Przejdź do treści

SZKOLENIA NA ZLECENIE

PROMOCJA MARKI NA RYNKACH UNIJNYCH

PROMOCJA MARKI NA RYNKACH UNIJNYCH

Warsztaty pomogą uczestnikom: Zrozumieć w jaki sposób tworzyć trwałą ofertę produktów czy usług Zrozumieć wagę i problematykę wartości dodanej jaką tworzy marka dla rożnych uczestników rynku Stworzyć prawidłową strategię rozwoju…

Reklamacje w praktyce. Jak rozmawiać z klientem zgłaszającym reklamacje i skargi?

Reklamacje w praktyce. Jak rozmawiać z klientem zgłaszającym reklamacje i skargi?

Reklamacja jest dzisiaj jedną z bardziej istotnych form komunikowania się z klientami. Zarządzanie reklamacjami w firmie to kluczowy element procesu podejmowania decyzji związany zarówno z kosztami, jak i budowaniem wizerunku…

ASPEKTY PRAWNE I PODATKOWE W DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ

ASPEKTY PRAWNE I PODATKOWE W DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ

Umożliwienie poprawnej wykładni przepisów prawnych mających praktyczne znaczenie dla podejmowanych działań marketingowych przez przedsiębiorcę. W trakcie szkolenia zwrócona zostanie także uwaga na zagadnienia związane z reklamą oraz świadczeniem usług jako…

ZARZĄDZANIE WIZERUNKIEM PRZEDSIĘBIORSTWA

ZARZĄDZANIE WIZERUNKIEM PRZEDSIĘBIORSTWA

Przekazanie wiedzy z zakresu socjologii, psychologii, zarządzania i ekonomii dotyczącej procesu budowania wizerunku. Poznanie procesu powstawania wizerunku, zależności między wizerunkiem a tożsamością oraz marką i reputacją firmy. Kształcenie umiejętności interpretacji…

OBSŁUGA KLIENTA I SPRZEDAŻ Z ELEMENTAMI MERCHANDISINGU (1 dzień) !!!NOWOŚĆ!!!

OBSŁUGA KLIENTA I SPRZEDAŻ Z ELEMENTAMI MERCHANDISINGU (1 dzień) !!!NOWOŚĆ!!!

WIZERUNEK MARKI W INTERNECIE

WIZERUNEK MARKI W INTERNECIE

Szkolenie dostarcza wiedzy pozwalającej skutecznie planować wizerunek marki i badać jego oddziaływanie na rynki. Wiedza przekazana podczas szkolenia pozwoli także uniknąć częstych błędów i uaktualnić wiedzę marketingową. Szkolenie oferuje następujące…

UKIERUNKOWANIE NA USŁUGI DOSKONAŁE                                  <br>ZARZĄDZANIE – zadowolony Klient</b>

UKIERUNKOWANIE NA USŁUGI DOSKONAŁE
ZARZĄDZANIE – zadowolony Klient

Rozwój dostosowania osób do misji i celów strategicznych firmy i uwrażliwienie ich na kulturę usług. – Ukierunkowanie na zrozumienie i osadzenie zadań w kontekście misji, celów i organizacji firmy –…

STRATEGIE MARKETINGOWE

STRATEGIE MARKETINGOWE

Współczesne zarządzanie przedsiębiorstwem wymaga koncentrowania się na podejmowaniu wysiłków w odniesieniu do problemów i decyzji o charakterze strategicznym, czyli znajdowania trwałych sposobów działania w szybko zmieniającym się otoczeniu. Konieczność dostosowywania…

PRZEWAGA KONKURENCYJNA KRAJÓW EUROPEJSKICH

PRZEWAGA KONKURENCYJNA KRAJÓW EUROPEJSKICH

Zrozumieć w jaki sposób osiągnąć konkurencyjność na rynkach międzynarodowych, w tym europejskim Zrozumieć wagę i problematykę źródeł konkurencyjności Jak stworzyć prawidłową strategię marketingową rozwoju firmy w kontekście silnej konkurencyjności międzynarodowej

PROWADZENIE DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH, BIZNES PLAN – BUDOWANIE STRATEGII FIRMY

PROWADZENIE DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH, BIZNES PLAN – BUDOWANIE STRATEGII FIRMY

przekazanie wiedzy oraz umiejętności praktycznych w prowadzeniu działań marketingowych przedsiębiorstwa, budowy strategii firmy oraz tworzenia planu marketingowego poznanie sposobów działań marketingowych przedsiębiorstwa zorientowanego na klienta zdobycie umiejętności tworzenia biznes planu…

Szkolenia zamknięte -
dopasowane do Ciebie!

Zorganizuj z nami szkolenia zamknięte i rozwijaj kompetencje swojego zespołu. Zapewniamy rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb. Jesteśmy elastycznymi partnerami, realizującymi szkolenia w całej Polsce.

Dołącz do naszych zadowolonych klientów, rozwijaj kompetencje swojego zespołu i osiągaj wyznaczone cele.

Sprawdź ofertę