- Oferta
- Rozwój menedżerski
Skuteczny menadżer, czyli jak realizować cele i rozwijać potencjał pracowników
Poznanie własnych zalet i wad jako menedżera Praktyka budowania zespołu skutecznie realizującego zadania Podniesienie kwalifikacji wywierania wpływu na pracowników; budowania autorytetu Rozwój umiejętności dzielenia się wiedzą w zespole oraz poznanie środków zapewniających skuteczny przepływ informacji w zespole i całej organizacji Rozwój umiejętności skutecznego komunikowania się z pracownikami Uczestnik otrzyma odpowiedzi na pytania: Jak budować skuteczny zespół pracowników? Jak radzić sobie z trudnymi pracownikami? Jak wpływać na pracowników, aby motywować ich do pracy? Jak podnosić własne kompetencje menedżerskie? Jak rozwijać swój potencjał menedżera?
Do rozpoczęcia pozostało:
40 dniCele i korzyści
- Poznanie własnych zalet i wad jako menedżera
- Praktyka budowania zespołu skutecznie realizującego zadania
- Podniesienie kwalifikacji wywierania wpływu na pracowników; budowania autorytetu
- Rozwój umiejętności dzielenia się wiedzą w zespole oraz poznanie środków zapewniających skuteczny przepływ informacji w zespole i całej organizacji
- Rozwój umiejętności skutecznego komunikowania się z pracownikami
Uczestnik otrzyma odpowiedzi na pytania:
- Jak budować skuteczny zespół pracowników?
- Jak radzić sobie z trudnymi pracownikami?
- Jak wpływać na pracowników, aby motywować ich do pracy?
- Jak podnosić własne kompetencje menedżerskie?
- Jak rozwijać swój potencjał menedżera?
Program szkolenia
1. Samopoznanie kluczem do skuteczności w działaniu
- Zasoby osobiste menedżera
- Osobiste zalety i wady – poznanie siebie, diagnoza, osobisty SWOT
- Style komunikowania się – jak się komunikujesz?
- Style kierowania zespołem – jak zarządzasz potencjałem zespołu?
- Style wywierania wpływu – jak radzisz sobie z motywowaniem pracowników?
2. Narzędzia skutecznego menedżera – komunikowanie werbalne
- Wykorzystanie komunikowania werbalnego w pracy menedżera – waga słów
- Retoryka w komunikowaniu się z zespołem – umiejętność jasnego mówienia
- Umiejętność przekonywania – sztuka perswazji w praktyce menedżera
3. Narzędzia skutecznego menedżera – komunikowanie niewerbalne
- Reguły autoprezentacji menedżera
- Wykorzystanie gestów w biznesie
- Mimika twarzy i jej znaczenie w komunikowaniu
- Postawa, rekwizyty, ubiór a przekaz
- Rola i znaczenie głosu w pracy menedżera
4. Narzędzia skutecznego menedżera – aktywne słuchanie
- Parafraza – użyteczność parafrazy w relacjach zawodowych
- Zadawanie pytań – dlaczego trzeba pytać?
- Bariery w słuchaniu pracowników i techniki pokonywania
- Skuteczne słuchanie pracowników, słuchanie tego, co nie zostało powiedziane
5. Trudne rozmowy szefa
- Jak zwalniać pracowników?
- Jak radzić sobie z narzekaniem podwładnych?
- Jak ustępować pracownikom?
- Jak oceniać pracowników?
- Jak karać pracowników?
- Jak nagradzać pracowników?
- Zasady informacji zwrotnej (feedbacku)
6. Tworzenie i realizacja strategii działania zespołu
- Proces budowania zespołu
- Zasady zarządzania nowoczesnym, twórczym zespołem
- Role grupowe w zespole
- Przydział zadań w zespole – od czego zależy?
7. Sztuka motywowania zespołu do pracy
- Metody i techniki wspierające innowacyjność w zespole
- Metody i techniki rozwiązywania problemów w pracy zespołu
- Innowacyjność a adaptacja do zmian zespołu
- Delegowanie – zasady i reguły
8. Trudne sytuacje w procesie kierowania zespołem
- Kolega a szef – co można, czego nie wolno robić?
- Budowanie zespołu – tworzenie wspólnej kultury organizacyjnej
- Etyka w zespole – normy i wartości, granice prywatności w pracy zawodowej
- Mobbing a egzekwowanie zadań
- Konflikt – czy warto go unikać?
Metody szkoleniowe
- Mini wykłady wprowadzające do tematu lub podsumowujące temat
- Testy samooceny
- Odgrywanie ról kierowniczych w konkretnych sytuacjach
- Zespołowe rozwiązywanie problemu
- Podejmowanie decyzji menedżerskich – praktyka
- Analiza przypadków
Podczas zajęć prowadzący odwołuje się do metody ABL
ACTIVITY BASED LEARNING
– uczenie w oparciu o aktywność, metody powszechnie uznawanej za najbardziej odpowiednią dla szkoleń w zakresie biznesu i umiejętności praktycznych.
Adresaci
Warsztat adresowany jest do:
- menedżerów średniego i wyższego szczebla,
- kadry rezerwowej firm oraz osób zarządzających instytucjami publicznymi.
Miejsce
Skuteczny menadżer, czyli jak realizować cele i rozwijać potencjał pracownikówCena i zapisy
Organizujemy również szkolenia in company, czyli na zamówienie. Nasz doradca bada wtedy potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby.
Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz
FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.
KONKURENCYJNE CENY
Ceny naszych szkoleń są konkurencyjne, ponieważ ich koszt nie wzrasta o podatek VAT.
Podpowiadamy, jak zdobyć dofinansowanie do szkolenia i pomagamy w pozyskiwaniu środków zewnętrznych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, czy Europejskiego Funduszu Społecznego.
DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności.
DYPLOM UKOŃCZENIA SZKOLENIA sygnowany logo PRESTIGE Europejskiego Centrum Kształcenia.