Przejdź do treści
Home
  • Oferta
  • Logistyka, transport, spedycja

NEGOCJACJE ZAKUPOWE – 80% to zajęcia warsztatowe

Szkolenie rekomendowane jest dla osób zajmujących się w firmie prowadzeniem negocjacji od strony zakupowej. Zwiększenie skuteczności prowadzenia i realizowania postawionych celów negocjacyjnych Rozpoznawanie postaw, taktyk i manipulacji drugiej strony Dobre radzenie sobie w trudnych sytuacjach negocjacyjnych, grach manipulacyjnych Kreowanie profesjonalnego i wiarygodnego wizerunku firmy  

Szkolenie na zlecenie

Cele i korzyści

  • Zwiększenie skuteczności prowadzenia i realizowania postawionych celów negocjacyjnych
  • Rozpoznawanie postaw, taktyk i manipulacji drugiej strony
  • Dobre radzenie sobie w trudnych sytuacjach negocjacyjnych, grach manipulacyjnych
  • Kreowanie profesjonalnego i wiarygodnego wizerunku firmy

Szkolenie rekomendowane jest dla osób zajmujących się w firmie prowadzeniem negocjacji od strony zakupowej.

Program szkolenia

I. ZAWÓD NABYWCY A KONKURENCYJNOŚĆ ORGANIZACJI

1. Przemiany funkcji zakupów

  • Cele funkcji zakupów w organizacji
  • Cztery płaszczyzny skutecznego funkcjonowania nabywcy

2. Kierowanie zakupami w organizacji

  • Podstawowe stawki zakupów
  • Planowanie zakupów – krzywa Pareto
  • Standardy umów zakupowych

II. PRZYGOTOWANIE NEGOCJACJI

1. Określenie właściwych potrzeb przedsiębiorstwa

  • Ponowne zaopatrywanie się, czy nowy zakup?
  • Produkt: wymagania techniczne, precyzyjne określenie szczegółów
  • Warunki zakupu

2. Analiza pary Produkt – Rynek

  • Cykl życia produktów
  • Rodzaje rynków
  • Pozycja konkurencyjna dostawcy
  • Siła finansowa nabywcy
  • Rodzaje cen i strategie cenowe sprzedających

3. Cele negocjacji

  • Zakup i wejście na rynek
  • Cele minimum i maksimum
  • Czarny scenariusz

4. Określenie strategii negocjacji

  • Zespół negocjacyjny i role członków zespołu
  • Własny styl komunikowania się
  • Targowanie się, czy negocjacje?

III. PROWADZENIE NEGOCJACJI

1. Wprowadzenie

  • Kreowanie wiarygodnego wizerunku

2. Badanie potrzeb

  • Kto pyta ten prowadzi – rodzaje pytań
  • Aktywne słuchanie i parafraza

3. Prezentacja stanowisk

  • Techniki i narzędzia wiarygodnej prezentacji
  • Jak być przekonywującym?
  • Tworzenie argumentacji zakupu
  • Osiąganie postawionego celu

4. Taktyki i gry negocjacyjne

  • Rodzaje gier negocjacyjnych
  • Taktyki stosowane w negocjacjach
  • Sytuacje patowe
  • Obrona przed manipulacjami
  • Rozumieć i przewidywać – Analiza Transakcyjna i NLP

5. Zamknięcie spotkania

  • 6 metod profesjonalnego zamknięcia negocjacji

IV. TRUDNE SYTUACJE W NEGOCJACJACH

1. Emocje w relacjach partnerów negocjacji

  • Zachowania agresywne, zachowania pasywne, zachowania wymuszające litość
  • Asertywne podejście do siebie i osoby partnera negocjacji
  • Przyjmowanie krytyki i stawianie granic

2. Stres – jak radzić sobie z napięciem?

  • Zrozumieć stres – etologia i fizjologia zachowań stresowych
  • Skuteczne i praktyczne metody rozładowywania napięć i stresów w pracy zawodowej

3. Etyka postępowania w negocjacjach

Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Metody szkoleniowe

Trening prowadzony jest metodą aktywną. Główną (80%) część zajęć obejmują ćwiczenia

  • symulacje specyficznych scenek negocjacyjnych z klientami firmy
  • analiza materiału video (własnego i nagranych scenek)
  • testy, ćwiczenia w małych grupach
  • burza mózgu
  • elementy technik relaksacyjnych

Cena i zapisy

Szkolenie na zamówienie

;

Sprawdź, co zyskujesz

Mnóstwo korzyści
First Minute
30 dni wcześniej zarezerwuj miejsce na szkolenie otwarte na prestige-eck.pl, dzięki temu automatycznie otrzymasz rabat: 50zł
Im więcej, tym taniej
Firmy i instytucje wysyłające więcej niż jedną osobę na szkolenie otwarte, mogą liczyć na niższe ceny. Sprawdź promocyjne ceny na naszej stronie.
Voucher
Zrób prezent swojemu klientowi, zaproś dostawcę, partnera biznesowego i budujcie wspólnie swoja przewagę konkurencyjną na prestiżowych szkoleniach.

Certyfikat ukończenia
szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia każdy z Uczestników otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności zgodnie z wdrożoną procedurą: PN-EN ISO 9001:2015 DEKRA

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! Podnieś kwalifikacje!

Prosimy o pozostawienie swojego numeru telefonu oraz emaila, a skontaktujemy się niezwłocznie.

    Jeśli wypełniłeś/aś formularz kontaktowy, oznacza to, że jesteś zainteresowany/a naszą ofertą i oczekujesz kontaktu z nami. Zanim przekażesz nam swoje dane osobowe, zapoznaj się z informacjami na temat sposobu ich przetwarzania. Chcielibyśmy przetwarzać Twoje dane, aby móc przekazywać Ci informacje na temat naszych usług.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące szkolenia

    W PRESTIGE Europejskim Centrum Kształcenia znajdziesz praktyczną i specjalistyczną wiedzę!
    Czy jest możliwe uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej?
    Dofinansowanie