Przejdź do treści

Sprzedaż, zakupy

Warsztaty dla najbardziej wymagających

Wszystkie projekty prowadzone są w formie interaktywnych zajęć praktycznych z licznymi ćwiczeniami oraz analizą przykładów. Zajęcia zawsze odbywają się w kameralnych grupach, co gwarantuje aktywne uczestnictwo i indywidualne podejście do uczestników.

TWOJA PRACA, TWOJA PASJA

W przypadku szkolenia dedykowanego Państwa Firmie szczegółowy program przedstawimy na podstawie określonych przez Państwa założeń.
Czas szkolenia możemy skrócić lub wydłużyć, podzielić na moduły w zależności od potrzeb i możliwości czasowych Państwa Firmy.

Asertywność w obsłudze klienta – warsztat

Asertywność w obsłudze klienta – warsztat

Szkolenie pozwalające poznać skuteczne metody i techniki prowadzenia efektywnej rozmowy z klientem oraz sposoby utrzymania klienta . Wypracować konstruktywne nawyki i zachowania w rozmowach z klientami, zrozumieć znaczenie klienta dla rozwoju firmy i utrzymania pozycji rynkowej…

Efektywny kupiec – unikalne 2-dniowe warsztaty

Efektywny kupiec – unikalne 2-dniowe warsztaty

EFEKTYWNE ZAKUPY TO PODSTAWA SUKCESU TWOJEJ FIRMY! Zdarzyło Ci się zrobić niepotrzebne zakupy do Twojego przedsiębiorstwa? Zakupiony towar nie został wykorzystany efektywnie i w całości? Odnosisz wrażenie, że przepłacasz za…

NEGOCJACJE  W  BIZNESIE  Z  KRAJAMI  NIEMIECKIEGO  OBSZARU  JĘZYKOWEGO  (Niemcy, Szwajcaria, Lichtenstein, Austria)

NEGOCJACJE W BIZNESIE Z KRAJAMI NIEMIECKIEGO OBSZARU JĘZYKOWEGO (Niemcy, Szwajcaria, Lichtenstein, Austria)

Frau czy Fräulein? W przeciwieństwie do Polski w krajach niemieckojęzycznych podkreślenie różnicy między panią („Frau”- mężatka, rozwódka, wdowa), a panną („Fräulein”) jest nie tylko dopuszczalne, ale wręcz konieczne, nawet jeżeli…

ZARZĄDZANIE RENTOWNOŚCIĄ SPRZEDAŻY – projekt szkoleniowo-doradczy

ZARZĄDZANIE RENTOWNOŚCIĄ SPRZEDAŻY – projekt szkoleniowo-doradczy

Szkolenie o wysokim stopniu zaawansowania ze względu na zastosowane w nim know-how i narzędzia analityczne. Przeznaczone jest dla osób zarządzających relacjami z Klientami: dyrektorów sprzedaży, key account manager’ów, regionalnych kierowników…

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ – projekt szkoleniowo-doradczy

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ – projekt szkoleniowo-doradczy

Szkolenie przeznaczone dla osób zarządzających zespołami sprzedaży, zainteresowanych realizacją strategicznych celów, zmianą efektywności w dotychczasowym sposobie funkcjonowania zespołów handlowych. Szkolenie jest dedykowane zarówno dyrektorom sprzedaży ogólnopolskiej jak i regionalnym dyrektorom…

AUTHENTIC SALES – styl sprzedaży dopasowany do Ciebie. Wyjątkowe warsztaty prowadzone przez 2 trenerów biznesu metodą coachingu prowokatywnego

AUTHENTIC SALES – styl sprzedaży dopasowany do Ciebie. Wyjątkowe warsztaty prowadzone przez 2 trenerów biznesu metodą coachingu prowokatywnego

Zawodowy sprzedawca to specjalista w zakresie budowania relacji, zarządzania relacjami, mistrz komunikacji, negocjacji i wywierania wpływu. Fachowiec od przywództwa, słuchania, kierowania… Zapraszamy na warsztaty szkoleniowe. Zdobędziesz nowe umiejętności i udoskonalisz…

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI. Metody i narzędzia optymalizacji poziomu zapasów

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI. Metody i narzędzia optymalizacji poziomu zapasów

Warsztaty skierowane do managerów oraz specjalistów działów logistyki, zakupów, magazynu. Celem szkolenia jest zwiększenie umiejętności stosowania metod zarządzania zapasami, podniesienie poziomu umiejętności stosowania metod statystycznych, wzrost umiejętności wykorzystania analiz odchyleń…

Akademia międzynarodowego negocjatora biznesowego

Akademia międzynarodowego negocjatora biznesowego

W erze postępującej globalizacji rynków światowych następuje rozszerzenie obszarów prowadzenia biznesu, stąd też dla wielu polskich firm włączenie się do tego procesu jest warunkiem ich przetrwania lub rozwoju. Skuteczne negocjacje…

Reklamacje w praktyce. Jak rozmawiać z klientem zgłaszającym reklamacje i skargi?

Reklamacje w praktyce. Jak rozmawiać z klientem zgłaszającym reklamacje i skargi?

Reklamacja jest dzisiaj jedną z bardziej istotnych form komunikowania się z klientami. Zarządzanie reklamacjami w firmie to kluczowy element procesu podejmowania decyzji związany zarówno z kosztami, jak i budowaniem wizerunku…

POSTĘPOWANIE Z REKLAMACJAMI W ORGANIZACJACH według normy ISO 10002:2004

POSTĘPOWANIE Z REKLAMACJAMI W ORGANIZACJACH według normy ISO 10002:2004

Głównym celem warsztatów jest nabycie umiejętności zwiększenia zadowolenia klienta zgłaszającego reklamację, zachęcanie klienta do przekazywania informacji zwrotnych, osiągnięcie aprobaty klienta, także w procesie składania przez niego reklamacji. Uczestnik proponowanego szkolenia…