PLANER

Jedyni ludzie, którzy myślą o pieniądzach częściej, niż bogaci, to biedniOskar Wilde

Menu

JĘZYK PERSWAZJI DLA HANDLOWCÓW. Erystyka w negocjacjach i sprzedaży z elementami retoryki i społecznej psychologii perswazji (2 dni)

Termin: Do ustalenia

Kategoria: Sprzedaż, zakupy

Liczba godzin: Do ustalenia

Miasto: Do ustalenia

Cena: Do ustalenia

Cele i korzyści szkolenia

Sztuka erystyki to katalog niezawodnych technik walki na słowa. Z jej pomocą stajemy się:

  • sprawniejszymi dyskutantami
  • wytrawniejszymi negocjatorami
  • skuteczniejszymi sprzedawcami

Jest tak, ponieważ erystyka podpowiada nam jak kierować każdą rozmową, niezależnie od jej tematu. Władając starożytnymi technikami erystycznymi dyskutujemy skutecznie. W połączeniu z elementami starożytnej sztuki retoryki (efektywnego i efektownego przemawiania) oraz nowoczesnej, społecznej psychologii perswazji stajemy się wirtuozami komunikacji perswazyjnej. Poznanie podłoża technik erystycznych, retorycznych i psychospołecznych wraz z szeroko zakrojonym treningiem ich wykorzystywania, prowadzi w prostej linii do wytworzenia u uczestników szkolenia pewnych nawyków perswazyjnych. Kto z zaangażowaniem uczestniczył w szkoleniu – zaczyna, po jego zakończeniu, wykorzystywać poznane mechanizmy perswazyjne bez zastanawiania się nad nimi, co czyni go/ją rzeczywistym mistrzem perswazji dynamicznej w praktyce. Uczestnicy uzyskają odpowiedzi na, między innymi, następujące pytania:

  • Jak i po co kształtować swój wizerunek jako dyskutanta?
  • Jak i po co korzystać z wiedzy o oponentach?
  • Jak zbudować nastrój sprzyjający perswazji?
  • Jak kontrolować emocje dyskutantów i świadków dyskusji?
  • Jak dostosować styl komunikacyjny do oponenta i świadków dyskusji?
  • Jak sprawić, by komunikacja niewerbalna (gest, mimika) wspierała werbalną (słowo)?
  • Jak uczynić otoczenie, w którym realizuje się komunikacja, naszym sprzymierzeńcem?
  • Jak przygotować sensowną, trudną do obalenia argumentację?
  • Jak zwalczać cudze argumenty i zabezpieczać się przed ich zaistnieniem?
  • Jak zdyskredytować oponenta i/lub jego wypowiedzi w oczach świadków?
  • Jak zwiększyć atrakcyjność wypowiedzi?
  • Jak i kiedy modyfikować wypowiedź lub strategię zależnie od reakcji dyskutantów?
  • Jak formułować błyskotliwe riposty?
  • Jak uniknąć niekorzystnego dla nas cudzego oddziaływania perswazyjnego?
Program szczegółowy szkolenia

1. Elementy autoprezentacji komunikującego

  • Przestrzeń komunikacyjna – wpisywanie siebie i oponenta w fizyczne otoczenie
  • Przestrzenne i psychospołeczne odnoszenie się do oponentów i świadków
  • Komunikacja niewerbalna – dbałość o gest/pozę/mimikę i ich synchronizację ze słowem
  • Styl komunikacji – dbałość o spójny obraz komunikującego

2. Odbiorca/oponent

  • Ucho i oko – nauka słuchania/obserwowania, wnioskowania o oponencie
  • Poznawanie – gromadzenie i wykorzystywanie informacji o oponencie

3. Przekaz

  • Nauka budowania i układ arsenału argumentacyjnego
  • Operowanie językiem obrazowym
  • Sztuka błyskotliwej kontrargumentacji
  • Werbalne odwołania do przestrzeni i świadków komunikacji
  • Kontrola i obrona stanowiska/tematu wypowiedzi

4. Kod

  • Szukanie wspólnych dla nadawcy i odbiorcy/oponenta elementów językowych
  • Kreowanie wspólnoty językowej i psychospołecznej.

5. Kontekst

  • Wybór i kompozycja przestrzeni komunikacyjnej

6. Kontakt

  • Kształtowanie i kontrola charakteru interakcji między nadawcą a odbiorcą/oponentem

Korzyści ze szkolenia

Uczestnicy:

  • Wiedzą jakie są najważniejsze czynniki warunkujące skuteczność wpływu społecznego
  • Potrafią zwyciężać w dyskusjach z jednym lub wieloma partnerami
  • Potrafią obronić się przed działaniem najpotężniejszych techniki wpływu społecznego
  • Potrafią sprawić, by komunikacja niewerbalna sprzyjała perswazyjnej mocy słowa
Dodatkowe informacje

Masz pytanie? Napisz do nas!

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Treść wiadomości

TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: szkolenia@eck-prestige.pl

Szkolenie dostępne na zamówienie

zapraszamyP

Organizujemy również szkolenia in company, czyli na zamówienie. Nasz doradca bada wtedy potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby.

Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz

FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym  narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.

Konkurencyjne ceny

Ceny naszych szkoleń są konkurencyjne, ponieważ ich koszt nie wzrasta o podatek VAT.
Podpowiadamy, jak zdobyć dofinansowanie do szkolenia i pomagamy w pozyskiwaniu środków zewnętrznych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, czy Europejskiego Funduszu Społecznego.


DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności. 


·  Szkolenia  ·  Konsultacje  ·  Trening osobisty  ·  Wsparcie w procesach zmiany  ·  Audyt personalny


Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!

Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Projekt adresowany jest do przedsiębiorców mikro, małych i średnich z województwa śląskiego, którzy chcą uzyskać dofinansowanie na usługi rozwojowe – szkolenia i doradztwo.


Tekst alternatywny


Źródło: Nowa definicja MŚP


Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).

Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=10770

aktualne usługi

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=10770

Wspierane są wszystkie szkolenia, które wpływają na rozwój przedsiębiorstwa.

Obszary w których można się dokształcić można nam zaproponować lub znaleźć inspirację w naszych propozycjach szkoleniowych lub  wpisanych w Bazie Usług Rozwojowych.

 

 

Główne atuty Podmiotowego Systemu Finansowania:

Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:

– wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
– znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
– zatrudnienia osób niepełnosprawnych
– wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
– wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
– poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
– uzyskanego wcześniej wsparcia

Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę.  Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.

Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:

SYLWIA JASIŃSKA
– główny specjalista ds. organizacji szkoleń
tel. (48) 32 738 51 91
e-mail: Włącz javascript

MAŁGORZATA KLIMAS
– manager ds. kluczowych klientów
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 508 147 055
e-mail: Włącz javascript

AGATA NALEPA
– młodszy specjalista ds. obsługi klienta
tel. (48) 32 738 51 90
e-mail: Włącz javascript

 

Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
Unikalne cechy i korzyści ze spotkania