Przejdź do treści

SZKOLENIA NA ZLECENIE

STRES – NIE TAKI DIABEŁ STRASZNY, JAK GO MALUJĄ. TAJNIKI TRUDNEJ SZTUKI RADZENIA SOBIE ZE STRESEM I PANOWANIA NAD EMOCJAMI.

STRES – NIE TAKI DIABEŁ STRASZNY, JAK GO MALUJĄ. TAJNIKI TRUDNEJ SZTUKI RADZENIA SOBIE ZE STRESEM I PANOWANIA NAD EMOCJAMI.

Jednym z najbardziej powszechnych problemów w miejscu pracy jest STRES. Pojawia się on na poziomie indywidualnego pracownika jak i na poziomie całej organizacji. W Stanach Zjednoczonych wydaje się rocznie około…

SKUTECZNE ZARZĄDZANIE ZASOBAMI WŁASNYMI I WYKORZYSTANIE UKRYTEGO POTENCJAŁU W PRACY ZAWODOWEJ ORAZ UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE I KREATYWNA SPRZEDAŻ  SPOSOBEM NA ZDOBYCIE I UTRZYMANIE KLIENTA

SKUTECZNE ZARZĄDZANIE ZASOBAMI WŁASNYMI I WYKORZYSTANIE UKRYTEGO POTENCJAŁU W PRACY ZAWODOWEJ ORAZ UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE I KREATYWNA SPRZEDAŻ SPOSOBEM NA ZDOBYCIE I UTRZYMANIE KLIENTA

Ubezpieczenie OC działalności gospodarczej (w tym czyste straty finansowe, produkt niebezpieczny i rozszerzone OC produktu)

Ubezpieczenie OC działalności gospodarczej (w tym czyste straty finansowe, produkt niebezpieczny i rozszerzone OC produktu)

Szkolenie adresowane jest do pracowników podmiotów korzystających z ubezpieczeń gospodarczych. Szkolenie dla osób, które chcą się dowiedzieć jak efektywnie korzystać z ubezpieczeń. Podczas szkolenia uczestnicy otrzymają praktyczne porady odnośnie stosowania…

TEAM BUILDING Budowanie i efektywność zespołów pracowniczych

TEAM BUILDING Budowanie i efektywność zespołów pracowniczych

Zdobyta wiedza i umiejętności: Trening integracyjny ma na celu w aspekcie zarządzania zasobami ludzkimi pogłębianie świadomości uczestników i rozwijanie umiejętności w zakresie: • tworzenia więzi – wzmocnienie wśród członków zespołu…

LEASING W UJĘCIU PRAWNYM, PODATKOWYM, W KSIĘGACH RACHUNKOWYCH I PREZENTACJA W SPRAWOZDAWCZOŚCI (1 dzień)

LEASING W UJĘCIU PRAWNYM, PODATKOWYM, W KSIĘGACH RACHUNKOWYCH I PREZENTACJA W SPRAWOZDAWCZOŚCI (1 dzień)

Asertywność w obsłudze klienta – warsztat

Asertywność w obsłudze klienta – warsztat

Szkolenie pozwalające poznać skuteczne metody i techniki prowadzenia efektywnej rozmowy z klientem oraz sposoby utrzymania klienta . Wypracować konstruktywne nawyki i zachowania w rozmowach z klientami, zrozumieć znaczenie klienta dla rozwoju firmy i utrzymania pozycji rynkowej…

Reklamacje w przedsiębiorstwie – nowe przepisy o odpowiedzialności sprzedawcy i gwaranta, żądania odszkodowawcze klientów, procedury rozpatrywania reklamacji

Reklamacje w przedsiębiorstwie – nowe przepisy o odpowiedzialności sprzedawcy i gwaranta, żądania odszkodowawcze klientów, procedury rozpatrywania reklamacji

Szkolenie dostarcza wiedzę i umiejętności z zakresu wykonywania przepisów prawa przy zawieraniu umów sprzedaży towarów oraz świadczenia usług około-sprzedażowych w relacjach B2B i B2C. Szkolenie jest dedykowane pracownikom odpowiedzialnym za…

OBSŁUGA KLIENTA – ZARZĄDZANIE LOGISTYCZNE FIRMĄ z wykorzystaniem gry symulacyjnej: konstrukcja obsługi klienta w przedsiębiorstwie

OBSŁUGA KLIENTA – ZARZĄDZANIE LOGISTYCZNE FIRMĄ z wykorzystaniem gry symulacyjnej: konstrukcja obsługi klienta w przedsiębiorstwie

Szkolenie ma postać aktywizującą. Łączymy wiedzę logistyczną z niezbędnymi narzędziami marketingowymi celem określenia i zapewnienia optymalnego poziomu obsługi klienta, podporządkowaniu jej systemu zarządzania zapasami i organizacji dostaw. Zweryfikujemy skuteczność systemu…

INNOWACYJNY PRACOWNIK – kreatywność i twórcze myślenie w pracy, warsztaty praktyczne.

INNOWACYJNY PRACOWNIK – kreatywność i twórcze myślenie w pracy, warsztaty praktyczne.

Przyszłość należy do ludzi twórczych, szybko myślących, mających niekonwencjonalne pomysły i rozwiązania. Pracownicy i kadra zarządzająca wielu firm niechętnie pozbywa się starych schematów myślenia i działania, by zastąpić je skuteczniejszymi metodami. Wiele…

KREATYWNY MANAGER – rozwój organizacji techniką mind mappingu, warsztaty praktyczne

KREATYWNY MANAGER – rozwój organizacji techniką mind mappingu, warsztaty praktyczne

Zapraszamy na wyjątkowe warsztaty dla managerów! Podczas treningu kreatywności z wykorzystaniem map myśli trener podzieli się z uczestnikami wiedzą o możliwościach zmiany sposobu myślenia i szybkiego uzyskiwania rewolucyjnych efektów w zakresie rozwoju osobistego i rozwoju…

Szkolenia zamknięte -
dopasowane do Ciebie!

Zorganizuj z nami szkolenia zamknięte i rozwijaj kompetencje swojego zespołu. Zapewniamy rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb. Jesteśmy elastycznymi partnerami, realizującymi szkolenia w całej Polsce.

Dołącz do naszych zadowolonych klientów, rozwijaj kompetencje swojego zespołu i osiągaj wyznaczone cele.

Sprawdź ofertę