Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Rozwój menedżerski

KOMUNIKACJA Z PRACOWNIKIEM

Zdobycie przez Uczestników: Wiedzy o poziomach, narzędziach i odpowiedzialności kadry kierowniczej za skuteczną komunikację wewnętrzną Wiedzy w zakresie możliwych form komunikacji wspólnej oraz konsekwencji jej wdrażania dla lojalności i efektywności pracowników Umiejętności stosowania technik komunikacji kaskadowej, w tym organizacji zadaniowych…

Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

Zdobycie przez Uczestników:

  • Wiedzy o poziomach, narzędziach i odpowiedzialności kadry kierowniczej za skuteczną komunikację wewnętrzną
  • Wiedzy w zakresie możliwych form komunikacji wspólnej oraz konsekwencji jej wdrażania dla lojalności i efektywności pracowników
  • Umiejętności stosowania technik komunikacji kaskadowej, w tym organizacji zadaniowych spotkań zespołowych

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:

  • Pogłębienie świadomości Uczestników, co do roli komunikacji wewnętrznej w osiąganiu celów Firmy i budowaniu jej pozytywnego wizerunku
  • Poszerzenie umiejętności w obszarze budowania lojalności pracowników poprzez odpowiednie przekazywanie informacji wspólnej
  • Pogłębienie wiedzy w obszarze skutecznej komunikacji kaskadowej
  • Zwiększenie umiejętności w zakresie komunikacji osobistej z podwładnymi

Program szkolenia

1. Cele i rodzaje komunikacji wewnętrznej

  • Główne cele komunikacji wewnętrznej:
    • informowanie
    • efektywność
    • budowanie lojalności i zaangażowania
    • tworzenie klimatu współpracy
  • Rodzaje komunikacji wewnętrznej:
    • komunikacja wspólna, kaskadowa i osobista
    • komunikacja ustna i pisemna
  • Konsekwencje złej komunikacji wewnętrznej:
    • rozpowszechnianie plotki
    • konsekwencje wewnętrzne i zewnętrzne dla Firmy
  • Rola menedżera w budowaniu skutecznej komunikacji wewnętrznej (w kontekście PR wewnętrznego oraz wytycznych ISO 9001:2000)

2. Komunikacja wspólna: budowanie poczucia wspólnoty

  • Kanały i narzędzia komunikacji wspólnej: przegląd możliwości oraz reguł stosowania
  • Przegląd stosowanych technik komunikacji wspólnej: plusy i minusy, propozycje usprawnień
  • Komunikacja wspólna ustna i pisemna
  • Błędy popełniane w obszarze komunikacji wspólnej i sposoby ich eliminowania

3. Komunikacja kaskadowa: informowanie o zadaniach

  • Zakres komunikacji kaskadowej
  • Dopasowanie sposobu wydawania poleceń do dojrzałości zawodowej podwładnych
  • Delegowanie zadań: obszary, reguły i proces empowerment
  • Team-briefing, jako organizacyjne narzędzie przekazywania informacji wspólnych
  • Rozmowa oceniająca jako narzędzie komunikacji kaskadowej
  • Efektywne organizowanie i prowadzenie spotkań doskonalących jakość działania (elementy Gemba Kaizen)
  • Komunikacja kaskadowa ustna i pisemna
  • Błędy komunikacji kaskadowej i sposoby ich eliminowania

4. Komunikacja osobista: informowanie pracowników „na co dzień”

  • Motywacyjne aspekty komunikacji menedżerskiej
  • Dopasowanie komunikacyjno-proceduralne do pracownika: menedżerski i pracowniczy enneagram oraz jego wpływ na sposób pracy z podwładnymi
  • Ustalanie reguł współpracy jako podstawa udzielania informacji zwrotnych przez menedżera
  • Reguły udzielania pozytywnych i negatywnych informacji zwrotnych
  • Zasady przekazywania informacji trudnych
  • Błędy w komunikacji menedżerskiej i sposoby ich eliminowania
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie