PLANER
logotyp-prestige-eck

Do 10 % najlepszych może należeć tylko 10% ludzi. Możesz walczyć o najlepszych pracowników, lub budować organizację która pomoże zwykłym ludziom osiągać wyniki, które należą do górnych 10%.

Menu

NOWOŚĆ

SPRZEDAŻ I OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA – prawny aspekt relacji z Klientem – szkolenie online

Termin: Do ustalenia

Kategoria: Prawo, Sprzedaż, zakupy

Liczba godzin: Do ustalenia

Miasto: Do ustalenia

Cena: Do ustalenia

Cele i korzyści szkolenia
Uczestnik szkolenia nabędzie wiedzę z zakresu prawnych aspektów sprzedaży i obsługi posprzedażowej. Pozna podstawowe zagadnienia związane z umową, jak również różnice w umowach zawieranych w sposób tradycyjny oraz poza lokalem przedsiębiorstwa i na odległość. Dowie się jak prawny status nabywcy wpływa na proces reklamacyjny z tytułu wad towarów w ramach rękojmi oraz gwarancji. Uczestnik nabędzie praktycznych umiejętności wyboru właściwego sposobu zachowania się w przypadku reklamacji Klienta.
Adresaci szkolenia

Na szkolenie zapraszamy sprzedawców, pracowników obsługi klienta oraz specjalistów ds. reklamacji.

Program szczegółowy szkolenia
  1. Omówienie podstawowych zagadnień związanych z umową
    • Strony umowy
    • Forma umowy
    • Sposób zawarcia umowy
    • Świadczenie niezamówione
    • Obowiązki sprzedawcy dotyczące wydania towaru
      • Termin wydania towaru
      • Wydanie niezbędnych dokumentów
      • Udzielenie istotnych wyjaśnień
    • Zgoda na dodatkową płatność
    • Koszty infolinii
    • Umowy wyłączone spod regulacji
  2. Umowy zawierane w sposób tradycyjny
  3. Umowy zawierane poza lokalem przedsiębiorstwa i na odległość
    • Podstawowe regulacje:
      • Obowiązek informacyjny
      • Umowa zawarta na odległość z obowiązkiem zapłaty
      • Umowa zawarta przez telefon
      • Odpowiedzialność za przesyłkę
    • Odstąpienie od umowy:
      • Termin odstąpienia od umowy
      • Formy odstąpienia od umowy
      • Skutki odstąpienia od umowy
      • Koszty związane z odstąpieniem od umowy
      • Szczególne regulacje dotyczące odstąpienia od umowy:
        • Świadczenie usług oraz dostarczanie wody, gazu, energii elektrycznej i cieplnej
        • Treści cyfrowe
      • Kiedy prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje
  4. Wady rzeczy
    • Pojęcie wady fizycznej:
      • Niezgodność towaru z umową:
        • Brak właściwości rzeczy
        • Nienadawanie się rzeczy do celu w umowie określonego;
        • Niekompletność rzeczy;
      • Zapewnienia publiczne producenta lub osoby wprowadzającej rzecz do obrotu
      • Nieprawidłowość w zamontowaniu i uruchomieniu rzeczy
    • Pojęcie wady prawnej
    • Wyłączenie odpowiedzialności sprzedawcy
    • Skutki zatajenia wady przez sprzedawcę
    • Obowiązki kupującego po stwierdzeniu wady:
      • Terminy do zbadania rzeczy i zawiadomienia o wadzie
      • Sposób i forma zawiadomienia o wadzie
    • Uprawnienia przysługujące kupującym z uwzględnieniem różnic dla konsumentów i przedsiębiorców:
      • Obniżenie ceny
      • Odstąpienie od umowy
      • Wymiana rzeczy wadliwej na wolną od wad
      • Naprawa rzeczy
    • Demontaż rzeczy i ponowne jej zamontowanie, skutki niewykonania tych czynności przez sprzedawcę, zwłoka sprzedawcy z odebraniem wadliwej rzeczy od kupującego
    • Terminy odpowiedzialności sprzedawcy za wady
    • Regres sprzedawcy wobec dostawcy wadliwego towaru;
  5. Gwarancja przy sprzedaży
    • Gwarancja – definicja, forma i treść gwarancji, czas trwania gwarancji
    • Rękojmia a gwarancja – porównanie
    • Uprawnienia kupującego wynikające z gwarancji
  6. Część praktyczna – rozwiązywanie i omówienie kazusów
  7. Pytania, dyskusja
Metody szkoleniowe

Interaktywne zajęcia  przeprowadzone są w komfortowych grupach do 15 osób, co zapewnia możliwość interakcji z Ekspertem i prowadzenia dyskusji w czasie rzeczywistym.

Warunek:

Aby wziąć udział w szkoleniu należy mieć dostęp do komputera z Internetem.
Po opłaceniu faktury proforma przesyłamy link z niezbędnym informacjami do zalogowania się na platformę szkoleniową.

JAK WYGLĄDA UDZIAŁ W SZKOLENIU WEBINAROWYM?

Krok I
Rejestrujesz się na platformie webinarowej.
Link otrzymasz wcześniej, wraz z emailowym potwierdzeniem realizacji szkolenia.

Krok II
W dniu szkolenia logujesz się do platformy webinarowej i przechodzisz do „poczekalni”. Link do wirtualnego pokoju otrzymasz na podanego emaila po akcpetacji rejestracji.

Krok III
Uczestniczysz w szkoleniu.

Krok IV
Możesz zadawać pytania na czacie w trakcie szkolenia.

Prowadzący
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji PRESTIGE EUROPEJSKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA.

Eksperci - praktycy z tematyki obejmującej szkolenie. Wysoki poziom zajęć jest standardem obowiązującym w certyfikowanej firmie szkoleniowej PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.


Gwarantujemy, że nasi trenerzy i wykładowcy, to osoby z wysokimi kwalifikacjami i wieloletnim doświadczeniem praktycznym, bo właśnie na praktyczne zastosowanie kładziemy szczególny nacisk.


Zapewniamy skuteczne szkolenia prowadzone przez wybitnych specjalistów, cenionych za ogromną wiedzę i rewelacyjne kwalifikacje dydaktyczne. Będzie nam bardzo miło gościć Państwa na naszych szkoleniach. Szczegółowe opisy prowadzącego lub prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie, którą przesyłamy drogą mailową lub faksową.

Jesteśmy certyfikowaną firmą szkoleniową w ISO 9001:2015 w obszarze:

  • planowania i realizacji szkoleń oraz

  • usług doradczych w zakresie rozwoju i doskonalenia przedsiębiorstw.


Zapewniamy profesjonalizm prowadzących specjalistów, miłą i fachową obsługę, ciekawe materiały szkoleniowe, praktyczny wymiar szkolenia, certyfikaty ukończenia szkolenia.




Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Zapraszamy do udziału w szkoleniach organizowanych przez PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.

Dodatkowe informacje
Interaktywne zajęcia przeprowadzone są w komfortowych grupach do 15 osób, co zapewnia możliwość interakcji z Ekspertem i prowadzenia dyskusji w czasie rzeczywistym.

Warunek:

Aby wziąć udział w szkoleniu należy mieć dostęp do komputera z Internetem.
Po opłaceniu faktury proforma przesyłamy link z niezbędnym informacjami do zalogowania się na platformę szkoleniową.

    Masz pytanie? Napisz do nas!

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Treść wiadomości

    TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

    Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: [email protected]

    Szkolenie dostępne na zamówienie

    zapraszamyP

    Organizujemy również szkolenia in company, czyli na zamówienie. Nasz doradca bada wtedy potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby.

    Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz

    FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym  narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.

     


    KONKURENCYJNE CENY

    Ceny naszych szkoleń są konkurencyjne, ponieważ ich koszt nie wzrasta o podatek VAT.
    Podpowiadamy, jak zdobyć dofinansowanie do szkolenia i pomagamy w pozyskiwaniu środków zewnętrznych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, czy Europejskiego Funduszu Społecznego.


    DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności.


    DYPLOM UKOŃCZENIA SZKOLENIA sygnowany logo PRESTIGE Europejskiego Centrum Kształcenia.


    ·  Szkolenia  ·  Konsultacje  ·  Trening osobisty  ·  Wsparcie w procesach zmiany  ·  Audyt personalny


    Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!

    Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

    Projekt adresowany jest do przedsiębiorców mikro, małych i średnich z województwa śląskiego, którzy chcą uzyskać dofinansowanie na usługi rozwojowe – szkolenia i doradztwo.


    Tekst alternatywny


    Źródło: Nowa definicja MŚP


    Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).

    Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
    Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych

    https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=10770

    aktualne usługi

    https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=10770

    Wspierane są wszystkie szkolenia, które wpływają na rozwój przedsiębiorstwa.

    Obszary w których można się dokształcić można nam zaproponować lub znaleźć inspirację w naszych propozycjach szkoleniowych lub  wpisanych w Bazie Usług Rozwojowych.

     

     

    Główne atuty Podmiotowego Systemu Finansowania:

    Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:

    – wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
    – znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
    – zatrudnienia osób niepełnosprawnych
    – wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
    – wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
    – poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
    – uzyskanego wcześniej wsparcia

    Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę.  Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.

    Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:

    SYLWIA JASIŃSKA
    – główny specjalista ds. organizacji szkoleń
    tel. (48) 32 738 51 91
    e-mail: Włącz javascript

    MAŁGORZATA KLIMAS
    – manager ds. kluczowych klientów
    tel. (48) 32 738 51 90
    tel. kom. 508 147 055
    e-mail: Włącz javascript

    Aleksandra Pomazanka
    – specjalista ds. projektów szkoleniowych
    tel. (48) 32 738 51 90
    e-mail: Włącz javascript

     

    Niniejsza oferta, a w szczególności program szkolenia podlegają ochronie na mocy prawa autorskiego. Właścicielem praw autorskich jest PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości informacji w formie elektronicznej lub jakiejkolwiek innej bez zgody autora jest zabronione. Na mocy ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie osoby reprodukujące zawarte w ofercie i programie szkolenia informacje we fragmentach, jak i w całości bez wiedzy i zgody właściciela praw autorskich podlegały będą odpowiedzialności karnej.

    Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
    Unikalne cechy i korzyści ze spotkania