PLANER
logotyp-prestige-eck

Ludzie zazwyczaj pozbawiają się swojej siły, myśląc, że żadnej siły nie mają.Alice Walker

Menu

PRZYWÓDZTWO Z ELEMENTAMI MOTYWACJI PRACOWNIKÓW

Termin: Do ustalenia

Kategoria: Rozwój menedżerski

Liczba godzin: 2 dni

Miasto: Do ustalenia

Cena: Do ustalenia

Prezydent Stanów Zjednoczonych – John Quincy Adams powiedział:

Jeśli twoja aktywność inspiruje innych, by więcej marzyć, więcej się uczyć, więcej działać i stawać się kimś więcej, to jesteś liderem.”

 

Czy chcesz być takim właśnie liderem, który inspiruje, rozwija i buduje motywację a jednocześnie jest dobrze zorganizowany i efektywny w działaniu?

Dowiedz się jak łączyć sprawdzone od lat metody z nowinkami z obszaru zarządzania aby podnieść efekty i satysfakcję pracy zespołu na wyższy poziom.

Cele i korzyści szkolenia
  • Zbudować wizję własnego przywództwa oraz określić konkretne ścieżki dalszego rozwoju w tym obszarze.
  • Wypracować umiejętności podnoszące poziom przywództwa na coraz to wyższe poziomy.
  • Poznać narzędzia i techniki pozwalające kształtować atrakcyjne miejsca pracy.
  • Poznać metody i narzędzia pozwalające zrozumieć pracowników i w efekcie zbudować trwałą relację z zespołem.
  • Wypracować umiejętności i techniki podnoszące motywację i utrzymujące determinację zespołu.
Adresaci szkolenia
  • Liderzy zespołów
  • Menedżerowie średniego szczebla
  • Właściciele małych i średnich firm,  w tym głównie osoby początkujące oraz średnio zaawansowane w obszarze przywództwa
Program szczegółowy szkolenia

Dzień 1

 

1. Przywództwo – jakim jestem liderem?

Uczestnik szkolenia:

  • Zrozumie istotne różnice między przywództwem a zarządzaniem oraz związane z każdym z tych podejść konsekwencje
  • Pozna cechy, nawyki i zachowania skutecznego przywódcy
  • Dowie się w jaki sposób można podnosić przywództwo na kolejne poziomy rozwoju i w efekcie być bardziej skutecznym liderem

2. Servant Leadership w praktyce, czyli o osiąganiu wysokiej efektywności bez zewnętrznej motywacji

Uczestnik szkolenia:

  • Będzie wiedział czym jest popularna na całym świecie koncepcja Servant Leadership i dlaczego jest ona tak skuteczna w budowaniu lojalności całych zespołów pracowników
  • Pozna konkretne kroki pozwalające wdrażać tę koncepcję w organizacjach
  • W trakcie warsztatów określi zgodność swojego modelu zarządzania z koncepcją Servant Leadership i pozna obszary do potencjalnego usprawnienia

3. Aktywne słuchanie, obserwacja i budowanie inspirujących komunikatów

Uczestnik szkolenia:

  • W trakcie ćwiczeń zdobędzie umiejętność skutecznego zadawania pytań, słuchania i obserwacji rozmówcy w celu uzyskania jak najdokładniejszych informacji oraz wypracuje sposób na budowanie inspirujących komunikatów
  • Pozna najważniejsze zasady skutecznej komunikacji a także dowie się dlaczego warto aktywnie słuchać i jak to robić w praktyce.
  • Będzie wiedział na ile ważne jest pierwsze wrażenie i dalszy przekaz niewerbalny.

 

4. Proaktywność w życiu i w pracy, czyli o tym jak przenieść swoją efektywność na zupełnie inny poziom

Uczestnik szkolenia:

  • Dowie się czym jest proaktywność i jak ją można wykorzystać do poprawy własnej efektywności w zarządzaniu
  • W ramach ćwiczeń określi swój poziom proaktywności i pozna obszary, które można usprawnić w tym zakresie.
  • Będzie potrafił komunikować się w proaktywny sposób wpływając pozytywnie na osoby ze swojego otoczenia

5. Skuteczne wyznaczanie celów, delegowanie zadań i odpowiedzialności

Uczestnik szkolenia:

  • Dowie się jak efektywnie wyznaczać i komunikować cele
  • Pozna w praktyce schemat delegowania zadań oraz odpowiedzialności pozwalający zwiększyć szansę na pozytywne zakończenie zadania
  • Pozna i zastosuje najnowsze narzędzia z tego obszaru bazujące na koncepcji Management 3.0

 

Dzień 2

6. Umiejętność współpracy z ludźmi – podstawa skutecznego przywództwa

Uczestnik szkolenia:

  • Pozna i utrwali w trakcie ćwiczeń mechanizmy pozwalające budować trwałą relację z pracownikiem
  • Będzie miał świadomość błędów menedżerskich, które mogą wpłynąć w negatywny sposób na budowanie tej relacji.

 

7. Uwarunkowania zachowań osób z zespołu wynikające z analizy transakcyjnej

Uczestnik szkolenia:

  • Będzie potrafił rozpoznawać problemy komunikacyjne mające swoje źródło w analizie transakcyjnej i odpowiednio je korygować.
  • Pozna schematy zachowań i odpowiadające im reakcje wynikające z analizy transakcyjnej, przez co podniesie umiejętności rozwiązywania konfliktów, komunikacji i delegowania zadań.

8. Udzielanie i dawanie rozwojowej informacji zwrotnej

Uczestnik szkolenia:

  • Będzie potrafił stosować schemat i pozna zasady udzielania informacji zwrotnej działającej motywująco na pracownika
  • Poszerzy wiedzę w tym obszarze o praktyczne wskazówki i doświadczenia innych menedżerów.

9. Motywowanie i utrzymywanie wysokiego poziomu zaangażowania

Uczestnik szkolenia:

  • Pozna klasyczne teorie motywacji oraz współczesne trendy w tym obszarze i dowie się dlaczego niektóre z nich już nie działają.
  • Będzie potrafił rozpoznać obszary motywujące pracowników oraz przeanalizować wpływ zmian na motywację dzięki zastosowaniu odpowiednich narzędzi z obszaru Management 3.0
Metody szkoleniowe
  •  dyskusje
  • analizy przypadków
  • odgrywanie ról
  • wykład
Prowadzący
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji PRESTIGE EUROPEJSKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA.

Wysoki poziom zajęć jest standardem obowiązującym w certyfikowanej firmie szkoleniowej PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.


Gwarantujemy, że nasi trenerzy i wykładowcy, to osoby z wysokimi kwalifikacjami i wieloletnim doświadczeniem praktycznym, bo właśnie na praktyczne zastosowanie kładziemy szczególny nacisk.


Zapewniamy skuteczne szkolenia prowadzone przez wybitnych specjalistów, cenionych za ogromną wiedzę i rewelacyjne kwalifikacje dydaktyczne. Będzie nam bardzo miło gościć Państwa na naszych szkoleniach. Szczegółowe opisy prowadzącego lub prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie, którą przesyłamy drogą mailową lub faksową.




    Jesteśmy certyfikowaną firmą szkoleniową w ISO 9001:2015 w obszarze:

    • planowania i realizacji szkoleń oraz

    • usług doradczych w zakresie rozwoju i doskonalenia przedsiębiorstw.


Zapewniamy profesjonalizm prowadzących specjalistów, miłą i fachową obsługę, ciekawe materiały szkoleniowe, praktyczny wymiar szkolenia, certyfikaty ukończenia szkolenia.


Możliwości uzyskania dofinansowania do 80% z BUR na swój udział w szkoleniu, zobacz więcej:
BAZA USŁUG ROZWOJOWYCH Z PRESTIGE ECK

Formularz kontaktowy

    Napisz wiadomość

    Imię i nazwisko (dobrowolne)

    Adres email (dobrowolne)

    Numer telefonu (dobrowolne)

    Treść wiadomości

    TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27 w celu kontaktu; RODO

    Dodatkowe informacje
    Szkolenie dostępne na zamówienie

    Organizujemy również szkolenia in company, czyli szkolenia i kursy na zamówienie.

    Przy realizacji szkoleń na zamówienie terminy i lokalizacje uzgadniamy bezpośrednio z klientem.

    Nasz doradca bada potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej, oczekiwania i potrzeby.

    Pobierz Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowychalbo skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
    FIPS (DOC) – pobierz
    FIPS (PDF) – pobierz
    Narzędzie do przygotowania profesjonalnego szkolenia.
    Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.

    Niniejsza oferta, a w szczególności program szkolenia podlegają ochronie na mocy prawa autorskiego. Właścicielem praw autorskich jest PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości informacji w formie elektronicznej lub jakiejkolwiek innej bez zgody autora jest zabronione. Na mocy ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie osoby reprodukujące zawarte w ofercie i programie szkolenia informacje we fragmentach, jak i w całości bez wiedzy i zgody właściciela praw autorskich podlegały będą odpowiedzialności karnej.

    Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
    Unikalne cechy i korzyści ze spotkania