Sprzedaż, zakupy
Warsztaty dla najbardziej wymagających
Wszystkie projekty prowadzone są w formie interaktywnych zajęć praktycznych z licznymi ćwiczeniami oraz analizą przykładów. Zajęcia zawsze odbywają się w kameralnych grupach, co gwarantuje aktywne uczestnictwo i indywidualne podejście do uczestników.
TWOJA PRACA, TWOJA PASJA
W przypadku szkolenia dedykowanego Państwa Firmie szczegółowy program przedstawimy na podstawie określonych przez Państwa założeń.
Czas szkolenia możemy skrócić lub wydłużyć, podzielić na moduły w zależności od potrzeb i możliwości czasowych Państwa Firmy.
ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE CALL CENTRE
W czasie realizacji programu szkoleniowego menedżer grupy call centre (lub osoba, która takie stanowisko ma objąć) zapozna się z wszystkimi aspektami prowadzenia centrum telemarketingu. Szkolenie dla menedżera call centre ma…
OBRONA CENY – rozmowy handlowe w kryzysie.
Praktyczny trening umiejętności połączony z filmowaniem scenek. Korporacyjne szkolenie dostępne tylko na zlecenie.
Zwiększenie skuteczności transakcji biznesowych – umiejętne korzystanie z elementów wpływających na wartość oferty Podniesienie stopnia swobody w rozmowie biznesowej Zmniejszenie stresu w trakcie dyskusji o cenie czyli zwiększenie komfortu pracy…
SPRZEDAŻ W WARUNKACH KRYZYSU. Jak skutecznie utrzymywać i rozwijać kontakty z klientem.
Zdiagnozowanie sytuacji kryzysu ekonomicznego w sprzedaży Zapoznanie uczestników z koncepcją marketingu relacji Analiza procesu zakupu i wpływu zachowań klienta na proces kontaktów z przedstawicielem firmy Doskonalenie umiejętności tworzenia trwałych relacji…
JAK ZAWIERAĆ UMOWY AGENCYJNE I DYSTRYBUCYJNE W OBROCIE MIĘDZYNARODOWYM?
Przekazanie uczestnikom wiedzy na temat możliwości wchodzenia na zagraniczne rynki za pomocą agenta lub dystrybutora lub działania na rynku krajowym w charakterze agenta lub dystrybutora Omówienie aktualnych przepisów (zwłaszcza tych…
CONFLICT MANAGEMENT AND NEGOTIATION
Objectives: To recognise the role of conflicts in a social life To understand the roots of conflicts To know approaches to conflicts To improve negotiation skills
KONTRAKTY EKSPORTOWE I IMPORTOWE WG STANDARDÓW EUROPEJSKICH (umowa międzynarodowej sprzedaży towarów)
Przekazanie uczestnikom aktualnych informacji o obowiązujących i przyszłych regulacjach prawnych dotyczących kontraktów handlowych w związku z wejściem Polski do UE Przekazanie wiedzy i praktycznych informacji na temat zasad prawidłowego przygotowania…
AKTYWNA SPRZEDAŻ. ZWIĘKSZANIE PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ FIRMY NA RYNKU.
DOSKONAŁA OBSŁUGA KLIENTA
Rozwój umiejętności diagnozowania „w którym miejscu jestem i jakie działania mam przedsięwziąć, by być jeszcze lepszym” Usystematyzowanie wiedzy o Klientach, uświadomienie sobie jak jest istotna, szczególnie w przypadku doradcy Klienta…
REKLAMACJA. Jak prowadzić trudne rozmowy z Klientami?
Poznanie podstawowych zasad prowadzenia rozmów bezpośrednich, telefonicznych oraz korespondencji z klientami zgłaszającymi skargi, uwagi i reklamacje Poznanie skutecznych zasad obsługi klienta reklamującego produkty i usługi Rozwój umiejętności komunikowania z klientami…
REKLAMACJE W PRAKTYCE
Jak prowadzić trudne rozmowy z klientami?
Prawne aspekty reklamacji dla sprzedawców, dostawców i producentów
Poznanie podstawowych zasad prowadzenia rozmów bezpośrednich, telefonicznych oraz korespondencji z klientami zgłaszającymi skargi, uwagi i reklamacje Poznanie skutecznych zasad obsługi klienta reklamującego produkty i usługi Rozwój umiejętności komunikowania z klientami…