Przejdź do treści

SZKOLENIA NA ZLECENIE

Zarządzanie zaopatrzeniem w przedsiębiorstwie

Zarządzanie zaopatrzeniem w przedsiębiorstwie

Szkolenie pozwala zdobyć praktyczną wiedzę o zarządzaniu zaopatrzeniem w przedsiębiorstwie. Uczestnicy poznają metody planowania dostaw, oceny dostawców, kalkulacji zapotrzebowania oraz wykorzystania nowoczesnych narzędzi IT i systemów automatycznej identyfikacji. Warsztaty praktyczne…

Optymalizacja kosztów w przedsiębiorstwie – ustalanie, analiza i wykorzystanie Rachunku Kosztów Działań (analiza ABC)

Optymalizacja kosztów w przedsiębiorstwie – ustalanie, analiza i wykorzystanie Rachunku Kosztów Działań (analiza ABC)

Opanuj skuteczne metody zarządzania kosztami w firmie! Dowiedz się, jak analizować, kontrolować i obniżać koszty operacyjne, procesów i produktów. Dzięki praktycznym warsztatom i metodzie ABC nauczysz się podejmować decyzje, które…

Nowoczesna logistyka i zaopatrzenie

Nowoczesna logistyka i zaopatrzenie

Szkolenie pozwala uczestnikom zdobyć praktyczne umiejętności w tworzeniu efektywnych rozwiązań logistycznych i zaopatrzeniowych dopasowanych do potrzeb organizacji. Uczestnicy nauczą się zarządzać przepływem materiałów, produktów i informacji, optymalizować koszty transportu i…

CBAM – nowe obowiązki dla importerów. Mechanizm dostosowywania cen na granicach z uwzględnieniem emisji CO2

CBAM – nowe obowiązki dla importerów. Mechanizm dostosowywania cen na granicach z uwzględnieniem emisji CO2

Od 1 października 2023 roku rusza etap przejściowy w adaptacji mechanizmu dostosowywania cen na granicach z uwzględnieniem emisji CO2, czyli CBAM (Carbon Border Adjustment Mechanism). Wraz z wdrożeniem CBAM na…

Różnice kulturowe w biznesie. Jak radzić sobie z wielokulturowością w pracy zawodowej?

Różnice kulturowe w biznesie. Jak radzić sobie z wielokulturowością w pracy zawodowej?

2 listopada 1972 roku Ludwig van Beethoven wyjechał z rodzinnego Bonn do Wiednia. Do celu dotarł 10 listopada tego samego roku. Ten odcinek dzisiaj można pokonać w kilka godzin i…

„Trudny klient”, czyli KTO? Komunikacja, obsługa i budowanie relacji z „trudnym klientem”

„Trudny klient”, czyli KTO? Komunikacja, obsługa i budowanie relacji z „trudnym klientem”

Trudny klient to nie tylko wyzwanie – to codzienność w pracy wielu osób zajmujących się sprzedażą i obsługą. Kluczem do skutecznej relacji nie są gotowe scenariusze, lecz umiejętność świadomej komunikacji,…

Akademia efektywnego handlowca – szkolenie dla działu handlowego

Akademia efektywnego handlowca – szkolenie dla działu handlowego

Celem szkolenia AKADEMII EFEKTYWNEGO HANDLOWCA -jest skupienie działań pracowników na KLUCZOWYCH ELEMENTACH UKŁADU SPRZEDAŻY : Zadanie (Cel) – ustalenie normy wykonania oraz miary oceny efektywności realizacji działań Programowanie – podjęcie…

Negocjacje w biznesie z krajami niemieckiego obszaru językowego (Niemcy, Szwajcaria, Lichtenstein, Austria)

Negocjacje w biznesie z krajami niemieckiego obszaru językowego (Niemcy, Szwajcaria, Lichtenstein, Austria)

Frau czy Fräulein? W przeciwieństwie do Polski w krajach niemieckojęzycznych podkreślenie różnicy między panią („Frau”- mężatka, rozwódka, wdowa), a panną („Fräulein”) jest nie tylko dopuszczalne, ale wręcz konieczne, nawet jeżeli…

Zarządzanie sprzedażą – projekt szkoleniowo-doradczy

Zarządzanie sprzedażą – projekt szkoleniowo-doradczy

Szkolenie przeznaczone dla osób zarządzających zespołami sprzedaży, zainteresowanych realizacją strategicznych celów, zmianą efektywności w dotychczasowym sposobie funkcjonowania zespołów handlowych. Szkolenie jest dedykowane zarówno dyrektorom sprzedaży ogólnopolskiej jak i regionalnym dyrektorom…

Skuteczna obsługa trudnego i wymagającego klienta. Jak radzić sobie ze skargami, reklamacjami oraz klientami unikającymi terminowych płatności.

Skuteczna obsługa trudnego i wymagającego klienta. Jak radzić sobie ze skargami, reklamacjami oraz klientami unikającymi terminowych płatności.

Warsztat stanowi kompleksowe podejście do rozwijania umiejętności niezbędnych w obszarze komunikacji z klientem. Podczas szkolenia skoncentrowane jesteśmy na praktycznych aspektach obsługi klienta, w tym efektywnym reagowaniu na skargi, reklamacje, oraz…

Szkolenia zamknięte -
dopasowane do Ciebie!

Zorganizuj z nami szkolenia zamknięte i rozwijaj kompetencje swojego zespołu. Zapewniamy rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb. Jesteśmy elastycznymi partnerami, realizującymi szkolenia w całej Polsce.

Dołącz do naszych zadowolonych klientów, rozwijaj kompetencje swojego zespołu i osiągaj wyznaczone cele.

Sprawdź ofertę