Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Prawo

SPRZEDAŻ I OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA – prawny aspekt relacji z Klientem – szkolenie online

Uczestnik szkolenia nabędzie wiedzę z zakresu prawnych aspektów sprzedaży i obsługi posprzedażowej. Pozna podstawowe zagadnienia związane z umową, jak również różnice w umowach zawieranych w sposób tradycyjny oraz poza lokalem przedsiębiorstwa i na odległość. Dowie się jak prawny status nabywcy wpływa na proces reklamacyjny z tytułu wad towarów w ramach rękojmi oraz gwarancji. Uczestnik nabędzie praktycznych umiejętności wyboru właściwego sposobu zachowania się w przypadku reklamacji Klienta.

Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

Uczestnik szkolenia nabędzie wiedzę z zakresu prawnych aspektów sprzedaży i obsługi posprzedażowej. Pozna podstawowe zagadnienia związane z umową, jak również różnice w umowach zawieranych w sposób tradycyjny oraz poza lokalem przedsiębiorstwa i na odległość. Dowie się jak prawny status nabywcy wpływa na proces reklamacyjny z tytułu wad towarów w ramach rękojmi oraz gwarancji. Uczestnik nabędzie praktycznych umiejętności wyboru właściwego sposobu zachowania się w przypadku reklamacji Klienta.

Program szkolenia

  1. Omówienie podstawowych zagadnień związanych z umową
    • Strony umowy
    • Forma umowy
    • Sposób zawarcia umowy
    • Świadczenie niezamówione
    • Obowiązki sprzedawcy dotyczące wydania towaru
      • Termin wydania towaru
      • Wydanie niezbędnych dokumentów
      • Udzielenie istotnych wyjaśnień
    • Zgoda na dodatkową płatność
    • Koszty infolinii
    • Umowy wyłączone spod regulacji
  2. Umowy zawierane w sposób tradycyjny
  3. Umowy zawierane poza lokalem przedsiębiorstwa i na odległość
    • Podstawowe regulacje:
      • Obowiązek informacyjny
      • Umowa zawarta na odległość z obowiązkiem zapłaty
      • Umowa zawarta przez telefon
      • Odpowiedzialność za przesyłkę
    • Odstąpienie od umowy:
      • Termin odstąpienia od umowy
      • Formy odstąpienia od umowy
      • Skutki odstąpienia od umowy
      • Koszty związane z odstąpieniem od umowy
      • Szczególne regulacje dotyczące odstąpienia od umowy:
        • Świadczenie usług oraz dostarczanie wody, gazu, energii elektrycznej i cieplnej
        • Treści cyfrowe
      • Kiedy prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje
  4. Wady rzeczy
    • Pojęcie wady fizycznej:
      • Niezgodność towaru z umową:
        • Brak właściwości rzeczy
        • Nienadawanie się rzeczy do celu w umowie określonego;
        • Niekompletność rzeczy;
      • Zapewnienia publiczne producenta lub osoby wprowadzającej rzecz do obrotu
      • Nieprawidłowość w zamontowaniu i uruchomieniu rzeczy
    • Pojęcie wady prawnej
    • Wyłączenie odpowiedzialności sprzedawcy
    • Skutki zatajenia wady przez sprzedawcę
    • Obowiązki kupującego po stwierdzeniu wady:
      • Terminy do zbadania rzeczy i zawiadomienia o wadzie
      • Sposób i forma zawiadomienia o wadzie
    • Uprawnienia przysługujące kupującym z uwzględnieniem różnic dla konsumentów i przedsiębiorców:
      • Obniżenie ceny
      • Odstąpienie od umowy
      • Wymiana rzeczy wadliwej na wolną od wad
      • Naprawa rzeczy
    • Demontaż rzeczy i ponowne jej zamontowanie, skutki niewykonania tych czynności przez sprzedawcę, zwłoka sprzedawcy z odebraniem wadliwej rzeczy od kupującego
    • Terminy odpowiedzialności sprzedawcy za wady
    • Regres sprzedawcy wobec dostawcy wadliwego towaru;
  5. Gwarancja przy sprzedaży
    • Gwarancja – definicja, forma i treść gwarancji, czas trwania gwarancji
    • Rękojmia a gwarancja – porównanie
    • Uprawnienia kupującego wynikające z gwarancji
  6. Część praktyczna – rozwiązywanie i omówienie kazusów
  7. Pytania, dyskusja

Metody szkoleniowe

Interaktywne zajęcia  przeprowadzone są w komfortowych grupach do 15 osób, co zapewnia możliwość interakcji z Ekspertem i prowadzenia dyskusji w czasie rzeczywistym.

Warunek:

Aby wziąć udział w szkoleniu należy mieć dostęp do komputera z Internetem.
Po opłaceniu faktury proforma przesyłamy link z niezbędnym informacjami do zalogowania się na platformę szkoleniową.

JAK WYGLĄDA UDZIAŁ W SZKOLENIU WEBINAROWYM?

Krok I
Rejestrujesz się na platformie webinarowej.
Link otrzymasz wcześniej, wraz z emailowym potwierdzeniem realizacji szkolenia.

Krok II
W dniu szkolenia logujesz się do platformy webinarowej i przechodzisz do „poczekalni”. Link do wirtualnego pokoju otrzymasz na podanego emaila po akcpetacji rejestracji.

Krok III
Uczestniczysz w szkoleniu.

Krok IV
Możesz zadawać pytania na czacie w trakcie szkolenia.

Adresaci

Na szkolenie zapraszamy sprzedawców, pracowników obsługi klienta oraz specjalistów ds. reklamacji.

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Nasze szkolenia to informacje z pierwszej ręki, Podane w rzetelny i praktyczny sposób, gotowa do wdrożenia w pracy.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie