Przejdź do treści

SZKOLENIA NA ZLECENIE

Akademia międzynarodowego negocjatora biznesowego

Akademia międzynarodowego negocjatora biznesowego

W erze postępującej globalizacji rynków światowych następuje rozszerzenie obszarów prowadzenia biznesu, stąd też dla wielu polskich firm włączenie się do tego procesu jest warunkiem ich przetrwania lub rozwoju. Skuteczne negocjacje…

NEGOCJACJE MIĘDZYKULTUROWE – 2-dniowe warsztaty

NEGOCJACJE MIĘDZYKULTUROWE – 2-dniowe warsztaty

Kiedy negocjatorzy są przedstawicielami innych kultur, ich interesy, założenia, strategie jak również kontekst społeczny, ekonomiczny, prawny i polityczny negocjacji mogą w znaczny sposób odbiegać od siebie. Umiejętności negocjacyjne nakierowane na…

PRZYWÓDZTWO Z ELEMENTAMI MOTYWACJI PRACOWNIKÓW

PRZYWÓDZTWO Z ELEMENTAMI MOTYWACJI PRACOWNIKÓW

Prezydent Stanów Zjednoczonych – John Quincy Adams powiedział: „Jeśli twoja aktywność inspiruje innych,by więcej marzyć, więcej się uczyć, więcej działać i stawać się kimś więcej, to jesteś liderem.” Czy chcesz…

Przeciw rutynie zawodowej, na wprost kreatywności w biznesie

Przeciw rutynie zawodowej, na wprost kreatywności w biznesie

Zarządzanie zespołem pracowników- rozwój umiejętności menedżerskich

Zarządzanie zespołem pracowników- rozwój umiejętności menedżerskich

Celem szkolenia jest zaprezentowanie sposobów wykorzystania wiedzy i umiejętności psychologicznych w kierowaniu zespołami ludzi. Każdy uczestnik będzie miał szansę nie tylko zapoznać się ze skutecznymi metodami kierowania personelem, ale także…

Zarządzanie emocjami – warsztaty menedżerskie

Zarządzanie emocjami – warsztaty menedżerskie

Nauczyliśmy się już profesjonalnej obsługi klienta, profesjonalnego zarządzania zespołem, profesjonalnej komunikacji ale dbając o profesjonalizm coraz bardziej nadwyrężamy własne emocje. Proponowane warsztaty pozwolą na: Rozpoznanie i nazwanie własnych emocji Uświadomienie…

Etykieta oraz protokół dyplomatyczny w biznesie

Etykieta oraz protokół dyplomatyczny w biznesie

PROCES OCENY PRACOWNIKÓW oraz PROCES ROZSTAWANIA SIĘ Z  PRACOWNIKAMI – czyli przygotowanie rozmowy oceniającej oraz rozmowy zwalniającej

PROCES OCENY PRACOWNIKÓW oraz PROCES ROZSTAWANIA SIĘ Z PRACOWNIKAMI – czyli przygotowanie rozmowy oceniającej oraz rozmowy zwalniającej

Jeśli decydujesz o zwolnieniach, uczestniczysz w procesie zwalniania i potrzebujesz pomocy lub przygotowujesz się do objęcia stanowiska menedżera, to koniecznością jest zweryfikować posiadane informacje z praktyką oraz przećwiczyć trudne sytuacje…

ASERTYWNOŚĆ W PRACY MENEDŻERA – skuteczne warsztaty

ASERTYWNOŚĆ W PRACY MENEDŻERA – skuteczne warsztaty

Co daje asertywność skutecznemu Menedżerowi? Umożliwia konsekwentnie realizować zadania Pomaga elastycznie reagować na procesy zmian Pomaga okreslać  priorytety i ustawiać zadania według hierarchii ważności Zwiększa swobodę komunikacji, zapobiegając niepotrzebnym konfliktom Pozwala…

Inteligencja emocjonalna i automotywacja

Inteligencja emocjonalna i automotywacja

Inteligencja to to, co mierzą testy IQ (Iloraz Inteligencji). Natomiast EQ (Inteligencja Emocjonalna) , to takie zasoby, które pozwalają skuteczniej, łatwiej i z większą satysfakcją być z ludźmi, wśród ludzi…

Szkolenia zamknięte -
dopasowane do Ciebie!

Zorganizuj z nami szkolenia zamknięte i rozwijaj kompetencje swojego zespołu. Zapewniamy rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb. Jesteśmy elastycznymi partnerami, realizującymi szkolenia w całej Polsce.

Dołącz do naszych zadowolonych klientów, rozwijaj kompetencje swojego zespołu i osiągaj wyznaczone cele.

Sprawdź ofertę