SZKOLENIA NA ZLECENIE
Reklamacje w praktyce. Jak rozmawiać z klientem zgłaszającym reklamacje i skargi?
Reklamacja jest dzisiaj jedną z bardziej istotnych form komunikowania się z klientami. Zarządzanie reklamacjami w firmie to kluczowy element procesu podejmowania decyzji związany zarówno z kosztami, jak i budowaniem wizerunku…
Skuteczna obsługa trudnego i wymagającego klienta. Jak radzić sobie ze skargami, reklamacjami oraz klientami unikającymi terminowych płatności.
Warsztat stanowi kompleksowe podejście do rozwijania umiejętności niezbędnych w obszarze komunikacji z klientem. Podczas szkolenia skoncentrowane jesteśmy na praktycznych aspektach obsługi klienta, w tym efektywnym reagowaniu na skargi, reklamacje, oraz…
Akademia międzynarodowego negocjatora biznesowego
W erze postępującej globalizacji rynków światowych następuje rozszerzenie obszarów prowadzenia biznesu, stąd też dla wielu polskich firm włączenie się do tego procesu jest warunkiem ich przetrwania lub rozwoju. Skuteczne negocjacje…
ZARZĄDZANIE ZAPASAMI. Metody i narzędzia optymalizacji poziomu zapasów
Warsztaty skierowane do managerów oraz specjalistów działów logistyki, zakupów, magazynu. Celem szkolenia jest zwiększenie umiejętności stosowania metod zarządzania zapasami, podniesienie poziomu umiejętności stosowania metod statystycznych, wzrost umiejętności wykorzystania analiz odchyleń…
AUTHENTIC SALES – styl sprzedaży dopasowany do Ciebie. Wyjątkowe warsztaty prowadzone przez 2 trenerów biznesu metodą coachingu prowokatywnego
Zawodowy sprzedawca to specjalista w zakresie budowania relacji, zarządzania relacjami, mistrz komunikacji, negocjacji i wywierania wpływu. Fachowiec od przywództwa, słuchania, kierowania… Zapraszamy na warsztaty szkoleniowe. Zdobędziesz nowe umiejętności i udoskonalisz…
ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ – projekt szkoleniowo-doradczy
Szkolenie przeznaczone dla osób zarządzających zespołami sprzedaży, zainteresowanych realizacją strategicznych celów, zmianą efektywności w dotychczasowym sposobie funkcjonowania zespołów handlowych. Szkolenie jest dedykowane zarówno dyrektorom sprzedaży ogólnopolskiej jak i regionalnym dyrektorom…
NEGOCJACJE W BIZNESIE Z KRAJAMI NIEMIECKIEGO OBSZARU JĘZYKOWEGO (Niemcy, Szwajcaria, Lichtenstein, Austria)
Frau czy Fräulein? W przeciwieństwie do Polski w krajach niemieckojęzycznych podkreślenie różnicy między panią („Frau”- mężatka, rozwódka, wdowa), a panną („Fräulein”) jest nie tylko dopuszczalne, ale wręcz konieczne, nawet jeżeli…
Efektywny kupiec – unikalne 2-dniowe warsztaty
EFEKTYWNE ZAKUPY TO PODSTAWA SUKCESU TWOJEJ FIRMY! Zdarzyło Ci się zrobić niepotrzebne zakupy do Twojego przedsiębiorstwa? Zakupiony towar nie został wykorzystany efektywnie i w całości? Odnosisz wrażenie, że przepłacasz za…
Asertywność w obsłudze klienta – warsztat
Szkolenie pozwalające poznać skuteczne metody i techniki prowadzenia efektywnej rozmowy z klientem oraz sposoby utrzymania klienta . Wypracować konstruktywne nawyki i zachowania w rozmowach z klientami, zrozumieć znaczenie klienta dla rozwoju firmy i utrzymania pozycji rynkowej…
NEGOCJACJE MIĘDZYKULTUROWE – 2-dniowe warsztaty
Kiedy negocjatorzy są przedstawicielami innych kultur, ich interesy, założenia, strategie jak również kontekst społeczny, ekonomiczny, prawny i polityczny negocjacji mogą w znaczny sposób odbiegać od siebie. Umiejętności negocjacyjne nakierowane na…
Szkolenia zamknięte -
dopasowane do Ciebie!
Zorganizuj z nami szkolenia zamknięte i rozwijaj kompetencje swojego zespołu. Zapewniamy rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb. Jesteśmy elastycznymi partnerami, realizującymi szkolenia w całej Polsce.
Dołącz do naszych zadowolonych klientów, rozwijaj kompetencje swojego zespołu i osiągaj wyznaczone cele.