SZKOLENIA NA ZLECENIE

Partycypacyjny menedżer zarządzający zespołem handlowców w branży FMCG
Partycypacyjny styl zarządzania buduje zespół-drużynę poprzez kreowanie poczucia własności organizacji wśród pracowników wyzwalając poczucie dumy i motywację pracowników do zwiększenia produktywności w celu osiągnięcia założonych celów. Celem szkolenia jest podniesienie…

Skuteczna rozmowa telefoniczna z Kontrahentem
Uczestnicy szkolenia rozwijają i pogłębiają swoje umiejętności w trzech obszarach: Skuteczna komunikacja (język, precyzja wypowiedzi, naturalny sposób bycia, rozpoznawanie i dopasowywanie się do typów charakterologicznych klientów, zasady aktywnego słuchania, postawa w nietypowych…

Negocjacje handlowe tylko dla sprzedawców i przedstawicieli handlowych
Po szkoleniu uczestnicy powinni cechować się umiejętnościami radzenia sobie z zastrzeżeniami Klientów dotyczących bardzo różnych wskaźników prezentowanej oferty. Dowiedzą się w jaki sposób zwiększać efektywność swoich działań w zakresie sprzedaży szczególnie podczas…

Budowanie umiejętności menedżerskich dla zarządzających sprzedażą
Po zakończeniu szkolenia Firma posiada Menedżera, który: Świadomie korzysta z dostępnych narzędzi coachingowych Potrafi efektywnie połączyć zasoby swoich Ludzi ze strategicznymi celami Firmy Potrafi stosować różne metody motywowania i kierowania…

Sprzedaż i obsługa posprzedażowa – prawny aspekt relacji z Klientem – szkolenie online
Uczestnik szkolenia nabędzie wiedzę z zakresu prawnych aspektów sprzedaży i obsługi posprzedażowej. Pozna podstawowe zagadnienia związane z umową, jak również różnice w umowach zawieranych w sposób tradycyjny oraz poza lokalem…

Dział zakupów źródłem optymalizacji kosztów
Jak zmniejszyć koszty? Każdy chce osiągnąć jak najniższy poziom wydatków, zwiększając konkurencyjność i wynik finansowy. Efektywna działalność firmy w zakresie zakupów i zaopatrzenia staje się kluczowym czynnikiem konkurencyjności. W ostatnich latach…

Negocjacje z dostawcami, odbiorcami i kooperantami – poziom podstawowy
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy na temat procesu i struktury negocjacji, zwłaszcza o właściwym przygotowaniu się do negocjacji, opartym na szczegółowej analizie warunków wyjściowych stron oraz przygotowaniu argumentów służących prezentacji…

Negocjacje z dostawcami, odbiorcami i kooperantami – poziom zaawansowany
Celem tego szkolenia jest zaopatrzenie uczestników w instrumentarium zaawansowanych negocjacji, które znacząco rozwinie ich warsztat i zwiększy ich efektywność w przyszłych negocjacjach. Szkolenie jest skoncentrowane na 2 istotnych aspektach negocjacji:…

Międzynarodowe negocjacje z dostawcami, odbiorcami i kooperantami
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy na temat czynników kulturowych, mających wpływ na: sposób budowania relacji między partnerami, reprezentującymi różne kody i zwyczaje kulturowe; zasady samego prowadzenia biznesu i wymiary kulturowe,…

Win to Win – czyli jak budować współpracę zespołową i umacniać relacje z klientami
Co to są „mosty komunikacyjne” – czyli jakie techniki zapewniają skuteczną komunikację w relacjach zawodowych. Jak szukać wspólnych obszarów do pracy, pomimo dzielących nas różnic. Takie zagadnienia jak i inne…
Szkolenia zamknięte -
dopasowane do Ciebie!
Zorganizuj z nami szkolenia zamknięte i rozwijaj kompetencje swojego zespołu. Zapewniamy rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb. Jesteśmy elastycznymi partnerami, realizującymi szkolenia w całej Polsce.
Dołącz do naszych zadowolonych klientów, rozwijaj kompetencje swojego zespołu i osiągaj wyznaczone cele.