Przejdź do treści

Sprzedaż, zakupy

Warsztaty dla najbardziej wymagających

Wszystkie projekty prowadzone są w formie interaktywnych zajęć praktycznych z licznymi ćwiczeniami oraz analizą przykładów. Zajęcia zawsze odbywają się w kameralnych grupach, co gwarantuje aktywne uczestnictwo i indywidualne podejście do uczestników.

TWOJA PRACA, TWOJA PASJA

W przypadku szkolenia dedykowanego Państwa Firmie szczegółowy program przedstawimy na podstawie określonych przez Państwa założeń.
Czas szkolenia możemy skrócić lub wydłużyć, podzielić na moduły w zależności od potrzeb i możliwości czasowych Państwa Firmy.

JAK ZAWIERAĆ UMOWY AGENCYJNE I DYSTRYBUCYJNE W OBROCIE MIĘDZYNARODOWYM?

JAK ZAWIERAĆ UMOWY AGENCYJNE I DYSTRYBUCYJNE W OBROCIE MIĘDZYNARODOWYM?

Przekazanie uczestnikom wiedzy na temat możliwości wchodzenia na zagraniczne rynki za pomocą agenta lub dystrybutora lub działania na rynku krajowym w charakterze agenta lub dystrybutora Omówienie aktualnych przepisów (zwłaszcza tych…

CONFLICT MANAGEMENT AND NEGOTIATION

CONFLICT MANAGEMENT AND NEGOTIATION

Objectives: To recognise the role of conflicts in a social life To understand the roots of conflicts To know approaches to conflicts To improve negotiation skills

KONTRAKTY EKSPORTOWE I IMPORTOWE WG STANDARDÓW EUROPEJSKICH (umowa międzynarodowej sprzedaży towarów)

KONTRAKTY EKSPORTOWE I IMPORTOWE WG STANDARDÓW EUROPEJSKICH (umowa międzynarodowej sprzedaży towarów)

Przekazanie uczestnikom aktualnych informacji o obowiązujących i przyszłych regulacjach prawnych dotyczących kontraktów handlowych w związku z wejściem Polski do UE Przekazanie wiedzy i praktycznych informacji na temat zasad prawidłowego przygotowania…

AKTYWNA SPRZEDAŻ. ZWIĘKSZANIE PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ FIRMY NA RYNKU.

AKTYWNA SPRZEDAŻ. ZWIĘKSZANIE PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ FIRMY NA RYNKU.

DOSKONAŁA OBSŁUGA KLIENTA

DOSKONAŁA OBSŁUGA KLIENTA

Rozwój umiejętności diagnozowania „w którym miejscu jestem i jakie działania mam przedsięwziąć, by być jeszcze lepszym” Usystematyzowanie wiedzy o Klientach, uświadomienie sobie jak jest istotna, szczególnie w przypadku doradcy Klienta…

REKLAMACJA. Jak prowadzić trudne rozmowy z Klientami?

REKLAMACJA. Jak prowadzić trudne rozmowy z Klientami?

Poznanie podstawowych zasad prowadzenia rozmów bezpośrednich, telefonicznych oraz korespondencji z klientami zgłaszającymi skargi, uwagi i reklamacje Poznanie skutecznych zasad obsługi klienta reklamującego produkty i usługi Rozwój umiejętności komunikowania z klientami…

REKLAMACJE W PRAKTYCE <br>Jak prowadzić trudne rozmowy z klientami?<br>Prawne aspekty reklamacji dla sprzedawców, dostawców i producentów

REKLAMACJE W PRAKTYCE
Jak prowadzić trudne rozmowy z klientami?
Prawne aspekty reklamacji dla sprzedawców, dostawców i producentów

Poznanie podstawowych zasad prowadzenia rozmów bezpośrednich, telefonicznych oraz korespondencji z klientami zgłaszającymi skargi, uwagi i reklamacje Poznanie skutecznych zasad obsługi klienta reklamującego produkty i usługi Rozwój umiejętności komunikowania z klientami…

Reklamacje w przedsiębiorstwie – nowe przepisy o odpowiedzialności sprzedawcy i gwaranta, żądania odszkodowawcze klientów, procedury rozpatrywania reklamacji

Reklamacje w przedsiębiorstwie – nowe przepisy o odpowiedzialności sprzedawcy i gwaranta, żądania odszkodowawcze klientów, procedury rozpatrywania reklamacji

Szkolenie dostarcza wiedzę i umiejętności z zakresu wykonywania przepisów prawa przy zawieraniu umów sprzedaży towarów oraz świadczenia usług około-sprzedażowych w relacjach B2B i B2C. Szkolenie jest dedykowane pracownikom odpowiedzialnym za…

SUKCES SPRZEDAŻY z wykorzystaniem NLP <br>Rekomendowane dla osób z co najmniej kilkuletnim doświadczeniem

SUKCES SPRZEDAŻY z wykorzystaniem NLP
Rekomendowane dla osób z co najmniej kilkuletnim doświadczeniem

Umiejętność nawiązania dobrych relacji z Klientem Sformułowania i zaprezentowania oferty dopasowanej do Klienta Podtrzymania relacji po sprzedaży Przez 3 dni będziemy poruszać się po nowej strukturze sprzedaży rozwijając następujące umiejętności:…

METODY REDUKCJI KOSZTÓW ZAKUPÓW

METODY REDUKCJI KOSZTÓW ZAKUPÓW

Poznanie nowoczesnych metod redukcji kosztów zakupów Identyfikacja bezpośrednich i pośrednich czynników wpływających na decyzję o zakupie Przedstawienie zasad konstrukcji łańcuchów dostaw Zwrócenie uwagi na koszty powstające w łańcuchu dostaw Zapoznanie…