Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Sprzedaż, zakupy

OBRONA CENY – rozmowy handlowe w kryzysie.
Praktyczny trening umiejętności połączony z filmowaniem scenek. Korporacyjne szkolenie dostępne tylko na zlecenie.

Zwiększenie skuteczności transakcji biznesowych – umiejętne korzystanie z elementów wpływających na wartość oferty Podniesienie stopnia swobody w rozmowie biznesowej Zmniejszenie stresu w trakcie dyskusji o cenie czyli zwiększenie komfortu pracy Wypracowanie pozytywnego stosunku do rozmowy handlowej Doskonalenie technik postępowania z…

Kategorie:
Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

  • Zwiększenie skuteczności transakcji biznesowych – umiejętne korzystanie z elementów wpływających na wartość oferty
  • Podniesienie stopnia swobody w rozmowie biznesowej
  • Zmniejszenie stresu w trakcie dyskusji o cenie czyli zwiększenie komfortu pracy
  • Wypracowanie pozytywnego stosunku do rozmowy handlowej
  • Doskonalenie technik postępowania z klientami, uwzględniając różnice pomiędzy nimi
  • Wzmocnienie pozytywnych relacji między handlowcami i klientami

Program szkolenia jest skierowany do osób, które zajmują się w kontaktach zawodowych sprzedażą w każdej formie – nie tylko handlowców, ale i menedżerów uczestniczących w spotkaniach, na których jest poruszana kwestia ceny.

Zapraszamy praktyków sprzedaży odpowiedzialnych za realizacje planów sprzedażowych:

  • Handlowców, sprzedawców, przedstawicieli handlowych
  • Konsultantów ds. sprzedaży
  • Specjalistów handlowych
  • Doradców handlowych, opiekunów klienta
  • Koordynatorów

oraz kadrę menedżerską odpowiedzialną za zarządzanie działem sprzedaży:

  • Dyrektorów ds. handlu i sprzedaży
  • Key Account Managerów
  • Krajowych kierowników sprzedaży
  • Regionalnych dyrektorów i kierowników sprzedaży
  • Dyrektorów i menedżerów ds. kluczowych klientów

Program szkolenia

1. Co sprzedaję – poznanie silnych i słabych stron oferty handlowej

  • Analiza SWOT oferty handlowej – miejsce ceny na mapie wartości oferty
  • Kiedy i jak stosować argumenty racjonalne?
  • Emocje – ważny element rozmów handlowych

Cel: Uświadomienie sobie, że cena jest tylko jednym z elementów oferty sprzedażowej, poznanie wagi innych składników oferty oraz uwzględnienie emocjonalnego podejścia do transakcji

2. Komu sprzedaję – sprzedaż jako proces

  • Proces decyzji klienta o zakupie produktów i usług – jak klient podchodzi do kupowania?
  • Różnice pomiędzy klientem indywidualnym i instytucjonalnym oraz jak je wykorzystać w sprzedaży – znaczenie ceny dla każdego z nich
  • Jak rozpoznać typ klienta i dobrać metodę postępowania z nim? – sposób podchodzenia do ceny poszczególnych typów klienta
  • Etapy w procesie sprzedaży – kiedy i jak mówić o cenie?
  • Jak pytać, żeby otrzymać wartościowe odpowiedzi? – właściwe rozpoznanie potrzeb klienta

Cel: Zrozumienie potrzeb drugiej strony tego samego procesu czyli sprzedaży, nabycie umiejętności „wchodzenia w buty” klienta oraz korzystania z narzędzi komunikacyjnych w kontakcie handlowym

3. W jaki sposób sprzedaję – metody przedstawienia i obrony oferty

  • Prezentacja produktu i usługi w języku korzyści klienta
    • Język sprzedaży – jakich słów brak w słowniku reprezentanta firmy, a jakich jest za dużo?
    • Jak mówić o konkurencji w kontekście ceny oferty?
    • Jak zamienić cechy produktu/usługi na korzyści dla konkretnego klienta? Cena jedynie jako cecha produktu/usługi
    • Znaczenie wiarygodnej prezentacji – co wpływa na skuteczność podczas prezentowania oferty handlowej?
    • Miejsce i czas prezentacji: bezpośrednio, przez telefon, poczta elektroniczną, skype
  • Pokonywanie obiekcji klienta – Jak poradzić sobie z wątpliwościami. klienta, np dotyczącymi ceny?
    • Budowanie argumentów zmniejszających nastawienie cenowe klienta – np. sposoby na minimalizowanie ceny
    • Czy zaproponować rabat i w jaki sposób?
    • Kiedy powiedzieć o promocji?
    • Czy proponować „gratisy”?
    • Kiedy stosować sprzedaż wiązaną?
  • Elementy negocjacji w oparciu o korzyści klienta
    • Zastosowanie technik wywierania wpływu w rozmowie o cenie

Cel: Poznanie sposobów prezentacji i argumentacji przy uwzględnieniu różnych reakcji klienta na cenę czyli konkretne taktyki obrony ceny

4. Zamknięcie transakcji handlowej – nie palimy mostów za sobą

  • Analiza rozmowy z klientem i wyciąganie wniosków
  • Podsumowanie rozmowy handlowej

5. Podsumowanie szkolenia

Metody pracy jakie stosujemy podczas szkolenia:

  • Mini wykłady wprowadzające do ćwiczeń
  • Materiały multimedialne (zdjęcia, filmy)
  • Sceny symulacyjne
  • Ćwiczenia z kamerą
  • Dyskusje
  • Burza mózgów umożliwiające porównanie własnych metod sprzedażowych z proponowanymi przez trenera oraz innych uczestników szkolenia

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Nasze szkolenia to informacje z pierwszej ręki, Podane w rzetelny i praktyczny sposób, gotowa do wdrożenia w pracy.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie