SZKOLENIA NA ZLECENIE
PROFESJONALNE ZARZĄDZANIE PRODUKTEM – ROZWÓJ KOMPETENCJI PRODUCT MANAGERÓW
Kompleksowy rozwój kompetencji product managerów poprzez wdrożenie w ich codzienną pracę zestandaryzowanych narzędzi w zakresie analiz produktowych, metod mierzenia sukcesów w zarządzaniu produktem, oceny rentowności produktów oraz wykorzystaniu sukcesów innych…
PRAKTYKA TWORZENIA PROGRAMÓW LOJALNOŚCIOWYCH.
W drugim dniu szkolenia uczestnicy będą brali udział w symulacyjnej grze strategicznej CUSTOMER LOYALTY z cenionym ekspertem Michałem Dziekońskim.
Dzięki uczestnictwu w szkoleniu słuchacze będą mogli zdobyć praktyczną wiedzę na temat przygotowywania i realizacji programów lojalnościowych. Dobry program lojalnościowy może być bardzo skutecznym narzędziem utrzymania i zwiększania wartości Klienta.…
POLSKA FIRMA NA RYNKACH UNIJNYCH (1 dzień)
Zrozumieć w jaki sposób osiągnąć konkurencyjność na rynkach międzynarodowych, w tym unijnym Zrozumieć wagę i problematykę źródeł konkurencyjności Jak stworzyć prawidłową strategię marketingową rozwoju firmy w kontekście silnej konkurencyjności międzynarodowej…
OD DOBREJ OBSŁUGI KLIENTA DO PROGRAMÓW LOJALNOŚCIOWYCH (1 dzień) !!! NOWOŚĆ !!!
MERCHANDISING WIZUALNY
Poznanie przez uczestników podstawowych informacji związanych z zasadami tworzenia właściwej atmosfery miejsca oferowania produktów w sposób przyczyniający się do maksymalizacji sprzedaży.
MERCHANDISING JAKO POMYSŁ NA ZARZĄDZANIE FIRMĄ HANDLOWĄ
KREOWANIE LOJALNOŚCI KLIENTA PRZEZ E-MARKETING
Przekazanie wiedzy oraz umiejętności praktycznych w zakresie kluczowych elementów obsługi klienta on-line, kreowania lojalności oraz programów lojalnościowych w sieci.
KOMUNIKACJA W INTERNECIE
przybliżenie zasad komunikacji w Internecie, uwarunkowań procesu komunikacyjnego, jego możliwości oraz zagrożeń zwrócenie uwagi na najnowsze trendy w komunikacji w Internecie dodatkowo nacisk zostanie położony na poprawność budowy witryny WWW…
Jak budować i wykorzystywać społeczności internetowe w nowoczesnych działaniach e-marketingowych?
INTERNET W KSZTAŁTOWANIU RELACJI BUSINESS TO BUSINESS (1 dzień)
Jednym z ważnych obszarów wykorzystania Internetu w przedsiębiorstwie jest komunikacja z podmiotami działającymi na rynku. Za sprawą Internetu przedsiębiorstwa otrzymują do ręki nowe narzędzia mogące wspierać rozwój relacji między uczestnikami…
Szkolenia zamknięte -
dopasowane do Ciebie!
Zorganizuj z nami szkolenia zamknięte i rozwijaj kompetencje swojego zespołu. Zapewniamy rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb. Jesteśmy elastycznymi partnerami, realizującymi szkolenia w całej Polsce.
Dołącz do naszych zadowolonych klientów, rozwijaj kompetencje swojego zespołu i osiągaj wyznaczone cele.