Strona Glowna » Rozwój menedżerski » INTELIGENCJA EMOCJONALNA W SKUTECZNYM PROWADZENIU NEGOCJACJI
Termin: Do ustalenia
Kategoria: Rozwój menedżerski, Sprzedaż, zakupy
Liczba godzin: Do ustalenia
Miasto: Do ustalenia
Cena: Do ustalenia
1. Mechanizmy powstawania uczuć i emocji.
2. Test zdolności emocjonalnych (IE).
3. Kompetencje emocjonalne i społeczne Inteligencji Emocjonalnej.
4. Kształcenie emocji – zarządzanie emocjami.
5. Emocje w komunikacji interpersonalnej i negocjacjach.
6. Redukowanie na starcie – etap planowania i przygotowania negocjacji.
7. Oddzielanie emocji od problemu – kiedy rywalizacja „bierze górę”.
8. IE podejmowania decyzji w procesie negocjacji.
9. Kontrola i wpływ na emocje negocjantów.
10. Techniki niwelowania stresu w negocjacjach.
Organizujemy również szkolenia in company, czyli szkolenia i kursy na zamówienie.
Przy realizacji szkoleń na zamówienie terminy i lokalizacje uzgadniamy bezpośrednio z klientem.
Nasz doradca bada potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej, oczekiwania i potrzeby.
Niniejsza oferta, a w szczególności program szkolenia podlegają ochronie na mocy prawa autorskiego. Właścicielem praw autorskich jest PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości informacji w formie elektronicznej lub jakiejkolwiek innej bez zgody autora jest zabronione. Na mocy ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie osoby reprodukujące zawarte w ofercie i programie szkolenia informacje we fragmentach, jak i w całości bez wiedzy i zgody właściciela praw autorskich podlegały będą odpowiedzialności karnej.