Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Rozwój menedżerski

PRZYWÓDZTWO Z ELEMENTAMI MOTYWACJI PRACOWNIKÓW

Prezydent Stanów Zjednoczonych – John Quincy Adams powiedział: „Jeśli twoja aktywność inspiruje innych,by więcej marzyć, więcej się uczyć, więcej działać i stawać się kimś więcej, to jesteś liderem.” Czy chcesz być takim właśnie liderem, który inspiruje, rozwija i buduje motywację a jednocześnie jest dobrze zorganizowany i efektywny w działaniu? Dowiedz się jak łączyć sprawdzone od lat metody z nowinkami z obszaru zarządzania, aby podnieść efekty i satysfakcję pracy zespołu na wyższy poziom.

Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

  • Zbudować wizję własnego przywództwa oraz określić konkretne ścieżki dalszego rozwoju w tym obszarze.
  • Wypracować umiejętności podnoszące poziom przywództwa na coraz to wyższe poziomy.
  • Poznać narzędzia i techniki pozwalające kształtować atrakcyjne miejsca pracy.
  • Poznać metody i narzędzia pozwalające zrozumieć pracowników i w efekcie zbudować trwałą relację z zespołem.
  • Wypracować umiejętności i techniki podnoszące motywację i utrzymujące determinację zespołu.

Prezydent Stanów Zjednoczonych – John Quincy Adams powiedział:

Jeśli twoja aktywność inspiruje innych, by więcej marzyć, więcej się uczyć, więcej działać i stawać się kimś więcej, to jesteś liderem.”

 

Czy chcesz być takim właśnie liderem, który inspiruje, rozwija i buduje motywację a jednocześnie jest dobrze zorganizowany i efektywny w działaniu?

Dowiedz się jak łączyć sprawdzone od lat metody z nowinkami z obszaru zarządzania aby podnieść efekty i satysfakcję pracy zespołu na wyższy poziom.

Program szkolenia

Dzień 1

 

1. Przywództwo – jakim jestem liderem?

Uczestnik szkolenia:

  • Zrozumie istotne różnice między przywództwem a zarządzaniem oraz związane z każdym z tych podejść konsekwencje
  • Pozna cechy, nawyki i zachowania skutecznego przywódcy
  • Dowie się w jaki sposób można podnosić przywództwo na kolejne poziomy rozwoju i w efekcie być bardziej skutecznym liderem

2. Servant Leadership w praktyce, czyli o osiąganiu wysokiej efektywności bez zewnętrznej motywacji

Uczestnik szkolenia:

  • Będzie wiedział czym jest popularna na całym świecie koncepcja Servant Leadership i dlaczego jest ona tak skuteczna w budowaniu lojalności całych zespołów pracowników
  • Pozna konkretne kroki pozwalające wdrażać tę koncepcję w organizacjach
  • W trakcie warsztatów określi zgodność swojego modelu zarządzania z koncepcją Servant Leadership i pozna obszary do potencjalnego usprawnienia

3. Aktywne słuchanie, obserwacja i budowanie inspirujących komunikatów

Uczestnik szkolenia:

  • W trakcie ćwiczeń zdobędzie umiejętność skutecznego zadawania pytań, słuchania i obserwacji rozmówcy w celu uzyskania jak najdokładniejszych informacji oraz wypracuje sposób na budowanie inspirujących komunikatów
  • Pozna najważniejsze zasady skutecznej komunikacji a także dowie się dlaczego warto aktywnie słuchać i jak to robić w praktyce.
  • Będzie wiedział na ile ważne jest pierwsze wrażenie i dalszy przekaz niewerbalny.

 

4. Proaktywność w życiu i w pracy, czyli o tym jak przenieść swoją efektywność na zupełnie inny poziom

Uczestnik szkolenia:

  • Dowie się czym jest proaktywność i jak ją można wykorzystać do poprawy własnej efektywności w zarządzaniu
  • W ramach ćwiczeń określi swój poziom proaktywności i pozna obszary, które można usprawnić w tym zakresie.
  • Będzie potrafił komunikować się w proaktywny sposób wpływając pozytywnie na osoby ze swojego otoczenia

5. Skuteczne wyznaczanie celów, delegowanie zadań i odpowiedzialności

Uczestnik szkolenia:

  • Dowie się jak efektywnie wyznaczać i komunikować cele
  • Pozna w praktyce schemat delegowania zadań oraz odpowiedzialności pozwalający zwiększyć szansę na pozytywne zakończenie zadania
  • Pozna i zastosuje najnowsze narzędzia z tego obszaru bazujące na koncepcji Management 3.0

 

Dzień 2

6. Umiejętność współpracy z ludźmi – podstawa skutecznego przywództwa

Uczestnik szkolenia:

  • Pozna i utrwali w trakcie ćwiczeń mechanizmy pozwalające budować trwałą relację z pracownikiem
  • Będzie miał świadomość błędów menedżerskich, które mogą wpłynąć w negatywny sposób na budowanie tej relacji.

 

7. Uwarunkowania zachowań osób z zespołu wynikające z analizy transakcyjnej

Uczestnik szkolenia:

  • Będzie potrafił rozpoznawać problemy komunikacyjne mające swoje źródło w analizie transakcyjnej i odpowiednio je korygować.
  • Pozna schematy zachowań i odpowiadające im reakcje wynikające z analizy transakcyjnej, przez co podniesie umiejętności rozwiązywania konfliktów, komunikacji i delegowania zadań.

8. Udzielanie i dawanie rozwojowej informacji zwrotnej

Uczestnik szkolenia:

  • Będzie potrafił stosować schemat i pozna zasady udzielania informacji zwrotnej działającej motywująco na pracownika
  • Poszerzy wiedzę w tym obszarze o praktyczne wskazówki i doświadczenia innych menedżerów.

9. Motywowanie i utrzymywanie wysokiego poziomu zaangażowania

Uczestnik szkolenia:

  • Pozna klasyczne teorie motywacji oraz współczesne trendy w tym obszarze i dowie się dlaczego niektóre z nich już nie działają.
  • Będzie potrafił rozpoznać obszary motywujące pracowników oraz przeanalizować wpływ zmian na motywację dzięki zastosowaniu odpowiednich narzędzi z obszaru Management 3.0
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Metody szkoleniowe

  •  dyskusje
  • analizy przypadków
  • odgrywanie ról
  • wykład

Adresaci

  • Liderzy zespołów
  • Menedżerowie średniego szczebla
  • Właściciele małych i średnich firm,  w tym głównie osoby początkujące oraz średnio zaawansowane w obszarze przywództwa

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie