Przejdź do treści

Rozwój menedżerski

Obserwujemy w przedsiębiorstwach produkcyjnych jak olbrzymia jest potrzeba rozwoju pracowników w zakresie zarządzania zespołem.
„Otaczaj się najlepszymi ludźmi, jakich możesz znaleźć. Deleguj władzę i nie przeszkadzaj.”
Ronald W. Reagan

Zarządzanie personelem należy do podstawowych, a jednocześnie najtrudniejszych umiejętności menedżerskich. Zgodnie z tezą, iż o tym — jak funkcjonuje firma decydują ludzie, którzy ją tworzą — umiejętności menedżerskie w tym zakresie należą do priorytetowych i powinny podlegać ciągłemu doskonaleniu. Efektywne zarządzanie personelem związane jest ze znajomością i stosowaniem metod i narzędzi kierowania zespołami pracowniczymi.
Umiejętności te są niezbędne do lepszego wykonywania powierzonych zadań i są bezpośrednio przekładalne na efektywność pracy zespołu.


WARSZTATY TRENINGU I ROZWOJU UMIEJĘTNOŚCI NEGOCJACYJNYCH.  Interaktywne szkolenie z ćwiczeniami case study i role play z obszaru negocjacji, projektowanie warsztatu negocjatora.

WARSZTATY TRENINGU I ROZWOJU UMIEJĘTNOŚCI NEGOCJACYJNYCH. Interaktywne szkolenie z ćwiczeniami case study i role play z obszaru negocjacji, projektowanie warsztatu negocjatora.

Uporządkowanie i pogłębienie wiedzy na temat negocjacji i ich uwarunkowań psychologicznych Optymalizujący trening umiejętności negocjacyjnych Warsztaty adresowane do: Menedżerów Menedżerów d/s sprzedaży Handlowców-negocjatorów Przedstawicieli handlowych Merchandiserów Metodyka warsztatów: Zajęcia interaktywne…

ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W SYTUACJI PRZEOBRAŻEŃ NA RYNKU PRACY. Jak osiągnąć przewagę konkurencyjną?  (6 dni)

ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W SYTUACJI PRZEOBRAŻEŃ NA RYNKU PRACY. Jak osiągnąć przewagę konkurencyjną? (6 dni)

Przygotowaliśmy dla Państwa szkolenie obejmujące kompleksowo proces zarządzania organizacją od strony potencjału ludzkiego w warunkach przemian na rynku pracy. Na szkoleniu trenerzy przekażą najlepsze doświadczenia firm z dziedziny zarządzania na…

PROCES OCENY PRACOWNIKÓW oraz PROCES ROZSTAWANIA SIĘ Z  PRACOWNIKAMI – czyli przygotowanie rozmowy oceniającej oraz rozmowy zwalniającej

PROCES OCENY PRACOWNIKÓW oraz PROCES ROZSTAWANIA SIĘ Z PRACOWNIKAMI – czyli przygotowanie rozmowy oceniającej oraz rozmowy zwalniającej

Jeśli decydujesz o zwolnieniach, uczestniczysz w procesie zwalniania i potrzebujesz pomocy lub przygotowujesz się do objęcia stanowiska menedżera, to koniecznością jest zweryfikować posiadane informacje z praktyką oraz przećwiczyć trudne sytuacje…

KOMUNIKACJA Z PRACOWNIKIEM

KOMUNIKACJA Z PRACOWNIKIEM

Zdobycie przez Uczestników: Wiedzy o poziomach, narzędziach i odpowiedzialności kadry kierowniczej za skuteczną komunikację wewnętrzną Wiedzy w zakresie możliwych form komunikacji wspólnej oraz konsekwencji jej wdrażania dla lojalności i efektywności…

Business Negotiation (two-day workshop, 16 teaching hours or three-day workshop online 8.30-13.00)

Business Negotiation (two-day workshop, 16 teaching hours or three-day workshop online 8.30-13.00)

Workshop is addressed to all persons who need to negotiate and convince co-partners to their position. General idea: The main purpose of the training is to provide the resent knowledge…

ZARZĄDZANIE WIZERUNKIEM PRZEDSIĘBIORSTWA

ZARZĄDZANIE WIZERUNKIEM PRZEDSIĘBIORSTWA

Przekazanie wiedzy z zakresu socjologii, psychologii, zarządzania i ekonomii dotyczącej procesu budowania wizerunku. Poznanie procesu powstawania wizerunku, zależności między wizerunkiem a tożsamością oraz marką i reputacją firmy. Kształcenie umiejętności interpretacji…

ZARZĄDZANIE CZASEM W NOWOCZESNYCH PRZEDSIĘBIORSTWACH (2 dni)

ZARZĄDZANIE CZASEM W NOWOCZESNYCH PRZEDSIĘBIORSTWACH (2 dni)

W trakcie zajęć uczestnik zidentyfikuje największych złodziei swojego czasu nauczy się formułować cele w sposób konkretny, jasny i motywujący pozna techniki określania priorytetów, efektywnej hierarchii zadań i ich systematycznej realizacji…

NEGOCJACJE Z ZAGRANICZNYMI KONTRAHENTAMI, DOSTAWCAMI I KOOPERANTAMI. Zasady i techniki negocjacji wielokulturowych.

NEGOCJACJE Z ZAGRANICZNYMI KONTRAHENTAMI, DOSTAWCAMI I KOOPERANTAMI. Zasady i techniki negocjacji wielokulturowych.

Umiejętność skutecznego komunikowania się z dostawcami, odbiorcami i kontrahentami pochodzącymi z różnych kultur jest obecnie warunkiem odniesienia sukcesu w zglobalizowanym świecie biznesu. Na naszym szkoleniu przekażemy wiedzę o różnicach kulturowych…

INTELIGENCJA EMOCJONALNA W SKUTECZNYM PROWADZENIU NEGOCJACJI

INTELIGENCJA EMOCJONALNA W SKUTECZNYM PROWADZENIU NEGOCJACJI

wzmocnienie równowagi emocjonalnej wykorzystanie emocji jako źródła siły i energii kontrola i wpływ na swój stan emocjonalny umiejętność oddzielania emocji od problemu umiejętność konstruktywnego działania w sytuacjach silnie stresogennych nawiązywanie…

ZARZĄDZANIE KOMPETENCJAMI PRACOWNIKÓW

ZARZĄDZANIE KOMPETENCJAMI PRACOWNIKÓW

Po szkoleniu uczestnicy: Posiądą praktyczną wiedzę na temat projektowania i zastosowania kompetencji behawioralnych w zarządzaniu zasobami ludzkimi i tworzenia profili kompetencyjnych Nabędą umiejętność powiązania różnych narzędzi w spójny system zarządzania…