Przejdź do treści

Sprzedaż, zakupy

Warsztaty dla najbardziej wymagających

Wszystkie projekty prowadzone są w formie interaktywnych zajęć praktycznych z licznymi ćwiczeniami oraz analizą przykładów. Zajęcia zawsze odbywają się w kameralnych grupach, co gwarantuje aktywne uczestnictwo i indywidualne podejście do uczestników.

TWOJA PRACA, TWOJA PASJA

W przypadku szkolenia dedykowanego Państwa Firmie szczegółowy program przedstawimy na podstawie określonych przez Państwa założeń.
Czas szkolenia możemy skrócić lub wydłużyć, podzielić na moduły w zależności od potrzeb i możliwości czasowych Państwa Firmy.

ORGANIZACJA WSPÓŁPRACY Z DOSTAWCĄ. ZARZĄDZANIE DOSTAWCĄ.”VENDOR MANAGEMENT”

ORGANIZACJA WSPÓŁPRACY Z DOSTAWCĄ. ZARZĄDZANIE DOSTAWCĄ.”VENDOR MANAGEMENT”

TECHNIKI SPRZEDAŻY

TECHNIKI SPRZEDAŻY

Warsztaty z technik sprzedaży pozwolą: zdefiniować obszary przygotowania procesu sprzedaży oraz odpowiednio je zaplanować rozumieć krytyczne obszary w swoim własnym procesie sprzedaży wiedzieć jak zacząć i jak zakończyć proces sprzedaży…

ZAKUPY I ZAOPATRZENIE W ŚRODOWISKU MIĘDZYNARODOWYM – GLOBAL PROCUREMENT ORIENTED TRAINING

ZAKUPY I ZAOPATRZENIE W ŚRODOWISKU MIĘDZYNARODOWYM – GLOBAL PROCUREMENT ORIENTED TRAINING

Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników pogłębionej, zgodnej z najnowszymi światowymi i europejskimi trendami wiedzy na temat zarządzania nowoczesnym działem zakupów, firmą outsourcingową, tzw. spółką zakupową. Zadaniem nadrzędnym jest przedstawienie…

NEGOCJACJE Z ZAGRANICZNYMI KONTRAHENTAMI, DOSTAWCAMI I KOOPERANTAMI. Zasady i techniki negocjacji wielokulturowych.

NEGOCJACJE Z ZAGRANICZNYMI KONTRAHENTAMI, DOSTAWCAMI I KOOPERANTAMI. Zasady i techniki negocjacji wielokulturowych.

Umiejętność skutecznego komunikowania się z dostawcami, odbiorcami i kontrahentami pochodzącymi z różnych kultur jest obecnie warunkiem odniesienia sukcesu w zglobalizowanym świecie biznesu. Na naszym szkoleniu przekażemy wiedzę o różnicach kulturowych…

TECHNIKI PROFESJONALNEJ SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ, praktyczny trening dla zaawansowanych

TECHNIKI PROFESJONALNEJ SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ, praktyczny trening dla zaawansowanych

Sprzedaż to nie tylko sprzedawanie Na pracownikach bezpośrednio kontaktujących się z Klientami spoczywa główna odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych i to jak firma postrzegana jest w oczach klientów. Handlowcy muszą…

JĘZYK PERSWAZJI DLA HANDLOWCÓW. Erystyka w negocjacjach i sprzedaży z elementami retoryki i społecznej psychologii perswazji (2 dni)

JĘZYK PERSWAZJI DLA HANDLOWCÓW. Erystyka w negocjacjach i sprzedaży z elementami retoryki i społecznej psychologii perswazji (2 dni)

Sztuka erystyki to katalog niezawodnych technik walki na słowa. Z jej pomocą stajemy się: sprawniejszymi dyskutantami wytrawniejszymi negocjatorami skuteczniejszymi sprzedawcamiJest tak, ponieważ erystyka podpowiada nam jak kierować każdą rozmową, niezależnie…

NEGOCJACJE ZAKUPOWE – 80% to zajęcia warsztatowe

NEGOCJACJE ZAKUPOWE – 80% to zajęcia warsztatowe

Szkolenie rekomendowane jest dla osób zajmujących się w firmie prowadzeniem negocjacji od strony zakupowej. Zwiększenie skuteczności prowadzenia i realizowania postawionych celów negocjacyjnych Rozpoznawanie postaw, taktyk i manipulacji drugiej strony Dobre…

INTELIGENCJA EMOCJONALNA W SKUTECZNYM PROWADZENIU NEGOCJACJI

INTELIGENCJA EMOCJONALNA W SKUTECZNYM PROWADZENIU NEGOCJACJI

wzmocnienie równowagi emocjonalnej wykorzystanie emocji jako źródła siły i energii kontrola i wpływ na swój stan emocjonalny umiejętność oddzielania emocji od problemu umiejętność konstruktywnego działania w sytuacjach silnie stresogennych nawiązywanie…

WINDYKACJA – aspekty prawne i miękkie. Jak odzyskać należności i nie stracić klienta?

WINDYKACJA – aspekty prawne i miękkie. Jak odzyskać należności i nie stracić klienta?

Szkolenie polecamy wszystkim osobom zdecydowanym zwiększyć skuteczność w ściąganiu zaległych należności,, którym zależy na psychologicznym komforcie swojej trudnej pracy windykatora i przewadze konkurencyjnej w stosunku do innych podmiotów wierzycieli. Zapraszamy…

SKUTECZNY TELEMARKETING – SIŁA SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ. Jak radzić sobie z zimnymi rozmowami <font color="blue">(cold calling)</font>, obiekcjami i zastrzeżeniami Klienta?

SKUTECZNY TELEMARKETING – SIŁA SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ. Jak radzić sobie z zimnymi rozmowami (cold calling), obiekcjami i zastrzeżeniami Klienta?

Działalność marketingowa za pomocą telefonu stanowi w Polsce najszybciej rozwijający się segment marketingu bezpośredniego. Widać wzrost profesjonalizmu w prowadzonych akcjach telemarketingowych. Proces ten jednak realizuje się powoli, przy wciąż dużym…