SZKOLENIA NA ZLECENIE
PLANOWANIE I ORGANIZACJA CZASU PRACY DLA WYŻSZEJ KADRY MENEDŻERSKIEJ. Podnoszenie efektywności własnej i zespołu. Jak planować i działać, by perfekcyjnie zarządzać czasem i mądrze go inwestować?
Poznanie praktycznych technik i sposobów zwiększania osobistej efektywności Zrozumienie na czym polega przemyślane zarządzanie czasem i w jaki sposób można go mądrze inwestować Na szkolenie zapraszamy: Kadrę menedżerską różnych działów…
AUTOORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ I ZESPOŁU, CZYLI EFEKTYWNE WYKORZYSTANIE CZASU
Zaległości piętrzą się a nowe zadania wciąż przybywają. CHAOS. Zapominasz o ważnych sprawach. Problemy w zarządzaniu czasem są jednym z kluczowych problemów niezadowalających wyników pracy. Pokonanie ich wymaga nauczenia się jak wykorzystywać…
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI w ujęciu praktycznym
Zapoznanie uczestników z pojęciami związanymi z zarządzaniem projektami Wdrożenie uczestników w wykorzystanie narzędzi i technik związanych z zarządzaniem projektami Przygotowanie uczestników do praktycznego wykorzystania narzędzi i technik zarządzania projektami we…
ZARZĄDZANIE PRZEZ CELE
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM. Brygadzista, mistrz, kierownik – rozwijanie kompetencji menedżerskich
Podczas zajęć wskażemy rozwiązania, które uczestnicy: mistrzowie, brygadziści, kierownicy będą mogli wykorzystać w praktyce: Jak optymalnie wykorzystać swoje możliwości i potencjał podwładnych? Jak najskuteczniej zarządzać podległym personelem? Jak efektywnie delegować…
ZARZĄDZANIE ZMIANĄ w działach HR – jak skutecznie pokierować zmianami organizacyjnymi w trudnych czasach. Najnowsze trendy i sprawdzone metody.
Celem szkolenia jest poznanie i lepsze zrozumienie mechanizmów rządzących procesem wdrażania zmian organizacyjnych w firmie, jak również nauczenie radzenia sobie z obiekcjami i oporem współpracowników wobec zmiany mało korzystnej dla…
PRAWO PRACY W PRAKTYCE MANAGERA. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH. KONTROLA PRACOWNIKA
Dostarczenie uczestnikom wszechstronnej wiedzy dotyczącej prawnych uwarunkowań zarządzania ludźmi w organizacji. Program szkolenia ma charakter interdyscyplinarny i obejmuje swoim zakresem zagadnienia regulowane przepisami prawa pracy, prawa cywilnego oraz przepisami o…
Zarządzanie zespołem pracowników- rozwój umiejętności menedżerskich
Celem szkolenia jest zaprezentowanie sposobów wykorzystania wiedzy i umiejętności psychologicznych w kierowaniu zespołami ludzi. Każdy uczestnik będzie miał szansę nie tylko zapoznać się ze skutecznymi metodami kierowania personelem, ale także…
Zarządzanie emocjami – warsztaty menedżerskie
Nauczyliśmy się już profesjonalnej obsługi klienta, profesjonalnego zarządzania zespołem, profesjonalnej komunikacji ale dbając o profesjonalizm coraz bardziej nadwyrężamy własne emocje. Proponowane warsztaty pozwolą na: Rozpoznanie i nazwanie własnych emocji Uświadomienie…
REKLAMACJA. Jak prowadzić trudne rozmowy z Klientami?
Poznanie podstawowych zasad prowadzenia rozmów bezpośrednich, telefonicznych oraz korespondencji z klientami zgłaszającymi skargi, uwagi i reklamacje Poznanie skutecznych zasad obsługi klienta reklamującego produkty i usługi Rozwój umiejętności komunikowania z klientami…
Szkolenia zamknięte -
dopasowane do Ciebie!
Zorganizuj z nami szkolenia zamknięte i rozwijaj kompetencje swojego zespołu. Zapewniamy rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb. Jesteśmy elastycznymi partnerami, realizującymi szkolenia w całej Polsce.
Dołącz do naszych zadowolonych klientów, rozwijaj kompetencje swojego zespołu i osiągaj wyznaczone cele.