Przejdź do treści

Rozwój menedżerski

Obserwujemy w przedsiębiorstwach produkcyjnych jak olbrzymia jest potrzeba rozwoju pracowników w zakresie zarządzania zespołem.
„Otaczaj się najlepszymi ludźmi, jakich możesz znaleźć. Deleguj władzę i nie przeszkadzaj.”
Ronald W. Reagan

Zarządzanie personelem należy do podstawowych, a jednocześnie najtrudniejszych umiejętności menedżerskich. Zgodnie z tezą, iż o tym — jak funkcjonuje firma decydują ludzie, którzy ją tworzą — umiejętności menedżerskie w tym zakresie należą do priorytetowych i powinny podlegać ciągłemu doskonaleniu. Efektywne zarządzanie personelem związane jest ze znajomością i stosowaniem metod i narzędzi kierowania zespołami pracowniczymi.
Umiejętności te są niezbędne do lepszego wykonywania powierzonych zadań i są bezpośrednio przekładalne na efektywność pracy zespołu.


Akademia efektywnego handlowca – szkolenie dla działu handlowego

Akademia efektywnego handlowca – szkolenie dla działu handlowego

Celem szkolenia AKADEMII EFEKTYWNEGO HANDLOWCA -jest skupienie działań pracowników na KLUCZOWYCH ELEMENTACH UKŁADU SPRZEDAŻY : Zadanie (Cel) – ustalenie normy wykonania oraz miary oceny efektywności realizacji działań Programowanie – podjęcie…

WZMOCNIJ W SOBIE LIDERA. FIRST TIME MANAGER. Kieruj skutecznie. Motywuj z efektem. Dyscyplinuj kiedy trzeba. Cykl 5-dniowych warsztatów z zarządzania zespołem produkcyjnym:  Brygadzista, Mistrz, Kierownik.

WZMOCNIJ W SOBIE LIDERA. FIRST TIME MANAGER. Kieruj skutecznie. Motywuj z efektem. Dyscyplinuj kiedy trzeba. Cykl 5-dniowych warsztatów z zarządzania zespołem produkcyjnym: Brygadzista, Mistrz, Kierownik.

Wczoraj KOLEGA, dziś SZEF FIRST TIME MANAGER – cykl 5-ciu 1-dniowych warsztatów menedżerskich jest  wyjątkowym projektem opracowanym na realnych przypadkach z wykorzystaniem praktycznej wiedzy biznesowej i doświadczeń zgromadzonych również przez…

Zarządzanie pracownikami magazynowymi – praktyka dla praktyków – warsztaty menedżerskie

Zarządzanie pracownikami magazynowymi – praktyka dla praktyków – warsztaty menedżerskie

Szkolenie wspiera menedżerów średniego szczebla w rozwoju kompetencji przywódczych, budowaniu zgranego zespołu i skutecznym osiąganiu celów. Uczestnicy poznają praktyczne narzędzia do zarządzania ludźmi, prowadzenia konstruktywnych rozmów, motywowania pracowników i tworzenia…

NEGOCJACJE MIĘDZYKULTUROWE – 2-dniowe warsztaty

NEGOCJACJE MIĘDZYKULTUROWE – 2-dniowe warsztaty

Kiedy negocjatorzy są przedstawicielami innych kultur, ich interesy, założenia, strategie jak również kontekst społeczny, ekonomiczny, prawny i polityczny negocjacji mogą w znaczny sposób odbiegać od siebie. Umiejętności negocjacyjne nakierowane na…

Podstawy zarządzania dla brygadzistów – warsztaty dla kierowników operacyjnych

Podstawy zarządzania dla brygadzistów – warsztaty dla kierowników operacyjnych

Szkolenie przygotowuje brygadzistów, liderów i kierowników do skutecznego kierowania zespołem, motywowania pracowników, oceniania ich wyników oraz komunikowania się w sposób jasny i efektywny. Uczestnicy nauczą się przekazywać polecenia, rozwiązywać konflikty,…

Skuteczny menadżer, czyli jak realizować cele i rozwijać potencjał pracowników

Skuteczny menadżer, czyli jak realizować cele i rozwijać potencjał pracowników

Poznanie własnych zalet i wad jako menedżera Praktyka budowania zespołu skutecznie realizującego zadania Podniesienie kwalifikacji wywierania wpływu na pracowników; budowania autorytetu Rozwój umiejętności dzielenia się wiedzą w zespole oraz poznanie…

Zarządzanie sobą i własnym czasem, czyli jak efektywniej pracować bez marnowania czasu i bez stresu

Zarządzanie sobą i własnym czasem, czyli jak efektywniej pracować bez marnowania czasu i bez stresu

Jesteś Menedżerem? Każdego dnia musisz podejmować szybkie i odpowiedzialne decyzje opierając się na dużej ilości informacji? Potrzebujesz wiedzy jak ułatwić sobie życie? Zapraszamy. Podczas warsztatu z nowoczesnymi technikami organizacji czasu…

Zarządzanie wiekiem – trzy różne pokolenia X, Y, Z – każde z innymi oczekiwaniami, systemem pracy, a także sposobem komunikacji

Zarządzanie wiekiem – trzy różne pokolenia X, Y, Z – każde z innymi oczekiwaniami, systemem pracy, a także sposobem komunikacji

Warsztat ma na celu przygotowanie kadry do opracowania strategii zarządzania wiekiem oraz planu jej wdrożenia w organizacji. Najważniejsze korzyści tego szkolenia to: Zdobycie wiedzy dotyczącej potrzeby zarządzania wiekiem i przełożenie…

ISO 26000 – przewodnik po społecznej odpowiedzialności współczesnego biznesu

ISO 26000 – przewodnik po społecznej odpowiedzialności współczesnego biznesu

Celem szkolenia jest prezentacja zasad ISO 26 000, omówienie aktualnych działań w ramach CSR wybranych organizacji oraz przedstawienie projektu strategii opracowywania i wdrażania systemu CSR w organizacji według normy ISO…

Podstawowe zasady funkcjonowania ładu korporacyjnego w spółkach

Podstawowe zasady funkcjonowania ładu korporacyjnego w spółkach

Ład korporacyjny (ang. corporate governance) to zbiór zasad postępowania, skierowanych zarówno do organów spółek oraz członków tych organów, jak i do większościowych i mniejszościowych akcjonariuszy. Zasady ładu korporacyjnego odnoszą się…