Przejdź do treści

Rozwój menedżerski

Obserwujemy w przedsiębiorstwach produkcyjnych jak olbrzymia jest potrzeba rozwoju pracowników w zakresie zarządzania zespołem.
„Otaczaj się najlepszymi ludźmi, jakich możesz znaleźć. Deleguj władzę i nie przeszkadzaj.”
Ronald W. Reagan

Zarządzanie personelem należy do podstawowych, a jednocześnie najtrudniejszych umiejętności menedżerskich. Zgodnie z tezą, iż o tym — jak funkcjonuje firma decydują ludzie, którzy ją tworzą — umiejętności menedżerskie w tym zakresie należą do priorytetowych i powinny podlegać ciągłemu doskonaleniu. Efektywne zarządzanie personelem związane jest ze znajomością i stosowaniem metod i narzędzi kierowania zespołami pracowniczymi.
Umiejętności te są niezbędne do lepszego wykonywania powierzonych zadań i są bezpośrednio przekładalne na efektywność pracy zespołu.


ANTYASERTYWNOŚĆ – warsztaty radzenia sobie z osobami silnie asertywnymi

ANTYASERTYWNOŚĆ – warsztaty radzenia sobie z osobami silnie asertywnymi

We współczesnym świecie chyba wszyscy są już asertywni – młodzież, urzędnicy, współpracownicy, a przede wszystkim sprzedawcy towarów i usług. Jak ochronić siebie przed agresywnym wpływem asertywnego otoczenia? Jak pogodzić się…

KOMUNIKACJA W PROCESIE DELEGOWANIA ZADAŃ

KOMUNIKACJA W PROCESIE DELEGOWANIA ZADAŃ

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności efektywnego zarządzania zespołem pracowniczym oraz sobą samym poprzez wdrożenie polityki wyważonej pomiędzy celami zadaniowymi a interpersonalnymi. Szkolenie prowadzone jest w taki sposób, by połączyć wiedzę…

POSTĘPOWANIE Z REKLAMACJAMI W ORGANIZACJACH według normy ISO 10002:2004

POSTĘPOWANIE Z REKLAMACJAMI W ORGANIZACJACH według normy ISO 10002:2004

Głównym celem warsztatów jest nabycie umiejętności zwiększenia zadowolenia klienta zgłaszającego reklamację, zachęcanie klienta do przekazywania informacji zwrotnych, osiągnięcie aprobaty klienta, także w procesie składania przez niego reklamacji. Uczestnik proponowanego szkolenia…

Podstawy etykiety biznesu

Podstawy etykiety biznesu

Są ludzie, którzy nie wiedzą o tym, że grzeczność kosztowała ludzkość wieki pracy. Cyprian Kamil Norwid Zapraszamy na szkolenie, dzięki któremu poznają Państwo reguły i zasady bezpośrednich kontaktów biznesowych oraz…

Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych w pracy menedżera. Praktyczny warsztat umiejętności prezentowania decyzji, poglądów i strategii.

Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych w pracy menedżera. Praktyczny warsztat umiejętności prezentowania decyzji, poglądów i strategii.

Szkolenie adresowane jest do osób, które w pracy zawodowej są zobowiązane do wypowiadania opinii, prezentowania decyzji, wyjaśniania rozwiązań czy przedstawiania firmy tak otoczeniu zewnętrznemu, jak i wewnętrznemu.

Różnice kulturowe w biznesie. Jak radzić sobie z wielokulturowością w pracy zawodowej?

Różnice kulturowe w biznesie. Jak radzić sobie z wielokulturowością w pracy zawodowej?

2 listopada 1972 roku Ludwig van Beethoven wyjechał z rodzinnego Bonn do Wiednia. Do celu dotarł 10 listopada tego samego roku. Ten odcinek dzisiaj można pokonać w kilka godzin i…

Asertywny szef – trening asertywnego komunikowania się z pracownikami

Asertywny szef – trening asertywnego komunikowania się z pracownikami

Nie przejmuj się porażkami. Paul ARDEN kiedyś skrytykował pracę swojego nowego pracownika, tak, że ten płakał u siebie w biurze. Poszedł więc go pocieszyć słowami: „Nie martw się, ja też…

Zarządzanie różnorodnością pokoleniową w zespole. Jak integrować pokolenia X, Y, Z w miejscu pracy?

Zarządzanie różnorodnością pokoleniową w zespole. Jak integrować pokolenia X, Y, Z w miejscu pracy?

Szkolenie „Zarządzanie różnorodnością pokoleniową w zespole. Jak integrować pokolenia X, Y, Z w miejscu pracy?” skupia się na zrozumieniu i efektywnym zarządzaniu różnorodnością pokoleń w miejscu pracy. Uczestnicy rozwijają umiejętności…

ZARZĄDZANIE STRESEM

ZARZĄDZANIE STRESEM

Na warsztaty zapraszamy wszystkie osoby zdeterminowane do rozwoju własnych umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych, podczas których odczuwają brak własnych zdolności do prawidłowego reagowania. Szkolenie ma na celu przekazanie wiedzy…

EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE CZASEM – skrzynka z narzędziami

EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE CZASEM – skrzynka z narzędziami

Przedstawiamy Państwu produkt szkoleniowy, który prawidłowo zastosowany znacząco poprawia efektywność pracy. Wdrożony jako standard skutkuje wzrostem konkurencyjności biznesowej. W myśl powiedzenia „czas to pieniądz” mogą Państwo zadbać o szybki zwrot…