Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Rozwój menedżerski

Podstawy etykiety biznesu

Są ludzie, którzy nie wiedzą o tym, że grzeczność kosztowała ludzkość wieki pracy. Cyprian Kamil Norwid Zapraszamy na szkolenie, dzięki któremu poznają Państwo reguły i zasady bezpośrednich kontaktów biznesowych oraz zasady etykiety biznesu.

Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

  • Poznanie procesu powstawania wizerunku, zależności między wizerunkiem a tożsamością oraz marką i reputacją firmy
  • Poznanie zasad etykiety biznesu
  • Poznanie metod i technik budowania wizerunku firmy oraz skutecznego ich wykorzystania w biznesie
  • Poznanie reguł i zasad bezpośrednich kontaktów biznesowych

Program szkolenia

1. Budowanie i zarządzanie wizerunkiem

  • Co to jest wizerunek – cele, funkcje, zadania
  • Prawidłowości psychologiczne i społeczne funkcjonowania wizerunku
  • Tożsamość firmy a jej wizerunek – bez tożsamości nie ma wizerunku
  • Rodzaje wizerunków
  • Proces budowania wizerunku
  • Wizerunek osoby a wizerunek organizacji

2. Taktyki i techniki budowania wizerunku organizacji

  • Techniki słowa pisanego
  • Techniki słowa mówionego
  • Techniki wizualne
  • Reputacja a marka firmy

3. Sytuacja kryzysowa a wizerunek firmy

  • Pojęcie kryzysu w organizacji
  • Przyczyny i źródła kryzysów w organizacji
  • Przebieg sytuacji kryzysowej
  • Metody ratowania utraconego wizerunku firmy

4. Etykieta – zasady dobrego wychowania

  • Co to jest etykieta?
  • Co to znaczy osoba kulturalna i osoba dobrze wychowana?
  • Normy i wartości w życiu społecznym i praktyce biznesowej
  • Kanony profesjonalnej prezentacji i manier

5. Kulturalne komunikowanie się w biznesowym środowisku

  • Formy przedstawiania osób
  • Mowa ciała w bezpośredniej komunikacji
  • Reguły rozmów telefonicznych
  • Język mówiony biznesu – zasady i skuteczne reguły

6. Ceremonie i przyjęcia

  • Organizacja ceremonii i przyjęć
  • Zasady pierwszeństwa
  • Zajmowanie miejsc na przyjęciu
  • Przyjęcia na stojąco
  • Przyjęcia przy stole
  • Seminaria i konferencje

7. Wizerunek biznesmena

  • Typy ubiorów – business code
  • Reguły dopasowania ubioru do typu urody i osobowości
  • Reguły dopasowania ubioru do okazji
  • Znaczenie dodatków w stroju
  • Błędy popełniane w ubieraniu się

8. Zasady savoir-vivre

  • Powitanie, podawanie ręki, pożegnanie,
  • Wręczanie kwiatów i upominków
  • Ogólne zasady zachowania przy stole
  • Składanie życzeń i kondolencji
  • Ogólne zasady zwracania się do biznesowych partnerów

9. Faux pas

  • Najczęściej popełniane błędy w relacjach z partnerami biznesowymi
  • Jak radzić sobie z już popełnionymi błędami w relacjach biznesowych
  • Jak nie popełniać błędów
Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Metody szkoleniowe

  • Mini wykłady wprowadzające poszczególne zagadnienia
  • Testy pozwalające na diagnozę umiejętności uczestników
  • Analiza przypadków: analiza wizerunków wybranych firm i osób, analiza sytuacji kryzysowych
  • Opracowywanie strategii budowana wizerunku dla wybranej firmy – praca w grupach
  • Praktyka zachowań zgodnych z etykietą biznesu

Podczas zajęć prowadzący odwołuje się do metody ABL  

ACTIVITY  BASED  LEARNING

– uczenie w  oparciu  o  aktywność, metody  powszechnie  uznawanej  za najbardziej  odpowiednią  dla  szkoleń w zakresie biznesu i umiejętności praktycznych.

Nowoczesne techniki metody mają na celu wspomóc : „zakotwiczenie się” nowo poznanych umiejętności i kompetencji, przekształcając je w nawyki.

Adresaci

  • Menedżerowie
  • Zarządzający firmami
  • Członkowie rad nadzorczych
  • Specjaliści ds. komunikacji i public relations

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie