Sprzedaż, zakupy
Warsztaty dla najbardziej wymagających
Wszystkie projekty prowadzone są w formie interaktywnych zajęć praktycznych z licznymi ćwiczeniami oraz analizą przykładów. Zajęcia zawsze odbywają się w kameralnych grupach, co gwarantuje aktywne uczestnictwo i indywidualne podejście do uczestników.
TWOJA PRACA, TWOJA PASJA
W przypadku szkolenia dedykowanego Państwa Firmie szczegółowy program przedstawimy na podstawie określonych przez Państwa założeń.
Czas szkolenia możemy skrócić lub wydłużyć, podzielić na moduły w zależności od potrzeb i możliwości czasowych Państwa Firmy.
NEGOCJACJE Z ZAGRANICZNYMI KONTRAHENTAMI, DOSTAWCAMI I KOOPERANTAMI. Zasady i techniki negocjacji wielokulturowych.
Umiejętność skutecznego komunikowania się z dostawcami, odbiorcami i kontrahentami pochodzącymi z różnych kultur jest obecnie warunkiem odniesienia sukcesu w zglobalizowanym świecie biznesu. Na naszym szkoleniu przekażemy wiedzę o różnicach kulturowych…
TECHNIKI PROFESJONALNEJ SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ, praktyczny trening dla zaawansowanych
Sprzedaż to nie tylko sprzedawanie Na pracownikach bezpośrednio kontaktujących się z Klientami spoczywa główna odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych i to jak firma postrzegana jest w oczach klientów. Handlowcy muszą…
JĘZYK PERSWAZJI DLA HANDLOWCÓW. Erystyka w negocjacjach i sprzedaży z elementami retoryki i społecznej psychologii perswazji (2 dni)
Sztuka erystyki to katalog niezawodnych technik walki na słowa. Z jej pomocą stajemy się: sprawniejszymi dyskutantami wytrawniejszymi negocjatorami skuteczniejszymi sprzedawcamiJest tak, ponieważ erystyka podpowiada nam jak kierować każdą rozmową, niezależnie…
NEGOCJACJE ZAKUPOWE – 80% to zajęcia warsztatowe
Szkolenie rekomendowane jest dla osób zajmujących się w firmie prowadzeniem negocjacji od strony zakupowej. Zwiększenie skuteczności prowadzenia i realizowania postawionych celów negocjacyjnych Rozpoznawanie postaw, taktyk i manipulacji drugiej strony Dobre…
INTELIGENCJA EMOCJONALNA W SKUTECZNYM PROWADZENIU NEGOCJACJI
wzmocnienie równowagi emocjonalnej wykorzystanie emocji jako źródła siły i energii kontrola i wpływ na swój stan emocjonalny umiejętność oddzielania emocji od problemu umiejętność konstruktywnego działania w sytuacjach silnie stresogennych nawiązywanie…
WINDYKACJA – aspekty prawne i miękkie. Jak odzyskać należności i nie stracić klienta?
Szkolenie polecamy wszystkim osobom zdecydowanym zwiększyć skuteczność w ściąganiu zaległych należności,, którym zależy na psychologicznym komforcie swojej trudnej pracy windykatora i przewadze konkurencyjnej w stosunku do innych podmiotów wierzycieli. Zapraszamy…
SKUTECZNY TELEMARKETING – SIŁA SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ. Jak radzić sobie z zimnymi rozmowami (cold calling), obiekcjami i zastrzeżeniami Klienta?
Działalność marketingowa za pomocą telefonu stanowi w Polsce najszybciej rozwijający się segment marketingu bezpośredniego. Widać wzrost profesjonalizmu w prowadzonych akcjach telemarketingowych. Proces ten jednak realizuje się powoli, przy wciąż dużym…
ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE CALL CENTRE
W czasie realizacji programu szkoleniowego menedżer grupy call centre (lub osoba, która takie stanowisko ma objąć) zapozna się z wszystkimi aspektami prowadzenia centrum telemarketingu. Szkolenie dla menedżera call centre ma…
OBRONA CENY – rozmowy handlowe w kryzysie. Praktyczny trening umiejętności połączony z filmowaniem scenek. Korporacyjne szkolenie dostępne tylko na zlecenie.
Zwiększenie skuteczności transakcji biznesowych – umiejętne korzystanie z elementów wpływających na wartość oferty Podniesienie stopnia swobody w rozmowie biznesowej Zmniejszenie stresu w trakcie dyskusji o cenie czyli zwiększenie komfortu pracy…
SPRZEDAŻ W WARUNKACH KRYZYSU. Jak skutecznie utrzymywać i rozwijać kontakty z klientem.
Zdiagnozowanie sytuacji kryzysu ekonomicznego w sprzedaży Zapoznanie uczestników z koncepcją marketingu relacji Analiza procesu zakupu i wpływu zachowań klienta na proces kontaktów z przedstawicielem firmy Doskonalenie umiejętności tworzenia trwałych relacji…