Jeżeli nie wiesz, dokąd zmierzasz, prawdopodobnie wylądujesz gdzieś indziejdr Laurence J. Peter, pedagog kanadyjski

Menu

ZARZĄDZANIE RENTOWNOŚCIĄ SPRZEDAŻY – projekt szkoleniowo-doradczy

Termin: 19-12-2018 - 20-12-2018

Do rozpoczęcia: 36 dni

FIRST MINUTE

Kategoria: Rozwój menedżerski, Sprzedaż, zakupy

Liczba godzin dydaktycznych: 16 (2 dni)

Miasto: Warszawa

Cena: PROMOCYJNA: 1490,00 zł

Hotel: mazowieckie, Hotel Czerniewski *** Warszawa

Ściśle ograniczona ilość miejsc.  Decyduje kolejność zgłoszeń!

Szkolenie prowadzone jest metodą seminaryjno-warsztatowa (30:70).
Wielkość grupy uczestników – optymalnie 8 osób, maksymalnie 10 osób.


Szkolenie o wysokim stopniu zaawansowania ze względu na zastosowane w nim know-how i narzędzia analityczne. Przeznaczone jest dla osób zarządzających relacjami z Klientami: dyrektorów sprzedaży, key account manager’ów, regionalnych kierowników sprzedaży, kierowników działu obsługi klienta oraz członków zespołów ds. obsługi klientów.

Szkolenie prowadzone jest na realnych przykładach i danych ze współpracy z klientami, z którymi współpracują na co dzień uczestnicy szkoleń. Podczas szkolenia dane te są wykorzystywane do indywidualnych ćwiczeń i symulacji sytuacji z wykorzystaniem przygotowanych przez prowadzącego i dopasowanych do specyfiki pracy przez uczestników szkolenia arkuszy kalkulacyjnych, analitycznych w formacie Excel.

Przed szkoleniem uczestnicy szkolenia otrzymują szczegółową instrukcję dotyczącą przygotowania koniecznych danych.

Uczestnicy powinni posiadać podstawową umiejętność posługiwania się Excelem.

Cele i korzyści szkolenia
  • Doskonalenie umiejętności postępowania z Klientami
  • Zaplanowanie odpowiedniej strategii współpracy z Kluczowymi klientami
  • Dostarczenie wiedzy i narzędzi na temat oceny jakości związku z klientem
  • Poznanie metod pozycjonowania dostawców klienta oraz własnej pozycji
  • Doskonalenie umiejętności negocjacyjnych
  • Spowodowanie wzrostu rentowności w relacjach z kluczowymi klientami
Adresaci szkolenia

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zarządzających relacjami z Klientami:

  • Dyrektorów sprzedaży
  • Key account manager’ów
  • Regionalnych kierowników sprzedaży
  • Kierowników działu obsługi klienta
  • Członków zespołów ds. obsługi klientów
Program szkolenia

1. Klienci – wprowadzenie

  • Klienci – portret współczesnego Klienta
  • Sprzedaż, a cele firmy – priorytety
  • Cele, szanse, zagrożenia, zasoby
    • automatyczne rozkładanie kosztów
    • wartość stałego Klienta
  • Inwestycje w Klientów

2. Identyfikacja Klientów docelowych

  • Segmentacja Klientów, grup Klientów
  • Kryteria atrakcyjności Klienta, pożądane cechy
    • wartość Klienta w czasie
    • częstotliwość transakcji z Klientem
    • średnia wartość transakcji
    • terminowość wywiązywania się ze zobowiązań
    • rentowność ze współpracy ze współpracy z Klientami
    • wymagania Klienta wobec dostawcy
    • rodzaj tworzonych relacji z dostawcami
  • Analiza atrakcyjności Klientów
  • Analiza rentowności współpracy z Klientami (CVP – cost-volumen-profit)
  • Decyzje i postępowanie z Klientami wg kluczy identyfikacji

3. Obsługa zidentyfikowanych Klientów, grup Klientów

  • Pomiar przez punkty odniesienia w sferze obsługi Klienta
  • Procedura pomiaru
    • etapy pomiaru
    • analiza i interpretacja danych
  • Doskonalenie obsługi Klientów
    • ustalenie standardów obsługi
    • współczynnik obsługi Klienta
  • Implementacja
  • Tworzenie zespołów ds. obsługi Klientów
  • Systemy komunikacji z Klientem – CRM

4. Mechanizmy funkcjonujące u Klienta

  • Kultury organizacyjne i ich rozpoznawanie
  • Model mapy decyzyjnej Klienta
    • nieformalne struktury decyzyjne i ich rola
    • taktyki i strategie wejścia

5. Budowanie relacji z Klientami

  • Modele kształtowania współpracy
  • Etapy kształtowania więzi – charakterystyka
  • Potencjalne zagrożenia

6. Negocjacje z Klientami

  • Dynamika procesu negocjacyjnego
  • Zespoły negocjacyjne
  • Role merytoryczne i taktyczne w negocjacjach
  • Symulacje sytuacji negocjacyjnych – negocjacje pozycyjne (zagadnienia):
    • Negocjacje handlowe, renegocjacje: cena, czas, termin dostawy, itp.

7. Indywidualne konsultacje z trenerem

Metody szkoleniowe

Szkolenie zostanie przeprowadzone w formie warsztatu, metodami uczestniczącymi. Umożliwiają one aktywne nabywanie nowych wiadomości i umiejętności oraz jednoczesne włączanie ich na bieżąco w system posiadanej wiedzy i doświadczeń.

Zastosowane metody szkoleniowe:

  • ćwiczenia indywidualne
  • arkusze analityczne – m.in. oceny klientów, pozycjonowania dostawców, kosztów finansowych, prognozowania przychodów, break-even point
  • symulacje sytuacji zawodowych
  • rejestracja i analiza z wykorzystaniem kamery
  • moderowana dyskusja
  • mini-wykłady
  • indywidualna sesja doradcza
Prowadzący
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji PRESTIGE EUROPEJSKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA.

Eksperci - praktycy z tematyki obejmującej szkolenie. Wysoki poziom zajęć jest standardem obowiązującym w certyfikowanej firmie szkoleniowej PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.


Gwarantujemy, że nasi trenerzy i wykładowcy, to osoby z wysokimi kwalifikacjami i wieloletnim doświadczeniem praktycznym, bo właśnie na praktyczne zastosowanie kładziemy szczególny nacisk.


Zapewniamy skuteczne szkolenia prowadzone przez wybitnych specjalistów, cenionych za ogromną wiedzę i rewelacyjne kwalifikacje dydaktyczne. Będzie nam bardzo miło gościć Państwa na naszych szkoleniach. Szczegółowe opisy prowadzącego lub prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie, którą przesyłamy drogą mailową lub faksową.

Jesteśmy certyfikowaną firmą szkoleniową w ISO 9001:2015 w obszarze:

  • planowania i realizacji szkoleń oraz

  • usług doradczych w zakresie rozwoju i doskonalenia przedsiębiorstw.


Zapewniamy profesjonalizm prowadzących specjalistów, miłą i fachową obsługę, ciekawe materiały szkoleniowe, praktyczny wymiar szkolenia, certyfikaty ukończenia szkolenia.




Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Zapraszamy do udziału w szkoleniach organizowanych przez PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.

Miejsce

Hotel Czerniewski znajduje się 4 km od Dworca Zachodniego (około 10 min komunikacją miejską), 7 km od Dworca Centralnego (15 min), a także 6,5 km (15 min) od lotniska Chopina.
W pobliżu hotelu znajdują się przystanki autobusowe oraz stacja kolejki WKD.

W hotelu istnieje możliwość wykupienia dwudaniowej kolacji firmowej w cenie 20zł/osoba.

Pokoje (w cenie: śniadanie)
Pokój 1 osobowy - 180 zł
Pokój 2 osobowy - 250 zł

W celu uzyskania szczegółowych informacji oferty noclegu lub rezerwacji prosimy o kontakt z PRESTIGE ECK tel. 32/ 738 51 90, e-mail: szkolenia@eck-prestige.pl.

Cena i zapisy

1590,00 zł + 23% VAT, CENA PROMOCYJNA: 1490,00 zł + 23% VAT, przysługuje każdej kolejnej osobie zgłoszonej przez tę samą firmę/instytucję.

Podana wyżej cena zawiera:

  • koszty organizacji szkolenia
  • materiały szkoleniowe rozdawane uczestnikom w trakcie szkolenia
  • przeprowadzenie szkolenia przez cenionego eksperta
  • imienne certyfikaty o uczestnictwie w szkoleniu
  • pełne wyżywienie
  • koszt noclegu w pokoju 2-osobowym
  • atrakcyjną niespodziankę

Szkolenie zawiera możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji.

Wybierz termin szkolenia

Dodatkowe informacje

Masz pytanie? Napisz do nas!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27 w celu realizacji odpowiedzi na przesłane przeze mnie zapytania.

Wyrażenie zgody w poniższym formularzu jest dobrowolne, jednak brak jej wyrażenia uniemożliwi wysłanie zapytania.

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Treść wiadomości

TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: szkolenia@eck-prestige.pl

Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
Unikalne cechy i korzyści ze spotkania