Przejdź do treści

Rozwój menedżerski

Obserwujemy w przedsiębiorstwach produkcyjnych jak olbrzymia jest potrzeba rozwoju pracowników w zakresie zarządzania zespołem.
„Otaczaj się najlepszymi ludźmi, jakich możesz znaleźć. Deleguj władzę i nie przeszkadzaj.”
Ronald W. Reagan

Zarządzanie personelem należy do podstawowych, a jednocześnie najtrudniejszych umiejętności menedżerskich. Zgodnie z tezą, iż o tym — jak funkcjonuje firma decydują ludzie, którzy ją tworzą — umiejętności menedżerskie w tym zakresie należą do priorytetowych i powinny podlegać ciągłemu doskonaleniu. Efektywne zarządzanie personelem związane jest ze znajomością i stosowaniem metod i narzędzi kierowania zespołami pracowniczymi.
Umiejętności te są niezbędne do lepszego wykonywania powierzonych zadań i są bezpośrednio przekładalne na efektywność pracy zespołu.


WZMOCNIJ W SOBIE LIDERA. FIRST TIME MANAGER. Kieruj skutecznie. Motywuj z efektem. Dyscyplinuj kiedy trzeba. Cykl 5-dniowych warsztatów z zarządzania zespołem produkcyjnym:  Brygadzista, Mistrz, Kierownik.

WZMOCNIJ W SOBIE LIDERA. FIRST TIME MANAGER. Kieruj skutecznie. Motywuj z efektem. Dyscyplinuj kiedy trzeba. Cykl 5-dniowych warsztatów z zarządzania zespołem produkcyjnym: Brygadzista, Mistrz, Kierownik.

Wczoraj KOLEGA, dziś SZEF FIRST TIME MANAGER – cykl 5-ciu 1-dniowych warsztatów menedżerskich jest  wyjątkowym projektem opracowanym na realnych przypadkach z wykorzystaniem praktycznej wiedzy biznesowej i doświadczeń zgromadzonych również przez…

ZARZĄDZANIE PRACOWNIKAMI MAGAZYNOWYMI – praktyka dla praktyków – warsztaty menadżerskie

ZARZĄDZANIE PRACOWNIKAMI MAGAZYNOWYMI – praktyka dla praktyków – warsztaty menadżerskie

Rozwój kompetencji menadżerskich, które pozwolą szefom zbudować zespół marzeń. Pozwoli ono również zwiększyć uczestnikom dynamikę działania oraz łatwość w osiąganiu celów. Szkolenie skierowane jest do średniego szczebla menadżerskiego. Szkolenie zawiera…

NEGOCJACJE MIĘDZYKULTUROWE – 2-dniowe warsztaty

NEGOCJACJE MIĘDZYKULTUROWE – 2-dniowe warsztaty

Kiedy negocjatorzy są przedstawicielami innych kultur, ich interesy, założenia, strategie jak również kontekst społeczny, ekonomiczny, prawny i polityczny negocjacji mogą w znaczny sposób odbiegać od siebie. Umiejętności negocjacyjne nakierowane na…

Podstawy zarządzania dla brygadzistów – warsztaty dla kierowników operacyjnych

Podstawy zarządzania dla brygadzistów – warsztaty dla kierowników operacyjnych

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników szkolenia z podstawami zarządzania ludźmi w działaniach operacyjnych przedsiębiorstwa, przedstawienie zasad i technik przekazywania poleceń oraz organizacji przepływu informacji oraz wskazanie barier komunikacyjnych w komunikacji…

ZARZĄDZANIE SOBĄ I WŁASNYM CZASEM, czyli jak efektywniej pracować bez marnowania czasu i bez stresu

ZARZĄDZANIE SOBĄ I WŁASNYM CZASEM, czyli jak efektywniej pracować bez marnowania czasu i bez stresu

Jesteś Menedżerem? Każdego dnia musisz podejmować szybkie i odpowiedzialne decyzje opierając się na dużej ilości informacji? Potrzebujesz wiedzy jak ułatwić sobie życie? Zapraszamy. Podczas warsztatu z nowoczesnymi technikami organizacji czasu…

ZARZĄDZANIE WIEKIEM – trzy różne pokolenia X, Y, Z – każde z innymi oczekiwaniami, systemem pracy, a także sposobem komunikacji

ZARZĄDZANIE WIEKIEM – trzy różne pokolenia X, Y, Z – każde z innymi oczekiwaniami, systemem pracy, a także sposobem komunikacji

Warsztat ma na celu przygotowanie kadry do opracowania strategii zarządzania wiekiem oraz planu jej wdrożenia w organizacji. Najważniejsze korzyści tego szkolenia to: Zdobycie wiedzy dotyczącej potrzeby zarządzania wiekiem i przełożenie…

ISO 26000 – przewodnik po społecznej odpowiedzialności współczesnego biznesu

ISO 26000 – przewodnik po społecznej odpowiedzialności współczesnego biznesu

Celem szkolenia jest prezentacja zasad ISO 26 000, omówienie aktualnych działań w ramach CSR wybranych organizacji oraz przedstawienie projektu strategii opracowywania i wdrażania systemu CSR w organizacji według normy ISO…

PODSTAWOWE ZASADY FUNKCJONOWANIA ŁADU KORPORACYJNEGO W SPÓŁKACH

PODSTAWOWE ZASADY FUNKCJONOWANIA ŁADU KORPORACYJNEGO W SPÓŁKACH

Ład korporacyjny (ang. corporate governance) to zbiór zasad postępowania, skierowanych zarówno do organów spółek oraz członków tych organów, jak i do większościowych i mniejszościowych akcjonariuszy. Zasady ładu korporacyjnego odnoszą się…

RAPORTOWANIE DZIAŁALNOŚCI SPOŁECZNEJ ORGANIZACJI (konsultacje/szkolenie)

RAPORTOWANIE DZIAŁALNOŚCI SPOŁECZNEJ ORGANIZACJI (konsultacje/szkolenie)

Szkolenie, którego program obejmuje aspekty takie jak : CSR-historia idei,  standardy i inicjatywy CSR, pomiar,ocena i opłacalność CSR, proces raportowania społecznego, zasady raportowania według GRI G3, przygotowanie raportu.

NEGOCJACJE  W  BIZNESIE  Z  KRAJAMI  NIEMIECKIEGO  OBSZARU  JĘZYKOWEGO  (Niemcy, Szwajcaria, Lichtenstein, Austria)

NEGOCJACJE W BIZNESIE Z KRAJAMI NIEMIECKIEGO OBSZARU JĘZYKOWEGO (Niemcy, Szwajcaria, Lichtenstein, Austria)

Frau czy Fräulein? W przeciwieństwie do Polski w krajach niemieckojęzycznych podkreślenie różnicy między panią („Frau”- mężatka, rozwódka, wdowa), a panną („Fräulein”) jest nie tylko dopuszczalne, ale wręcz konieczne, nawet jeżeli…