Przejdź do treści

Rozwój menedżerski

Obserwujemy w przedsiębiorstwach produkcyjnych jak olbrzymia jest potrzeba rozwoju pracowników w zakresie zarządzania zespołem.
„Otaczaj się najlepszymi ludźmi, jakich możesz znaleźć. Deleguj władzę i nie przeszkadzaj.”
Ronald W. Reagan

Zarządzanie personelem należy do podstawowych, a jednocześnie najtrudniejszych umiejętności menedżerskich. Zgodnie z tezą, iż o tym — jak funkcjonuje firma decydują ludzie, którzy ją tworzą — umiejętności menedżerskie w tym zakresie należą do priorytetowych i powinny podlegać ciągłemu doskonaleniu. Efektywne zarządzanie personelem związane jest ze znajomością i stosowaniem metod i narzędzi kierowania zespołami pracowniczymi.
Umiejętności te są niezbędne do lepszego wykonywania powierzonych zadań i są bezpośrednio przekładalne na efektywność pracy zespołu.


Reengineering procesowy, czyli zarządzanie zmianami w organizacji

Reengineering procesowy, czyli zarządzanie zmianami w organizacji

Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników praktycznej wiedzy w kluczowych obszarach zarządzania zmianą oraz zdobycie przez nich umiejętności skutecznego stosowania narzędzi i metod zarządzania zmianą, tak by osiągać zakładane cele.…

Akademia międzynarodowego negocjatora biznesowego

Akademia międzynarodowego negocjatora biznesowego

W erze postępującej globalizacji rynków światowych następuje rozszerzenie obszarów prowadzenia biznesu, stąd też dla wielu polskich firm włączenie się do tego procesu jest warunkiem ich przetrwania lub rozwoju. Skuteczne negocjacje…

Antyasertywność – warsztaty radzenia sobie z osobami silnie asertywnymi

Antyasertywność – warsztaty radzenia sobie z osobami silnie asertywnymi

We współczesnym świecie chyba wszyscy są już asertywni – młodzież, urzędnicy, współpracownicy, a przede wszystkim sprzedawcy towarów i usług. Jak ochronić siebie przed agresywnym wpływem asertywnego otoczenia? Jak pogodzić się…

Komunikacja w procesie wykonywania zadań

Komunikacja w procesie wykonywania zadań

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności efektywnego zarządzania zespołem pracowniczym oraz sobą samym poprzez wdrożenie polityki wyważonej pomiędzy celami zadaniowymi a interpersonalnymi. Szkolenie prowadzone jest w taki sposób, by połączyć wiedzę…

Skuteczna obsługa trudnego i wymagającego klienta. Jak radzić sobie ze skargami, reklamacjami oraz klientami unikającymi terminowych płatności.

Skuteczna obsługa trudnego i wymagającego klienta. Jak radzić sobie ze skargami, reklamacjami oraz klientami unikającymi terminowych płatności.

Warsztat stanowi kompleksowe podejście do rozwijania umiejętności niezbędnych w obszarze komunikacji z klientem. Podczas szkolenia skoncentrowane jesteśmy na praktycznych aspektach obsługi klienta, w tym efektywnym reagowaniu na skargi, reklamacje, oraz…

Postępowanie z reklamacjami w organizacjach według normy ISO 10002:2004

Postępowanie z reklamacjami w organizacjach według normy ISO 10002:2004

Głównym celem warsztatów jest nabycie umiejętności zwiększenia zadowolenia klienta zgłaszającego reklamację, zachęcanie klienta do przekazywania informacji zwrotnych, osiągnięcie aprobaty klienta, także w procesie składania przez niego reklamacji. Uczestnik proponowanego szkolenia…

Podstawy etykiety biznesu

Podstawy etykiety biznesu

Są ludzie, którzy nie wiedzą o tym, że grzeczność kosztowała ludzkość wieki pracy. Cyprian Kamil Norwid Zapraszamy na szkolenie, dzięki któremu poznają Państwo reguły i zasady bezpośrednich kontaktów biznesowych oraz…

Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych w pracy menedżera. Praktyczny warsztat umiejętności prezentowania decyzji, poglądów i strategii.

Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych w pracy menedżera. Praktyczny warsztat umiejętności prezentowania decyzji, poglądów i strategii.

Szkolenie adresowane jest do osób, które w pracy zawodowej są zobowiązane do wypowiadania opinii, prezentowania decyzji, wyjaśniania rozwiązań czy przedstawiania firmy tak otoczeniu zewnętrznemu, jak i wewnętrznemu.

Różnice kulturowe w biznesie. Jak radzić sobie z wielokulturowością w pracy zawodowej?

Różnice kulturowe w biznesie. Jak radzić sobie z wielokulturowością w pracy zawodowej?

2 listopada 1972 roku Ludwig van Beethoven wyjechał z rodzinnego Bonn do Wiednia. Do celu dotarł 10 listopada tego samego roku. Ten odcinek dzisiaj można pokonać w kilka godzin i…

Asertywny szef – trening asertywnego komunikowania się z pracownikami

Asertywny szef – trening asertywnego komunikowania się z pracownikami

Nie przejmuj się porażkami. Paul ARDEN kiedyś skrytykował pracę swojego nowego pracownika, tak, że ten płakał u siebie w biurze. Poszedł więc go pocieszyć słowami: „Nie martw się, ja też…