Wszyscy mamy możliwości o których nawet nie wiemy, możemy robić rzeczy o których nawet nie marzymy.

Menu

KOMUNIKOWANIE W PRACY MENEDŻERA. Warsztat skutecznych technik i metod porozumiewania się

Termin: Do ustalenia

Kategoria: Rozwój menedżerski

Liczba godzin: 2 dni

Miasto: Do ustalenia

Cena: Do ustalenia

Cele i korzyści szkolenia

Celem warsztatów jest doskonalenie umiejętności uczestników w zakresie wiarygodnego komunikowania się, skutecznego przekazywania informacji, argumentowania, przekonywania oraz negocjowania.

Słuchacze będą również mieli możliwość rozpoznania własnej postawy w komunikacji interpersonalnej, barier utrudniających komunikowanie oraz popełnianych własnych błędów w procesie negocjacji. Co więcej, podczas ćwiczeń i symulacji członek warsztatu będzie mógł poznać swoje zalety i wady, jak również własną umiejętność słuchania, odbierania sygnałów oraz interpretacji wysyłanych do niego przekazów.

Po zakończeniu szkolenia uczestnik:

  • zna „złote” reguły i niepisane prawa skutecznego porozumiewania się
  • wie jak doprowadzić zwaśnione strony do stołu rozmów
  • zna i stosuje różne strategie i taktyki perswazji
  • potrafi komunikować swoje plany, zamiary, poglądy
  • praktycznie wykorzystuje nabyte  umiejętności w pracy menedżera
  • rozumie proces komunikowania i potrafi wykorzystywać techniki komunikowania i taktyki negocjacyjne w praktyce
Program szkolenia

1. Proces komunikowania między ludźmi

  • Czynniki determinujące komunikowanie
  • Budowanie wiarygodności w relacjach interpersonalnych
  • Style i reguły porozumiewania się
    • cztery podstawowe style komunikowania: dyrektywne, analityczne, afektywne i uważające
    • wady i zalety poszczególnych stylów
    • praktyka stosowania stylów komunikowania: kiedy, gdzie i w stosunku do kogo stosować poszczególne style
  • style zarządzania a style komunikowania

2. Niewerbalne środki porozumiewania się

  • Postawa, odległość w przestrzeni
  • Głos i jego skuteczne wykorzystanie
  • Mimika twarzy
  • Kontakt wzrokowy
  • Ubiór i jego funkcje w komunikowaniu
  • Interpretacja komunikatów niewerbalnych
  • Wpływ mowy ciała na porozumienie między ludźmi

3. Werbalne środki porozumiewania się

  • Reaktywne a proaktywne porozumiewanie się
  • Magia i siła słów (słowa parzące i słowa magiczne)
  • Jak sprawić, aby klienci słuchali, co się do nich mówi?
  • Retoryka – sztuka prawidłowego korzystania ze słów
  • Asertywność – czy to się opłaca?

4. Etyczne techniki wywierania wpływu – przekonywanie zespołu

  • Psychologiczne prawidłowości w procesie perswazji
  • Jak przekonywać do własnego stanowiska nie naruszając godności oponenta? – skuteczne i etyczne techniki
  • Czym różni się manipulacja od wywierania wpływu

5. Strategie i techniki negocjacyjne

  • Rola i znaczenie czasu w negocjacjach (wykorzystywanie czasu w procesie wywierania wpływu)
  • Strategia współpracy (ustalanie granic, wciąganie do gry, zmiana stanowisk, pełne otwarcie, dzielenie tortu, niska piłka, krok po kroku)
  • Umiejętność słuchania (czytanie „między wierszami”)
  • Umiejętność zadawania pytań (strategia zadawania pytań, rodzaje pytań i ich wykorzystanie w konkretnych sytuacjach negocjacyjnych)
  • Umiejętność parafrazowania wypowiedzi negocjatorów
  • Techniki wywierania wpływu (reguły etycznego przekonywania do własnego stanowiska takie jak: reguła społecznego dowodu słuszności, wzajemności, autorytetu, niedostępności, sympatii, zaangażowania i konsekwencji, wykorzystanie efektu pierwszeństwa i świeżości, receptywne i ekspresyjne wywieranie wpływu)
  • Strategia doprowadzenia do impasu (odmowa kontynuacji, kłódka, bierz lub spadaj, eskalacja żądań, spacer nie w porę, zmiana założeń)
  • Strategie przełamywania impasu (obiektywne kryteria, tymczasowość, twórcze ujęcia, otwarte wyznania, podsumowania)

 6. Praktyka komunikowania się w pracy menedżera, lidera zespołu, szefa projektu

  • Komunikowanie się podczas zebrań i spotkań
  • Komunikowanie decyzji menedżerskich
  • Komunikowanie się w sytuacjach kryzysowych
  • Komunikowanie się w konfliktach pracowników
  • Komunikowanie podczas rozmów oceniających
  • Komunikowanie podczas pracy zespołowej
  • Informacja zwrotna – fundament pracy menedżera
  • Jak delegować by jednocześnie motywować?
  • Różnica pomiędzy słyszeniem a słuchanie, co mówię, a co słyszą odbiorcy?

7. Skutki niewłaściwego komunikowania w pracy menedżera

  • Mobbing – co to jest i jak temu przeciwdziałać?
  • Dyskryminacja – jak słownie dyskryminujemy innych?
  • „Mowa nienawiści” – jak tego unikać?
  • Świadomość słów i innych znaków w procesie komunikowania – jak rozwijać umiejętność komunikowania bez naruszania zasad etycznych i prawnych?
Metody szkoleniowe
  • Mini wykłady – wprowadzenie do tematu, lub podsumowanie zagadnienia
  • Analiza przypadków ilustrujących poszczególne zagadnienia – dyskusja grupowa na nimi
  • Warsztaty umiejętności – opracowywanie przykładowych rozwiązań dla potrzeb konkretnego przypadku
  • Odgrywanie ról przez uczestników w przygotowanych symulacjach, analiza zaproponowanych rozwiązań

Podczas zajęć prowadzący odwołuje się do metody ABL  

ACTIVITY  BASED  LEARNING

– uczenie w  oparciu  o  aktywność, metody  powszechnie  uznawanej  za najbardziej  odpowiednią  dla  szkoleń w zakresie biznesu i umiejętności praktycznych.

Nowoczesne techniki metody mają na celu wspomóc : „zakotwiczenie się” nowo poznanych umiejętności i kompetencji, przekształcając je w nawyki.
Prowadzący
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji PRESTIGE EUROPEJSKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA.

Eksperci - praktycy z tematyki obejmującej szkolenie. Wysoki poziom zajęć jest standardem obowiązującym w certyfikowanej firmie szkoleniowej PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.


Gwarantujemy, że nasi trenerzy i wykładowcy, to osoby z wysokimi kwalifikacjami i wieloletnim doświadczeniem praktycznym, bo właśnie na praktyczne zastosowanie kładziemy szczególny nacisk.


Zapewniamy skuteczne szkolenia prowadzone przez wybitnych specjalistów, cenionych za ogromną wiedzę i rewelacyjne kwalifikacje dydaktyczne. Będzie nam bardzo miło gościć Państwa na naszych szkoleniach. Szczegółowe opisy prowadzącego lub prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie, którą przesyłamy drogą mailową lub faksową.

Jesteśmy certyfikowaną firmą szkoleniową w ISO 9001:2015 w obszarze:

  • planowania i realizacji szkoleń oraz

  • usług doradczych w zakresie rozwoju i doskonalenia przedsiębiorstw.


Zapewniamy profesjonalizm prowadzących specjalistów, miłą i fachową obsługę, ciekawe materiały szkoleniowe, praktyczny wymiar szkolenia, certyfikaty ukończenia szkolenia.




Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Zapraszamy do udziału w szkoleniach organizowanych przez PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.

Dodatkowe atrakcje

Szermierka i teambuilding z PRESTIGE ECK, to coś więcej, niż tylko aktywność fizyczna i mile spędzony czas z Mistrzynią Europy!

W I dniu po szkoleniu zapraszamy na wyjątkową integrację:

Szermierka to elitarna dyscyplina ciesząca się dużym uznaniem na całym świecie.

 

13620770_1118486918208049_549601941798683444_n

Walka szermiercza to negocjacje z przeciwnikiem – ułamki sekund, trafne decyzje, precyzyjne ciosy.

Cierpliwość, wytrwałość, podzielność uwagi, orientacja w przestrzeni, szybkość podejmowania decyzji te wszystkie cechy wyśmienicie kształtuje trening szermierczy a to odniesienie do biznesu, pracy z drugim człowiekiem, klientem - pain points, insight, metodyka zwinna.

 

Szermierka to jeden z najbardziej eleganckich sportów,  najbardziej popularny w kręgach aktorskich i biznesowych i wbrew pozorom, nie tylko dla mężczyzn.

  Uprawianie szermierki ma ogromny wpływ na rozwój człowieka, jego sprawność fizyczną i kształtowanie charakteru. Szermierkę można ćwiczyć w każdym wieku i ten trend jest widoczny również w Polsce.

Tu każdy sam decyduje, jaki charakter ma przyjąć jego trenowanie.

Dla niektórych będzie to pewien rodzaj „fitnessu”, który ma poprawić kondycję, czy ogólną sprawność ruchową, a dla innych i tych jest coraz więcej, będzie to forma rywalizacji, gdzie można dać upust swoim emocjom, jak również dążyć do osiągnięcia sukcesu na poziomie amatorskim.

Nauka szermierki wymaga koncentracji i skupienia uwagi.

Znając technikę i zasady, walka szermiercza nie wywoła w Tobie agresji, czy negatywnych emocji, to będzie elegancki pojedynek, podczas którego możesz bez konsekwencji wykrzyczeć złość sportową lub dać upust pozytywnym emocjom z precyzyjnie zadanego trafienia.

Fechtunek na planszy to „rozmowa” z przeciwnikiem polegająca na rozpoznawaniu jego zamiarów i ukrywaniu własnych, wprowadzaniu go w błąd i wykorzystywaniu jego błędów.

7 korzyści które daje trenowanie szermierki:

  • zdobywanie nowych, elitarnych umiejętności
  • rozwijanie inteligencji i strategii działania
  • kształtowanie umiejętności szybkiego podejmowania decyzji
  • rozwijanie pewności siebie
  • rozwijanie wyobraźni
  • rozwijanie motywacji do osiągania sukcesu
  • korzystnie wpływa na kondycję i sylwetkę

W walce szermierczej nie będziesz odczuwał zmęczenia (walka trwa tylko kilka minut), będziesz skoncentrowany na tym, żeby zwycięsko rozegrać pojedynek.

Walka białą bronią dostarcza adrenaliny z zachowaniem dżentelmeńskich zasad.

A po szkoleniu zapraszamy na szermierkę

Dodatkowe informacje

Masz pytanie? Napisz do nas!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27 w celu realizacji odpowiedzi na przesłane przeze mnie zapytania.

Wyrażenie zgody w poniższym formularzu jest dobrowolne, jednak brak jej wyrażenia uniemożliwi wysłanie zapytania.

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Treść wiadomości

TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: szkolenia@eck-prestige.pl

Szkolenie dostępne na zamówienie

zapraszamyP

Z przyjemnością zorganizujemy szkolenie w wersji zamkniętej dla grupy lub  szkolenie indywidualne 1+1.
Będzie to specjalnie dedykowany projekt, dostosowany do Państwa potrzeb, dla dowolnej liczby pracowników z Państwa firmy, jak i również w formie 1+1 ostatnio bardzo preferowanej.
Każde ze szkoleń, które proponujemy w ofercie może być przeprowadzone w wybranym przez Państwa miejscu i we wspólnie uzgodnionym terminie. Program zajęć modyfikujemy i dopasowujemy do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby Państwa działalności. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani projektem wewnętrznym z tej lub innej tematyki, zapraszamy do kontaktu.

Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz

FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym  narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.


DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności. 


·  Szkolenia  ·  Konsultacje  ·  Trening osobisty  ·  Wsparcie w procesach zmiany  ·  Audyt personalny


Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!

Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Projekt adresowany jest do przedsiębiorców mikro, małych i średnich z województwa śląskiego, którzy chcą uzyskać dofinansowanie na usługi rozwojowe – szkolenia i doradztwo.


Tekst alternatywny


Źródło: Nowa definicja MŚP


Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).

Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=10770

aktualne usługi

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=10770

Wspierane są wszystkie szkolenia, które wpływają na rozwój przedsiębiorstwa.

Obszary w których można się dokształcić można nam zaproponować lub znaleźć inspirację w naszych propozycjach szkoleniowych lub  wpisanych w Bazie Usług Rozwojowych.

 

 

Główne atuty Podmiotowego Systemu Finansowania:

Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:

– wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
– znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
– zatrudnienia osób niepełnosprawnych
– wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
– wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
– poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
– uzyskanego wcześniej wsparcia

Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę.  Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.

Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:

SYLWIA JASIŃSKA
– główny specjalista ds. organizacji szkoleń
tel. (48) 32 738 51 91
tel. kom. 668 371 253
e-mail: Włącz javascript
 KATARZYNA PANEK
– specjalista ds. projektów szkoleniowych
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 604 712 926
e-mail: Włącz javascript
MAŁGORZATA KLIMAS
– manager ds. kluczowych klientów
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 508 147 055
e-mail: Włącz javascript

Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
Unikalne cechy i korzyści ze spotkania