Przejdź do treści

SZKOLENIA NA ZLECENIE

Szanowni Państwo, Proponujemy szeroką współpracę w zakresie tworzenia nowych i indywidualnych projektów szkoleniowych obejmujących dłuższą współpracę. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wspieramy Państwa w planowaniu i wdrażaniu strategii rozwoju zasobów ludzkich oferując kompleksową organizację oraz prowadzenie szkoleń, warsztatów, treningów oraz seminariów. Dowiedz się więcej...                                                

Sztuczna inteligencja – od podstaw do praktycznego wdrożenia w firmie

Sztuczna inteligencja – od podstaw do praktycznego wdrożenia w firmie

Odkryj, jak sztuczna inteligencja może realnie wspierać Twój biznes. Podczas szkolenia poznasz praktyczne narzędzia AI, nauczysz się z nich korzystać w codziennej pracy oraz stworzysz plan wdrożenia dopasowany do potrzeb…

Promocja miasta, gminy i regionu – marketing terytorialny

Promocja miasta, gminy i regionu – marketing terytorialny

Skuteczna promocja regionu to nie tylko estetyczne logo czy hasło – to przemyślana strategia oparta na realnych atutach miejsca, jego historii i potencjale. To szkolenie to praktyczne kompendium dla pracowników…

Zarządzanie sprzedażą – projekt szkoleniowo-doradczy

Zarządzanie sprzedażą – projekt szkoleniowo-doradczy

Szkolenie przeznaczone dla osób zarządzających zespołami sprzedaży, zainteresowanych realizacją strategicznych celów, zmianą efektywności w dotychczasowym sposobie funkcjonowania zespołów handlowych. Szkolenie jest dedykowane zarówno dyrektorom sprzedaży ogólnopolskiej jak i regionalnym dyrektorom…

Postępowanie z reklamacjami w organizacjach według normy ISO 10002:2004

Postępowanie z reklamacjami w organizacjach według normy ISO 10002:2004

Głównym celem warsztatów jest nabycie umiejętności zwiększenia zadowolenia klienta zgłaszającego reklamację, zachęcanie klienta do przekazywania informacji zwrotnych, osiągnięcie aprobaty klienta, także w procesie składania przez niego reklamacji. Uczestnik proponowanego szkolenia…

Zarządzanie zakupami a budowanie wartości firmy

Zarządzanie zakupami a budowanie wartości firmy

W sytuacji permanentnego wzrostu sytuacji konkurencyjnej i związanej z nią presji na obniżanie cen sprzedaży produktów finalnych, właściwie zorganizowane zakupy mogą być jednym z podstawowych narzędzi obniżenia kosztów produkcji. Wymaga…

Zarządzanie strategiczne i myślenie strategiczne w praktyce – kluczowe umiejętności i narzędzia, gra symultaniczna.

Zarządzanie strategiczne i myślenie strategiczne w praktyce – kluczowe umiejętności i narzędzia, gra symultaniczna.

Proponowane Państwu warsztaty opierają się na innowacyjnej formule uczenia się, bazującej na bardzo aktywnej formie uczenia się (edutainment). Standardowe metody uczenia się bazują na formule: przedstawienie narzędzi (T – teoria)…

Specjalistyczne warsztaty z okazji Dnia Kobiet. Zarządzanie swoją energią dla zwiększenia efektywności i poczucia spokoju

Specjalistyczne warsztaty z okazji Dnia Kobiet. Zarządzanie swoją energią dla zwiększenia efektywności i poczucia spokoju

Jesteś wyjątkowa, więc zasługujesz na wyjątkowe szkolenie! Zapraszamy na szkolenie, które nauczy Cię jak osiągnąć energie i spokój.  Jeśli czujesz, że za coś płacisz swoim spokojem lub poziomem energii, to…

EFEKTYWNE WYKORZYSTANIE MERCHANDISINGU w sprzedaży

EFEKTYWNE WYKORZYSTANIE MERCHANDISINGU w sprzedaży

Na szkolenie zapraszamy pracowników odpowiedzialnych za wdrażanie i utrzymanie standardów merchandisingowych, detalistów oraz właścicieli i kierowników sklepów detalicznych. Dzięki szkoleniu zdobędą Państwo umiejętności stosowania merchandisingu w praktyce, poznają Państwo zasady…

ZDOBYWANIE RYNKÓW ZAGRANICZNYCH w warunkach globalizacji

ZDOBYWANIE RYNKÓW ZAGRANICZNYCH w warunkach globalizacji

Wzrost konkurencji na rynku wewnętrznym i postępujący proces globalizacji gospodarki światowej wymaga rozszerzenia obszaru działalności polskich firm poza granice kraju. Pierwszym etapem tego procesu jest analiza możliwości eksportowych firmy, zbadanie…

CRM – ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI

CRM – ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI

Zapoznanie słuchaczy z procedurą, metodami i technikami zarządzania relacjami z klientami. Słuchacze będą mogli przećwiczyć swoją wiedzę w trakcie rozwiązywania studiów przypadków i uczestnictwa w warsztatach. Po zakończeniu zajęć słuchacze…

Szkolenia zamknięte -
dopasowane do Ciebie!

Zorganizuj z nami szkolenia zamknięte i rozwijaj kompetencje swojego zespołu. Zapewniamy rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb. Jesteśmy elastycznymi partnerami, realizującymi szkolenia w całej Polsce.

Dołącz do naszych zadowolonych klientów, rozwijaj kompetencje swojego zespołu i osiągaj wyznaczone cele.

Sprawdź ofertę