- Oferta
- Rozwój menedżerski
INTELIGENCJA EMOCJONALNA W SKUTECZNYM PROWADZENIU NEGOCJACJI
wzmocnienie równowagi emocjonalnej wykorzystanie emocji jako źródła siły i energii kontrola i wpływ na swój stan emocjonalny umiejętność oddzielania emocji od problemu umiejętność konstruktywnego działania w sytuacjach silnie stresogennych nawiązywanie i utrzymywanie konstruktywnych stosunków z ludźmi
Cele i korzyści
- wzmocnienie równowagi emocjonalnej
- wykorzystanie emocji jako źródła siły i energii
- kontrola i wpływ na swój stan emocjonalny
- umiejętność oddzielania emocji od problemu
- umiejętność konstruktywnego działania w sytuacjach silnie stresogennych
- nawiązywanie i utrzymywanie konstruktywnych stosunków z ludźmi
Program szkolenia
1. Mechanizmy powstawania uczuć i emocji.
2. Test zdolności emocjonalnych (IE).
3. Kompetencje emocjonalne i społeczne Inteligencji Emocjonalnej.
4. Kształcenie emocji – zarządzanie emocjami.
5. Emocje w komunikacji interpersonalnej i negocjacjach.
6. Redukowanie na starcie – etap planowania i przygotowania negocjacji.
7. Oddzielanie emocji od problemu – kiedy rywalizacja „bierze górę”.
8. IE podejmowania decyzji w procesie negocjacji.
9. Kontrola i wpływ na emocje negocjantów.
10. Techniki niwelowania stresu w negocjacjach.
Cena i zapisy
Szkolenie na zamówienie