PLANER

Sukces przychodzi jedynie do tych, którzy działają, podczas gdy pozostali oczekują jego nadejściaThomas Edison

Menu

TECHNIKI PROFESJONALNEJ SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ, praktyczny trening dla zaawansowanych

Termin: Do ustalenia

Kategoria: Sprzedaż, zakupy

Liczba godzin: 2 dni

Miasto: Do ustalenia

Cena: Do ustalenia

„Sprzedawanie to pomoc klientom w podjęciu decyzji”  Catherine Ashmore

W trakcie tego szkolenia poznasz kolejne kroki procesu sprzedaży. Dowiesz się, w jaki sposób możesz poprawić lub dostosować swoje zachowanie we wszystkich kolejnych etapach kontaktów handlowych do konkretnego Klienta.

Zastosowanie prezentowanych na treningu pomysłów pomoże Ci w zdobyciu nowych Klientów, zwiększeniu obrotów, osiągnięciu większego zysku, a Twoi dawni Klienci będą bardziej zadowoleni. Gdy wiedzę ze szkolenia wesprzesz konsekwentną pracą i zbieraniem doświadczenia praktycznego, nagle stwierdzisz, że sprzedaż sprawia Ci prawdziwą przyjemność.

Będziesz wiedział, czego możesz się spodziewać po Klientach i wzrośnie Twoja pewność siebie.

Cele i korzyści szkolenia

Sprzedaż to nie tylko sprzedawanie

Na pracownikach bezpośrednio kontaktujących się z Klientami spoczywa główna odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych i to jak firma postrzegana jest w oczach klientów. Handlowcy muszą być przygotowani na zmiany i umieć dostosować się do trudnych wymagań klienta. Podczas szkolenia uczestnicy zdobywają wiedzę jak skutecznie sprzedawać i co zrobić, aby utrzymać już zdobytego klienta w dynamicznie rozwijającej się branży marketingu zapachowego.

Korzyści z warsztatów

  • nawiązywanie wiarygodnego kontaktu
  • rozpoznawanie potrzeb klienta
  • mówienie korzyściami do klienta
  • skuteczna prezentacja mocnych stron własnej oferty
  • podejmowanie efektywnych działań w stosunku do klienta – tworzenie długoterminowych relacji
Program szczegółowy szkolenia

Dzień I

WPROWADZENIE
1. Założenia i idee konkurencyjności. Kontakt z klientem. Elementy sukcesu sprzedaży.

  • Customer Care
  • Customer Relationship i Clienting

2. Rola handlowca a oczekiwania klienta

  • Obszary umiejętności i predyspozycji handlowca w zakresie profesjonalnej sprzedaży

3. Model profesjonalnej prezentacja produktów. Indywidualizacja podejścia do klienta
Nawiązanie kontaktu – Identyfikacja potrzeb – Prezentacja produktów – Rozpraszanie obiekcji – Zamknięcie sprzedaży

Ćwiczenia: istota kontaktu z klientem. Moja droga rozwoju.

NAWIĄZANIE KONTAKTU. PSYCHOLOGIA KLIENTA

  • Społeczne i kulturowe uwarunkowania reprezentacji cech nadawcy i odbiorcy
  • Budowanie konstruktywnych relacji z klientami podczas prezentacji
  • Techniki pozyskiwania pozytywnego nastawienia ze strony klientów
  • Techniki nawiązywania kontaktu
  • Emocje – źródło inspiracji w procesie sprzedaży.

Ćwiczenia: komunikacja niewerbalna, relacje z klientem, jak wpływać na stany emocjonalne

ROZPOZNAWANIE OCZEKIWAŃ I POTRZEB

  • Motywacje podejmowania decyzji przez klientów – czyli czego oczekuje klient i co dla niego jest ważne
  • Aktywne słuchanie. Parafraza
  • Zadawanie pytań – rodzaje pytań – wiedza o kliencie

Ćwiczenia: potrzeby klientów, scenki: słuchanie, parafraza, pytania

PREZENTACJA PRODUKTÓW JĘZYKIEM KORZYŚCI DLA KLIENTA

  • Produkt a potrzeby klienta. Rodzaje potrzeb.
  • Cechy produktów a język korzyści w skutecznej prezentacji
  • Reguły skutecznej prezentacji
  • Atuty i bazowe argumenty w prezentacji marketingu zapachowego

Ćwiczenia: małe prezentacje pod kątem korzyści

Dzień II

PREZENTACJA PRODUKTÓW JĘZYKIEM KORZYŚCI DLA KLIENTA

  • Symulacje prezentacji produktów
  • Odgrywanie scenek symulujących realne sytuacje z klientami – rejestracja video
  • Analiza materiału nagranego kamerą video

TECHNIKI ROZPRASZANIA OBIEKCJI

  • Podstawowe techniki rozpraszania obiekcji i ich konsekwencje w budowaniu relacji z klientami
  • Trudny klient – trudne sytuacje. Kreatywne metody rozwiązywania problemów
  • Sztuka opanowania stresu i emocji

Ćwiczenia: scenki – radzenie sobie z obiekcjami w relacji life z klientem

ZAMKNIĘCIE PROCESU SPRZEDAŻY

  • Metody zamknięcia procesu sprzedaży
  • Jak zapewnić sobie otwarte drzwi?
  • Kreowanie klienta na całe życie

Ćwiczenia: scenki – zamykanie sprzedaży

Prowadzący
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji PRESTIGE EUROPEJSKIEGO CENTRUM KSZTAŁCENIA.

Eksperci - praktycy z tematyki obejmującej szkolenie. Wysoki poziom zajęć jest standardem obowiązującym w certyfikowanej firmie szkoleniowej PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.


Gwarantujemy, że nasi trenerzy i wykładowcy, to osoby z wysokimi kwalifikacjami i wieloletnim doświadczeniem praktycznym, bo właśnie na praktyczne zastosowanie kładziemy szczególny nacisk.


Zapewniamy skuteczne szkolenia prowadzone przez wybitnych specjalistów, cenionych za ogromną wiedzę i rewelacyjne kwalifikacje dydaktyczne. Będzie nam bardzo miło gościć Państwa na naszych szkoleniach. Szczegółowe opisy prowadzącego lub prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie, którą przesyłamy drogą mailową lub faksową.

Jesteśmy certyfikowaną firmą szkoleniową w ISO 9001:2015 w obszarze:

  • planowania i realizacji szkoleń oraz

  • usług doradczych w zakresie rozwoju i doskonalenia przedsiębiorstw.


Zapewniamy profesjonalizm prowadzących specjalistów, miłą i fachową obsługę, ciekawe materiały szkoleniowe, praktyczny wymiar szkolenia, certyfikaty ukończenia szkolenia.




Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Zapraszamy do udziału w szkoleniach organizowanych przez PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia.

Dodatkowe informacje

Masz pytanie? Napisz do nas!

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Treść wiadomości

TAK, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu przez PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Wyzwolenia 27; Dowiedz się więcej -> https://prestige-eck.pl/rodo/

Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest PRESTIGE ECK z siedzibą w Mikołowie, adres: ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, tel.: 32 738 51 91, e-mail: szkolenia@eck-prestige.pl

Szkolenie dostępne na zamówienie

zapraszamyP

Organizujemy również szkolenia in company, czyli na zamówienie. Nasz doradca bada wtedy potrzeby szkoleniowe firmy, a następnie przedstawia odpowiadającą na nie ofertę. Dzięki temu zakres tematyczny, forma zajęć, termin i lokalizacja takich szkoleń są dopasowane do tego, czego wymaga klient. Program jest zmodyfikowany do realiów biznesowych ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania i potrzeby.

Formularz Identyfikacji Potrzeb Szkoleniowych FIPS (DOC) – pobierz

FIPS (PDF) – pobierz jest pomocnym, wstępnym  narzędziem do przygotowania profesjonalnego szkolenia. Można formularz wypełnić i odesłać do nas lub przekazać informację telefonicznie.

Konkurencyjne ceny

Ceny naszych szkoleń są konkurencyjne, ponieważ ich koszt nie wzrasta o podatek VAT.
Podpowiadamy, jak zdobyć dofinansowanie do szkolenia i pomagamy w pozyskiwaniu środków zewnętrznych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, czy Europejskiego Funduszu Społecznego.


DYNAMICZNA FORMUŁA SZKOLENIA dla osób ceniących czas, skoncentrowana na szybkim przekazaniu jak największej ilości wiedzy i umiejętności. 


·  Szkolenia  ·  Konsultacje  ·  Trening osobisty  ·  Wsparcie w procesach zmiany  ·  Audyt personalny


Nasza Firma może kompleksowo zorganizować każdy zakres tematyczny z dofinansowaniem!

Przy realizacji szkoleń na zamówienie uzgodnienia logistyczno-terminowe dla grupy.

Projekt adresowany jest do przedsiębiorców mikro, małych i średnich z województwa śląskiego, którzy chcą uzyskać dofinansowanie na usługi rozwojowe – szkolenia i doradztwo.


Tekst alternatywny


Źródło: Nowa definicja MŚP


Z usług mogą korzystać właściciele i pracownicy przedsiębiorstw (umowa o pracę, zlecenia, o dzieło i inne).

Przedsiębiorstwo może otrzymać wsparcie zarówno na organizację szkolenia zamkniętego, dostosowanego do potrzeb danego przedsiębiorstwa (tzw. szkolenie »in company«), jak i na udział pracowników w szkoleniach otwartych.
Nasza firma uczestniczy w programie, jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=10770

aktualne usługi

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=10770

Wspierane są wszystkie szkolenia, które wpływają na rozwój przedsiębiorstwa.

Obszary w których można się dokształcić można nam zaproponować lub znaleźć inspirację w naszych propozycjach szkoleniowych lub  wpisanych w Bazie Usług Rozwojowych.

 

 

Główne atuty Podmiotowego Systemu Finansowania:

Decyzja o wysokości kwoty dofinansowania podejmowana jest na podstawie:

– wielkości przedsiębiorstwa (mikroprzedsiębiorstwa mogą liczyć na większe wsparcie)
– znaczenia danej branży dla rozwoju regionu
– zatrudnienia osób niepełnosprawnych
– wieku i kwalifikacji pracowników biorących udział w szkoleniach
– wyboru usługi mającej na celu zdobycie lub potwierdzenie kwalifikacji
– poziomu wzrostu przychodów przedsiębiorstwa (tzw. przedsiębiorstwa wysokiego wzrostu)
– uzyskanego wcześniej wsparcia

Zapewniamy kompetentną i kompleksową obsługę.  Zależy nam na Państwa zadowoleniu, dlatego swoją wiedzę, umiejętności i wieloletnie doświadczenie poświęcamy całkowicie, by spełnić Państwa wymagania. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i indywidualne podejście. Jesteśmy do Państwa dyspozycji – pomożemy w dopasowaniu właściwej oferty oraz zapewnimy pełne wsparcie w organizacji całego projektu szkoleniowego.

Czekamy na Państwa zapytania ofertowe, zamówienia oraz uwagi, opinie, pomysły i sugestie:

SYLWIA JASIŃSKA
– główny specjalista ds. organizacji szkoleń
tel. (48) 32 738 51 91
e-mail: Włącz javascript

MAŁGORZATA KLIMAS
– manager ds. kluczowych klientów
tel. (48) 32 738 51 90
tel. kom. 508 147 055
e-mail: Włącz javascript

AGATA NALEPA
– młodszy specjalista ds. obsługi klienta
tel. (48) 32 738 51 90
e-mail: Włącz javascript

 

Unikalne cechy i korzyści ze spotkania
Unikalne cechy i korzyści ze spotkania