Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Marketing

CRM – ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI

Zapoznanie słuchaczy z procedurą, metodami i technikami zarządzania relacjami z klientami. Słuchacze będą mogli przećwiczyć swoją wiedzę w trakcie rozwiązywania studiów przypadków i uczestnictwa w warsztatach. Po zakończeniu zajęć słuchacze będą przygotowani do zastosowania w praktyce metod i technik zarządzania relacjami z klientami oraz do tworzenia i realizacji projektów związanych z CRM.

Kategorie:
Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

Zapoznanie słuchaczy z procedurą, metodami i technikami zarządzania relacjami z klientami. Słuchacze będą mogli przećwiczyć swoją wiedzę w trakcie rozwiązywania studiów przypadków i uczestnictwa w warsztatach.

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:

Po zakończeniu zajęć słuchacze będą przygotowani do zastosowania w praktyce metod i technik zarządzania relacjami z klientami oraz do tworzenia i realizacji projektów związanych z CRM.

Program szkolenia

1. Wstęp do Zarządzania Relacjami z Klientami

• Istota CRM
• CRM w marketingu
• CRM i obsługa klientów
• Rola i znaczenie CRM’u w przedsiębiorstwie

2. Analiza klientów a ich wartość dla firmy

• Metody pomiaru satysfakcji i lojalności klienta
• Metody wartościowania klientów (Metoda Pareto; Metoda ABC; Metoda RFM; Metoda analizy kosztów; Metoda życiowej wartości klienta)
• Ocena pozycji firmy w relacjach z kluczowymi klientami

3. Zarządzanie sprzedażą w systemie CRM

• Zasady zarządzania w systemie CRM
• Organizacja działu sprzedaży
• Zarządzanie działem sprzedaży
• Pomiar efektywności działań

4. CRM w praktyce

• Zastosowanie technologii informacyjnej w zarządzaniu relacjami z klientami
• Serwis internetowy jako narzędzie kontaktów z klientami
• Systemy CRM na rynku

Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie