Rozwój menedżerski
Zarządzanie personelem należy do podstawowych, a jednocześnie najtrudniejszych umiejętności menedżerskich. Zgodnie z tezą, iż o tym — jak funkcjonuje firma decydują ludzie, którzy ją tworzą — umiejętności menedżerskie w tym zakresie należą do priorytetowych i powinny podlegać ciągłemu doskonaleniu. Efektywne zarządzanie personelem związane jest ze znajomością i stosowaniem metod i narzędzi kierowania zespołami pracowniczymi.
Reengineering procesowy, czyli zarządzanie zmianami w organizacji
Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników praktycznej wiedzy w kluczowych obszarach zarządzania zmianą oraz zdobycie przez nich umiejętności skutecznego stosowania narzędzi i metod zarządzania zmianą, tak by osiągać zakładane cele.…
Akademia międzynarodowego negocjatora biznesowego
W erze postępującej globalizacji rynków światowych następuje rozszerzenie obszarów prowadzenia biznesu, stąd też dla wielu polskich firm włączenie się do tego procesu jest warunkiem ich przetrwania lub rozwoju. Skuteczne negocjacje…
Antyasertywność – warsztaty radzenia sobie z osobami silnie asertywnymi
We współczesnym świecie chyba wszyscy są już asertywni – młodzież, urzędnicy, współpracownicy, a przede wszystkim sprzedawcy towarów i usług. Jak ochronić siebie przed agresywnym wpływem asertywnego otoczenia? Jak pogodzić się…
Komunikacja w procesie wykonywania zadań
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności efektywnego zarządzania zespołem pracowniczym oraz sobą samym poprzez wdrożenie polityki wyważonej pomiędzy celami zadaniowymi a interpersonalnymi. Szkolenie prowadzone jest w taki sposób, by połączyć wiedzę…
Skuteczna obsługa trudnego i wymagającego klienta. Jak radzić sobie ze skargami, reklamacjami oraz klientami unikającymi terminowych płatności.
Warsztat stanowi kompleksowe podejście do rozwijania umiejętności niezbędnych w obszarze komunikacji z klientem. Podczas szkolenia skoncentrowane jesteśmy na praktycznych aspektach obsługi klienta, w tym efektywnym reagowaniu na skargi, reklamacje, oraz…
Postępowanie z reklamacjami w organizacjach według normy ISO 10002:2004
Głównym celem warsztatów jest nabycie umiejętności zwiększenia zadowolenia klienta zgłaszającego reklamację, zachęcanie klienta do przekazywania informacji zwrotnych, osiągnięcie aprobaty klienta, także w procesie składania przez niego reklamacji. Uczestnik proponowanego szkolenia…
Podstawy etykiety biznesu
Są ludzie, którzy nie wiedzą o tym, że grzeczność kosztowała ludzkość wieki pracy. Cyprian Kamil Norwid Zapraszamy na szkolenie, dzięki któremu poznają Państwo reguły i zasady bezpośrednich kontaktów biznesowych oraz…
Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych w pracy menedżera. Praktyczny warsztat umiejętności prezentowania decyzji, poglądów i strategii.
Szkolenie adresowane jest do osób, które w pracy zawodowej są zobowiązane do wypowiadania opinii, prezentowania decyzji, wyjaśniania rozwiązań czy przedstawiania firmy tak otoczeniu zewnętrznemu, jak i wewnętrznemu.
Różnice kulturowe w biznesie. Jak radzić sobie z wielokulturowością w pracy zawodowej?
2 listopada 1972 roku Ludwig van Beethoven wyjechał z rodzinnego Bonn do Wiednia. Do celu dotarł 10 listopada tego samego roku. Ten odcinek dzisiaj można pokonać w kilka godzin i…
Asertywny szef – trening asertywnego komunikowania się z pracownikami
Nie przejmuj się porażkami. Paul ARDEN kiedyś skrytykował pracę swojego nowego pracownika, tak, że ten płakał u siebie w biurze. Poszedł więc go pocieszyć słowami: „Nie martw się, ja też…