PLANER
logotyp-prestige-eck

Wybierz pracę, którą kochasz, a nie będziesz musiał pracować nawet przez jeden dzień w swoim życiuKonfucjusz

Menu

NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI,ODBIORCAMI I KOOPERANTAMI – poziom zaawansowany

Termin: Do ustalenia

Kategoria: Rozwój menedżerski, Sprzedaż, zakupy

Liczba godzin: 2 dni

Miasto: Do ustalenia

Cena: Do ustalenia

Ściśle ograniczona ilość miejsc.

Decyduje kolejność zgłoszeń!

Wielkość grupy uczestników – do 8osób.

 

Uwaga: liczba uczestników nie może przekraczać  8 osób, optymalna liczba uczestników  grupy szkoleniowej to 4 osoby.

Cele i korzyści szkolenia
Celem tego szkolenia jest zaopatrzenie uczestników w instrumentarium zaawansowanych negocjacji, które znacząco rozwinie ich warsztat  i zwiększy ich efektywność w przyszłych negocjacjach.
Szkolenie jest skoncentrowane na 2 istotnych aspektach negocjacji:
  • Wielokryterialnych narzędziach budowania wiedzy o partnerach negocjacyjnych, służących w przyszłości polepszeniu sposobu komunikowania z nimi i zastosowania bardziej efektywnych sposobów negocjowania, przez co zwiększających szanse na maksymalne osiągnięcie postawionych celów negocjacyjnych,
  • Rozpoznaniu i obronie przed, często stosowanymi w praktyce negocjacyjnej, próbami manipulowania z drugiej strony, przede wszystkim w próbach psychologicznego wpływania na partnera, podawania nieprawdziwych danych lub przedstawiania składanych propozycji jako podjętych uzgodnień
Najistotniejszą korzyścią dla uczestników szkolenia będzie możliwość poznania siebie w wielu wymiarach oraz zastosowanie zdobytej wiedzy podczas ćwiczeń warsztatowych, opartych o różne warunki wyjściowe stron oraz wspólne przeanalizowanie ich przebiegu.
Adresaci szkolenia
  • Kadra kierownicza i managerowie firm działających lub planujących działania biznesowe
  • Specjaliści ds. handlu zagranicznego, tak po stronie importowej, jak i eksportowej
  • Przedstawiciele sektora samorządowego i administracji publicznej
  • Działacze izb gospodarczych i pracownicy specjalnych stref ekonomicznych
  • Przedstawiciele wyższych uczelni, instytutów naukowych i wszyscy zainteresowani poszerzeniem własnych umiejętności interpersonalnych  w kontaktach  biznesowych
Szkolenie dedykowane jest osobom, które na co dzień prowadzą negocjacje handlowe lub zakupowe oraz uczestniczą w negocjacjach umów, warunków współpracy, dla kupców oraz innych osób wspierających proces zakupów, negocjujących strategiczne porozumienia z określeniem warunków bieżącej lub przyszłej współpracy z dostawcami, w sytuacjach budujących napięcie i konflikty.
Program szczegółowy szkolenia

1. Narzędzia wielowymiarowego rozpoznawania partnera stołu negocjacyjnego:

Psychologiczne typy osobowości – zwroty i charakterystyczne wyrażenia, punkty odniesienia, typowe relacje z otoczeniem zewnętrznym, konstrukcje i konteksty wypowiedzi , preferowane kierunki patrzenia na rzeczywistość,

Typy komunikacji interpersonalnej – podstawowe wymiary sposobów komunikacji , charakterystyczne zachowania i podejście do ludzi, silne strony i źródła problemów poszczególnych typów,

• Typy sposobów prowadzenia negocjacji – podstawowe wymiary, preferencje odnośnie sposobów negocjowania, podstawowe różnice w różnych podejściach.

2. Asertywne metody polepszania swojej pozycji negocjacyjnej – definicja i prawa asertywności w negocjacjach; asertywne eksponowanie swoich oczekiwań; komunikaty: „ja”, „przecież” i asertywne odraczanie; asertywna reakcja na: lekceważącą, napastliwą, agresywną postawę partnera negocjacyjnego.

3. Zasady przeciwdziałania próbom manipulacji lub blefu z drugiej strony – rozpoznawanie technik psychologicznej manipulacji stosowanych w poszczególnych fazach negocjacji, narzędzia opanowania właściwych reakcji negocjatorów na gry i triki stosowane przez drugą stronę, metody radzenia sobie z konfliktem i impasem.

4. Przygotowanie negocjacji – struktura kolejnych kroków przygotowania do rozmów zorientowanych na osiągniecie określonych celów negocjacyjnych.

5. Praktyczny warsztat negocjacyjny – nagrywany i analizowany pod kątem: przygotowania, przebiegu, zastosowanych technik komunikacji i strategii negocjacji, rezultatu osiągniętego w stosunku do przyjętych założeń.

Metody szkoleniowe
 
  • Mini wykłady i prezentacje wybranych zagadnień, omawiane przez trenera
  • Pytania uczestników do trenera odnośnie omawianych zagadnień
  • Dyskusje grupowe moderowane przez trenera
  • Testy
  • Wymiana doświadczeń i przykładów „dobrych praktyk” między uczestnikami szkolenia
  • Ćwiczenia przedstawionej przez trenera metodologii profesjonalnego przygotowania się    do negocjacji

Praktyczne ćwiczenia warsztatowe, w których biorą udział wszyscy uczestnicy szkolenia, oparte o scenariusze, specjalnie przygotowane na szkolenie. Poprzez kontakt online między poszczególnymi zespołami uczestnicy (oddzielnie dla każdej grupy i zespołów negocjacyjnych) mają czas na zapoznanie się ze scenariuszem i wspólne opracowanie strategii negocjacji.

Przebieg negocjacji online grup jest rejestrowany w postaci nagrania.
Nagrania każdej grupy są analizowane przez jej uczestników i trenera  z punktu widzenia uzgodnionych wspólnie kryteriów.
Warunek:Do udziału w szkoleniu potrzebny jest komputer/laptop z wbudowaną kamerą i mikrofonem oraz dostępem do Internetu.
Po opłaceniu faktury proforma przesyłamy link z niezbędnym informacjami do zalogowania się na platformę szkoleniową.JAK WYGLĄDA UDZIAŁ W SZKOLENIU WEBINAROWYM?Krok I
Rejestrujesz się na platformie webinarowej.
Link otrzymasz wcześniej, wraz z emailowym potwierdzeniem realizacji szkolenia.Krok II
W dniu szkolenia logujesz się do platformy webinarowej i przechodzisz do „poczekalni”. Link do wirtualnego pokoju otrzymasz na podanego emaila po akcpetacji rejestracji.Krok III
Uczestniczysz w szkoleniu.

Krok IV
Możesz zadawać pytania na czacie w trakcie szkolenia.

Prowadzący
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji PRESTIGE EUROPEJSKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA.

Wykształcenie

Absolwent Wydziału Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (1980) oraz studiów podyplomowych w zakresie szkoleń w Instytut Zastosowania Psychologii Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie (2006)

Doświadczenie zawodowe

Karierę zawodową rozpoczął jako handlowiec w imporcie i eksporcie. Wiele lat pracował w Europie Zachodniej sprzedając polskie produkty do sieci marketów, firm produkcyjnych i handlowych w krajach Europy Zachodniej. Większość jego pracy zawodowej w Polsce związana z firmami międzynarodowymi: (Stinnes, OBI, HIT), litewską (TK Trade) i japońską (TOA Electronics).

Pracował w sieciach handlowych, firmach produkcyjno - handlowych i importowo - dystrybucyjnych jako: kupiec, manager produktu , Dyrektor Zakupów, Dyrektor Handlowy, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży, Dyrektor Zarządzający.
Posiada rozległą wiedzę na temat wielu grup towarowych oraz ponad 30-letnie doświadczenie w negocjacjach handlowych z partnerami z krajów: Unii Europejskiej, Europy Środkowo-Wschodniej, Bliskiego Wschodu (Turcji, Egiptu), Indii , Chin i Japonii.

Doświadczenie szkoleniowe

Pierwsze szkolenia przeprowadził w 2004 roku dla kadry kierowniczej dystrybutorów polskiego przedstawicielstwa francuskiej firmy Facom w zakresie: biznesowych strategii rozwojowych oraz rekrutacji i efektywnej komunikacji z podwładnymi. W roku 2005 dla przedstawicieli handlowych tej grupy przeprowadził cykl szkoleń obejmujących: przygotowanie wizyt akwizycyjnych, analizę potrzeb klienta oraz techniki prezentacji i negocjacji sprzedażowych.

Szerzej szkoleniom poświęcił się w roku 2009, zaś od roku 2010 prowadzenie szkoleń, consultingu i coachingu jest jego podstawową działalnością zawodową.

Kompetencje trenerskie

Praktyk z ponad 30-letnim doświadczeniem biznesowym w: sprzedaży, zakupach, logistyce, marketingu i negocjacjach handlowych, głównie międzynarodowych. Ponad 10 lat dzieli się też swoją wiedzą i umiejętnościami zawodowymi, prowadząc szkolenia, przede wszystkim z negocjacji. Sukces w biznesie to „80% potu i 20% polotu”, dlatego nie uczy tricków czy manipulacji, tylko rozwija na praktycznych warsztatach kompetencje fachowe i inteligencję biznesową uczestników.
Jego szkolenia to nie nudne, teoretyczne wykłady czy omawianie prezentacji, tylko: testy, ćwiczenia indywidualne i grupowe, burzliwe dyskusje, analizy video z praktycznych zadań, opartych na jego doświadczeniach i potrzebach uczestników. Cechują się one elastycznością programową i dużą swobodą, pozwalającą na otwarcie się osób w nich biorących, umożliwiające osiąganie bardzo dobrych rezultatów szkoleniowych, co ma odzwierciedlenie w wysokich ocenach poszkoleniowych.

Specjalizacje trenerskie:
• intensywne warsztaty negocjacyjne dla zaawansowanych
• skuteczne techniki negocjacji zakupowych
• negocjacje handlowe z sieciami handlowymi
• negocjacje międzynarodowe - aspekt komunikacyjny i kulturowy
• organizacja i techniki handlu zagranicznego
• metody skutecznej sprzedaży do firm sektorów: B2B i B2C
• organizacja i zarządzanie działami: handlowymi, zakupów i marketingu
• rekrutacja i zarządzanie personelem handlowym
• zarządzanie strategiczne firmą

Wykładowca w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie na:

• Podyplomowym Studium Logistyki i Zarządzania Łańcuchem Dostaw
• Podyplomowych Studia Menedżerów Zakupów

Autor artykułów o:

• wpływie różnic kulturowych na negocjacje międzynarodowe
• zasadach negocjacji z wielkimi sieciami marketów
• skutecznych negocjacjach biznesowych

Dodatkowe informacje

    Masz pytanie? Napisz do nas!

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Treść wiadomości

    TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

    Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: [email protected]

    Szkolenie dostępne na zamówienie

    zapraszamyP

    Organizujemy również szkolenia in company, czyli na zamówienie. Nasz doradca bada wtedy potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby.

    Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz

    FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym  narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.

     


    KONKURENCYJNE CENY

    Ceny naszych szkoleń są konkurencyjne, ponieważ ich koszt nie wzrasta o podatek VAT.
    Podpowiadamy, jak zdobyć dofinansowanie do szkolenia i pomagamy w pozyskiwaniu środków zewnętrznych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, czy Europejskiego Funduszu Społecznego.


    DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności.


    DYPLOM UKOŃCZENIA SZKOLENIA sygnowany logo PRESTIGE Europejskiego Centrum Kształcenia.


    ·  Szkolenia  ·  Konsultacje  ·  Trening osobisty  ·  Wsparcie w procesach zmiany  ·  Audyt personalny


    Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!

    Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

    Projekt adresowany jest do przedsiębiorców mikro, małych i średnich z województwa śląskiego, którzy chcą uzyskać dofinansowanie na usługi rozwojowe – szkolenia i doradztwo.


    Tekst alternatywny


    Źródło: Nowa definicja MŚP


    Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).

    Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
    Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych

    https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=10770

    aktualne usługi

    https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=10770

    Wspierane są wszystkie szkolenia, które wpływają na rozwój przedsiębiorstwa.

    Obszary w których można się dokształcić można nam zaproponować lub znaleźć inspirację w naszych propozycjach szkoleniowych lub  wpisanych w Bazie Usług Rozwojowych.

     

     

    Główne atuty Podmiotowego Systemu Finansowania:

    Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:

    – wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
    – znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
    – zatrudnienia osób niepełnosprawnych
    – wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
    – wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
    – poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
    – uzyskanego wcześniej wsparcia

    Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę.  Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.

    Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:

    SYLWIA JASIŃSKA
    – główny specjalista ds. organizacji szkoleń
    tel. (48) 32 738 51 91
    e-mail: Włącz javascript

    MAŁGORZATA KLIMAS
    – manager ds. kluczowych klientów
    tel. (48) 32 738 51 90
    tel. kom. 508 147 055
    e-mail: Włącz javascript

    Aleksandra Pomazanka
    – specjalista ds. projektów szkoleniowych
    tel. (48) 32 738 51 90
    e-mail: Włącz javascript

     

    Niniejsza oferta, a w szczególności program szkolenia podlegają ochronie na mocy prawa autorskiego. Właścicielem praw autorskich jest PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości informacji w formie elektronicznej lub jakiejkolwiek innej bez zgody autora jest zabronione. Na mocy ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie osoby reprodukujące zawarte w ofercie i programie szkolenia informacje we fragmentach, jak i w całości bez wiedzy i zgody właściciela praw autorskich podlegały będą odpowiedzialności karnej.

    Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
    Unikalne cechy i korzyści ze spotkania