SZKOLENIA NA ZLECENIE
Controlling finansowy dla sprzedawców – Analiza rozumienia zysku
Analiza rozumienia zysku to kompendium wiedzy dot. narzędzi i wskaźników w sprzedaży – co i jak liczyć w sprzedaży, jak tworzyć plany obrotowe, jak obliczać zwrot z inwestycji. Szkolenie dostarczy…
Chiny – efektywna komunikacja biznesowa i negocjacje
Szkolenie „CHINY – efektywna komunikacja biznesowa i negocjacje” to kompleksowe wprowadzenie do zrozumienia chińskiej kultury, wartości i sposobu myślenia, które są kluczowe dla skutecznej współpracy biznesowej z partnerami z Państwa…
Uwarunkowania kulturowe współpracy z partnerami z krajów Ameryki Południowej, ze szczególnym uwzględnieniem Brazylii-ekskluzywne warsztaty z Biznesmenem
Jaką cenną wiedzę biznesową pozyskają uczestnicy? Otrzymają konkretne i praktyczne narzędzia do efektywniej komunikacji z odbiorcami w Ameryce Łacińskiej Zaoszczędzą sporo czasu i środków w procesie ekspansji i rozwoju biznesu…
EXCEL zaawansowany w dziale sprzedaży
Rozbuduj swoje umiejętności z Excela i podnieś swoje kompetencje w działach sprzedaży! Nasze szkolenie to pełny przegląd zaawansowanych technik pracy z arkuszami kalkulacyjnymi. Nauczysz się nie tylko skutecznego stosowania formatowania…
Obsługa kas fiskalnych
Negocjacje z klientem z Azji-metody doskonalenia procesu negocjacji w oparciu o wykorzystanie optymalnych narzędzi
OBRONA CENY – rozmowy handlowe w kryzysie. Praktyczny trening umiejętności połączony z filmowaniem scenek. Korporacyjne szkolenie dostępne tylko na zlecenie.
Zwiększenie skuteczności transakcji biznesowych – umiejętne korzystanie z elementów wpływających na wartość oferty Podniesienie stopnia swobody w rozmowie biznesowej Zmniejszenie stresu w trakcie dyskusji o cenie czyli zwiększenie komfortu pracy…
Asertywność w obsłudze klienta – warsztat
Szkolenie pozwalające poznać skuteczne metody i techniki prowadzenia efektywnej rozmowy z klientem oraz sposoby utrzymania klienta . Wypracować konstruktywne nawyki i zachowania w rozmowach z klientami, zrozumieć znaczenie klienta dla rozwoju firmy i utrzymania pozycji rynkowej…
Reklamacje w przedsiębiorstwie – nowe przepisy o odpowiedzialności sprzedawcy i gwaranta, żądania odszkodowawcze klientów, procedury rozpatrywania reklamacji
Szkolenie dostarcza wiedzę i umiejętności z zakresu wykonywania przepisów prawa przy zawieraniu umów sprzedaży towarów oraz świadczenia usług około-sprzedażowych w relacjach B2B i B2C. Szkolenie jest dedykowane pracownikom odpowiedzialnym za…
OBSŁUGA KLIENTA – ZARZĄDZANIE LOGISTYCZNE FIRMĄ z wykorzystaniem gry symulacyjnej: konstrukcja obsługi klienta w przedsiębiorstwie
Szkolenie ma postać aktywizującą. Łączymy wiedzę logistyczną z niezbędnymi narzędziami marketingowymi celem określenia i zapewnienia optymalnego poziomu obsługi klienta, podporządkowaniu jej systemu zarządzania zapasami i organizacji dostaw. Zweryfikujemy skuteczność systemu…
Szkolenia zamknięte -
dopasowane do Ciebie!
Zorganizuj z nami szkolenia zamknięte i rozwijaj kompetencje swojego zespołu. Zapewniamy rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb. Jesteśmy elastycznymi partnerami, realizującymi szkolenia w całej Polsce.
Dołącz do naszych zadowolonych klientów, rozwijaj kompetencje swojego zespołu i osiągaj wyznaczone cele.