- Oferta
- Rozwój menedżerski
SKUTECZNA KOMUNIKACJA W BIZNESIE NARZĘDZIEM NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA FIRMĄ
Cele i korzyści
Program szkolenia
Umiejętność skutecznego komunikowania się jest we współczesnym biznesie sprawą kluczową. Osoby wybitnie komunikatywne mają zdecydowaną przewagę nad innymi: szybko stają się osobami wpływowymi i pną się po szczeblach kariery. Na szkoleniu zrozumiecie Państwo jak skutecznie komunikować się w różnych sytuacjach biznesowych, jak być wrażliwym na sygnały wysyłane przez pracowników, jak być przekonującym dla klientów.
1. Rozmowa – serce komunikacji
- Cztery powody dla których rozmowy się nie udają
- Siedem sposobów na podniesienie jakości rozmowy
2. Istota komunikacji pozawerbalnej „Informacja przecieka przez ciało”
- Ćwiczenia
3. Używaj materiałów wizualnych = pokaż swoją koncepcję
- Ćwiczenia
- Mindmaps = mapa mentalna = narzędzie myślenia pierwszego stopnia
4. Sztuka dowiadywania się w sześciu etapach
- Ćwiczenia
5. Umiejętność perswazji
- Jak podnieść jakość swojej perswazji
- Proces sztuki perswazji
6. Rozmowy służbowe – 4 typy rozmów służbowych
- Rozmowa oceniająca
- Rozmowa zlecająca
- Rozmowa doszkalająca
- Rozmowa doradcza
7. Czego boimy się najbardziej = Prezentacja
8. Wyraź to na piśmie
- Najpopularniejsza metoda porozumiewanie się
9. Jak wykorzystać umiejętność komunikowania w skutecznej negocjacji handlowej
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie