Przejdź do treści

SZKOLENIA NA ZLECENIE

SKUTECZNY BRYGADZISTA, MISTRZ, LIDER – rozwijanie kompetencji menadżerskich

SKUTECZNY BRYGADZISTA, MISTRZ, LIDER – rozwijanie kompetencji menadżerskich

Podczas zajęć wskażemy rozwiązania, które uczestnicy będą mogli wykorzystać w praktyce: Jak optymalnie wykorzystać swoje możliwości i potencjał podwładnych? Jak najskuteczniej zarządzać podległym personelem? Jak efektywnie delegować uprawnienia w oparciu…

CONFLICT MANAGEMENT AND NEGOTIATION

CONFLICT MANAGEMENT AND NEGOTIATION

Objectives: To recognise the role of conflicts in a social life To understand the roots of conflicts To know approaches to conflicts To improve negotiation skills

TEAM BUILDING

TEAM BUILDING

Objectives: To illustrate the nature and benefits of team work To understand the process of team building and development To give participants an opportunity to consider the application of facilitation…

PSYCHOLOGY OF MANAGEMENT

PSYCHOLOGY OF MANAGEMENT

Objectives: To illustrate the nature and benefits of a systematic analysis of management and employees behaviours To look at the development and application of psychological theories in the workplace and…

PUBLIC RELATIONS

PUBLIC RELATIONS

Objectives: To present theory and practice in the public relations field To give participants an opportunity for improving skills such as communication, media relations, writing and presentation To provide ideas…

BEER GAME LOGISTYCZNA GRA MENEDŻERSKA – ELASTYCZNE ZARZĄDZANIE ŁAŃCUCHEM DOSTAW w języku angielskim

BEER GAME LOGISTYCZNA GRA MENEDŻERSKA – ELASTYCZNE ZARZĄDZANIE ŁAŃCUCHEM DOSTAW w języku angielskim

WYSTĄPIENIA PUBLICZNE. Zasady skutecznego porozumiewania się i współpracy z mediami.

WYSTĄPIENIA PUBLICZNE. Zasady skutecznego porozumiewania się i współpracy z mediami.

„Mówca tak po­winien skon­struować przemówienie, by wyczer­pać te­mat, ale nie wyczer­pać słuchaczy”. Winston Churchill

Etykieta oraz protokół dyplomatyczny w biznesie

Etykieta oraz protokół dyplomatyczny w biznesie

ZARZĄDZANIE KOMPETENCJAMI PRACOWNIKÓW

ZARZĄDZANIE KOMPETENCJAMI PRACOWNIKÓW

Po szkoleniu uczestnicy: Posiądą praktyczną wiedzę na temat projektowania i zastosowania kompetencji behawioralnych w zarządzaniu zasobami ludzkimi i tworzenia profili kompetencyjnych Nabędą umiejętność powiązania różnych narzędzi w spójny system zarządzania…

ZARZĄDZANIE ZMIANAMI – warsztaty według najlepszych praktyk

ZARZĄDZANIE ZMIANAMI – warsztaty według najlepszych praktyk

Zapoznanie słuchaczy z wiedzą na temat zagadnienia kryzysu, jego cykliczności, źródeł, przebiegu i skutków. Kształcenie i rozwój praktycznych umiejętności rozpoznawania wydarzeń zapowiadających kryzysy pozwalających zapobiegać sytuacjom zagrażającym stabilności przedsiębiorstwa i…

Szkolenia zamknięte -
dopasowane do Ciebie!

Zorganizuj z nami szkolenia zamknięte i rozwijaj kompetencje swojego zespołu. Zapewniamy rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb. Jesteśmy elastycznymi partnerami, realizującymi szkolenia w całej Polsce.

Dołącz do naszych zadowolonych klientów, rozwijaj kompetencje swojego zespołu i osiągaj wyznaczone cele.

Sprawdź ofertę