Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Sprzedaż, zakupy

TECHNIKI PROFESJONALNEJ SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ, praktyczny trening dla zaawansowanych

Sprzedaż to nie tylko sprzedawanie Na pracownikach bezpośrednio kontaktujących się z Klientami spoczywa główna odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych i to jak firma postrzegana jest w oczach klientów. Handlowcy muszą być przygotowani na zmiany i umieć dostosować się do trudnych wymagań klienta. Podczas szkolenia uczestnicy zdobywają wiedzę jak skutecznie sprzedawać i co zrobić, aby utrzymać już zdobytego klienta w dynamicznie rozwijającej się branży marketingu zapachowego. Korzyści z warsztatów nawiązywanie wiarygodnego kontaktu rozpoznawanie potrzeb klienta mówienie korzyściami do klienta skuteczna prezentacja mocnych stron własnej oferty podejmowanie efektywnych działań w stosunku do klienta – tworzenie długoterminowych relacji

Kategorie:
Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

Sprzedaż to nie tylko sprzedawanie

Na pracownikach bezpośrednio kontaktujących się z Klientami spoczywa główna odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych i to jak firma postrzegana jest w oczach klientów. Handlowcy muszą być przygotowani na zmiany i umieć dostosować się do trudnych wymagań klienta. Podczas szkolenia uczestnicy zdobywają wiedzę jak skutecznie sprzedawać i co zrobić, aby utrzymać już zdobytego klienta w dynamicznie rozwijającej się branży marketingu zapachowego.

Korzyści z warsztatów

  • nawiązywanie wiarygodnego kontaktu
  • rozpoznawanie potrzeb klienta
  • mówienie korzyściami do klienta
  • skuteczna prezentacja mocnych stron własnej oferty
  • podejmowanie efektywnych działań w stosunku do klienta – tworzenie długoterminowych relacji

Program szkolenia

Dzień I

WPROWADZENIE
1. Założenia i idee konkurencyjności. Kontakt z klientem. Elementy sukcesu sprzedaży.

  • Customer Care
  • Customer Relationship i Clienting

2. Rola handlowca a oczekiwania klienta

  • Obszary umiejętności i predyspozycji handlowca w zakresie profesjonalnej sprzedaży

3. Model profesjonalnej prezentacja produktów. Indywidualizacja podejścia do klienta
Nawiązanie kontaktu – Identyfikacja potrzeb – Prezentacja produktów – Rozpraszanie obiekcji – Zamknięcie sprzedaży

Ćwiczenia: istota kontaktu z klientem. Moja droga rozwoju.

NAWIĄZANIE KONTAKTU. PSYCHOLOGIA KLIENTA

  • Społeczne i kulturowe uwarunkowania reprezentacji cech nadawcy i odbiorcy
  • Budowanie konstruktywnych relacji z klientami podczas prezentacji
  • Techniki pozyskiwania pozytywnego nastawienia ze strony klientów
  • Techniki nawiązywania kontaktu
  • Emocje – źródło inspiracji w procesie sprzedaży.

Ćwiczenia: komunikacja niewerbalna, relacje z klientem, jak wpływać na stany emocjonalne

ROZPOZNAWANIE OCZEKIWAŃ I POTRZEB

  • Motywacje podejmowania decyzji przez klientów – czyli czego oczekuje klient i co dla niego jest ważne
  • Aktywne słuchanie. Parafraza
  • Zadawanie pytań – rodzaje pytań – wiedza o kliencie

Ćwiczenia: potrzeby klientów, scenki: słuchanie, parafraza, pytania

PREZENTACJA PRODUKTÓW JĘZYKIEM KORZYŚCI DLA KLIENTA

  • Produkt a potrzeby klienta. Rodzaje potrzeb.
  • Cechy produktów a język korzyści w skutecznej prezentacji
  • Reguły skutecznej prezentacji
  • Atuty i bazowe argumenty w prezentacji marketingu zapachowego

Ćwiczenia: małe prezentacje pod kątem korzyści

Dzień II

PREZENTACJA PRODUKTÓW JĘZYKIEM KORZYŚCI DLA KLIENTA

  • Symulacje prezentacji produktów
  • Odgrywanie scenek symulujących realne sytuacje z klientami – rejestracja video
  • Analiza materiału nagranego kamerą video

TECHNIKI ROZPRASZANIA OBIEKCJI

  • Podstawowe techniki rozpraszania obiekcji i ich konsekwencje w budowaniu relacji z klientami
  • Trudny klient – trudne sytuacje. Kreatywne metody rozwiązywania problemów
  • Sztuka opanowania stresu i emocji

Ćwiczenia: scenki – radzenie sobie z obiekcjami w relacji life z klientem

ZAMKNIĘCIE PROCESU SPRZEDAŻY

  • Metody zamknięcia procesu sprzedaży
  • Jak zapewnić sobie otwarte drzwi?
  • Kreowanie klienta na całe życie

Ćwiczenia: scenki – zamykanie sprzedaży

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Nasze szkolenia to informacje z pierwszej ręki, Podane w rzetelny i praktyczny sposób, gotowa do wdrożenia w pracy.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie