Przejdź do treści

Rozwój menedżerski

Obserwujemy w przedsiębiorstwach produkcyjnych jak olbrzymia jest potrzeba rozwoju pracowników w zakresie zarządzania zespołem.
„Otaczaj się najlepszymi ludźmi, jakich możesz znaleźć. Deleguj władzę i nie przeszkadzaj.”
Ronald W. Reagan

Zarządzanie personelem należy do podstawowych, a jednocześnie najtrudniejszych umiejętności menedżerskich. Zgodnie z tezą, iż o tym — jak funkcjonuje firma decydują ludzie, którzy ją tworzą — umiejętności menedżerskie w tym zakresie należą do priorytetowych i powinny podlegać ciągłemu doskonaleniu. Efektywne zarządzanie personelem związane jest ze znajomością i stosowaniem metod i narzędzi kierowania zespołami pracowniczymi.
Umiejętności te są niezbędne do lepszego wykonywania powierzonych zadań i są bezpośrednio przekładalne na efektywność pracy zespołu.


Efektywne zarządzanie w biurze i w usługach (Lean Service, Lean Office), czyli jak minimalizować marnotrawstwo

Efektywne zarządzanie w biurze i w usługach (Lean Service, Lean Office), czyli jak minimalizować marnotrawstwo

Szkolenie z zakresu Lean Service/Office to przewodnik po zasadach i instrumentach szczupłego zarządzania mających zastosowanie w usprawnianiu procesów usługowych i biurowych, to także mapa drogowa zdroworozsądkowego, opartego na budowaniu kultury…

Zarządzanie sobą w czasie w duchu KAIZEN, bo czasem nie da się zarządzać

Zarządzanie sobą w czasie w duchu KAIZEN, bo czasem nie da się zarządzać

Czas to wspaniały, ale ograniczony i nieodnawialny zasób. Nie możemy go zmagazynować, zatrzymać, cofnąć, przyspieszyć, spowolnić, kupić, sprzedać, wyprodukować, rozmnożyć, pożyczyć… Co zatem możemy zrobić, żeby go nie zmarnować? Jak…

ZARZĄDZANIE POKOLENIAMI –  Boomersi i Millenialsi,  ODKRYJ I WYKORZYSTAJ ICH POTENCJAŁ!

ZARZĄDZANIE POKOLENIAMI – Boomersi i Millenialsi,  ODKRYJ I WYKORZYSTAJ ICH POTENCJAŁ!

Korzyści dla Ciebie i Organizacji: Zgłębienie specyfiki myślenia pracowników wszystkich pokoleń  oraz ich systemu wartości Wzrost efektywności zarządzania zróżnicowanym pokoleniowo zespołem pracowniczym, ułatwienie relacji interpersonalnych, wyższa motywacja i podniesienie efektywności…

POKOLENIE BB, X, Y, Z –  WYZWANIA SPRZEDAŻY

POKOLENIE BB, X, Y, Z –  WYZWANIA SPRZEDAŻY

Według szacunków, w 2025 roku przedstawiciele pokolenia Y zdominują rynek pracy i będą stanowić około 75% osób aktywnych zawodowo na świecie. W tej grupie znajdą się również reprezentanci pokolenia Z,…

Trening kreatywnego myślenia i twórczego rozwiązywania problemów

Trening kreatywnego myślenia i twórczego rozwiązywania problemów

Trening kreatywnego myślenia i twórczego rozwiązywania problemów prowadzony w formie warsztatowej: 10% czasu – teoria, 90% czasu – gry planszowe, ćwiczenia i zadania kreatywne, prezentacje na forum grupy. Dzięki udziałowi…

ZARZĄDZANIE MIĘDZYKULTUROWE w nowoczesnej organizacji

ZARZĄDZANIE MIĘDZYKULTUROWE w nowoczesnej organizacji

Przed kliku laty magazyn Forbes zapytał 1000 największych amerykańskich firm o największe bariery w prowadzeniu biznesu na światowym rynku. Za jedną z najpoważniejszych uznano  różnice międzykulturowe. Jak zarządzać organizacją, w…

ETYKIETA I SAVOIR VIVRE w biznesie i życiu z uwzględnieniem różnic międzykulturowych – zajęcia warsztatowe

ETYKIETA I SAVOIR VIVRE w biznesie i życiu z uwzględnieniem różnic międzykulturowych – zajęcia warsztatowe

Menedżer powinien być dżentelmenem w każdej sytuacji, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Sukces w biznesie zależy nie tylko od trafnych decyzji i zdolności negocjacyjnych, starannie wypracowanego wizerunku, umiejętności…

KAIZEN – program ciągłego doskonalenia

KAIZEN – program ciągłego doskonalenia

Kaizen to proces ciągłego doskonalenia. Aby go realizować potrzebni są zaangażowani  pracownicy, którzy nieustannie  będą podnosić jakość procesu, produktów i usług. Celem jest eliminacja strat i poprawa skuteczności działania, tak…

Work-life balance i well-being w Twojej firmie

Work-life balance i well-being w Twojej firmie

Dzisiaj w wielu obszarach zarówno życia, jak i biznesu bardzo często dochodzimy do miejsca, w którym trzeba podjąć decyzję o zmianie. Jest to czas bardzo trudny, wymagający, bo przypomina momentami…

NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI,ODBIORCAMI I KOOPERANTAMI – poziom podstawowy

NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI,ODBIORCAMI I KOOPERANTAMI – poziom podstawowy

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy na temat procesu i struktury negocjacji, zwłaszcza o właściwym przygotowaniu się do negocjacji, opartym na szczegółowej analizie warunków wyjściowych stron oraz przygotowaniu argumentów służących prezentacji…