Przejdź do treści

Sprzedaż, zakupy

Warsztaty dla najbardziej wymagających

Wszystkie projekty prowadzone są w formie interaktywnych zajęć praktycznych z licznymi ćwiczeniami oraz analizą przykładów. Zajęcia zawsze odbywają się w kameralnych grupach, co gwarantuje aktywne uczestnictwo i indywidualne podejście do uczestników.

TWOJA PRACA, TWOJA PASJA

W przypadku szkolenia dedykowanego Państwa Firmie szczegółowy program przedstawimy na podstawie określonych przez Państwa założeń.
Czas szkolenia możemy skrócić lub wydłużyć, podzielić na moduły w zależności od potrzeb i możliwości czasowych Państwa Firmy.

ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE CALL CENTRE

ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE CALL CENTRE

W czasie realizacji programu szkoleniowego menedżer grupy call centre (lub osoba, która takie stanowisko ma objąć) zapozna się z wszystkimi aspektami prowadzenia centrum telemarketingu. Szkolenie dla menedżera call centre ma…

OBRONA CENY – rozmowy handlowe w kryzysie. <br>Praktyczny trening umiejętności połączony z filmowaniem scenek. Korporacyjne szkolenie dostępne tylko na zlecenie.

OBRONA CENY – rozmowy handlowe w kryzysie.
Praktyczny trening umiejętności połączony z filmowaniem scenek. Korporacyjne szkolenie dostępne tylko na zlecenie.

Zwiększenie skuteczności transakcji biznesowych – umiejętne korzystanie z elementów wpływających na wartość oferty Podniesienie stopnia swobody w rozmowie biznesowej Zmniejszenie stresu w trakcie dyskusji o cenie czyli zwiększenie komfortu pracy…

SPRZEDAŻ  W WARUNKACH KRYZYSU. Jak skutecznie utrzymywać i rozwijać kontakty z klientem.

SPRZEDAŻ W WARUNKACH KRYZYSU. Jak skutecznie utrzymywać i rozwijać kontakty z klientem.

Zdiagnozowanie sytuacji kryzysu ekonomicznego w sprzedaży Zapoznanie uczestników z koncepcją marketingu relacji Analiza procesu zakupu i wpływu zachowań klienta na proces kontaktów z przedstawicielem firmy Doskonalenie umiejętności tworzenia trwałych relacji…

JAK ZAWIERAĆ UMOWY AGENCYJNE I DYSTRYBUCYJNE W OBROCIE MIĘDZYNARODOWYM?

JAK ZAWIERAĆ UMOWY AGENCYJNE I DYSTRYBUCYJNE W OBROCIE MIĘDZYNARODOWYM?

Przekazanie uczestnikom wiedzy na temat możliwości wchodzenia na zagraniczne rynki za pomocą agenta lub dystrybutora lub działania na rynku krajowym w charakterze agenta lub dystrybutora Omówienie aktualnych przepisów (zwłaszcza tych…

CONFLICT MANAGEMENT AND NEGOTIATION

CONFLICT MANAGEMENT AND NEGOTIATION

Objectives: To recognise the role of conflicts in a social life To understand the roots of conflicts To know approaches to conflicts To improve negotiation skills

KONTRAKTY EKSPORTOWE I IMPORTOWE WG STANDARDÓW EUROPEJSKICH (umowa międzynarodowej sprzedaży towarów)

KONTRAKTY EKSPORTOWE I IMPORTOWE WG STANDARDÓW EUROPEJSKICH (umowa międzynarodowej sprzedaży towarów)

Przekazanie uczestnikom aktualnych informacji o obowiązujących i przyszłych regulacjach prawnych dotyczących kontraktów handlowych w związku z wejściem Polski do UE Przekazanie wiedzy i praktycznych informacji na temat zasad prawidłowego przygotowania…

AKTYWNA SPRZEDAŻ. ZWIĘKSZANIE PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ FIRMY NA RYNKU.

AKTYWNA SPRZEDAŻ. ZWIĘKSZANIE PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ FIRMY NA RYNKU.

DOSKONAŁA OBSŁUGA KLIENTA

DOSKONAŁA OBSŁUGA KLIENTA

Rozwój umiejętności diagnozowania „w którym miejscu jestem i jakie działania mam przedsięwziąć, by być jeszcze lepszym” Usystematyzowanie wiedzy o Klientach, uświadomienie sobie jak jest istotna, szczególnie w przypadku doradcy Klienta…

REKLAMACJA. Jak prowadzić trudne rozmowy z Klientami?

REKLAMACJA. Jak prowadzić trudne rozmowy z Klientami?

Poznanie podstawowych zasad prowadzenia rozmów bezpośrednich, telefonicznych oraz korespondencji z klientami zgłaszającymi skargi, uwagi i reklamacje Poznanie skutecznych zasad obsługi klienta reklamującego produkty i usługi Rozwój umiejętności komunikowania z klientami…

REKLAMACJE W PRAKTYCE <br>Jak prowadzić trudne rozmowy z klientami?<br>Prawne aspekty reklamacji dla sprzedawców, dostawców i producentów

REKLAMACJE W PRAKTYCE
Jak prowadzić trudne rozmowy z klientami?
Prawne aspekty reklamacji dla sprzedawców, dostawców i producentów

Poznanie podstawowych zasad prowadzenia rozmów bezpośrednich, telefonicznych oraz korespondencji z klientami zgłaszającymi skargi, uwagi i reklamacje Poznanie skutecznych zasad obsługi klienta reklamującego produkty i usługi Rozwój umiejętności komunikowania z klientami…