
  • Specjaliści ds. celnych
  • Główni księgowi
  • Spedytorzy i przewoźnicy organizujący transporty towarów
  • Agenci celni
  • Pracownicy kancelarii celnych
  • Doradcy podatkowi

Prowadzący

JAROSŁAW HERMANOWSKI
Absolwent Wydziału Handlu Zagranicznego SGPiS, członek Polskiego Narodowego Komitetu Międzynarodowej Izby Handlowej. Niezależny konsultant, trener i wykładowca z dużym doświadczeniem we współpracy z przedsiębiorstwami w zakresie promocji i rozwoju eksportu, specjalista z zakresu handlu zagranicznego, ekspert w zakresie INCOTERMS.

Jedyny w Polsce trener INCOTERMS akredytowany przez Międzynarodową Izbę Handlową w Paryżu.

Autor książek i licznych publikacji poświęconych tym zagadnieniom, m.in. Incoterms 2020 (tłumaczenie), „Incoterms 2010” (tłumaczenie), „Incoterms 2000” (polski przekład), „Incoterms 2000 – Komentarz" (2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2008), „Poradnik samodzielnego importera" (1991, 1994), „Przedstawicielstwo, agent, komisant, dystrybutor w obrocie międzynarodowym" (1992,1993), „Poradnik importera" (1995), „Handel Zagraniczny. Poradnik" (1994, 1995, 1996,1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2004,2006, 2008), „Konwencja NZ o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów. Komentarz" (1998), „Umowy sprzedaży i dostawy w obrocie międzynarodowym" (1999), Umowa Modelowa MIH międzynarodowej sprzedaży" (2004) (tłumaczenie), „Umowa modelowa MIH międzynarodowej agencji handlowej" (2005)(tłumaczenie), „Umowa modelowa MIH międzynarodowej dystrybucji" (2005)(tłumaczenie) oraz liczne publikacje w prasie fachowej m. in: „Rynki Zagraniczne", „Handel Zagraniczny", „Prawo Przedsiębiorcy",„Poznański Magazyn Targowy” i inne.

Miejsce

WIRTUALNA SALA SZKOLENIOWA

E—szkolenie synchroniczne, czyli szkolenie online w czasie rzeczywistym umożliwia szybko i skutecznie przeszkolić pracowników.
Szkolenie na odległość, to  efektywna nauka, która pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze.

Przedstawiamy niezbędne informacje dotyczące organizacji oraz technicznych aspektów szkolenia:

1. Platforma szkoleniowa:

  • Zajęcia są prowadzone za pośrednictwem platformy internetowej Zoom, która umożliwia komunikację w czasie rzeczywistym pomiędzy wykładowcą a uczestnikami.

2. Zaproszenie:

  • Przed szkoleniem uczestnicy otrzymają zaproszenie na e-maila wskazanego w karcie zgłoszeniowej, wraz z linkiem oraz kodem dostępu do wirtualnej sali szkoleniowej.
  • Prosimy, aby podane w karcie zgłoszeniowej numery telefonów oraz adresy e-mail były aktualne na wypadek ewentualnych problemów technicznych.

3. Materiały szkoleniowe:

  • Materiały szkoleniowe zostaną przesłane każdemu uczestnikowi w formacie PDF na podany adres e-mail.

4. Otrzymanie certyfikatu lub zaświadczenie MEN

  • Szkolenie zdalne jest tak samo honorowane, jak szkolenie stacjonarne i każdy uczestnik, który zdobył nowe umiejętności i  podniósł swoją konkurencyjność na rynku pracy, otrzymuje certyfikat w formie papierowej lub elektronicznej.

5. Prawa autorskie:

  • PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia i trenerzy nie wyrażają zgody na żadną formę utrwalania, powielania, udostępniania lub nagrywania przebiegu szkolenia oraz materiałów szkoleniowych.
  • Treść szkolenia i materiały szkoleniowe są chronione prawami autorskimi.

6. Informacja dotycząca programu:

  • Wykładowca, ekspert, praktyk zastrzega sobie prawo do modyfikacji programu szkolenia wyłącznie w celu zapewnienia większych korzyści uczestnikom.

7. Liczba miejsc jest ograniczona:

  • Chcemy zapewnić uczestnikom możliwość interakcji, oraz gwarancję indywidualnego feedbacku.

8. Korzyści:

Szkolenia online organizowane przez nas to synonim nowoczesności, wygody i pełnowartościowej edukacji na najwyższym poziomie. Uczestnicy łączą się z dowolnego miejsca na świecie – wystarczy dostęp do internetu i wygodne urządzenie (komputer, tablet lub telefon) oraz słuchawki lub głośniki, aby w pełni zanurzyć się w atmosferze profesjonalnego szkolenia.

Wirtualny pokój konferencyjny, prowadzony przez doświadczonego trenera „na żywo”, to platforma do interaktywnego uczestnictwa w zajęciach, gdzie każde pytanie, prezentacja czy ankieta pojawia się na ekranie w czasie rzeczywistym. Dzięki aktywnej roli trenera uczestnicy są nieustannie angażowani w dyskusje i ćwiczenia, co pozwala na skuteczne przyswajanie materiału.

Po zakończeniu szkolenia, każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności – sygnowany przez PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia

Z nami edukacja staje się przyjemnością, a rozwój zawodowy – inwestycją, która przynosi wymierne efekty.

WIRTUALNA SALA SZKOLENIOWA WIRTUALNA SALA SZKOLENIOWA WIRTUALNA SALA SZKOLENIOWA WIRTUALNA SALA SZKOLENIOWA WIRTUALNA SALA SZKOLENIOWA WIRTUALNA SALA SZKOLENIOWA WIRTUALNA SALA SZKOLENIOWA WIRTUALNA SALA SZKOLENIOWA WIRTUALNA SALA SZKOLENIOWA WIRTUALNA SALA SZKOLENIOWA WIRTUALNA SALA SZKOLENIOWA WIRTUALNA SALA SZKOLENIOWA

Cena i zapisy

790,00 zł brutto od osoby, CENA PROMOCYJNA: 750,00 zł brutto przysługuje każdej kolejnej osobie zgłoszonej przez tę samą firmę/instytucję.

Podana wyżej cena zawiera:

  • udział w szkoleniu online
  • dostęp do platformy e-learningowej w czasie rzeczywistym
  • przeprowadzenie szkolenia przez cenionego trenera
  • autorskie materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych PDF lub w wersji papierowej

Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów organizator PRESTIGE ECK jest dostępny i służy pomocą.

Szkolenie on-line będzie prowadzone interaktywnie, tj. metodą aktywnego uczestnictwa słuchaczy w zajęciach w godzinach od 9.00 do 15.30

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie