- Oferta
- Rozwój menedżerski
PRZYWÓDZTWO Z ELEMENTAMI MOTYWACJI PRACOWNIKÓW
Prezydent Stanów Zjednoczonych – John Quincy Adams powiedział: „Jeśli twoja aktywność inspiruje innych,by więcej marzyć, więcej się uczyć, więcej działać i stawać się kimś więcej, to jesteś liderem.” Czy chcesz być takim właśnie liderem, który inspiruje, rozwija i buduje motywację a jednocześnie jest dobrze zorganizowany i efektywny w działaniu? Dowiedz się jak łączyć sprawdzone od lat metody z nowinkami z obszaru zarządzania, aby podnieść efekty i satysfakcję pracy zespołu na wyższy poziom.
Cele i korzyści
- Zbudować wizję własnego przywództwa oraz określić konkretne ścieżki dalszego rozwoju w tym obszarze.
- Wypracować umiejętności podnoszące poziom przywództwa na coraz to wyższe poziomy.
- Poznać narzędzia i techniki pozwalające kształtować atrakcyjne miejsca pracy.
- Poznać metody i narzędzia pozwalające zrozumieć pracowników i w efekcie zbudować trwałą relację z zespołem.
- Wypracować umiejętności i techniki podnoszące motywację i utrzymujące determinację zespołu.
Prezydent Stanów Zjednoczonych – John Quincy Adams powiedział:
„Jeśli twoja aktywność inspiruje innych, by więcej marzyć, więcej się uczyć, więcej działać i stawać się kimś więcej, to jesteś liderem.”
Czy chcesz być takim właśnie liderem, który inspiruje, rozwija i buduje motywację a jednocześnie jest dobrze zorganizowany i efektywny w działaniu?
Program szkolenia
Dzień 1
1. Przywództwo – jakim jestem liderem?
Uczestnik szkolenia:
- Zrozumie istotne różnice między przywództwem a zarządzaniem oraz związane z każdym z tych podejść konsekwencje
- Pozna cechy, nawyki i zachowania skutecznego przywódcy
- Dowie się w jaki sposób można podnosić przywództwo na kolejne poziomy rozwoju i w efekcie być bardziej skutecznym liderem
2. Servant Leadership w praktyce, czyli o osiąganiu wysokiej efektywności bez zewnętrznej motywacji
Uczestnik szkolenia:
- Będzie wiedział czym jest popularna na całym świecie koncepcja Servant Leadership i dlaczego jest ona tak skuteczna w budowaniu lojalności całych zespołów pracowników
- Pozna konkretne kroki pozwalające wdrażać tę koncepcję w organizacjach
- W trakcie warsztatów określi zgodność swojego modelu zarządzania z koncepcją Servant Leadership i pozna obszary do potencjalnego usprawnienia
3. Aktywne słuchanie, obserwacja i budowanie inspirujących komunikatów
Uczestnik szkolenia:
- W trakcie ćwiczeń zdobędzie umiejętność skutecznego zadawania pytań, słuchania i obserwacji rozmówcy w celu uzyskania jak najdokładniejszych informacji oraz wypracuje sposób na budowanie inspirujących komunikatów
- Pozna najważniejsze zasady skutecznej komunikacji a także dowie się dlaczego warto aktywnie słuchać i jak to robić w praktyce.
- Będzie wiedział na ile ważne jest pierwsze wrażenie i dalszy przekaz niewerbalny.
4. Proaktywność w życiu i w pracy, czyli o tym jak przenieść swoją efektywność na zupełnie inny poziom
Uczestnik szkolenia:
- Dowie się czym jest proaktywność i jak ją można wykorzystać do poprawy własnej efektywności w zarządzaniu
- W ramach ćwiczeń określi swój poziom proaktywności i pozna obszary, które można usprawnić w tym zakresie.
- Będzie potrafił komunikować się w proaktywny sposób wpływając pozytywnie na osoby ze swojego otoczenia
5. Skuteczne wyznaczanie celów, delegowanie zadań i odpowiedzialności
Uczestnik szkolenia:
- Dowie się jak efektywnie wyznaczać i komunikować cele
- Pozna w praktyce schemat delegowania zadań oraz odpowiedzialności pozwalający zwiększyć szansę na pozytywne zakończenie zadania
- Pozna i zastosuje najnowsze narzędzia z tego obszaru bazujące na koncepcji Management 3.0
Dzień 2
6. Umiejętność współpracy z ludźmi – podstawa skutecznego przywództwa
Uczestnik szkolenia:
- Pozna i utrwali w trakcie ćwiczeń mechanizmy pozwalające budować trwałą relację z pracownikiem
- Będzie miał świadomość błędów menedżerskich, które mogą wpłynąć w negatywny sposób na budowanie tej relacji.
7. Uwarunkowania zachowań osób z zespołu wynikające z analizy transakcyjnej
Uczestnik szkolenia:
- Będzie potrafił rozpoznawać problemy komunikacyjne mające swoje źródło w analizie transakcyjnej i odpowiednio je korygować.
- Pozna schematy zachowań i odpowiadające im reakcje wynikające z analizy transakcyjnej, przez co podniesie umiejętności rozwiązywania konfliktów, komunikacji i delegowania zadań.
8. Udzielanie i dawanie rozwojowej informacji zwrotnej
Uczestnik szkolenia:
- Będzie potrafił stosować schemat i pozna zasady udzielania informacji zwrotnej działającej motywująco na pracownika
- Poszerzy wiedzę w tym obszarze o praktyczne wskazówki i doświadczenia innych menedżerów.
9. Motywowanie i utrzymywanie wysokiego poziomu zaangażowania
Uczestnik szkolenia:
- Pozna klasyczne teorie motywacji oraz współczesne trendy w tym obszarze i dowie się dlaczego niektóre z nich już nie działają.
- Będzie potrafił rozpoznać obszary motywujące pracowników oraz przeanalizować wpływ zmian na motywację dzięki zastosowaniu odpowiednich narzędzi z obszaru Management 3.0
Metody szkoleniowe
- dyskusje
- analizy przypadków
- odgrywanie ról
- wykład
Adresaci
- Liderzy zespołów
- Menedżerowie średniego szczebla
- Właściciele małych i średnich firm, w tym głównie osoby początkujące oraz średnio zaawansowane w obszarze przywództwa
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie